Zoo.. dat is lang.. ik kan me voorstellen dat je er dan af en toe helemaal doorheen zit. Hopelijk is dit de laatste keer voor je !
Mama's gewoon lekker posten..!! Ik vind kinderen heerlijk en de verhalen zo leuk... Vandaag al spuitje nummer 3 erin gezet.. Ben weer helemaal gewend maar merk ook dat de bijwerkingen al beginnen... Bibi krijg jij 7 sep alle uitslagen?
Bedankt voor de lieve woorden.. Leuke foto's trouwens !! meiden met een kleintje jullie hoeven je niet schuldig te voelen hoor.. ik vind het juist heerlijk om jullie kleintjes te zien.. dat geeft weer wat extra motivatie. aan alle anderen.. : ik heb trouwens nog iets heel genants te vertellen.. Telkens als ik de pillen clomid heb genomen krijg ik een paar dagen daarna net voor mn eisprong zo'n last van een branderig/jeukend en pijnlijk gevoel. en vrijen gaat dan echt bijna niet. en dat is iedere keer als ik net mn eisprong heb.. lekker lastig. Hebben jullie dit ook gehad? Ik vind dat zo krom.. ze geven pillen om zwanger te worden, maar je krijgt er wel last van droogheid door waardoor het bijna niet lukt. echt niet leuk Sorry dat ik dit zo zeg maar ben benieuwd of dit vaker voorkomt met clomid? Morgen is mn NOD.. spannend.. ik weet niet wat ik moet verwachten.. we zullen het wel zien ! Ik heb deze week gelukkig wel veel afleiding gehad en dit weekend gaan we ook weer leuke dingen doen dus dat scheelt wel. Hopelijk ben ik niemand vergeten
@ babywens, spannend. wanneer wil je gaan testen? en voel je al iets wat lijkt op een ongi of niet (ik hoop het niet natuurlijk) wat betreft de jeuk en het droog zijn, ik heb dat niet gehad. iig niet tijdens mijn eisprong. wel soms vlak voor mijn ongi. ik denk dat het wel door de clomid kan komen. hopelijk is het hierna niet meer en ben je lekker zwanger.
hey kletskouzen heb heel wat bij moeten lezen. @saar en marion, idd voel jullie niet schuldig om over jullie kleintjes te praten! voor mij is het ook echt een motivatie!! en ik vind het zoiezo al helemaal geweldig dat jullie nog meeschrijven!!! meestal als er weer een zwangere bij komt ofzo dan hoor je er meestal niks of niet veel meer van maar jullie blijven gewoon meeschrijven ook al hebben jullie het nu zo druk met de kleine!! super lief van jullie!! @suusje, jeetje dat is wel heel lang spuiten. als het deze keer maar wel resultaat geeft!! ik ga voor je duimen meid want het heeft voor jouw ook al veel te lang geduurd! @bonita, nog gebeld voor de provera? @babywens, spannend morgen je nod!! die droogheid kan ik je niet mee helpen. ik had met clomid al geen eisprong en nu met spuiten heb ik rond mijn eisprong altijd heel veel vruchtbaar helder slijm. wel super vervelend zeg, we moeten al op commando 'klussen' en dan ook dit er nog bij. hopelijk is dit toch de laatste keer voor je geweest en heb je morgen een mooie test!! liefs
@marion gewoon lekker blijven posten! Zoals je hoort de rest vind het ook alleen maar gezellig en fijn zulke verhalen gewoon van je kleintje genieten! @ suusje ik hoop idd op alle uitslagen de 7e maar ligt eraan of ik ruim optijd bloed hb kunnen laten prikken! @ babywens! Wat vervelend dat je Zon bijwerkingen hebt van de clomid zeg! Idd niet makkelijk als het juist de bedoeling is genoeg te klussen!! Miss even melden in het ziekenhuis de volgende keer? En morgen NoD spanneddddd!! Fijn dat je genoeg afleiding hebt dan gaat de tijd lekker snel! Wij gaan hard duimen!! @boefff ik denk dat je mij bedoelt ipv bonita? Heb idd nog gebeld! Moet gewoon blijven slikken en ze dacht dat de uitslag heel snel binnen was! Dus ze Liet de afspraak gewoon staan zodat ik de uitslagen die er zijn gewoon krijg! @all : vandaag zaad van mijn man weg gebracht! Zwetend in de auto tussen mijn borsten met een siaal erover heen hahaha want veelte bang dat het anders af zou koelen wat het zaad geen goed doet uiteraard! In 20 min lag het Op de poli... Hebben jullie ook allemaal een zaadonderzoek gehad? Of zijn alleen jullie nagekeken? Ik vind het zooo ontzettend spannend... Vind dit toch wel erg spannend omdat we hiermee uiteindelijk te horen krijgen wat de behandeling wordt uiteraard
bibi ook mijn man moest het inleveren. dan wisten ze dat of het alleen aan mij ligt of dat we een ander traject in moesten gaan.
