idd je kan de pilletjes gewoon samen nemen. ik ben 24, was 22 toen we begonnen in de mmm. ik krijg wel veel steun van mijn familie alleen de opmerking dat ik nog zo jong ben kan ik me ook heel erg aan iriteren. liefs
babywens: wat rot dat de clomid niet meer werkte! Hopelijk slaat de 100 mg wel aan. Ik nam de tabletjes ook altijd tegelijk (tijdens het eten). Ik moet zeggen dat ik qua bijwerkingen geen verschil heb gemerkt tussen 50 en 100 mg. trijntje: leuk om je weer hier te zien! Wat een knapperd is jullie dochter toch! Een echt fotomodel . Gelukkig maak je je niet echt zorgen over haar groei en gewicht. Kan best dat ze nu de overtollige vetjes aan het kwijtraken is. Op je vraag wanneer ik weer mag beginnen: ik krijg dinsdag een laparoscopie (kijkoperatie). Ik lig dus nog een ronde stil en we gaan eerst kijken wat uit de operatie komt. myuna: wat zal Fender smullen!! Dat is natuurlijk weer heel wat anders, zo'n hapjes... gelukkig vindt hij het lekker. mamavanlorena: trek je het nog een beetje? Heb je hulp kunnen krijgen?
Babywens, wat naar! Je had zulke goede hoop. Positief door naar de volgende ronde. Vevelend dat je niet veel steun krijgt. Mensen proberen het met die opmerking voor je goed te praten,...ze zullen het goed bedoelen.Maar zo voelt het niet! Ik snap wel dat je er boos om wordt. Jij hebt nu eenmaal je kinderwens! Blijf positief meid! Succes met de dubbele dosering. Bonita, spannend dinsdag de laparoscopie. Sterkte meid!Ben benieuwd naar de uitslag. Trijntje, wat een mooi meisje! Gelukkig maak je je niet teveel zorgen om haar gewicht. Als ze straks hapjes erbij krijgt, komt ze misschien wat meer aan. Leuk he, hoe ze nu steeds meer mensje worden!Ik geniet ook met volle teugen van de kleine vent. Fender was met de controle 64.5cm en 7160 gram. Van zn prikjes nauwelijks last gehad,...gelukkig.Jouw meisje ook zo lastig geweest met drinken??Schijnt met deze leeftijd te maken te hebben. Kleine man rolt niet veel,...alleen van buik naar rug een paar keer gedaan,...lijkt er nu niet meer bezig te zijn en met iets wat hulp lukt van rug naar buik ook al iets. Hij lijkt steeds, als hij iets nieuws geleerd heeft, er na een paar keer genoeg van te hebben. Dan doet ie het gewoon niet meer. Zo gek. Zitten met ondersteuning gaat goed. Ik zal weer eens een nieuwe foto uploaden ; )
hey Dames, Bedankt voor jullie steun ! Ik ben al wat bijgekomen van het slechte nieuws en kijk er nu weer wat positiever tegenaan. Bonita : heel veel succes dinsdag !!
hey meiden, Hier even beetje rust dus kan ik even schrijven, ik lees wel mee hoor Trijntje wat een lekker grietje is Lieve toch ! en Myuna Fender met z'n mooie grote blauwe kijkers haha heerlijk toch !! Hier is het nog steeds wel hectisch, Lorena zit helemaal niet lekker in haar vel en is affentoe onhandelbaar, t arme meisje kan t ook niet zeggen dat maakt het zo lastig. Op de opvang weten/merken ze het ook en daar geven ze haar ook alle ruimte, ze "hoeft" niet veel en mag lekker doen wat ze zelf wil, beetje chillen om maar zo te zeggen Rafael heeft van de week behoorlijk last van krampjes gehad, zo zielig en dan ook nog zoveel honger hebben.....ik heb maar cinababy druppels gekocht, het lijkt ietsje beter te gaan. En ook heb ik een speen voor op de fles gekocht met een groter gaatje, hij deed zo verschrikkelijk lang over de fles leegdrinken en na een paar slokken was hij ook al half in slaap, en dan niet genoeg binnen gekregen natuurlijk, dus.....weer honger.... Ik heb van de week dus ook hulp aangevraagd en dat ga ik binnenkort ook krijgen, ik heb recht op 4 uur per week, dus hopelijk kunnen ze iemand vinden die 4 dagen een uurtje kan komen om Lorena eten te geven of bezig te houden. Bonita spannend dinsdag ! ik zal aan je denken voor de rest blijf ik voor iedereen duimen draaien oh ja nog een foto geplaatst !!
