Ik zie dat je pas net bevallen bent! Proficiat! Zal idd erg zwaar zijn 2 kindjes waarvan een met handicap! Af en toe ok proberen lekker je rust te pakken! Anders trek ke dat niet denk... @boefff dan moeten we toch wat minder kletsen hier hahaha! Geen idees ben niet zo "fantasierijk" hihi
@ Linda, wat vervelend dat het zo moeilijk voor je is. wel fijn dat rafael door de tips wat rustiger is geworden en zelfs nu aan het lachen is. en heel fijn dat je toch een beetje hulp krijgt voor larena. terwijl ik dit aan het schrijven ben ligt nick naast mij in de box te kletsen. heerlijk om te horen. @ boefff. wat denk je van deel 2. dan kunnen anderen het ook nog vinden. tenzij jullie ook allemaal zwanger zijn. dan kunnen we een heel eigen topic maken over de zwangerschappen en de kleintjes.
denk dat het idd slim is om een deel 2 te maken! zou leuk zijn als riniti die weer opende maar zij is echt allang niet meer geweest @babywens, en hoe gaat het met je? vandaag je nod!! spannend zeg! liefs
Jaaaa duim duim duim voor babywens!!! Hopelijk nog een met een positief verhaal erbij!!!hihi dat het Maar een mooie test mag zijn ) met 2 dikke Strepen!!
hey meiden, Ik voel me vandaag niet zo heel lekker.. Hoofdpijn, zere borste,n beetje moe maar nog niet ongi. Ik heb toch maar al een test gedaan en die was negatief.. Het lijkt wel afsof ik die 2e streep nooit ga halen.. Mama van Lorena, wat vervelend dat het niet zo lekker gaat met de kids.. en wat erg voor Lorena van die epileptie aanval.. Had je je van te voren voorgesteld dat het zo zwaar zou zijn met een 2e erbij?
@babywens ohhhh balen meis!!! Klote klote weer! Maar je bent wel moe en last van borsten! Toch echte zwangerschapskwaaltjes zou je zeggen!! Wel merk test heb je gebruikt? En kan het niet zijn dat je te vroeg getest hebt? Anders overmorgen ofzo nog een testje doen misschien? Ik duim toch nog voor de zekerheid ff verder voor je hoor!!
ik heb er weer een paar foto's opgezet van Nick. babywens, ik blijf voor je duimen. geen ongi betekent dat er nog altijd wel een kans is.
Ik had het me zeker wel voorgesteld dat het zo zwaar zou zijn, maar het gaat altijd anders dan je denkt. Ik duim voor jou dat er tóch een 2e streepje komt hoor !!
Ik heb een test gebruikt van de apotheek > het huismerk. zou toch goed moeten zijn als het van de apotheek komt. @ Marion : leuke foto's van nick ! wat word hij al groot.. echt een mooi babytje hoor ! @ Mama van lorena : Ja het gaat idd altijd anders.. wel vervelend voor je. Ik hoop dat lorena de situatie gauw gewent raakt en dat jullie weer een beetje rust in huis krijgen.
@babywens, tja je zou zeggen van wel... Maar ben je nog niet ongi? Miss toch nog een testje morgen wagen als je niet ongi bent... De k2v5 test misschien?? Als je nog niet ongi ben kan he nog alle kanten op meis!!
