PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja sommige krijgen idd een spuit om te springen.. maar ik heb dat nog niet gekregen.
    Vorige maand snapte ik er ookal niks van dat er toch een eitje was gerijpt maar niet gesprongen > toen was mn progesteron ook heel laag en daardoor konden ze zien dat ik geen eisprong had gehad.
    Maar wat er deze keer aan de hand is weet ik niet.
    ik snap mn lichaam zelf niet helemaal meer..

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Hmm ... Maar he is toch enorm vreemd als ze zon mooi eitje zagen en weten dat hij niet is gesprongen! Dan lijkt me toch dat daar de knoop zit ofniet? Vind het raar dat ze jouw niet die "extra spuit"mhebben gegeven om eitje te laten springen! Wie weet zodra je die krijgt ben je direct
    Zwanger!!!! Dus zou dat eens navragen als ik jouw was... Hou hoop meid, wie weet dan kei snel zwanger!

3. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Bibi, met clomid is het niet standaard dat een een spuit krijgt om je eitje te laten springen. ik heb dat ook nooit gehad. in de clomid zit namelijk ook het hormoon om je eitje te laten springen. Op het moment dat je hormonen moet gaan spuiten om je eitje te laten groeien, moet je ook een spuit zetten om je ei te laten springen. Heel af en toe als je ei wel groeit maar niet springt met clomid krijg je ook een spuit om het te laten springen.

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @marion, ja dat je dat niet krijgt bij clomid weet ik! Maar een vriendin van mij is ook aan het spuiten en die krijgt dis zo"n extra spuit om hem te laten springen... Mij lijkt als ze bij babywens weten dat een mooi eitje groeit maar niet gesprongen is dat se toch beter kunnen overstappen vAn behandeling, om weer een teleurstelling te voorkomen? Dat zou ik oog liever hebben...

Ben je iniddels al wal ongi geworden babywens of is er nog hoop?
    En hoe is het met alle "wachtende" :)

5. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of hij niet gesprongen is.
    Misschien is hij wel gesprongen.
    Ik ben nog steeds niet ongesteld.
    Ik ga zometeen ff naar kruidvat om wat spulletjes, neem ik maar gelijk wat nieuwe testen mee.
    Wat ik trouwens aan de mama's onder ons wilde vragen :
    Ik ben heel erg benieuwd naar wat een kindje nu werkelijk kost in de maand. Ik heb het voor mezelf al een beetje uitgerekend maar jullie zijn al mama dus jullie weten het uit ervaring.
    we hebben het kind genoeg te bieden hoor, maar ik was gewoon benieuwd.
    Dan weet ik als we een kleintje hebben of we dan nog steeds iets aan de kant kunnen zetten;)

Boef hoe gaat het met jou?
    ook bijna je NOD.. spannend !

6. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Dames!!

Wat een drukte hier zeg.. heerlijk! En al weer een paar op het wachtbankje..

Boefff en Bonita ik vind dat het jullie moet zijn! De andere dames mogen natuuuurlijk ook maar ik duim extra voor jullie!

@ Linda.. wat vervelend zeg dat je mannetje zo verdrietig is.. ik hoop echt dat het snel beter mag gaan.. En dat je dan heerlijk snel in een fijn ritme mag komen en wat een schattige foto's trouwens..heerlijk!

@ Marion wat word je mannetje al groot zeg! Wat een lekkerding :D

@Myuna hoe gaat het nu met Fender? Wanneer moet jij weer naar het CB?

@ saar jeeeeetje hahaha je kereltje groeit als kool zeg! ben jij alweer naar het CB geweest? En hoe gaat het nu?

Hier alles super goed.. heb even een nieuwe foto geupload. Ze krijgt vanaf vorige week hapjes :D Ze was er zo aan tioe.. als ik wat at tijdens het voeden stopte ze gewoon met drinken.. ik had liever gewacht totdat ze 6 maanden was maar het is niet anders.. hapjes vind ze helemaal het einde vooral fruit. Ik ben nu terug gegaan naar 4 voedingen (borst) dus das ook wel ff fijn :D ) Verder rolt ze de kamer door en kruipt (lees duwt) ze zich achteruit de kamer door... ook kan ze een beetje staan als ze zich ergens aan vast kan houden (box/tafel) .. het gaat allemaal zo snel nu! Aan de ene kant genieten aan de andere kant zo jammer omdat je er bijna niet aan kan wennen voordat ze alweer een andere stap doet.

7. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha, dank je wel voor het extra duimen! Het zou wel heel geweldig zijn als het juist deze ronde zou lukken, zonder hormonen! En dan gaan een aantal pendels ook gelijk krijgen, want ik heb gevraagd voor de maand van positieve test en ik heb er 2 voor september! Maar goed, we wachten rustig af.

Wat een mooie foto weer van Lieve! Ik vind wel dat ze megaveel op jou lijkt, tenminste op die foto waarop je 35 weken zwanger was! Dat gaat wel echt snel he, als je ziet dat ze nu al door de kamer kruipt en een beetje kan staan! En al fruithapjes, het zal wel een lekkere knoeiboel zijn of niet? Waarom is het eigenlijk dat je liever tot 6 maanden gewacht had met de hapjes, is dat omdat borstvoeding zo goed is voor kleintjes of heeft het een andere reden? Leuk in elk geval weer iets van je te horen!

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @babywens hmmm nog even spannend dan!
    hopelijk heb je nu wel een positieve test meid!
    @ bonita spannend zeg! dat is a.s. zondag dus dat je kan testen?
    wauwww dat zou heeeel bijzonder zijn zonder hormonen etc! ik ga ook heel hard duimen!