hey! ik bedoelde eigenlijk wel bonita haha ik wist dat jij al begonnen was met de provera! dus je moet nou gewoon wachten tot de afspraak voordat je de uitslagen krijgt? spannend he dat zaadonderzoek!! wij hebben dat ook gehad en mijn vriend zat helemaal in de stress haha. hij voelde zich wel helemaal 'de man' toen hij de uitslag kreeg mannen! fijn weekend allemaal!! liefs
Ja, ik krijg ook echo's. meestal op de 12e dag. @ Bibbi, ik heb het al eens gezegt toen kreeg ik tabletten maar die hielpen naar mijn iedee niet. Denk dat het gewoon door de hormoonschommelingen komt.. want toen ik nog niet in de mmm zat had ik hier nooit last van. @Marion en boef : als ik de 28 niet ongi ben, ga ik een test doen. op advies van de gyn. Mijn vriend moest zijn zaad nog niet inleveren omdat ze duidelijk in mijn bloedbeeld zagen dat ik geen eisprong heb. als mijn eisprong in orde en regelmatig is, en het lukt dan nog steeds niet, gaan ze mijn vriend ook onderzoeken.
boeff: nee, ik heb nog niet gebeld. Ik wacht nog sowieso een weekje af. Vanochtend was mijn temp wel omhoog, maar ik vraag me af of dat kan komen omdat ik minder slaap heb gehad (normaal heb ik 7,5 uur slaap en nu had ik bijna 6 uur slaap gehad). Eens kijken wat mijn temp doet. Als die nu hoog blijft en het erop lijkt dat ik een eisprong gehad heb, dan wacht ik wel even af of ik vanzelf ongi word. babywens: spannend, morgen nod!! Kun je echt wachten tot de 28e met testen? Dat zou ik knap vinden van je! Hoeveel dagen na je ovulatie zit je morgen, 14? Ik duim heel hard dat je niet ongesteld wordt! Gek trouwens dat ze niet naar je vriend z'n zaad gekeken hebben. Bij mij was ook duidelijk dat ik minder vaak / geen eisprong had, maar desondanks wilden ze toch zaad controleren. Want stel je voor dat het zaad heel slecht zou zijn, dan zou ik voor niks al die hormoonbehandelingen doen. Als het zaad heel slecht is, is volgens mij ICSI de enige oplossing. bbibi: bij mijn man hebben ze het zaad ook nagekeken. Dat was hartstikke goed. Hopelijk is bij jullie het zaad ook goed! Nog 2 weekjes, dan weten jullie het! marion: het is natuurlijk wel zo dat jij en ik destijds tamelijk gelijk op gingen met de clomid en zo. Maar je hoeft je echt niet schuldig te voelen... Heb je nog recente foto's van Nick? Ik zal zo meteen ff op je profiel kijken, misschien staan er nog foto's op die ik gemist heb. Wanneer moet je weer beginnen met werken trouwens? mamavanlorena: lees je hier nog? Ik vroeg me af hoe het met je gaat, of je al hulp gekregen hebt en of je het nog trekt. mexxgirl: ik vroeg me ook af of jij hier nog komt en hoe het met je is.
@all dus zo goed al iedereen dus zaadonderzoek gehad!! Hmmm vreemd bij mij zei de verpleegkundige dat dat vreemd was omdat dat meestal niet meteen gedaan werd als een vrouw pcos heeft Omdat ze zeker zijn dat het aan de vrouw ligt! Maar mijn feriliteitsarts wilde het wel! Hij zei ik kan jouw vol stoppen met Hormonen, maar straks blijkt het ook aan je man te liggen en dan is alles Voor niets geweest dus vandaar! Maar jullie weten dus hoe spannend het allemaal is! *even een genant vraagje aan jullie* was heb bij jullie mannen ook so wenig! Man en ik bijna 3 dagen geen sex gehad.. Maar toch wat het zoooo weinig amper 2 ml denk! Ik schrok er gewoon van... Is dat wel normaal? Ik maak me er stiekem zoooooo druk over!! @ babywens ohh sorry meid als je dat al eens gezegd had! Ik klets ik nogal wat topics mee pcos, dames in de buurt etc dat ik niet alles kan bijhouden helaas! Dus vergeef me als ik iets dubbel vraag Maar jij dus geen zaadonderzoek gehad? Had je dat niet Liever wel meteen gehad? Of mocht ke daar nooit voor kiezen? Hopelijk is dat onderoek niet nodig en wordt je dit wknd gewoon niet ongi Dames fijn wknd!
