PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    oh nee 3d echo gaan we ook niet doen, want ik vind dat namelijk helemaal niet mooi. ik vind dat heel erg eng!!! hihi

2. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    Dag dames,

Sunshines, mooi verhaal, het geeft me moed :)

Ik wil eingelijk iets kwijt hebben... Maar ik type het wel straks of vanavond waar ik rustig kan typen :)Het vervelende voor mij is dat mijn beste vriendin woont in het buitenland en zij is de enige die mn situatie goed begrijpt... Een vriendin hier weet dat we voor een wondertje bezig zijn, maar het gevoel dat ze begrijpt heb ik niet dus ik ga niet te diep met haar... Dus ik heb jullie dames :)
    Ik ga even aan de slag en zodar ik het wat rustig heb kom ik hierop

Liefsss

3. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!

nou voor zover mijn ronde 1.. ben net terug uit het ziekenhuis en mijn eitjes groeide niet door,, heb nu weer provera gekregen om ongesteld te worden en dan beginnen met clomid 100mg.. hopen dat deze wel aanslaat!

@dins. heb eigenlijk beetje hetzelfde als jouw, kan eigenlijk ook niet echt met iemand over praten, mijn vriendinnen zijn allemaal nog wat jonger en zijn nog helemaal niet met zwangerschap bezig.

liefs

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    boeff@ jammer dat je eitje niet door is gegroeid. nieuwe ronde nieuwe kansen! ik zal voor je duimen dat 100 mg wel aan slaat. bij mij sloeg 50 niet aan maar 100 wel dus hou moed!

dins@ daarom zijn wij er ook toch als je tijd hebt dan barst je maar los!

liefs

5. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    hey meissie!!!

fijn dat je zo´n leuk weekend hebt gehad!!
    tuurlijk is het jullie ook binnenkort gegund, zeg nou zelf, we hadden een deal ;) meid, die dipjes zijn idd kl#te maar het komt vast goed joh, ik was één en al dip en ben nu ( uiteraard ;)) diploos, geef vooral de moed niet op!!!
    je ventje heeft vandaag zijn spul dus ingeleverd... ook weer spannend he?? die uitslag duurde bij ons best lang, zou gebeld worden, maar dat heb ik uiteindelijk maar zelf gedaan, had een belafspraak en dan bellen ze je gewoon niet, en zie dan maar iemand aan de telefoon te krijgen die de uitslag MAG geven :x afijn, het was bij hem allemaal goed... het lag dus echt aan mij ( gelukkig maar) hoop dat het allemaal gewoon goed is!! wil je absoluut geen valse hoop geven.... maar die gevoelige tepels my god... ik heb ze ook hoor... ben benieuwd, mijn duimen blijven draaien!!

dikke x

6. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

heeeeey

ja, haha leuk he die nuchtere mannen ;) beter zo dan dat ze een potje mee gaan zitten janken ( daar hou ik dan weer niet zo van ;))
    pfff nog steeds heel de dag door misselijk dus! hier alles oke, geen vervelende kwaaltjes, ik heb alleen wel echt iets vaags, mijn buik... ik weet niet wat er aan de hand is, maar dit had ik bij mijn vorige zwangerschap volgens mij pas bij 20 weken... hij is gewoon helemaal opgezet en er zitten allemaal van die witte velletjes op ( echt bizar gewoon) en ik eet echt niet veel meer ofzo ( heb zelfs minder honger) ik snap er niks van... zei al tegen mijn man, wie weet zitter er wel 2 in ;) hihi.... maar ff serieus, echt vaag, ben vanmorgen ook maar gelijk weer de weleda zwangerschapsolie om te smeren wezen halen, dat vond ik grandioos spul bij mijn vorige zwangerschap... en voor de rest gelukkig ( nog) niet misselijk ofzo ( hoop dat dat zo blijft kan natuurlijk later nog komen) maar heb ik vorige keer ook niet gehad.... wij willen ook weer niet weten wat het wordt!! is vorige keer errug goed bevallen haha, zo spannend dat moment na de geboorte!! oeh, die bellypaint... het lijkt me geweldig! wil hem voor mijn verjaardag van mijn man hebben... als alles goed blijft gaan uiteraard :) nee 3d echo heb ik ook totaal niks mee... vind er gewoon geen reet aan, wat moet je ermee?? maar daar denken wij dan hetzelfde over ( en zo'n beetje de rest van nl anders, maar oke hihi) nee joh, zwangerschapscursus is echt niks voor mij, heb ik idd ook vorige keer niet gedaan en het is heel goed gelukt zonder!! hoe vaak hoor je die meiden niet: ja heb zo'n cursus gedaan maar tijdens de bevalling kon ik me er niks meer van herinneren... ik hou ook niet van zulke dingen, maar ieder zijn ding... kan me nog wel herinneren dat ik er bijna raar op aangekeken werd door veel mensen omdat ik geen cursus wilde volgen... maar ik doe toch wat ik zelf wil hihi.... spreek je snel weer

kuskus

7. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

oeh, je houd het wel spannend dins ;)
    waardeloos he, dat gevoel dat iedereen zegt je te begrijpen, maar jij het gevoel hebt dat dat niet zo is... brand hier vooral los, wij weten waar je het over hebt!!!

