PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Wat is het hier lekker rustig!
    Hoe gaat het met de dames?

Boeff, jij a.s. week je nod toch??

Hier alles goed,...gister lekker een dagje gezwommen in center parcs. Fender vond het onwijs leum. We hebben ook onder water gezwommen! Erg grappig!
    Fijne zondag allemaal!

2. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!!

ja nog 6 daagjes tot mijn nod:) ben gelukkig veel te druk om er uberhaupt over na te denken dus we wachten het gewoon af he:)

liefs

3. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Boeff, je temp klimt ook mooi omhoog! Duimen draaien hier weer volop!

4. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Hey dames !
    Ben ik weer, heb wel mee gelezen maar even de tijd niet gehad om te schrijven...
    Met mij gaat het heel goed ik kan alles weer en ben al op 1 kilootje na mijn (18) zwangerschapskilo's kwijt :$ gaat echt heel snel in 2 weken tijd, hoop dat ik nog wat verder af val.

Met Rafael gaat het ook goed, maar ben erg aan het kloien met de voedingen, hij viel toen we thuis waren toch nog weer af, hij dronk wel aan de borst maar niet langer als 5 minuten en dan helemaal in coma...dus te weinig gedronken, toen bedacht de kraamhulp om het afgekolfde melk in de flesje te geven maar na 1 dag wilde hij de borst al niet meer...dus toch weer steeds aanleggen. Toen had ik geen kraamhulp meer, ook wel lekker om "de touwtjes" weer in eigen handen te hebben, en ging ook goed, maar meneertje wilde toen wel ieder uur drinken ! en hij drinkt heel langzaam dus tegen de tijd dat ik klaar was wilde hij na een hazeslaapje al weer :$
    En Rafael is heel erg beweeglijk dus aanleggen van het ook nog eens kleine mannetje aan mijn grote borsten is niet heel makkelijk, maargoed inmiddels gaat het wel wat beter, ik heb ook erg veel melk dus het loopt er bij hem ook vaak uit en langs zijn mondje.
    In de avond slaapt hij erg rustig en veel, en 's nachts gaat het ook goed, hij komt 2 keer maar is dan tevreden en gaat dan lekker slapen. Overdag wil hij alleen maar vast gehouden worden, vooral als wij 's avonds willen gaan eten is het een ramp, ben al aan het zoeken op marktplaats voor een draagzak, dan heb ik tenminste mijn handen vrij haha

En hier gaat alles ook gewoon door, Boefff spannend deze week he, zag je temp omhoog gaan ik duim voor je
    en voor de anderen duim ik ook door hoor !!

5. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ja dit is al een heel ander kaartje als de andere maar weet goed dat het in 1 dag afgelopen kan zijn. vorige ronde zag er ook zo hoopvol uit. toch heb ik wel goede hoop:D

@linda, wat goed zeg dat je al zoveel bent afgevallen!! fijn dat alles goed gaat met jullie kleine man:D

liefs

6. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    boefff, ik duim heel hard voor je.

linda, dat hangen bij papa en mama herken ik heel erg. Nick wil dat ook de hele dag.
    wat vervelend dat het drinken bj jou niet zo makkelijk gaat.
    Nick drinkt gelukkig goed door en is dan ook verzadigd voor een uur of 3 a 4.
    soms moet ik hem overdag zelfs wakker maken uit een hele diepe slaap van 4 uur om hem eten te geven.
    over het algemeen heeft hij overdag 5 voedingen en dan om 3 uur 's nachts.
    ik heb geen idee hoeveel hij inmiddels is aangekomen ik heb hem nog niet gewogen sinds de kraamzorg weg is. misschien dat we woensdag even naar het consutatiebureau gaan voor het weeghalfuurtje.
    morgen moet Nick voor de gehoortest en volgende week dinsdag hebben we de eerste afspraak met de arts.

de zwangerschapskilo's zijn er nog niet allemaal af, maar dat geeft niet. ik hoef niet zo nodig nog meer af te vallen. dit gewicht vind ik goed. alleen dat blubberbuikje mag nog wat strakker, maar dat komt vanzelf wel.

7. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Nou lekker hoor dat Nick ook zo goed gaat, bij Rafael is het wel zaak dat hij genoeg gevoed wordt omdat hij nog wat heeft in te halen natuurlijk, maar dat gaat snel genoeg.
    Ik heb wel zaterdag bij de prenatal kleertjes voor hem gekocht want álles wat ik had was veel te groot, hij heeft nu maatje 44 aan prematuur kleertjes. wel schattig :)
    Ik zal eens even wat foto's van hem plaatsen.

8. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey Dames,
    zo.. nu al je zwangerschapskilo's kwijt? dat is wel heel snel.. !! lekker makkelijk :)
    Leuk dat het zo goed gaat met jullie baby's hopelijk mag ik dat over een jaartje ook allemaal mee maken.;)

Hier : temperatuur was gezakt naar 36.45 is dat goed of slecht nieuws?
    - cyclusdag 12: 36.63
    - cyclusdag 13: 36.72
    - cyclusdag 14: 36.74
    - cyclusdag 15: 36.65
    - cyclusdag 16: 36.74
    - cyclusdag 17: 36.74
    - cyclusdag 18: 36.57
    - cyclusdag 19: 36.55
    - cyclusdag 20: 36.45

Snappen jullie dit verband? en is dat goed of slecht? ik heb nog niet zo heel veel ervaring met temperaturen en jullie wel;) dus ben benieuwd wat jullie er van vinden..;)

9. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ik zou morgen even afwachten want denk dat het te vroeg is voor je ongi.. misschien wel een innestelingsdip? weet je op welke dag je je eisprong hebt gehad? en hoe snel werd je altijd ongi na je eisprong?

liefs

10. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hey Linda,

Bram was ook heel erg bewegelijk. Sloeg met zijn handjes telkens voor zijn mondje langs waardoor aanleggen erg moeilijk was. De lactatiekundige heeft me toen tijdens de voedingen Bram laten "inbakeren". Een hydrofiele luier in een driehoek maken en dan zijn schoudertjes net boven het rechte stuk uit laten steken en met de punten zijn armpjes langs zijn lijfje vast zetten. Dit werkte heel goed! Bram werd er heel rustig van en kon met zijn handjes niet meer het tepelhoedje wegslaan of voor zijn mondje gaan zitten. Ik heb dit zo de 2e en 3e week gedaan en toen was het niet meer nodig. Mss ook een tip voor Rafael als hij zo druk beweegt dat het daardoor niet lekker gaat?
    Ik heb trouwens ook perioden gehad dat hij elk uur wel wilde drinken. Schijnt bij het instellen te horen, regeldagen ofzo. Maar ik merkte later ook dat hij dan vaak ook gewoon huilde omdat hij moe was, niet zozeer altijd honger. Maar zeker met zo'n kleintje, wil je dat natuurlijk zeker weten! ;) Dus ik legde hem dan ook gewoon aan, en hij vond het natuurlijk ook gewoon lekker om dicht tegen mij aan te kroelen! :D
    Mooie foto's trouwens van jou en Rafael! :) En alle kilo's al kwijt!! :$ Ik moet nog steeds 400 gram... En heb ook nog steeds echt zo'n flubberrol aan mijn buik hangen. :( Hoop dat dat nog goed komt... ;)

@Marion: Fijn dat het met Nick ook al zo goed gaat! En wat fijn dat je al zo goed zit met de voedingen! Dat is echt heerlijk! Ik ben wel benieuwd hoeveel je mannetje al is aangekomen!

