PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bonita.. Succes.. hopelijk valt t een beetje mee !
    Myuna ik kan de foto niet zien van Fender. Moet je dan vrienden zijn?

2. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hey dames,

Even een berichtje vanaf mijn werk. Ik ben vandaag weer begonnen... :( Gelukkig kon ik Bram gewoon in zijn bedje achterlaten bij papa. Als ik hem weg had moeten brengen was dat drama geworden... Nu gelukkig droog gehouden, hoewel ik gisteravond wel flink moest huilen, maar dat was ook van andere dingen erbij wat er uit kwam...

Weer ff de foto's bekeken van alle kindjes, wat een lekkere koppies zeg! :D Als ik morgen thuis moet werken, zal ik ook nog weer eens een foto plaatsen (thanx voor de hint, Trijntje!;)).

Ben benieuwd naar hoe het bij Bonita is gegaan!

XX

3. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Laatste controle was 27 juli, met 12 weken en 1 dag, toen was hij 64 cm lang en 6930 gram. Klein vreetzakje! Wat moet dat worden als ie over 3 maandjes ook aan de potjes gaat! ;)
    30 aug volgende controle weer! :)

Drinkt Lieve trouwens ook nog aan de borst? Ze hebben tegen mij gezegd dat borstkinderen dat ineens kunnen hebben dat ze bijna niet groeien. Zeker als ze eerst flink waren, dan 'trekt de natuur dat recht' ofzo... Lekker van blijven genieten! Zeker als ze zich zo goed ontwikkelt, zitten en rollen enzo! Fijn hoor! :)

@Myuna: fijn zeg dat Fender het zo lekker vindt die hapjes! :)

4. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    De operatie viel reuze mee vandaag. Ik was als eerste aan de beurt en even na 12u weer thuis. Ik heb flinke pijnstillers meegekregen die ik morgen en overmorgen nog moet nemen. Ben wel nog wat moe van de narcose en de wondjes doen ondanks de pijnstillers nog wel pijn. Maar ook dat valt mee.

Saar, is je verlof nu al om? Jeetje! Gelukkig dat je Bram bij je man kon laten! Hopelijk went het werken en het achterlaten van Bram snel!

5. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bonita gelukkig viel de operatie mee.
    Hopelijk herstellen de wondjes snel !

Saar, ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om Bram achter te moeten laten, maar gelukkig was hij lekker thuis met papa. en het positieve is : als je dan 'savonds weer thuis komt ben je extra blij dat je je kleine mannetje weer ziet !

6. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ja, 12 juli was mijn laatste dag al... Had er gelukkig nog vakantie achteraan geplakt! :D

Wat fijn dat alles goed is gegaan! Wanneer krijg je de uitslag?

7. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Zo is dat! ;)

Ik ben wel benieuwd hoe ik zo aantref als ik thuis kom!
    Kon het niet laten om om 13u ff naar huis te bellen, maar toen ging het allemaal goed. Hij had wel weinig gedronken. Met de formule 150 ml x aantal kilo's delen door aantal voedingen, kwam ik op 260 cc uit, maar hij had maar 160 cc gedronken! :$ Mss voor hem toch ook ff wennen! ;)

8. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Morgen belt de fertiliteitsarts met de uitslag. Ik laat het jullie wel weten als ik iets gehoord heb.

9. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    bonita, wat fijn dat de operatie meeviel. wel vervelend dat je last heb van de wondjes. wanneer krijg je de uitslag?

saar, wat vervelend om hem achter te moeten laten. ik kan me nu ook nog niet voorstellen dat ik straks moet gaan werken. gelukkig heb ik nog 2 maanden.

10. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!!

@bonita, wat fijn dat je het mee vond vallen, hopelijk is de uitslag ook goed!! ik ga voor je duimen!

@ saar, balen zeg dat je alweer aan de slag moest. wat gaat de tijd toch snel he!

morgen uitgangsecho, doe het nu al bijna in mijn broek haha

liefs

11. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Ik heb je een vrienduitnodiging gestuurd! : )

12. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Boeff, spannend morgen! Duim duim duim!!!

Saar, wat een lastige dag vandaag. Ik had mn eerste werkdag ook op de papadag,...is idd iets minder lastig. De eerste stap is gemaakt,...het missen van die uk blijft.Het wordt wel makkelijker en de routine komt er ook snel. Waar gaat Bram de andere dagen ook alweer naartoe?

Bonita, gelukkig dat het meeviel allemaal. Sterkte met de pijn! Hopelikk is het voor een goed doel geweest. Ik duim voor je. Ik ben benieuwd wat de uitslag is.