Linda, wat sneu he,....krampjes bij die kleintjes.Bij Fender hielp de infacol ook goed. Wat fijn dat je straks wat hulp krijgt. Geeft jou ook wat rust. Wat sneu voor Lorena,...het valt voor haar ook niet mee,...ineens grote zus worden. Hopelijk went het snel voor haar. Wat een leuke foto heb je geplaatst,...trotse mama en een big smile bij zoonlief.Heerlijk toch!
ik heb vandaag mij eerste verjaardag als mama gevierd en wat kreeg ik vanmorgen? een hele grote lach van Nick toen ik wakker werd.hij heeft vandaag alleen een regeldag en dat is niet handig als je huis vol visite zit. heb me al een paar keer terug getrokken. gelukkig is nu het huis weer leeg en hebben we weer de rust.
hey!! @linda, fijn dat je hulp gaat krijgen! leuke foto van jouw en je mannetje!! @marion, gefeliciteerd met je verjaardag!! ik moet nog 1 pilletje provera en ben vandaag al ongi geworden:S geen idee waar mijn lichaam mee bezig is, alles gaat ineens zo anders als normaal:S vrees dat mijn cystes ook nog niet helemaal weg zijn. had mijn uitgangsecho eigenlijk pas over een week gepland maar dat gaat nu dinsdag al worden. pff bonita alvast heel veel succes voor dinsdag!! liefs
Marion, Gefeliciteerd met je verjaardag! Boeff, wat raar joh! Ik duim voor een goede uitgangsecho a.s. dinsdag.
Boefff ja zeker vreemd, misschien hebben ze in het ziekenhuis een verklaring er voor... Marion Gefeliciteerd !!
@Marion Gefeliciteerd!! @Linda wat fijn dat je wat hulp gaat krijgen... @Boeff heel veel succes morgen...
Mama van lorena : Wat een leuke foto ! wat lijkt je zoontje op je zeg ! Jammer dat we niet bij elkaar in de buurt wonen, anders wou ik wel komen helpen hoor Marion nog Gefeliciteerd met je verjaardag ! Boeff succes met de echo !! Hier : vrijdag moet ik terug naar het ziekenhuis voor een fm.
hahah ja leuk he, en hij krijgt "ook" al van die lekkere bolle wangetjes net als mij ja dat zou leuk zijn geweest, de meesten hier zijn uit het zuiden van het land, jij ook ?? ik duim voor je vrijdag !
boeff: jij ook al op dag 9 van de provera ongesteld, ik had dat vorige keer ook. Gek he? Hopelijk is je uitgangsecho goed! marion: nog gefeliciteerd! Leuke dag gehad met je mannen? mamavanlorena: wat fijn dat je hulp gaat krijgen! En jee, wat lijkt Rafael op jou, vooral zijn mondje! Schattige foto van jullie! suusje: jij gaat ook weer bijna van start zie ik, spannend! myuna: wat heeft Fender mooie grote blauwe ogen! Die zal later aan aandacht van dames niks te kort komen denk ik Ik moet me morgenochtend om 7.30 uur melden in het ziekenhuis. Hopelijk valt het mee. Maar gelukkig gaat mijn mannetje mee naar het ziekenhuis, dat is altijd al fijner dan alleen te moeten gaan .
raar he:S mijn lijf ik denk ik helemaal van slag. werd ook al 11 dpo ongi na mijn eisprong ipv 13dpo zoals altijd. hopelijk is het een voorteken ofzo heel veel succes morgen!! liefs
Bonita, nogmaals suc6 morgen. Gelukkig gaat je mannetje mee! Hihi ik hoop dat het nog lang duurt voordat Fender zn ogen in de strijd gooit! Haha!