Ik ga zelf vandaag ook weer naar het inloopspreekuur om Bram te wegen. Het is nu op 2 dagen na alweer 3 weken geleden dat ik ben geweest, dus ik ben benieuwd! Zou ie al aan de 7 kg zitten, of is het aankomen nu eindelijk een beetje aan het afvlakken??? Ben erg benieuwd! Ik had afgelopen vrijdag mijn laatste verlofdag... Nu gelukkig nog vakantie! Maar vandaag over 3 weken zal ik er toch aan moeten geloven. :(

@Boefff: Als ik goed heb meegelezen is het voor jou ook weer spannend, toch? Ik duim weer op volle toeren! ;)

11. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou normaal gezien volgende week woensdag ongesteld moeten worden. en ik heb volgens mij vorige week woensdag of donderdag mijn eisprong gehad.
    vorige keer werd ik ongeveer 12 dagen na mn eisprong ongesteld..
    Ik had gister trouwens wel de heledag zo'n zeurend gevoel in mn onderbuik/baarmoeder beetje zoals menstruatiepijn...
    spannend..;)

12. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    idd erg spannend dan:) ben benieuwd wat je temp morgen heeft gedaan! moet er wel bij zeggen dat ik vorige ronde op 9dpo ook ineens een super dip had en dat was toen helaas niks:( hopelijk is dat bij jouw wel anders!!

liefs

13. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ben ook benieuwd.. ik zal morgen laten weten hoe mn temp is.
    Ik had vanmiddag wel enorme pijn in mn baarmoeder.. echt krampen.. net alsof ik ongesteld moet worden.. (maar dat is pas volgende week)
    Verder zijn m'n borsten erg opgezet en gevoellig.. maar dat had ik vorige maand ook..
    maarja we zullen zien..
    Ik hou jullie op de hoogte;)

Liefs

14. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Dames,
    mn temp. was vanmorgen 36.60.. hij gaat dus weer omhoog :)
    en ik zit op dag 21.

echt zo spannend..

15. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    Fijn dat je temp weer gestegen is!! Hopelijk blijft hij mooi hoog en heb je over een week een mooie positieve test!!

hier is het weer niet gelukt. Temp was vanmorgen weer laag. 1 dag vroeger dan normaal. Hopelijk komt mijn ongi snel dat ik weer verder kan!! Vrees wel voor cystes want heb de eerste week erg veel druk gehad in mijn eierstokken.

Liefs

16. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Nou zeker spannend, de duimen draaien volop hoor

17. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Heh balen Boefff, maar ik duim toch verder voor je....dat er maar géén cystes zijn !!

18. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Ja dat inbakeren heb ik ook al geprobeerd, tis gewoon een erg beweeglijk kereltje, en hij is al zo wijs aan het kijken, hij probeerde zijn hoofdje ook al rechtop te houden en hij ligt ook steeds terwijl ik hem op zijn rug heb neergelegd op zijn zij ! :$
    Hij denkt vast...ik zal mijn ouders snel laten zien dat ik niet zo ben als mijn grote zus.

Kan me voorstellen dat je op ziet tegen het weer gaan werken, maar geniet lekker van je vakantie hoor, dan ben je ook lekker met z'n 3tjes.
    X

19. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat doet Nick ook al, op zijn zij draaien. en hij heeft ook echt al van die wakkere momenten waar in hij alles in zich op wil nemen lijkt wel.

babywens, spannend hoor ik duim voor je dat het raak is.

boefff, wat vervelend dat je temp weer is gedaald. ik duim voor je dat je geen cystes hebt.

20. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boeff : wat jammer :( als je al zo'n lange tijd bezig bent en het lukt steeds niet.. dan krijg je echt elke maand minder hoop.. ik weet er alles van want wij zijn ookal sinds maart 2011 bezig..
    Hopelijk heb je geen cystes, dat zou helemaal vervelend zijn..
    Ik zal voor je duimen..;)

alle andere dames : bedankt voor jullie steun en dat jullie zo mee leven..
    Uiteraard duim ik ook voor jullie terug en hoop ik dat het met jullie kindjes goed gaat.

Deel Deze Pagina