Boefff, wat een goed nieuws!! Hopelijk groeit je bms lekker door en mag je woensdag de Ovitrelle zetten! Raar he, dat het per cyclus zo kan verschillen qua cyclusdag waarop het eitje groot genoeg is. Ik ben nu druk bezig met ovulatietestjes. Ik wil eens kijken of ik misschien een eisprong krijg. Tot nu toe zijn de testjes negatief. Maar ik heb nog een hele bulk liggen, dus ik test nog vrolijk door. Als ik weer aan de Fostimon en Pregnyl ben, heb ik er toch niks aan, want dan weet ik wanneer de eisprong is. Ik heb nog steeds bloedverlies van de operatie. Ik hoop dat dat snel voorbij is, want dit is toch echt niet leuk.
HELP! na 2 weken last van mijn keel en met slikken toch maar naar de huisarts gegaan. werd gelijk doorgestuurd voor een echo van mijn SCHILDKLIER!!!!! die heb ik dus morgenvroeg al. hij verwacht dat de schildklier niet goed is..!!!! ik zit nou helemaal in de stress, wat als mijn eitje morgen al groot genoeg is en vrijdag de iui zou kunnen krijgen? ik krijg vrijdag middag de uitslag van het schildklier onderzoek. als deze niet goed is zal ik eerst aan de medicijnen moeten voordat ik weer zwanger mag gaan proberen te worden. ik word hier een beetje gek van hoor liefs
Oei.. das wel heel vervelend nieuws boef !! Als je schildklier niet goed is kan dat er inderdaad voor zorgen dat je moeilijk zwanger raakt.. Ik hoop dat je schildklier wel goed is.. Heel veel succes !! en ik zal voor je duimen !
Hier : ik heb 'savonds echt pijn in mn eierstokken baarmoeder.. Het lijkt wel alsof ze gaan ontploffen .. en het voelt ook zo hard. Herkent iemand dit?
Ah nee toch??! Hopelijk is je schildklier ok. Heb je nooit bloedonderzoek gehad i.v.m. PCOS waarbij de schildklierwaardes getest werden? Ik heb het zelf nooit gehad maar heb er wel eens over gelezen dat dat gedaan werd. Meid, ik hoop echt dat de uitslag goed is en dat jullie lekker verder kunnen met de IUI! Ik zal aan je denken.
hey! ik heb wel een bloedonderzoek gehad. was toen allemaal goed. moet morgen ook weer bloed laten prikken voor mijn schildklier waardes. ik verwacht dat er morgen een eitje zit want voel wel wat en ga gewoon verder. als ik nu iets tegen de gyn ga zeggen dan gaat hij meteen de ronde afbreken en daar heb ik geen zin in. liever een ronde iui weggegooid dan een ronde afbreken terwijl het misschien niet nodig is. naja, ik hoop dat het gewoon een flinke keelonsteking is ofzo en dat mijn schildklier er verder niks mee te maken heeft. @babywens, geen idee wat dat gevoel kan zijn. ik heb dat wel vaker en dan heb ik cystes maar jij hebt die nooit geen ofwel? heb je je temp nog bijgehouden? liefs
boefff wat vervelend nieuws. ik hoop dat alles mee gaat vallen. ik zal in ieder geval voor je duimen. babywens ik ken het gevoel niet, dus ik kan je er helaas ook niet mee helpen.
Boeff, nee toch!! Ik hoop dat morgen gewoon door gaat en dat de echo niets uitwijst. Suc6 meid!! Babywens, ik heb er ook geen last van gehad. Kan je er helaas niet bij helpen. Laten we hopen dat het een goed teken is.Zou t evt met innestelen te maken kunnen hebben?
hey!! ook ik neem weer plaats op het wachtbankje mijn ei was al 23mm!! heb meteen de ovitrelle moeten zetten en heb morgen rond 12 uur de 4e iui. voel me wel een beetje dubbel en kan nog niet echt blij zijn omdat ik vrijdag middag pas de uitslag krijg van mijn schildklier. als deze niet goed is is mijn iui dus ook waarschijnlijk voor niks geweest. nog 2 hele spannende dagen dus voor mij. liefs
Sorry ruzie met mijn email gehad en erg druk met werken... Babywens gefeliciteerd met je verjaardag? Waar in je cyclus zit je nu? Boeff Ga voor je duimen... Ik ben ook getest op schildklier toen ik de onderzoeken bij de gyn kreeg... Met de rest van de dames alles oke?
Ik heb net even gelezen hoe het zit met schildklierproblemen en zwanger worden, want ik wist niet precies hoe dat zat. Het is inderdaad te hopen dat je een goede uitslag hebt vrijdag! Stom he, dat er zoveel factoren kunnen zijn die van invloed zijn op zwanger worden! Zwanger raken is echt een wonder ! Moet je vrijdag persoonlijk langs voor de uitslag of gaat het telefonisch?
Ha suusje! Hier is alles ok. Vorige week geopereerd en nu lig ik eigenlijk een ronde stil. Ik probeer wel met ovutestjes te achterhalen of ik misschien toch een eisprong heb, maar tot nu toe zonder resultaat. Hoe is het met jou, bijna weer spuiten zie ik? Hoe ervaar je het IVF-traject tot nu toe? Had jij nu van tevoren ook IUI gehad, of niet? Ik weet het eigenlijk niet meer zo goed
Hey Boef, Zover ik weet heb ik nog nooit cystes gehad.. Ze hebben er in ieder geval nog nooit iets over gezegd. Ik heb deze ronde mn temp. niet bijgehouden want dat schommelde toch maar constant en daar werd ik alleen maar onzeker van. @ suusje.. ik zit nu ongeveer op dag 17.. Spannend..
Spannend boeff.. wat fijn dat je eitje al zo groot was.. Ik hoop dat er niks met je schildklier is.. Heel veel succes en ik zal voor je duimen !
die afspraak is gewoon persoonlijk. hebben we gister meteen gemaakt. ik heb ook al vanalles opgezocht over de waardes enzo. dan weet ik ook een beetje waar ze het over gaan hebben vrijdag. idd echt stom dat iets wat gewoon in je keel zit goed moet zijn om zwanger te kunnen raken. liefs
Boeff, wat een mooie grote follikel. Hoe was je bms? Spannend dat je nu op het wachtbankje zit. Ben benieuwd wat er vrijdag uit komt.Ik hoop zo dat het goed is!!Suc6 morgen met de iui! Duimen draaien weer voor je!
mijn bms was gelukkig dik 7mm dus dat is ook snel gegaan. ik ben ook heel benieuwd naar vrijdag. als alles goed is kan ik pas gerust op het wachtbankje. liefs
@Boefff, je niet te druk maken hoor over die schildklier... Als het niet goed is, wil dat nog niet zeggen dat je niet zwanger kan worden. Ik heb een traagwerkende (lees: bijna niet-werkende) schildklier. Dat hebben ze ook in de mmm ontdekt. Ik moest toen eerst mijn waardes goed krijgen met pilletjes (thyrax) en toen de waarde eenmaal binnen acceptabele grenzen was, mocht ik toen met de clomid aan de slag. De schildklier kan idd wel onvruchtbaarheid in de hand werken, maar je ziet het bij mij dat zwanger worden niet onmogelijk is! Maar ik duim voor een goede uitslag voor je! En dat het deze ronde nu eens is gelukt bij jou!