Suusje, dat is wel even weer een bevestiging,..maar houd moed! In augustus weer vol vertrouwen naar de volgende ronde! Boeff,...de duimen draaien weer hoor!!! Nou zwemmers doe jullie best!
hey dames, hoe gaat ie hier? Hoe is het met Marion en Linda? Gaat het goed? Myuna waar blijven de nieuwe foto''s?? Hier gaat alles goed. Mn dochter slaapt bijna het klokje rond en ik moet dr in de ochtend gewoon wakker maken.. Wat een zaligheid!! Saar hoe gaat het met Bram?
hey allemaal.. Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest voor een echo.. er was weer een mooi eitje gegroeit. (19mm) en ik zou waarschijnlijk woensdag of donderdag mn eisprong hebben.. dusja.. spannend.. als het deze maand niet lukt wou ze het nog een 3e maand proberen.. maar als het dan weer niet lukt hebben we een evaluatiegesprek en gaan er verdere onderzoeken plaatsvinden.. dus k hoop dat het lukt voor die tijd anders krijg ik allerlei nare onderzoeken.. maargoed.. we zullen zien Hoe gaat t met jullie?
@Babywens ga voor je duimen... @trijntje wat een luxe zeg... Heerlijk... Ik mag weer de 22ste augustus beginnen met spuiten...
Babywens, wat een mooi groot eitje,...nu weer 2 spannende weken. Ik duim voor je! Suusje, hopelijk is het voor jou snel de 22e augustus! Trijntje, Wat heerlijk dat de kleine zo lang slaapt. Geef je nu 4 flessen per dag?En hoeveel? Ik dacht de flessen op te hoen naar 210cc en dan 4x per dag. Om 23uur moet ik Fender echt uit een coma halen.Misschien zou hij met 4 flessen of lekker door slapen! Ben jij al gestart met papfles of hapje? Fender krijgt in de ochtend een papfles sinds gister,...hij vindt het heerlijk!! O ja en ik plaats zo gelijk ff foto's! Die zwangerscapsdementie is bij mij nu op zn hoogtepunt geloof ik,...ik vergeet echt alles!Pff!! Boeff, hoe is het bij jou? Saar Marion en Linda, hoe gaat het met jullie?
Wauw wat wordt ie groot zeg kan hij ook al zitten? Lieve wel maar wel met wat ondersteuning.ze is nog niet helemaal stabiel Ze krijgt nu 5 keer te drinken. Rond 8 , 11, 15, 18 en 20. Uur. En het zal ongeveer 150 zijn want dat kolf ik ook op mn werk. Ze krijgt alleen nog de borst en probeer het vol te houden tot 6 maanden.. Schijnt het beste te zijn. Maar als ik een beetje kijk vind ze het nu al erg interessant dus ben benieuwd hoe lang het nog lukt! Ben je ook alweer bij het cb geweest?
Trijntje, hij kan met ondersteuning zitten.Heb in het stoeltje een deken gestopt zodat ie opgevuld is en niet weg kan zakken. Hij vindt het erg leuk in t stoeltje. Jullie hebben een fijn voedingsschema! Ga ik ook eens proberen! Haha!
Oja, ik moet maandag weer naar het CB. Dan ook weer zn prikjes,....de laatste van dit jaar. Dan weer in februari.
oww ja dan lukt het wel natuurlijk! ja ben ook erg blij met haar ritme! heerlijk uitgerust op deze manier en we hebben onze avond een beetje terug wat was zijn gewicht en lengte de laatste keer bij het cb dan? dat was met 3 maand dan toch?
jaa moest er ff aan wennen maar nu moet ik er aan wennen als ik een kale baby zie.. hoe is het met jou kleine man?
hey allemaal, Ik heb vandaag iets vreemd voor.. Afgelopen maandag een echo gehad. daarop was een mooi eitje te zien. de gyn zei dat ik woensdag of donderdag mn eisprong kon verwachten. dus vandaag een ovulatietest gedaan.. maar die was negatief. geen streep te zien, ook niet heel lichtjes. Afgelopen maandag heb ik ookal een ovulatietest gedaan voor ik naar het ziekenhuis ging, en toen was hij ook negatief. Kan het dat je een negatieve ovulatietest hebt, maar toch een eisprong? hebben jullie dit ookal gehad met clomid? op de echo was wel een eitje te zien.. zou ik nu vandaag mijn eisprong hebben of niet? wat denken jullie?
babywens, ik heb ook regelmatig een negatieve ovutest gehad. bij mij werkten ze gewoon niet. misschien is dat ook bij jou zo.
Babywens, het schijnt idd voor te komen dat vrouwen met Pcos vaker negatief testen met een ovutest. Moet je nog terug voor een echocontrole of bloedafname?
