PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest voor een echo. Maar er was weinig op te zien. Dus de gyn. stelde voor om op dag 21 bloed te laten prikken.. dan weten we zeker of ik een eisprong heb gehad.
    Op de terugweg naar huis kwam ik naast de autoweg een klein poesje in de berm tegen.. (werd bijna overreden)
    Dit kon ik natuurlijk niet aan zijn lot overlaten en we hebben hem mee naar huis genomen.
    Eerst wilden we een huisje voor hem zoeken, maar al snel bleek het poesje erg aanhankelijk dus hebben we besloten het poesje toch maar te houden.
    Tenslotte heb ik hem ook niet zomaar gevonden denk ik..
    We zijn er mee naar de dierenarts geweest en ze lijkt nog maar een week of 4. Nu moet ik om de 4 uur flesvoeding geven voor kittens..!! kan ik alvast wennen voor de kleine;)
    Hebben jullie nog leuke iedeeen voor een naam?

Ps. mijn NOD is 27 september.

2. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Me succes met je kitten!

Pff hier last van overstimulatie!! Dus veel pijn en in spanning afwachten wat ze gaan doen morgen!

3. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Ik ben een paar dagen niet op de site geweest en lees net je bericht...
    pfff jeetje Boefff wat zal het moeilijk zijn geweest, maar waarschijnlijk liep je er al langer mee rond. Ik hoop dat je je prettiger voelt bij je keuze en je in de toekomst toch nog kindjes mag krijgen (en een leuke vent dan...) dikke knuffel vanuit het verre Hoofddorp XX
    (en gezellig dat je blijft meelezen ;)

4. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Babywens, het blijft dus nog even spannend. Wat lief dat jullie de kitten hebben meegenomen.Heb je inmiddels al een naam?

Suus, oef balen zeg! Sterkte met de pijn.

5. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    babywens: wat leuk, een kitten! Heb je al een naam bedacht? Ik ben niet zo van de huisdieren dus ik heb niet zoveel ervaring met kattennamen. Ik weet dat een kat van de achterburen Tarzan heet, dat vind ik wel grappig!

suusje: balen dat je zoveel pijn hebt! Het zit je ook niet mee he, eerst die bijwerkingen en nu dit weer. Heb je morgen een echo? Succes en hopelijk zijn er deze ronde toch nog kansen voor jullie!

marion: succes met het drinken van Nick!

Hier geen nieuwtjes. Ben met de Provera bezig. Als ik op mijn tempkaartje af zou gaan, zou ik zweren dat ik zwanger was. Maar ja, een negatieve bloedtest zal niet liegen..

6. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.. we hebben nog steeds geen naam..
    Ik dacht aan ''Lucky'' maar dat vind mn vriend niet zo heel leuk..
    nog maar even verder zoeken dus.
    Het poesje is wel een echte deugeniet.. begint alles te ontdekken en wil overal opklimmen.. heel vermoeiend je moet er constant bij blijven. maarja dat is met kinderen ook zo als ze eenmaal gaan kruipen. en als ik iets moet doen of snachts gaat ze in zo'n vervoersbox met een kruikje.
    Hier verder niet zo heel veel nieuws, buiten een zeurend gevoel in mn onderbuik en zere borsten niet echt last gelukkig.

Suusje wat vervelend van de overstimulatie. Ik heb dit nog niet gehad maar het lijkt me idd niet echt lekker.

7. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Zo hier WEER stop gezet! Nu in november weer opnieuw starten!
    Heb er echt genoeg van... Weer 4 weken voor niks gespoten en me ellendig gevoeld...

8. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh suusje toch :( .... is het door de overstimulatie dat je stop gezet bent?

9. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ja het was te veel en dat is te gevaarlijk!

10. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje suus wat vervelend.
    waneer ga je nu verder? jij spoot hormonen voor ivf toch?
    en hoe kan het dat je zoveel overstimulatie heb? hebben ze je wel goed in de gaten gehouden. dan zouden ze het toch eerder moeten hebben zien aankomen?

11. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Suusje, meis wat kl*te dat je nu weer stop gezet bent.
    Hopelijk nemen de pijnklachten snel wat af.Nu maar weer wachten tot Nivember. Sterkte!

12. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suusje wat vervelend.. eerst heel de tijd spuiten en dan allemaal voor niks ! snap je frustratie.