@all hier nog steeds aan het wachten... geen ongi te bekennen helaas... ghrr.. hoop maar dat ik nog optijd kan bloedprikken! vonde week vrijdag is het zo ver... spannend..

9. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    Hey!

Hier is het helaas weer niet gelukt. Temp was al laag dus word vandaag of morgen ongi. Ben benieuwd hoelang ik nog positief kan blijven:(:(

Liefs

10. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Jemig boefff het zit je ook echt niet mee... Bah.. Kan wel zeggen dat ik weet hoe je je voelt maar dat weet ik niet.. Kan me het alleen voorstellen en dat vind ik al vervelend genoeg. Daarom een dikke knuffel voor jou en nog meer succes voor de volgende ronde..

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    hey boefff,

wat vervelend meid! snap dat je ff niet meer positief kunt zijn! bahh wat een ellende ook allemaal he meiden!
    *dikke knuffel*

12. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boef.. wat jammer ! :(
    Maar ik weet hoe je je voelt, bij mij is het helaas ook weer mislukt !
    Vandaag ongi geworden..:(:(
    wanneer lukt het nu eens eindelijk !
    begin het ook zo beu te worden...
    maar laten we moed houden, ooit komt onze tijd nog !
    Samen staan we sterk(er) !!!

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @babywens, vervelend meid!
    heb er verder geen woorden voor... vind het voor jullie beide klote! ook voor jouw...
    *dikke knuffel*

14. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hè meiden toch... Wat is dat nou weer... Ik zit hier met blauwe duimen en nog geen positieve testen. :(
    Dikke knuffel voor jullie!

@Trijntje, Linda en Marion: jullie foto's ook weer even bekeken, en wat een heerlijke snoetjes allemaal zeg!
    Die smile van Rafael! :D
    En wat is Nick al een grote jongen, die foto dat hij naast jou op bed ligt, Marion: echt een lange jongen!
    En Lieve ook al weer aan de hapjes! Wat leuk! Heb je het gefilmd de eerste keer?

Hier vandaag op het werk de eerste keer nog niet eens 100 cc gekolfd, en de 2e keer moest er iemand in het lokaal zijn waar ik zat! Ik zit daar met mijn blote tiet en komt er iemand aan de deur morrelen! Ik helemaal in de schrik. Toen stuurden ze me ergens anders naartoe waar ik niet eens het lichtknopje kon vinden... Pfff. Dus na 20cc kon ik er gewoon mee kappen! Dat gaat lekker zo... :x Baal er al zo van dat het kolven op het werk zo lastig gaat, en dan krijg je dit ook nog...

He, het is 5uur, ik mag naar huis!! :D Schrijf binnenkort nog wel meer. Donderdag weer naar het cb, helaas weer prikjes, en mss nog wel meer updates dan! ;)

XX
    Saar

15. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    jeetje wat balen ook voor jouw zeg:( idd wanneer lukt het nou eens eindelijk!!! de een heeft helaas meer geduld nodig dan de ander en idd onze tijd komt zeker, daar ben ik ook van overtuigd!!:)

ik ben ook weer een beetje over de teleurstelling heen. we gaan er weer helemaal voor de volgende ronde. ronde 10 en iui nr5. klinkt wel goed he;) morgen gaan we lekker naar phantasialand, ga ik me daar even lekker uitleven in de alle achtbanen;)

liefs

16. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    he boefff en babywens. wat vervelend voor jullie zeg.
    en boefff leef je uit morgen. nu mag het nog.

@ saar hij is nu iid langer. hij is nu 58 cm. nog steeds onder het gemiddelde, maar lang genoeg voor ons. hij was natuurlijk ook maar een kleintje bij de geboorte.
    wat vervelend dat het kolven niet lekker gaat op je werk. en helemaal vervelend dat ze geen goede plek hebben voor je. is daar niet iets aan te doen? en hoe was het kolven thuis?

ik ben nu af en toe ook aan het kolven thuis (vooral als hij ze niet helemaal leeg drinkt 's ochtends) en dat gaat eigenlijk best goed. nu maar hopen dat het op mijn werk ookzo goed gaat.

17. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boeff en babywens: balen dat jullie ongesteld zijn :x ! Ik hoop dat het voor jullie de volgende ronde raak mag zijn! En boeff, veel plezier in Phantasialand!

18. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha saar ik moest wel ff lachen om je reactie.
    wat vervelend zeg dat het kolven op je werk zo lastig gaat :(

Boeff.. is idd een mooi getal..
    Ik wens je veel plezier morgen en geniet ervan !

Ik ben op internet proseed tegen gekomen. Dat schijnt de kans op een zwangerschap te bevorderen.
    en omdat ik door de clomid zo last krijg van droogheid ga ik dit maar eens proberen.
    niet geschoten is altijd mis en misschien is dit middel wel net het duwtje in de rug wat de spermacellen nodig hebben :p haha

19. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey Dames,
    Helaas wat minder nieuws. nog maar eens.
    De gynaecollog wil mij en mn vriend eerst volledig verder onderzoeken voor ik weer mag starten met de clomid.
    Omdat ik nu 3 rondes heb gedaan met clomid zonder resultaat.
    Ben benieuwd wat die onderzoeken inhouden..
    heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

20. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!

ik denk dat dit wel een goed idee is. natuurlijk wil je zsm verder maar als er dadelijk iets mis is heb je alle pogingen voor niks gedaan. bij je vriend zal gewoon een zaadonderzoek gedaan worden (misschien ook een bloedonderzoek?) en bij jouw misschien uitgebreider bloedonderzoek? misschien een baarmoeder foto of een kijkoperatie.

wel goed dat je zh zo snel handelt, bij ons moet je er echt zelf om vragen!

liefs

Deel Deze Pagina