bonita hoe was je vakantie??!! hier nu al ongi geworden:S 2 dagen vroeger als normaal.. een lf van 11 dgn zou dat niet aan de korte kant zijn? iig heb ik vrijdag mijn uitgangsecho en gelukkig niet in het weekend liefs
Dat heb je goed onthouden dat ik vandaag terug was! Super vakantie gehad. Ik zie dat jij weer ongi bent geworden, damn! Ik had gehoopt iets anders te lezen! Lf van 11 is idd wel kort maar heb ook al van kortere lf gehoord ( die toch succesvol waren ). Morgen zal ik wat meer teruglezen en uitgebreider reageren. Ga nu slapen, ben bekaf.
Had gisteren stiekem gespiekt wanneer je terug zou komen Ben benieuwd naar je vakantie verhaal!! Liefs
hey allemaal, Vanmorgen is mn temp weer iets gezakt naar 36.55..(dag 22) Volgens mij is dat een slecht teken.. Ik ga er gewoon niet vanuit.. dan kan het alleen maar meevallen..
spannend zeg, het kan nog alle kanten op. ik duim voor je!! Hier heeft de ongi nog niet door gezet:s alleen heel klein beetje bruin met afvegen!?? Temp was wel laag, raar Liefs
Hier ben ik weer! Onze vakantie was super. We hebben heel veel gezien. 3 Wildparken bezocht, heel veel dieren gezien. Het is toch erg indrukwekkend als een olifant op 15 meter afstand een tak van een boom staat te breken! Verder nog naar een paar grote steden geweest, en naar de koninkrijken Swaziland en Lesotho. In Lesotho hebben we veel armoede gezien. Het was daar erg koud (rond het vriespunt) met veel wind. De mensen leefden in een soort hutjes en de kinderen liepen buiten rond met dekens om zich heen en snottebellen in de neus . Mijn hart brak toch wel toen ik de kleintjes daar zo in de kou zag lopen. Al met al dus heel indrukwekkend. Maar het hakt er wel in, zo'n rondreis. Dagelijks opstaan tussen 5.00 en 7.00 uur. Een dag mochten we om 8.30 opstaan, waren we vanzelf al om 7.00 uur wakker haha! Maar ach, als je iets wilt zien, moet je reizen, dus we hadden het er graag voor over. Morgen hebben we een afspraak bij de gyn om te kijken hoe verder. Misschien dus die kijkoperatie. Ik laat het jullie morgen wel weten. Boeff, wat raar dat je temp zo laag is maar je ongesteldheid niet doorzet! Hopelijk heb je snel zekerheid!
die zekerheid is er nu,, ongi is doorgebroken,, jammer genoeg na 5 uur anders had ik nog gebeld dat ik morgen kwam voor de uitgangsecho.. dat word nu dus zaterdag gaaf zeg bonita dat jullie zoveel dieren hebben gezien! al zou het rondreizen en vooral het vroeg opstaan niks voor mij zijn succes morgen en hopelijk mag je weer snel beginnen! liefs
Hey dames vroeg op staan wordt straks ook voor jullie een dagelijks ding hoor !! Fijn dat je het zo lekker heb gehad Bonita, dat heb je dan ook weer gehad en meegemaakt. Boefff balen, ik had nog wel zo hard geduimd...:x
Boeff, neeee!! Ik had zooo graag wat anders gelezen! Wat balen weer! Bonita, Wat klinkt dat als een toffe vakantie. Suc6 morgen,..ben benieuwd wat ze met je gaan bespreken. Babywens, wanneer heb je je nod? Spannend. Linda, wat een mooi mannetje! Wat goed dat zo goed als alle zwangerschapskilo's er af zijn. Wat vervelend dat het drinken niet goed ging,...hopelijk drinkt hij zn buikje goed rond. Saar, geniet nog mar extra van je vakantie,...hoe moeilijk het ook is straks in het ritme te zijn. Het went echt.Maar nu lekker 3 weken niet aan denken. Marion, leuk he, hoe het kereltje steeds alerter wordt en de wereld meer gaat verkennen. Fender heeft zn eerste hapje gegeten,...lekker dat ie het vond! Alles zat onder,...zoooo grappig.Verder al 4 nachten niet geslapen,...eerst was ie erg verkouden,....nu slaapt ie gewoon niet meer.Pfff. Ben nu wel erg moe. Hopelijk is ie snel over zn sprongetje heen en gaan we weer lekker slapen. hahaha!!