Hier:
    Nog steeds last van een zeurend/stekend gevoel in mn onderbuik.. Ook ben ik erg prikkelbaar.. en heb ik zere borsten..
    Ben benieuwd.. volgende week maandag weet ik meer.

13. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Suus wat een ellende zeg, hebben ze je verteld hoe je aan die overstimulatie komt ? en nu weer wachten tot november waarom zo lang ???
    sterkte !

14. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Dames,

Het poesje heeft een naam : Woopy..
    en het gaat heel goed met haar. Ze is al 150 gr aangekomen en is naar hart en lust alles aan het ontdekken.
    Ze doet ookal alles netjes op de kattenbak en is al dikke vriendjes met onze hond !

Met mij gaat alles goed. Ik heb nog steeds dat zeurende gevoel in mn onderbuik en vandaag heb ik ook wel veel last van witte afscheiding.
    Ik weet niet of dat een voorteken kan zijn?
    Volgende week maandag is mn NOD.. nog 7 lange dagen wachten..:(

Hoe gaat t met jullie?

15. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Babywens, spannend he! Ik blijf voor je duimen.Leuke naam hebben jullie de kitten gegeven. Volgens mij heeft ze het goed bij jullie als ze al zo goed groeit.
    Leuk hoor!

Hier alles goed!
    Fender was zondag al een half jaar. Tijd vliegt voorbij. Heb een taart gebakken,...hij mocht hem alleen nog niet eten.haha!
    Vandaag mn vrije(mama)dag, jammer van de regen die hier naar beneden komt.Fijne dag vandaag!

16. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Zeker een leuke naam Woopy !

Hoe is het met de anderen ??

Hier een goed uitgerust weekend gehad, Rafael slaapt nu gewoon de hele nacht door :D zo lekker is dat, alleen Lorena niet maargoed dat waren we al gewend....
    Myuna Fender alweer een half jaar jeetje wat gaat het hard he, ja Rafael is ook alweer bijna 12 weken dus ook bijna 3 maanden, en het is echt een lekker mannetje aan het worden, als ik bij z'n bedje kom als hij net wakker is dan lacht hij zo heerlijk en zijn hele lijfje gaat dan tekeer hahah zo lief !

Wanneer zijn de moeders voor t eerst gaan zwemmen met de kleintjes ??

17. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Mama van lorena, jeetje 3maanden alweer. Tijd vliegt he!
    Fijn dat iig een van de 2 lekker doorslaapt! Wij zijn met 3maanden voor het eerst met Fender gaan zwemmen. Eerst een subtropisch zwemparadijs.De omgevingstemperatuur is dan ook aangenamer. Daarna gewoon in het gewonen zwembad. Met een lekkere badcape houdt ie het ook gewoon warm genoeg. Fender is nu een echte waterrat.Spartelt in het rond en spetters of de douchestraal doen hem helemaal niets. Echt zo leuk om te zien! Alvast veel plezier!

18. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama van lorena wat fijn dat het zo goed gaat met Rafael !
    Myuna.. fender alweer een half jaar.. gaat snel..
    Ik realiseerde me net dat we al 1,5 jaar bezig zijn om zwanger te worden..:(
    word je ook niet echt vrolijk van.. maarja.. ik hoop dat het deze ronde gelukt is..
    anders ga ik maar even een stop inlassen want al die ziekenhuis bezoeken wordt je ook niet vrolijk van.

Ohja.. over dat babyzwemmen..
    Ik heb ergens in een boekje gelezen dat zwemmen met baby's onder de 1 jaar eigelijk helemaal niet goed is.
    Omdat je dan een verhoogde kans hebt op luchtwegeninfecties of astma.
    Maargoed ik zou mezelf ook niet kunnen inhouden om ermee te gaan zwemmen hoor..;)

19. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    wat is het hier ontzettend stil zeg..

Hier nog altijd niet ongesteld dus we wachten rustig af.
    als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik een test doen...

hoe is het met jullie?

20. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey meiden

even een updateje.

met mij gaat het super, woon weer lekker thuis en moet even opbiechten dat ik 3 maanden geleden verliefd ben geworden op iemand anders:) ben dus helemaal gelukkig..

op 1 ding na, kreeg vandaag de uitslag van mijn uitstrijkje.. pap3a ALWEER.:(:( dus moet weer zoon geweldige behandeling ondergaan.

hoe gaat het nog met iedereen?

liefs

Deel Deze Pagina