hey!! @babywens, wat balen weer zeg. is er een kans dat je ei weer niet gesprongen is? hopelijk komt het toch nog goed en heb je snel toch een positieve test!! @linda, wat vervelend allemaal zeg. ook dat lorena ineens die epileptische aanval heeft gehad! fijn dat je nu wel hulp krijgt en het komt snel allemaal goed meid!! liefs
Ja het komt ook wel goed, alleen op zo'n moment denk je....dit gaat noooit voorbij maar tis ook wel een lekker ventje hoor heb nog een foto van hem geplaatst met een "big smile" enne....kom op meiden, voor het nieuwe topic een (of allemaal) zwangere !!!! duimduimduim
marion: wat een vrolijke baby is Nick! Leuk om weer eens foto's te zien! Geweldig he, als je ziet hoe ze steeds iets nieuws ontdekken (zoals nu zijn handjes). Heerlijk dat je pas in oktober hoeft te gaan werken. Na de herfstvakantie? Dan heb je in elk geval nog een week of 6 thuis, lekker! linda: heftig dat rafaël een huilbaby is en lorena ook nog een epileptische aanval heeft gehad! Ik heb al vaker positieve verhalen gehoord over inbakeren. Het schijnt erg goed te helpen! Hopelijk gaat het met Rafaël ook steeds wat beter en krijgen jullie wat meer rust thuis. Fijn trouwens dat je die hulp nu hebt. En ook leuk weer eens een foto van Rafaël te zien! babywens: balen dat je een negatieve test had. Ben je intussen al ongesteld? boeff: mijn temp ziet er nu inderdaad goed uit. Ik ga ervan uit dat ik toch ergens een eisprong heb gehad afgelopen week. Ik zag trouwens op mijn tempkaartjes dat ik in de rondes met Pregnyl een tempstijging had ongeveer 2-3 dagen na Pregnyl. En met de rondes met Clomid had ik ongeveer 4-5 dagen voor de tempstijging een positieve ovulatietest. Dus dat zou dan overeen kunnen komen met mijn huidige kaartje. Alleen moeilijk te zeggen wanneer dan nu mijn ei geweest is (en wanneer mijn NOD is). Ik denk dat mijn NOD volgende week maandag is. Hoe is het met jou, is er al iets anders dan anders of nog niet?
Alhoewel, ik weet nog niet zo zeker of mijn NOD wel op maandag is. Als mijn cyclus aansluit bij de cycli met Clomid, dan is mijn NOD op maandag, maar als het aansluit bij de rondes met Fostimon en Pregnyl, dan is mijn NOD pas volgende week donderdag. Blijkbaar had ik een langere luteale fase met spuiten dan met Clomid.
spannend zeg, zou toch kei gaaf zijn als je nou in je 'rust/herstel' periode zwanger zou worden!! ik ga voor je duimen!! hier niks speciaals, alleen mijn temp is wel lollig. hij is 5 dagen na mijn eisprong gestegen naar 36.8 en daar staat hij nog steeds op. heb dus al 5 dagen dezelfde temp. hopelijk blijft dit nog even zo liefs
@ bonita, ik moet 2 weken voor de herfstvakantie weer beginnen. dus 2 weken werken en dan weer vakantie om bij te komen @ Linda wat een leuke foto van rafael. @ boefff, dat zou toch wat zijn dat je nu zelf zwanger wordt. ik duim voor je. @ babywens, is er al nieuws? niet alle tests doen het goed hoor. ik heb eens op een dag 2 verschillende gedaan en bij de 1 niks en bij de ander een streepje. en ja ik was zwanger.
@bonita spannend meid!! Nog heeeel even geduld dus! Dat zou super zijn zeg een positieve test! Hopelijk gauw goed nieuws! @babywens al ongi of nogmaals getest inmiddels
Ja ik weet t zelf ook niet. Volgens de gyn zou ik deze maand toch echt een eisprong krijgen zei hij tijdens de echo op 10 augustus. Toen zou ik binnen 3 dagen een eisprong hebben.. en nu is het al de 26e dus je zou zeggen dat mn menstruatie al zou moeten komen. Maar ik ben nog steeds niet ongi. Wel prikkelbaar en emotioneler. Hopelijk heb ik niet weer het zelfde als vorige maand, want toen was er ook een mooi eitje te zien> maar niet gesprongen.. Heel raar.. als hij nu weer wel gerijpt is maar niet gesprongen weet ik het ook niet meer hoor Maargoed ik wacht nog een paar dagen, als ik dan nog niet ongi ben of geen positive test maar weer het ziekenhuis bellen..
Wat vervelend meid! En vreemd dat je nog niet ongi bent... Normaal krijg je toch ook een spuit voor het "springen"? Of heb jij die niet gekregen? Of is het zo dat het dan nog niet "zeker" Springt? Hopelijk heb je gauw meer duidelijkheid!!