PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Myuna: wat een leuke foto van Fender! Hij is echt al groot he, maar ja, hij is nu ook bijna 6 maanden.

Boeff, hoe was je fm? Schiet het een beetje op?

Hier vanochtend weer een negatieve test. Mijn temp was op zich wel nog ok. Dus ik weet het ook niet. Ik kijk het nog een paar dagen aan en als ik dan niet ongesteld ben, dan bel ik maar eens voor Provera.

2. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!!

zag je temp al vanmorgen, misschien dat je later een eisprong hebt gehad?? ik zou idd ook eens gaan bellen. toch duim ik nog even verder voor je want je weet maar nooit;)

@myuna, wat een leuke foto van fender:D fijn dat jullie snel aan de beurt waren want 2 uur wachten das ook weer minder.

ik heb morgen mijn 2e fm. eerste was nog niet veel te zien. veel follikels van rond de 10mm. bms was nog dun. heb nu wel al vruchtbare afscheiding dus verwacht dat er wel iets aan het gebeuren is:D

vanmorgen slecht nieuws gekregen. overgrootoma is overleden:( pff had het zo gaaf gevonden als ze nog bet-overgrootoma had kunnen worden maar nee, ik moet zonodig pco hebben:( ze was 93 en heeft altijd super goed gekunnen, lichamelijk en geestelijk dus dat verlicht de pijn wel. woensdag is de begrafenis en dan zul je zien dat ik dan ook nog de iui heb.

liefs

3. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Gecondoleerd Boefff... :(
    Maar wat fijn dat ze al die tijd nog zo goed bij was. Dat zie je ook niet vaak meer. Maar idd jammer dat ze dat dan niet meer mee heeft kunnen maken dat jij ook een kleintje hebt. Hopelijk valt je iui dan idd net ervoor of erna, want dat schiet anders ook niet op...
    Veel sterkte woensdag! Ik zal aan je denken.

4. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boeff, gecondoleerd! Het is natuurlijk een mooie leeftijd, 93, zeker als ze nog lichamelijk en geestelijk goed was. Maar het is nooit leuk iemand te moeten missen, daarbij speelt leeftijd geen rol. Hopelijk is je IUI op dinsdag of donderdag of zo!

Ik zit een beetje met een (luxe)probleem. We willen eigenlijk eind oktober graag nog een keer op vakantie. Nu moet ik op het werk doorgeven wanneer ik vakantie ga pakken, maar ik wil het eigenlijk zo proberen uit te kienen dat ik niet ongesteld ben ik de vakantie. Dus ik moet eens gaan tellen, hoe het ongeveer uitpakt als ik bijv. volgende week met Provera zou beginnen.

5. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Boeff, gecondoleerd! Ik weet zeker dat je overgrootoma straks op jullie en jullie wondertje neerkijkt!Vorig jaar is mn vriend zn oma overleden, ze was toen 96.We vonden het ook zo jammer dat ze ons wonder niet heeft kunnen meemaken.Het bijzondere was wel,de maand erna was ik zwanger.Wie weet wat onze oma voor ons heeft betekent.
    Heel veel sterkte woensdag en ik hoop dat je iui niet op woensdag valt. *knuffel*

Bonita, Fijn dat jullie nog even op vakantie gaan.Waar gaan jullie naartoe?Ik snap je "luxe"probleem wel. Hopelijk lukt het met uitzoeken en kan je lekker zorgeloos genieten van de vakantie!

Hier lekker genoten van het weekend samen met mn mannen.Vandaag wezen zwemmen,...was echt heerlijk warm vandaag.

6. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een heerlijk weertje vandaag he? Misschien wel de laatste zomerse dag! We hebben het vandaag even over onze vakantieplannen gehad, maar hebben besloten het even uit te stellen tot eind november / begin december. Mijn man volgt nog een avondopleiding en die eindigt eind november. Als we eerder op vakantie zouden willen, moet hij al een les missen en dat is ook niet ideaal. We kijken t.z.t. wel waar we naar toe gaan. Kijken of er leuke lastminutes zijn! In elk geval staat nu dus niks in de weg aan de Provera, dus ik zal morgen bellen!

7. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,
    Hier ben ik weer .. zo ik heb een heleboel moeten bijlezen.
    De vaklantie was fijn.. lekker genoten en heerlijk gezwommen :)
    Wel veel baby's gezien in het zwembad. Dat was leuk, maar ook wel weer moeilijk..
    Vermoedelijk heb ik zondagmiddag/avond mijn eisprong gehad want ik voelde allemaal steekjes in mn onderbuik.
    Ik heb al sinds zondag echt pijn in mn onderbuik.. een soort ongi gevoel.. (heb ik nooit eerder gehad)
    Het kan ook zijn dat mn eisprong zaterdag is geweest en dat ik zondag al last had van het veranderende vruchtje..
    Ik durf het echt niet te zeggen..
    Misschien is het ook wel helemaal niks hoor en ben ik wel niet zwanger.. maar waar komt dat stekende gevoel in mn onderbuik dan vandaan..?
    en gister waren mn maag en darmen echt enorm lastig aan het doen.. krampen/misselijk enz..
    Ook heb ik erg last van pijnlijke borsten.
    Kan dat al zo snel na de eisprong?

Morgen moet ik naar het ziekenhuis voor een echo. Dan gaan ze kijken of ik een eisprong heb gehad. Ik hoop dat ze een eventueel vruchtje al kan zien.

Boef.. wat vervelend van je oma !:( maar 93 is gelukkig wel een acceptabele leeftijd. Veel sterkte morgen !!

Mama van Lorena : wat fijn dat het nu beter gaat met rafael !!

Bonita : Wat vervelend dat je ongi niet door wil zetten..:( hopelijk ben je ondertussen al ongi geworden..

Myuna : wat een mooie foto.. echt lief !

Trijntje : wat een mooi meisje is jullie dochter, echt schattig !

8. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Meiden wat een ellende hier! Saar en boef heel veel sterke xx

Babywens heel veel succes morgen!

9. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Babywens: fijn om te horen dat je een leuke vakantie gehad hebt. Ik las deze week hier ergens op het forum dat als je steekjes in je buik voelt, dat dat niet zou zijn van een eisprong, maar van het groeien van de follikel. Ik had er nog nooit van gehoord, maar als dat zo is, zou dat betekenen dat je je ei misschien later hebt gehad dan je dacht. Stel dat je je eisprong toch afgelopen zondag hebt gehad, dan is nog geen vruchtje te zien op een echo. Dat moet zich nog allemaal innestelen, de innesteling is meestal tussen de 5 en 10 dagen na de eisprong. Hopelijk is in elk geval te zien dat je ei gesprongen is!

Boeff, hoe is het met jou? Al vorderingen op IUI-gebied?

Ik heb vandaag bloed laten prikken op zwangerschap en de uitslag was negatief. Ik heb meteen een recept Provera opgehaald en moet op de 3e dag van volgende cyclus gaan voor de uitgangsecho. Spannend weer!

10. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey meiden!

even een nieuwtje vanuit mijn kant.

ik heb vandaag officieel mijn relatie beeindigd. het ging al heel lang niet goed maar hoopte steeds dat het wel goed zou komen. gisteren is de bom gebarsten en ben er helemaal klaar mee. het zwanger worden gaat dus de ijskast in. ik merk meteen dat er een hele last van mijn schouders is gevallen. ben vanmorgen nog in het zh geweest voor een fm en het zag er allemaal mooi uit dus het zal morgen wel zwaar worden of alles af te gaan bellen, vooral ook omdat ik het altijd heel fijn vond in het zh.

ik ga wel nog gewoon met jullie meelezen en reageren want ben natuurlijk heel benieuwd hoe het met julle blijft gaan! voor de meiden die nog niet zwanger zijn, heel veel succes en ik ga voor jullie duimen!!

liefs

11. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Wow boef wat een nieuws!

12. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ow Boefff! Ik schrik er echt van zeg! Jeej, weet ff niet zo goed wat ik moet zeggen...
    Iig heel veel sterkte met de begravenis morgen en alvast een dikke digitale knuffel van mij.
    XX

13. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boeff, ik had in het topic over hormonen spuiten al gereageerd, maar toch ook nog maar even hier voor de zekerheid. Wat een verschrikkelijk nieuws! Een moeilijke knoop om door te hakken, lijkt me, je hebt toch al jaren een verleden samen en zoveel herinneringen. Heel veel sterkte gewenst! Ik wens je het aller- allerbeste voor de toekomst. Hopelijk sla je je goed door de komende tijd heen en vind je in de toekomst een partner voor het leven! Ik ga je missen :( ! En ik wil er nog even aan toevoegen dat ik jouw positiviteit bewonder! Ik zou willen dat ik daar zelf af en toe wat meer van had. Hopelijk zorgt die positiviteit ervoor dat je deze periode goed af kunt sluiten. Maar eerst veel sterkte nog voor morgen!

14. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Boeff ik ben echt nog een beetje in schok!
    Hoe gaat het met je dan..?! Je klinkt wel vrij positief en opgelucht maar het lijkt me toch heel wat!

15. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat jammer bonita !! :(
    Veel succes de volgende ronde !

16. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat jammer boeff.. ik schrik er wel van zo ineens..
    Nu kun je wel blij zijn dat je nog niet zwanger bent.. anders was het voor het kindje ook niks geweest.
    Heel veel sterkte in deze moeilijke periode !

17. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Jeetje Boeff, wat een heftig bericht.
    Zal geen makkelijke keuze zijn geweest. Ik hoop dat je voor jezelf een goede keuze hebt gemaakt. Sterkte meid. Ook vandaag heel veel sterkte. Is allemaal niet makkelijk voor je.
    Knuffel!!

Bonita, jammer dat ht jouw ronde niet was.
    Suc6 weer voor de volgende ronde!

Babywens, spannend weer! Wanneer is je Nod?

18. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje boefff, wat lees ik nu. wat vervelend. ik hoop dat de toekomst beter voor je gaat worden. veel sterkte iig de komende tijd.

saar, ik heb eeb vraagje aan jou.
    bram had toch een tijdje dat hij niet goed dronk? wat heb je toen gedaan?
    nick wil nu namelijk al een paar dagen om de 2 uur drinken en slaapt ook niet meer door tot 6, wat hij daarvoor wel deed. ook lijkt hij nu al moe te zijn na 1 kant, terwijl hij altijd goed aan 2 kanten dronk. ook is hij heel onrustig tijdens het drinken.
    heb jij misschien tips? of misschien de andere moeders?

babywens, ik blijf voor je duimen.

19. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hey Marion,
    Ja klopt. Hij was dan heel onrustig tijdens het drinken en liet elke keer los en begon dan hard te huilen. Pakte dan weer de borst, maar liet telkens weer los, echt al na 1 of 2 slokjes. Het was niet leuk... Ik heb geprobeerd om zijn handje vast te houden (zodat ie daar niet zo druk mee kon zwaaien en in zijn oogjes prikken wat ie dan deed). Ik heb ook muziek opgezet. Je hebt van Raymond Lap (als ik het goed schrijf) een cd met muziek speciaal ontwikkeld voor baby's. Het heet Moeder en Kind. Het is wel een beetje vage muziek. Je hebt bijv een nummer dat heet Papa en dan hoor je ook telkens een kindje zeggen: papa. pa pa pa papa. En zo 'zingen' de kindjes op wel meer nummers mee. Maar ik merkte wel dat het Bram rustiger maakte tijdens het drinken. Als je het wilt proberen, kun je me ook een privé bericht sturen met je emailadres, dan kan ik de bestanden naar je toe sturen (ik heb ze op mijn pc staan).
    Verder gewoon vol blijven houden. Bij Bram ging het na een paar dagen gewoon vanzelf weer over. Waar het nou aan gelegen heeft weet ik nog steeds niet. Maar sinds hij weer goed drinkt, kan ik op mijn werk ook weer goed kolven en heb ik weer meer melk. Ik ben dus weer een blije mama! ;)
    Hopelijk heb je iets aan deze tips... Maar ws gaat het ook bij Nick weer vanzelf over. Hij zit misschien gewoon ff een paar daagjes niet zo lekker in zijn vel...
    Succes iig!! ;)

20. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Marion, Fender dronk met 3maanden ook niet echt goed en erg onrustig. Bij deze leeftijd schijnt het veel voor te komen. Miscchien zit ie nu ook in een sprongetje.Meestal gaat het vanzelf weer beter. Suc6!

Deel Deze Pagina