Owh en @ boefff oepsssie foutje! Niet heel het topic draait uiteraard om mij hahaha sorry En snap dat je hubbie zo happy was! Denk dat mijne dat ook is! Zo trots als Een pauw! Ik moet ook eerlijk zeggen dat Ik dat uiteraard zoooo hoop! Daardoor toch meer kans!! En suusje dat is zoooo balen dat het bi je hubbie ook niet goed zat! Hoop echt dat je zo zwanger bent! En bonita jaaaaa heeeele spannende weken pfff aftellen hihi Hopelijk niemand nu vergeten? Nogmaals fijn wknd!
hey bibi! maak je geen zorgen over de 'hoeveelheid' zaad in het potje. daar kun je echt niks op aflezen. ik had dat met de eerste iui ook. toen ik dat potje zag had ik ook zoiets van: ohjeej dat is niet veel terwijl de uitslag echt super was. dus maak je echt geen zorgen, gewoon even de uitslag afwachten! liefs
@ bonita, ik heb nog geen recente foto's van Nick. ik ga kijken of ik dat dit weekend weer even kan doen. hij is al zo gegroeid. en hij kijkt ook zo wijs en is al echt aan het lachen. hij heeft nu ook zijn handjes door en zit daar heel vaak aandachtig naar te kijken. ik kan hier echt uren over doorpraten en lappen tekst over schrijven. ik hoef pas weer in oktober te beginnen met werken. ik kan dus ook nog even genieten. en nog helemaal niet aan werken denken. al ga ik dinsdag wel even naar school om Nick aan mijn oude en mijn nieuwe klasje te laten zien. en misschien nog een andere klas als ze me dat vragen. @ babywens, raar dat je man het niet hoefde in te leveren. zoals hier al eerder is gezegd zei mijn gyn ook dat het wel heel duidelijk is dat ik pcos heb, maar dat dat niet wil zeggen dat alles met mijn man goed is. dus moest hij ook getest worden zodat ze zeker weten dat we een eerlijke kans hebben als ze alleen mij behandelen met hormonen. en ook ik vind het knap als je zo lang kan wachten. ik had kon nog wachten op tot mijn NOD, maar daarna niet meer.
Hey boefff! Owh nee maakte dat niet uit? Pfff dat is al een hele gerustelling van een "ervaren meid" hihi... Ik denk altijd hoe meer hoe beter! Daar kunnen alleen maar meer zaadjes in zitten maar is dus niet zo? Ik geef mijn man al wel een dik half jaar multi, potje extra zink en selenium, en borage olie! Ik hoop dat dat een beetje mee werken!! Thanks voor je geruststelling heel lief!!! Ik blijf nog even verder duimen draaien hihi
by the way, nog 200 berichten en we moeten een nieuw topic aan maken! iemand al een ideetje over de naam? liefs
Hoi meiden, Ja sorry dat ik niet veel meer schrijf...ik lees wel mee (als ik ook mail krijg...) kwam er dus achter na een paar dagen weer dat er (veel) geschreven was. Maar tis druk en ik merk ook net als Saar en Marion dat ik het moeilijk vind soms om te schrijven. Het gaat hier niet zo lekker in huis.... met Rafael gaat het wel goed, hij huilde zoveel en het is dus een "huilbaby" ik kreeg een boekje van het CB mee dat heet "rust en regelmaat" en daarin staat eigenlijk dat als je een huilbaby hebt hij regelmaat moet hebben. Dus de fles....even knuffelen enzo zodra hij gaat gapen of zijn hoofdje van je wegdraait moet je hem in bed leggen (in bed niet de box !) etc. etc. Dit hebben we gedaan en na 2 dagen merkte ik al verschil, hij was veel rustiger en huilde minder, hij zwaaide ook maar met zijn armpjes zó onrustig, ook dit werd minder. En inbakeren, ik heb een bakerzakje gekocht en hij kan daarin wel zijn armpjes bewegen maar niet er uit krijgen. Het helpt écht, ongelooflijk, tis gewoon een ander kind !! en sinds een paar dagen lacht hij ook echt, zo lief !! ik zal een foto posten. Met Lorena gaat het ook niet zo lekker, die krijgt steeds meer door dat er iets is, en is daardoor erg moeilijk en prikkelbaar. Vorige week vrijdag heeft ze ook nog eens een epilepsieaanval gehad, en dat na 3 EEG's waar geen epilepsie op te zien was...erg heftig allemaal. Affentoe weet ik het even niet meer....maar gelukkig ben ik een erg positief mens En op de vraag of ik hulp krijg, ja 2 keer in de week komt er een vrouwtje Lorena eten geven en douchen of gewoon lekker met haar knuffelen, dan kan ik voor Rafael zorgen of koken ofzo, maar het ging al iets beter, tis gewoon wennen voor 2 kinderen zorgen (en een man ) en dan al helemaal een gehandicapt kind die even wat meer aandacht en verzorging nodig heeft. Maar het komt allemaal goed, ik heb goede mensen om me heen. Dus ook al schrijf ik niet altijd (omdat ik ook niet altijd iets leuks te vertellen heb) ik lees wel mee en denk vaak aan jullie, en ik duimedraai als een malle !! Ik hoop vóór het nieuwe topic wel een paar zwangeren hier, of allemaal, nóg beter XX