PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Spannend Bonita !! rust maar lekker even uit ;)

2. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou, de dokter heeft net gebeld en.... alles zag er goed uit :D !! De organen zagen goed uit, ik heb geen endometriose en geen verklevingen. De eileiders waren vlot doorgankelijk, dus dat is ook prima. Het enige aparte was dat mijn baarmoedermond vrij hoog ligt kennelijk. De dokter had er met het tangetje aan moeten trekken om de vloeistof in te kunnen spuiten. Maar dat zou verder niet van invloed zijn op de kans om zwanger te worden. Dus volgende ronde ga ik weer spuiten. Ze adviseert nog zeker 3 rondes te spuiten. Na 6-8 rondes spuiten zou ik in aanmerking komen voor IUI, maar dan moeten we met de eendenbek en dan hebben we dat probleem weer. Maar wie weet gaat dat tegen die tijd wel goed. De echo's gaan ook steeds beter.

3. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!!

@bonita, wat fijn dat alles goed is!! nu is het dus net als bij mij, niks anders als geluk hebben! hoelang moet je nou wachten totdat je weer mag beginnen? veel beterschap en hopelijk heb je sel geen last meer van de wondjes!

de pendels zeiden positieve test in september. we zullen het wel zien:D

@babywens, je moet het pendel topic goed in de gaten houden. de meiden die pendelen geven daar precies aan wanneer en hoelaat ze pendelen en wat je dan moet doen.

leuke foto! leuk om er weer een gezicht bij te zien:D

liefs

4. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, het is nu echt geluk en geduld hebben! Ik moet nu wachten tot ik weer ongesteld word. Dat kan wel even duren, want ik zit pas op dag 11 van mijn cyclus en heb uit mezelf (zonder hormonen) nog nooit een cyclus korter dan 35 gehad. Maar op zich is dat niet zo erg. Na deze week is de dokter 3 weken met vakantie en dan kan ik daarna tenminste bij haar voor de uitgangsecho!

5. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Boeff, wat een mooie uitgangsecho! Hopelijk hebben de pendels gelijk,...ik had er ook een die klopte. Ik duim voor je dat ze gelijk hebben.

Bonita, goed nieuws!! Nu duimen en vol goede moed op naar de volgende ronde.

Babywens, leuk om te zien wie je bent!

6. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de 3e ronde clomd er alweer op zitten.
    deze keer moest ik 2 tabletten van 50 nemen, gedurende 5 dagen.
    Vrijdag moet ik weer naar het ziekenhuis voor een inwendige echo.
    Dus we zullen zien;)
    Bonita :Gelukkig was alles goed en waren er geen afwijkingen te zien. Dat is alweer een hele geruststelling voor je !
    Als het deze ronde bij ons niet lukt willen ze bij mij ook mn eileiders in gaan spuiten met contrastvloeistof en dan foto's maken om te zien hoe de doorgang is.
    Ook moet mn vriend dan zijn zaad inleveren.
    Ik hoop dat het niet nodig is.

7. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!!

@babywens, hoe je echo gegaan vandaag?

@bonita, voel je je al wat beter? wondjes ook goed aan het genezen?

liefs

8. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Boef,
    Echo is wel goed gegaan.
    er was een mooie folikkel gerijpt en die zou elk moment kunnen springen.. dus we zijn gelijk aan het werk gezet. haha ;)
    Blijkbaar heb ik vorige maand toch geen eisprong gehad, want de progesteron was zo laag dat ze zagen dat er geen eisprong was geweest.
    Maargoed nu was er wel weer een mooi eitje en het baarmoederslijmvlies was ook wel goed.
    Dus nu is het weer afwachten..

Liefs

9. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    boeff: ik voel me weer aardig goed nu. Wel nog wat sneller moe dan anders, dus dat moet ik wel even in de gaten houden. De wondjes zijn droog (eerst kwam er nog wat bloed uit), alleen nog wat gevoelig. Maar dat valt ook reuze mee. Maandag ga ik dus weer werken :) ! Hoe is het met jou, nog een fm in het vooruitzicht? Hoeveelste IUI wordt dit nou? Zit daar ook een max. aan qua vergoeding (zoals bij IVF) of een max. dat het ziekenhuis hanteert?

babywens: dat is dan tamelijk snel gegaan bij jou als je eitje nu al groot genoeg is! Klus ze en alvast succes op het wachtbankje!

Hoe is het met de andere dames?

10. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja is idd snel gegaan.. maar ik denk dat het komt omdat ik nu 100 mg heb geslikt..;)
    Ik heb vandaag zelf aardbeientaart gebakken.
    Morgen krijg ik een heleboel bezoek voor mn verjaardag.. maar de weersvooruitzichten zijn goed dus kunnen we lekker in de tuin zitten;)

11. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!

fijn dat je je weer goed voelt:) maandag dus alweer aan de slag!

ik heb maandag mijn eerste fm. dit word mijn 4e iui. volgens mij word iui gewoon onbeperkt vergoed mits de gyn aangeeft dat ik hiermee goede kansen heb. mijn gyn had het over 6x iui maar ik heb echt geen zin om dan al over te gaan naar ivf. dus mocht het niet lukken voor die 6 pogingen (wat ik niet hoop natuurlijk) dan wil ik gewoon nog een paar iui's doen.

@babywens, wat goed dat je nu al een eitje had!! hoe groot was ie?
    een fijne verjaardag morgen, het word idd lekker weer:D

liefs

12. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Dames, heb eindelijk ff tijd gehad om er weer een paar fotootjes van ons Brammeke op te zetten! Enjoy! :D

13. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij was 19 mm.
    Het oom een foto meegekregen.. echt grappig om te zien..
    Hoop dat het mooiste cadeautje nu onderweg is naar mijn baarmoeder;)
    Ben eigelijk pas morgen jarig maar we hebben het vandaag gevierd;)

14. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    saar: wat een vrolijke foto van jullie Bram :D, lief hoor!

babywens: alvast van harte gefeliciteerd! Hoe oud word je morgen?

15. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Saar, wat een leuke foto's van Bram!

Boeff, suc6 morgen!!

Babywens, alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Follikel is mooi groot!
    Ik hoop dat je een mooi kado krijgt ; )

16. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!

@saar, wat een leuke fotos!! moest echt even lachen bij die foto waar bram zijn vingertjes in zijn mond heeft en 1 in zijn neus:D

@babywens, dat is mooi groot. hopelijk idd gaat dit een mooi cadeautje worden!

liefs

17. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    babywens, gefeliciteerd met je verjaardag.

18. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!

even een update:D mijn broek is me weer een letterlijk en figuurlijk afgezakt vanmorgen:p zit nu op cd 8 en heb al een eitje van 15mm!!! mijn bms was wel nog erg dun dus hopelijk groeit dat snel want moet woensdag al terug komen en als het dan zo door is gegroeid verwacht ik ook meteen de ovitrelle..

merk wel dat mijn lichaam helemaal de kluts kwijt is. eerst 11dpo al bruinverlies na mijn eisprong, daarna al tijdens de provera ongi en nu zo snel al een eitje met 75 eh spuiten. hopelijk is die verandering goed nieuws.

liefs

19. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Boeff, wat goed! Nu dat bms lekker laten groeien en hopen dat je woensdag de ovitrelle kan krijgen!
    Duim duim duim!!

20. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen bedankt voor de felicitaties..
    Ik ben vandaag 22 geworden ;)

Boef.. hopelijk groeit je bms snel..