hey myuna, thanks meis, vind het fijn als we mekaar kunnen helpen! we worden uiteindelijk gewoon allemaal zwanger, hoe dan ook heb ook babyboom gekeken, maar ik kon echt mijn tranen niet bedwingen... helemaal dat stukje dat die vrouw was overleden, wat een ellende zeg, zit je daar als man met 3 kleine kindjes... vond het echt verschrikkelijk... moesten ze eerst al het verlies van een babytje hebben en dan dat nog is! echt heel zielig... met mij gaat het voor de rest goed hoor! lekker zijn gangetje, eigenlijk geen bijzonderheden ( behalve dat mijn broeken echt al strak zitten én ik écht al weleda zwangerschapsolie moet smeren omdat ik allemaal strepen en velletjes op mijn buik krijg) maar als dat het ergste is je hoort mij niet klagen hoor... weet alleen niet hoe lang ik dit nog verborgen kan houden... denk niet dat ik de 12 weken ga redden, terwijl ik bij mijn vorige zwangerschap rond de 20 weken pas een beetje een buikje kreeg hihi, maar geniet er helemaal van hoor!!! zo dus jij bent nu ook aan de clomid, spannend!! nou meid, spreek je snel weer en mijn duimen draaien hoor... wanneer moet jij nou terug naar het ziekenhuis voor een echo?? kuskus
Hey allemaal, Hier gaat het wel ok. Voel me echt op en af... Lekker hoor, die clomid! Maar heb wel even een vraagje voor de dames die al meerdere rondes clomid hebben gehad en die de ene keer wel en de andere keer niet een groeiend (en springend) ei hebben gehad. Hebben jullie gemerkt dat er verschil was tussen je ongi toen je geen ei had en toen je wel een ei had? Ik had de vorige keer toch zo'n erge ongi na de primolut, 3 dagen heel heftig en daarna werd het langzaam minder. Nu heb ik sinds ik met de clomid ben begonnen dat het snel minder werd. Was echt veel minder heftig en lang! Nu begon ik me af te vragen: zou dat een teken zijn dat de clomid nu wèl zijn werk aan het doen is??? Ben echt heel benieuwd of jullie ook verschil hadden! Ik moet natuurlijk toch wachten tot de echo's voor ik weet of het werkt... Maar toch, ik probeer overal een beetje hoop uit te putten! Dikke kus, Saartje
hoi meis, hier kan ik je in ieder geval geen antwoord op geven... bij mij heeft het natuurlijk niks gedaan, maar ik denk dat dins of sunlight hier misschien wel een antwoord op hebben??? kuskus
Hey Saar, Uhm.. Ik denk dat ik ook geen antwoord er op kan geven, want ik had bij alle 2 ronde groeiende eitjes.. Wat ik wel gemerkt heb is dat mn ongesteld helder rood was, de laatste dus , maar kan best een positieve teken zijn hoor. Hoop dat alles heel goed loopt deze keer Verder gaat het ook goed met mij hoor en hoe gaat het met jou Myuna?Soms vraag ik me af of de bijwerkingen van clomid de hele 2 weken kunnen duren of gwn tot een paar dgn na gebruik weten jullie het mss? Liefss Dins
shit... word net door het ziekenhuis gebeld dat mijn afspraak een week verzet word... moet nu 27 juni maar ja, nog meer geduld kan er nog wel bij... wachten duurt lang lang lang dacht ik laat het jullie gelijk ff weten... kuskus
Saar,wat balen van de negatieve test. Houd moed.Zoals Riniti al schreef....we slepen er elkaar doorheen. Riniti,jammer dat je nog een weekje langer op de echo moet wachten.Meis wat snel van de striae,...Gied smeren.Ook al schijnt niets tegen striae te helpen.Gaat de broeksknoop lo of g je al nieuwe broeken kopen?Ben benieuwd naar je echo! Dins,vervelend van je bijwerkingen.Wanneer begonnen die bij jou? Zit nu op de 4e Clomid.Heb (even afkloppen!!!klop,klop,klop) nog helemaal geen klachten.Woensdag echo!!