Marion, heerlijk nog 2maandjes verlof! Hoe gaat het met Nick? Heeft ie nu ook zn huilperiode? Weet nog dat Fender dat met 5 a 6 weken was.

13. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    myuna, vandaag had Nick echt een huildag. maar hij had ook veel last van krampjes. verder doet hij het heel goed en is hij een vrolijk mannetje.
    ik heb een vraagje aan jullie. hoe staan jullie tegenover inentingen? ik vind 8 wk wel erg vroeg. en nick moet volgende week en dan is hij pas 7 weken. ik zit erg te twijfelen.

14. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boeff.. ik wil je heel veel succes wensen voor morgen ! hopelijk valt het een beetje mee.
    Is een uitgangsecho eigelijk hetzelfde als een inwendige echo?

15. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Op vrijdag komen mijn schoonouders hier in huis op hem passen, dan werk ik maar tot half 3, dus hoef ik gelukkig maar 1x te kolven op het werk. En de overige uren (ik werk 31 uur) mag ik thuis zelf indelen. Ideaal dus! Alleen gaat het bij ons op het werk heel slecht. Veel van onze klanten gaan failliet of verkopen de zaak en de klanten die we nog houden betalen slecht omdat het daar ook niet goed gaat. En bovendien zijn mijn bazen 71 en 67 en neemt niemand de zaak over. Dus het wordt nog spannend hoe lang ik mijn baan hou...

@Marion: geniet nog lekker van je 2 maandjes! Het vliegt voorbij... Ik vond zelf de inenting ook echt vreselijk, maar het lijkt mij nog veel erger als zo'n kleintje erg ziek wordt. En hij kan het ook zelf niet precies aangeven, dus ik ben dan ook bang dat ze zoiets misschien niet op tijd ontdekken ofzo. Ik neem dus liever het zekere voor het onzekere. Ik heb trouwens bij de 2e prikken druppels van VSM gegeven, Tujababy heet het (de apotheek verkoopt het). Je moet 2 dagen voor de prikken beginnen met 3x per dag geven, op de dag zelf 6x p.d. en dan nog 2 dagen erna 3x p.d. De eerste keer had ik dat niet gegeven en toen had hij er veel meer last van. Het kan toeval zijn natuurlijk, maar je kunt het altijd proberen.

16. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Boefje, succes morgen! ;)

17. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!!

@babywens, uitgangsecho is idd gewoon hetzelfde als een inwendige echo. daarbij kijken ze of er geen cytes achter zijn gebleven en of ik dan weer mag beginnen met spuiten!

cystes waren gelukkig zo goed als weg:D links zat nog een klein restje van 1cm maar dat maakte gelukkig niks uit:D maandag heb ik mijn eerste fm! nu maar hopen dan mijn eerste 2 pendels gelijk gaan hebben:D

@bonita, heb je al wat gehoord?

liefs

18. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat fijn dat de cystes bijna weg zijn. ik duim voor je dat de pendels gelijk gaan hebben.

bonita hoe is het bij jou?

19. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boef, Ik ben blij dat de cystes zo goed als weg zijn.
    Laten we hopen op een goede ronde en dat de pendels gelijk gaan hebben.
    Hoe doen jullie dat eigelijk dat laten pendelen? Ik heb al een paar pb gestuurd maar niemand reageerd.

Ps. heb nog een foto geupload van mezelf.. weten jullie ook wie ik ben;)

20. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boefff, wat fijn dat je weer kunt beginnen :) ! Hopelijk hebben je pendels inderdaad gelijk. Hoe zit dat eigenlijk, als ze pendelen en dan uitkomen bij september '12, betekent dat dan dat ze denken dat je in september de positieve test in handen hebt, of dat ze denken dat de 1e dag van je zwangerschap dan in september '12 is (want dan kan het ook nog zijn dat je in oktober '12 de posi test in handen hebt). Ik heb er eigenlijk geen ervaring mee.

Babywens, leuke foto! Hoe is het nog met jou nu? Weer met Clomid begonnen? Welke dosis gebruik je ook alweer?

Hier is alles tamelijk goed. Mijn wondjes doen wel nog pijn (trekkerig) en dat wordt erger als ik bijv. wat doe. Dus ik hou me maar lekker op de bank met mijn laptop, de TV en wat boekjes. De dagverpleging heeft nog gebeld hoe het met me was. De fertiliteitsarts heeft nog niet gebeld. Zij heeft meestal tussen 12 en 13 uur de telefonische consulten, dus ik verwacht dat ik jullie vanmiddag wat kan laten weten.

Deel Deze Pagina