Trijntje, Fender was met 3mnd 60cm lang en woog toen 5850. 2weken geleden was ik tussendoor geweest met een vraag tien woog hij 6710. Hoe was dat bij jouw kleintje? En wanneer moet jij voor controle en prikken?
hey bedankt voor jullie antwoorden. Nee ik moet voorlopig niet terug.. ze zei gewoon woensdag of donderdag kan je je eisprong verwachten.. dusja.. maandag was mijn eitje 19mm Ik ga gewoon vanavond mijn best doen en we zien wel.
Hallo meiden! Op veler verzoek: met Bram gaat het goed! Hij was wel de afgelopen dagen niet zo lekker ofzo, want hij was erg hangerig en wilde overdag niet in zijn bedje slapen, alleen maar op mijn buik. Heb dus helemaal niks kunnen doen, alleen maar met hem op de bank gehangen... (wat een straf!! ) Hopelijk gaat het nu beter. Hij kwam de afgelopen dagen ook pas om 9 uur voor de voeding, vanochtend wel netjes om 7.15u. Daarna is ie dan normaal gewoon nog moe, zodat ie dan weer 4 uurtjes slaapt. Hij ligt nu dus eindelijk wel weer gewoon in zijn bedje! @Trijntje en Myuna: ik zit met Bram al op 4 voedingen. Hij laat er zelf altijd 4 uur tussen (soms wel eens 5 zelfs) en slaapt lange nachten. Net 2 dagen voordat ie 2 maanden werd, begon ie met 4 voedingen. Ik twijfelde al of dat wel goed was, maar las hier en daar op internet dat ze daar idd pas later mee begonnen, of wanneer de baby boven de 6 kg kwam. Bram was met 8 weken 6280 gram, en vanaf toen begon ie ongeveer met de 4 voedingen. Ik maak me er dus geen zorgen over, hij geeft het echt wel aan als ie iets tekort zou komen. Maar het is gewoon een heel tevreden ventje. Ik bof echt met hem!! Ik heb 's ochtends wel last van mijn borsten. Ben laatst om 3.00u wakker geworden omdat mijn borsten gewoon stenen waren, en moest toen echt gaan kolven, want ik kon er gewoon niet van slapen. Maar dat zal ook wel wennen, hoop ik! @Myuna: wat een leuke foto weer van Fender! Echt een lekker snoetje! @de wachtbankies: allemaal weer heel veel succes, we duimen voor de laatste ronde!!
Morgen is trouwens mijn laatste verlofdag... Gelukkig heb ik er nog 3 weken vakantie aan vast geplakt, maar ik zie er echt tegenop om weer in een vast stramien te moeten komen. En om Bram dan zo lang achter te laten. Ik ben pas 2x bij hem weggeweest. Beide keren was het 2 uurtjes en lag hij te slapen toen ik wegging en nog steeds toen ik terugkwam. Dus toen vond ik het niet moeilijk om hem achter te laten. Maar als ik op mijn werk zit de heeeele dag... ben bang dat er dan toch wat traantjes gaan vloeien. Mijn eerste werkdag is 7 aug op een dinsdag, en de dinsdagen heeft mijn man 'papadag'. Dus ga denk ik aan hem vragen of ie dan die eerste dag even met Bram naar mijn werk komt, dat ik hem toch nog even kan knuffelen!
hey allemaal.. Ik denk toch dat ik gister mijn eisprong heb gehad. want cl. dag 12 was mn temp : 36.63, cl. dag 13:36.72, cl. dag 14:36.74, en vandaag, dag 15 was hij weer gezakt naar 36.65 Dus volgens mij is mn eisprong gister (dag 14) geweest. Saar, hopelijk gaat het nu al wat beter met je zoontje..
hey Dames, vandaag was mn temp. 36.74 Ik snap er niks meer van hoor.. Het zou dus ook kunnen dat ik gister mijn eisprong gehad heb.. want ik voelde van die steekjes in mn baarmoeder/eierstok. We hebben woensdag geklust.. kan het sperma gister de eicel dan nog bevrucht hebben?
Ja dat kan. De zaadjes doen er een tijdje over om door je bm te zwemmen en als je seks hebt gehad een tijdje vóór de eisprong, dan liggen die zaadjes al klaar bij je eierstokken om zodra het eitje te springt toe te slaan! Je kunt daarover op internet wel dingen vinden hoe lang dat ongeveer duurt voor de zaadjes daar zijn enzo. Ik weet dat nu niet meer uit mijn hoofd. En trouwens: wie stopt je om vandaag nog maar eens te proberen!!! Succes!