Hey Dames.. temperatuur was vanmorgen weer iets gestegen.. naar 36.62 Dus da's hopelijk een goed teken. woensdag (25-07) is mn NOD.. zo spannend.. Ik heb wel een beetje een zwaar gevoel in mn baarmoeder.. (moeilijk te omschrijven) Boef: wat jammer dat je ongi is doorgezet.. ik vind het echt sneu voor je.. maarja nu weet je in ieder geval wel waar je aantoe bent. Bonita : volgens mij was het wel een hele leuke vakantie dan.. lijkt me echt appart om die dieren van zo dichtbij te kunnen zien Myuna : Leuk is dat he als ze hun eerste hapje krijgen.. haha.. Ik werk op een kinderdagverblijf en dat is echt grappig om te zien sommige vinden het heel vies.. en anderen heerlijk.. maar ze maken er bijna allemaal een grote kliederboel van
Zo, vandaag in het ziekenhuis geweest en het actieplan besproken. Ik heb bloed laten prikken, is nu cd30 en niet zwanger. Ik heb een kuur Provera meegekregen van 10 dagen. Op de eerste dag van mijn menstruatie moet ik bellen en dan word ik ingepland voor de kijkoperatie rond cd8. Dus waarschijnlijk heb ik over een week of 3 de operatie. Spannend! Linda: ik zie nu pas de foto's van Rafael! Wat een knap kereltje! Hij heeft zo'n fijne gelaatstrekken! Mooie foto ook van jullie samen, geniet er maar lekker van!
Bonita.. Spannend die kijkoperatie.. zie je zeker wel een beetje tegenop? Jammer dat je niet zwanger bent.. Hier : ben echt onzettend moe.. mn ogen vallen bijna dicht.. ben benieuwd of dat een voorteken is..
Bonita, wat spannend joh! Zie je er erg tegenop? Het is voor een goed doel,...geeft iig iets geruststelling misschien. Babywens, je houdt het wel spannend zeg. Is het lastig om op een kdv te werken met jullie kinderwens?
hey meiden! helaas weer cystes in beide eierstokken. begin volgende week ergens met mijn kuurtje provera en als ik dan weer ongi word mag ik weer beginnen vind het eerlijk gezegd niet zo'n ramp. heb nu even een paar weekjes niks. das ook wel weer even fijn liefs
hey Dames, Vanmorgen was m'n temp weer 36.60 Hij blijft dus steeds een beetje daar rond zitten.. af en toe stijgt hij iets, dan zakt hij weer iets.. Heb nog niet eerder tijd gehad om hier iets te kunnen plaatsen.. M'n vriend en ik hebben vandaag zoveel gedaan.. heel de tuin aankant gemaakt en daartussen ook nog boodschappen gedaan in 2 overvolle winkels.. ben blij dat ik nu eindelijk zit Myuna : soms is het wel eens lastig om op een kdv te werken.. als je al die lieve babytjes/ kinderen ziet.. en dan ben ik wel eens boos want dan denk ik waarom lukt dat bij ons nu maar niet? Maar aan de andere kant is het ook wel heerlijk om met de kindjes van andere mensen te mogen werken. Je bent dan toch met kinderen bezig en dan verlicht dat wel weer wat. Maar het is soms ook wel eens extra pijnlijk als het weer een keer niet gelukt is. Boef.. jammer dat je cystes hebt.. maar zo te zien vind je het zelf niet zo erg dus dat scheelt weer.. Ik realiseerde me vanavond ineens dat ik nu ook best gelukkig ben met mn vriend en met ons hondje.. dus als het om een of andere reden echt niet zou lukken onze kinderwens te vervullen, is het niet zo dat ik dan ongelukkig door het leven ga ofzo.. Een kindje zou ons leven alleen nog een stuk verrijken denk ik..(hoewel dat kinderen ook wel eens heel vervelend kunnen zijn) Maargoed.. we zullen zien Nog een paar daagjes en dan weet ik eindelijk waar ik aantoe ben. Die 2 weken wachten duurt altijd een eeuwigheid
Myuna en babywens: ik ben niet echt zenuwachtig voor de kijkoperatie. Hooguit voor het prikken van het infuus (dat wil bij mij namelijk nogal eens misgaan). Tuurlijk is het wel een beetje spannend, maar het komt wel goed. Babywens, hoe is het vandaag met je temp? En wanneer is je NOD?
Mn temp was vandaag 36.51 wel weer gezakt dus.. mn NOD is woensdag.. maar ik had vandaag echt gigantische koppijn.. geen iedee hoe het kwam.. leek wel migraine.. zou dus best kunnen dat ik gewoon ongesteld wordt.. maargoed da's afwachten.