xxxx

8. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

hey boefff,

wil je niet demotiveren ofzo, maar bij mij is er nooit een eitje gaan groeien met clomid.... maar mocht het ook bij jou niet gaan werken, je ziet het bij mij... er zijn nog andere mogelijkheden!!! succes, geef de moed niet op hoor als het niet lukt met clomid!!

liefsss

9. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    Hey Dames bedankt voor jullie lieve reactie! :)

Het is wel zo dat ik echt bijna niemand heb om mn hart te luchten...wordt soms echt emotioneel van :(
    Gister avond had manlief en ik een gesprek over het hele procedure van zwangerschap omdat hij zit eingelijk onder stress qua werk enzo.. Ik moest dit gesprek starten omdat ik weet van hem dat wanneer hij onder stress zit dat het moeilijk voor hem is om te vrijen. Ik wil echt geen hormonen voor niks inslikken dus moest echt weten van zn kant hoe het zit ookal weet ik het maar het is altijd beter om alles uit te praten.
    Hij is iemand die echt niet van plannen houdt, voor een beter inzicht, is hij iemand die niet bijv van te voren afspraak met iemand maakt om op bezoek te komen, het gaat bij hem meer om gevoel als hij dat wilt dan maakt ie bijv afspraak op die dag of 1 dag van tevoren. Hij heeft dat heel sterk van karakter... Dus je kan maar voorstellen dat het moeilijk is vooral in deze (stressende) tijd voor hem om gepland te gaan sexen zodat het raak kan zijn, hij denk meer van om het vanzelf te laten komen , Hij zag of ja wij weten dat er gevallen zijn waren stellen uitelkaar gaan om die reden dus dat er druk was om zwanger te raken en de spannand gevoel verdwenen is. Het is echt niet dat hij wil stoppen met de mmm procedure hoor, hij wilt het ook oh zo graag, maar omdat het gepland moet gaan is het een beetje vervelend om met dat idee om te gaan. Hij doet en wil z'n gedeelte doen zwz, maar niet dat hij all smiles about it kan zijn omdat hij niet goed om kan gaan met de druk en zei dat hij dit niet jarenlang kan volhouden. Dat begrijp ik best dat zou ook teveel voor me zijn, dan zou ik een pauze inlassen ofzo..
    Maar het deed me pijn om dat van hem te horen, want ja ik had altijd de picture dat het allemaal gwn natuurlijk en spontaan zal gebeuren ik ben jong en had nooit pco verschijnselen tot vorig jaar juni en dit jaar begin january werd het pas geconstarteerd. Ik had nooit verwacht dat het tot hier zou komen, in het ziekenhuis, hormonen slikken enzo.. Dat dit situatie niet voor hem past.. Hij heeft zn zaadcellen vanmorgen ingeleverd, maar had geen blije gezicht omdat hij houdt niet van het verplicht mastruberen en potje geven aan mensen(heeft ie nog nooit gedaan) bovendien gelooft hij er ook niet in omdat we 1 1/5 dag geleden( in het weekend dus) hadden gevreeen en je moest 2 dagen geen zaadlozing gehad hebben, ik dacht dat het okay was maar had de dgn verkeerd geteld en zei pas na de sex van we op 1dag en een half zitten.Maar ik zei dat die half dagje mss niet zoveel uitmaakt. En voor mij was het ook niet fijn om zn 'niet blije gezicht'te zien.
    Ik zat te denken vandaag om nog 1 ronde te gaan en als het niet lukt een pauze inlassen,
    Hoe zou jullie hiermee omgaan? Wat kan ik doen?

Liefss:)

10. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Boeff,
    Moest je vandaag voor je 4e echo?En??

Dins, Jeetje meis.Ik begrijp ook hoe vervelend het is als je niet spotaan zwanger wordt.Ik wist al ff dat ik Pcos had, maar ik wilde er niet aan en ben toch heel positief begonnen aan zwanger worden.Toen het toch bleek dat mn cyclussen niet regelmatig waren en ik geen eisprong had, was dat toch een flinke tegenvaller.Ik vind het wel heel goed dat je dit gesprek bent aangegaan met je lief.Communicatie is het allerbelangrijkste!De keuze van een pauze is misschien niet zo'n gek idee,...als dat voor julie goed voelt.Waaroom niet.Gewoon ff niet bezig zijn met allemaal pillen en doktersbezoeken.
    Suc6 iig!!

Bij mij zette de mensruatie niet echt door na de primolut.Had zondag wat bruinige afscheiding, zondag nacht en maandag ochtend wat rood bloedverlies.Maar vanaf maandagmiddag weer bijna helemaal niets!!Hebben de gynaecoloog gebelt en die heeft toch een akkoord gegeven om morgen te starten met de Clomid!!
    Volgende week woensdag mn 1e echo!Ben zo beniewd,...spannend!

11. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL

Bedankt voor je reactie myuna:)
    Ja het idd belangrijk om dit soort gesprekken te hebben. Denk om nog 1 ronde te gaan daarna een pauze te nemen, gwn relaxen

Goed nieuws dat je binnenkort gaat beginnen met clomid!!!! hopelijk zal dat de laatste zijn en lekker zwanger ben!!!:p

12. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    Heey Boeff,
    Balen joh dat je ei niet meer door is gegroeid kan me best voorstellen dat het een flink tegenval is.. Bij mij heeft 100mg goed gewerkt hoor! Dus blijf positief;)
    Ja het is idd moeilijk dat je niemand heb in je omgeving die je echt kan begrijpen, maar vind het prettig om hier mn hart uit te luchten en samen met anderen hetzelfde proces lopen:) Heel veel succes met 100mg meid!!!

13. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey,
    ja had al niet zoon goed gevoel na mijn 2e echo,, het wou allemaal maar niet groeien maar toen ze bij de 3e echo zeide dat er toch 1 een beetje groeide had ik weer een beetje hoop,, maar ja ben zelf behoorlijk positief ingesteld dus komt allemaal wel goed,, alleen nu weer 3 hele lange weken wachten voor mijn 1e echo na 100mg,,,:(

liefs

14. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

oei, meisje toch... wat een lastige situatie! weet je voor jezelf wat je wilt?? jullie zijn samen meid, jij bent nu degene die hier het meeste werk aan heeft... ( ivm steeds ziekenhuis in en uit) het enige wat hij hoeft te doen is op bepaalde tijden ff sexen... tsja dat is misschien niet het beeld dat hij voor ogen heeft, maar voor jou ook niet meid, en jij moet er ook nog eens die rothormonen voor slikken... dus eigenlijk vind ik ( maar dat ben ik) dat als jij heel graag ervoor wilt gaan, en hij wil ook heel graag een kindje dat je er toch wel uit moet kunnen komen?? ik zou niet zo snel aan een pauze gaan beginnen.. je zit er net helemaal middenin, meid ik denk dat je voordat je hierin een keus gaat maken even alles goed voor jezelf op een rijtje moet zetten en het er dan nogeens met je vriend over moet hebben, maar het is een hele rotte situatie, helemaal omdat je hem ( behalve met ons dan) met niemand kan delen... ik zou je graag het goede antwoord geven, maar ik denk dat je het even goed voor jezelf op een rijtje moet hebben, heel veel sterkte en een dikke knuffel en kom gerust hier terug als je ermee blijft zitten etc... we zijn er om elkaar te helpen en het van je afschrijven is superfijn en er met elkaar over kletsen ook!

kus riniti

15. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    ps, heb jij ook het gevoel.... ( dat heb ik tenminste) dat je 'ff' naar het ziekenhuis ging om te laten kijken wat er aan de hand was en dat je eigenlijk gewoon pillen meekreeg en er middenin zat, ik had dit nl wel heel erg, had niet eens over de mmm nagedacht en ik zat er ineens middenin! meid nogmaals succes!! dikke x

16. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey

@ riniti. dat had ik dus ook heel erg. ff naar de gyn pilletjes en dan komt alles goed,, ja niet dus en had na mijn uitstrijkje een pap 3a dus ben daar ook nog voor geholpen,, voor je het weet zit je er middenin!

liefs

17. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    ja, echt niet normaal... en dat besef je pas als je er ineens middenin zit gewoon... vond dat eigenlijk best slecht, je hebt er niet eens over nagedacht of je dat wel zo wil! tuurlijk wil je geholpen worden, maar je wilt toch ook nog wel iets zelf kunnen beslissen over het hoe en wat van je eigen lichaam?? maar ja... uiteindelijk is het misschien maar goed ( bij mij dan) want ik had van tevoren nooit gedacht dat ik bij mezelf hormonen zou gaan spuiten ( als ik daar over na had gedacht had ik er misschien nooit aan begonnen) maar ben nu we zwanger.... maar het is een rare toestand hoe dat gaat!

18. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    Thanks voor je reactie meid!
    Ja we willen beiden het heel graag, en mss heb je idd gelijk om nog niet een pauze nemen.. :) Ik vroeg hem vorig maand aangezien hij best stress had om die maand te skippen maar dat wilde hij niet:p. Hij vindt die druk alleen niet fijn, maar hij zei dat het ook belangrijk voor hem is en zal zijn best doen om mij te ondersteunen :)
    Ik had ook gevoel van alleen een kijkje nemen in het ziekenhuis dan zit je helemaal middenin!! Dacht zelfs dat eerste ronde zwz al raak zou zijn joh ppff mja nog door vechten ;). Wat kunnen mannen zo moeilijk soms zijn en het gwn makkelijk hebben... Vrouwen doen moeilijk en hebben het vaker ook moeilijk haha!

Zit niet meer in een dipje :) ben nu wat neutraler haha thanks ladiesss
    Ik ga nog wat afronden daarna me bedje in :)
    Spreken jullie morgen Xxx

Liefsss

19. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

20. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Riniti,wat een lief berichtje voor Dins.
    Hoe gaat het met je?

Vandaag de 1e clomid.
    Net weer Babyboom gekeken,...heb net m'n trann kunnen bedwingen.Wat een verhalen weer!

Deel Deze Pagina