ja, jammer he, maar mag natuurlijk niet klagen, ben allang blij dat ik zwanger ben.... maar toch is het spannend, die eerste echo en het duurt zo lang zo ik zit nu ook heel erg te twijfelen of ik uberhaubt wel ga werken die dag... stel dat het niet goed is, dan wil ik niet meer terug, maar als het wel goed is waarschijnlijk ook niet... denk maar dat ik gewoon een vrije dag neem ( wéér... mijn collega's moeten toch ook gaan denken... ) maar ja... voorlopig gaat mijn broeksknoop los, met een haarelastiekje erdoor, dan blijft hij ook nog een beetje boven mijn kont hangen haha... ik had vorige keer ook van die vellen op mijn buik en toen heb ik weleda zwangerschapsolie gekocht.... dat spul werkt echt, het is wel duur, maar als je nou dalijk zwanger bent... neem van mij aan, dat is super, heb het nu weer gekocht en smeer al heel de week ( ik had na mijn vorige zwangerschap helemaal geen striae meer op mijn buik!!!) zodra ik mijn echo heb gehad zal ik ook hier een foto ervan plaatsen als het lukt! ik ben blij voor jou dat je nog geen klachten hebt van de clomid!! houden zo!!! woensdag dus voor een echo, meid mijn duimen draaien, hoor je graag weer kuskus riniti
Hey meiden, Jullie kletsen er ook lekker op los zeg! Je moet hier heel wat bijhouden! @dins: ik heb ook het idee dat je wel langer last hebt van de clomid dan dat je die tabletjes slikt. Heb sinds ik het de eerste keer heb gebruikt zo'n last van opvliegers... Telkens maar heet... Dus ben wel blij dat het nu niet zo warm is! Maar ja, nog 1 ronde straks en dan kunnen we weer verder met iets anders (als het zover komt) en volgens Riniti heb je van de spuiten helemaal die rot bijwerkingen niet! Das wel beter natuurlijk! Alleen het spuiten zelf is wel minder (ben gelukkig niet bang van naalden of prikken, maar vind het wel minder om het zelf te doen...). @riniti: nog steeds ongelofelijk dat je gewoon zwanger bent!! Ben zo blij voor je! Dan neem je die zw kwaaltjes idd wel op de koop toe! Nog iets meer dan 2 weken voor je je echo hebt! Echt heel spannend!! Kan ook ni wachten! @myuna: bofkont die je bent!! Geen last van de clomid bijwerkingen! Doe je goed! Heb je nou morgen je laatste pilletje? 2 dagen na mij, toch? Ik had gisteren de laatsten. En dinsdag de echo, en jij woensdag! Spannend he! Zou toch wat zijn als we nu samen zwanger zijn deze ronde!! Dikke kus voor iedereen! Saartje
oja, Riniti, ik ben ook zo nieuwsgierig hoor! Zit van jullie allemaal af te vragen hoe jullie er uit zien, en hoe oud jullie zijn en wat voor werk jullie doen enzo... Toch grappig, ik klets meer met jullie (die ik nog nooit gezien heb en de echte naam van sommigen niet eens weet) dan met mijn eigen zusjes/moeder/vriendinnen/collega's etc!!
haha, echt grappig he, als je erover nadenkt gaat het helemaal nergens over, maar ik heb dat ook!! maar wij begrijpen mekaar hier ook allemaal veel beter als al die andere mensen maar het blijft grappig ik heb wel gezien dat wij in ieder geval niet bij elkaar uit de buurt komen, jij woont in tilburg toch?? hihi ik woon op een roze wolk haha, nee hoor ik kom uit de buurt van rotterdam zo.... daar is alvast een tipje van de sluier haha... nou meis, heel veel succes in het ziekenhuis dinsdag en uiteraard ga ik weer heel hard voor je duimen!!! fijn ( lang) weekend en een dikke x riniti
Riniti, goede tip de Weleda olie,Ga het alvast kopen.In de puberteit heb ik (bijna) van de een op andere dag heupen en billen gekregen,...met als gevolg striae. Heerlijk een dagje vrij na je echo,....kan je een feestje vieren omdat de echo helemaal goed is.Kom je na de echo de foto's laten zien hier? Dank alvast voor het duimen, meid! Saar,Ik heb morgen de laatste Clomid.Heb nog nergens last van,...had ik dat dan al moeten hebben,...als je last hebt?Ik vind het wel leuk dat we een beetje gellijk lopen,...samen dan ook positief testen? Vind het ook een gek idee,...dat ik jullie eigenlijk niet ken.Terwijl dat anders voelt.Het is fijn om met jullie te kunnen kletsen. Ik woon trouwens vlakbij Riniti.En jij, Saar? Fijn weekend meiden! xx
@myuna: ja, daar zul je nu denk ik geen last meer van krijgen als je dat nog niet had gehad. Bofkont! Ik woon in Tilburg, dus niet echt bij jullie in de buurt... XX
Saar,nee dat is niet in de buurt.Uurtje rijden ofzo. Het is wel boffen,..denk dan wel stel je voor dat het dan niets doet! Ach,woensdag zullen we het weten.
kan wel wat doen hoor meid, ik had wel allerlei bijwerkingen en bij mij deed het niks!!! kan nog alle kanten op... ben erg benieuwd!!
jeetje, dat is wel vervelend dat je ineens zo bent gaan groeien in de pubertijd... die olie van weleda is echt helemaal top, en ik denk dan altijd maar baadt het niet dan schaadt het niet, toch?? ik weet natuurlijk niet hoe mijn buik eruit had gezien als ik het niet had gebruikt, maar ik wil het niet gaan uitproberen ik hoop idd op dat feestje zodat ik lekker kan gaan genieten.... het blijft nu toch spannend tot die eerste echo!!! heb wel een heel leuk shirtje voor mijn zoontje laten maken... had ik vrijdag binnen, dus als die echo goed is kan hij hem lekker aan tuurlijk ga ik de echofoto hier laten zien!! komt helemaal goed, ik weet nu ( eindelijk) hoe ik een foto moet plaatsen hier... nou meid, we spreken elkaar weer, kuskus
Riniti, ja zo'n 1e echo is toch wel heel spannend! We gaan voor een feestje,...en dat je zoontje het t-shirt mag dragen.Leuk hoor!!