PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)

hey sunlightje,

hoe is het met jou?? vrijdag was zeker erg zwaar?? ik heb nog aan je gedacht hoor!! hoop dat het met de familie allemaal goed mag komen.
    met mij is het voor de rest goed hoor, krijg al wat meer kwaaltjes, hoef geen gehakt meer en geen frituur, word af en toe ineens misselijk, maar dan moet ik snel wat eten, hihi... vorige week woensdag is moeders voor moeders bij mij geweest, dus ben druk aan het inzamelen ;) wat een gore lucht komt er alleen uit die bussen zeg ieuw, als ik mijn urine erin giet moet ik echt mijn neus dichthouden anders sta ik de kokhalzen! heb jij dat ook zo erg! van mij had er wel een bloemetjeslucht aan mogen zitten ofzo hahaha... maar ook dat is voor een goed doel, dus ik doe het graag :D
    hoe is het voor de rest met jou meid?? nou, ik hoor je graag weer,

liefs riniti

2. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Jeetje.. huisarten .. :( Maar goed dat je gewoon hebt doorgezet! Ik werd eerst ook door de huisarts weer terug gestuurd met een temperatuurkaartje ;) En dacht dan bel ik lekker zelf naar mn gyn ;) Gelukkig nam ze het direcvt serieus en mocht ik dezelfde dag nog langs komen :)
    Vandaag nog maar even een ovutest doen denk ik .. vervelend hoor telkens die spanning. het liefst heb ik gewoon ergens een lampje die gaat branden op het moment dat je ovuleerd.. en een zwaailampje als je zwanger bent :p Hoe handig zou dat zijn!

3. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Boeff,jeej cd1!hopelijk niet al teveel bijwerkingen.

Trijntje,Ik zit nu op cd 15 en mn follikel is nu 16.5mm bij 15mm (zaterdag was ie 16mm bij 11mm).
    Ik heb nu 2dgn ovutesten gedaan,maar ook nog geen positieve.Ik moet ook woensdag weer voor controle,,tenzij ik een positieve ovutest heb voor woensdag.Spannend hè!Op hoeveel mg clomid zit jij?100 toch?

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    oke dus het gaat goed met je misselijkheid. nou helemaal super dat is een goed teken.
    ja ik vind die geur ook echt verschrikkelijk!
    ik moet ook steeds echt overgeven als ik die flessen heb open gedaan. het is gewoon echt niet te harden die geur.
    ze had me al gewaarschuwd. ze gaf mij een tip als ik de bussen had opgehaald deze dan even achter huis open te zetten zodat de ergste geur eruit gaat. ik zelf heb het nog niet geprobeerd. dus aan jou de eer dat uit te proberen.
    voor de rest gaat het goed met mij ik ben alleen de hele dag door misselijk. en echt ontzettend moe. verder heb ik al een buik die zo groot is als een zwangere die 5 maand heen is dus het gaat allemaal goed hihi.
    ook erg last van mijn borsten heb jij dat ook?

liefs sunlight

5. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Hey

Dus das ook spannend! En morgen weer heen? Ik ook! gaan ze kijken of hij ook is gesprongen.. gister maar digitale ovutesten gehaald die vage streepjes steeds kan er niks mee ;)

Ik had op dag 16 een meting van 20 bij 16..met 100 mg clomid idd! Hoop zo dat ie dan ook springt! Straks even een ovutest doen :D ben benieuwd

6. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Net een ovutest gedaan en helaas negatief... begrijp er helemaal niks van.. zit nu op dag 18 en op dag 16 een follikel van 20 mm...
    Morgen weer een afspraak.. vraag me af wat de stand van zaken is...

7. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    heeeey meis,

ik heb idd gelukkig niet zo'n last van misselijkheid, ik word alleen wel beroerd van die lucht, ik zie er gewoon tegenop om te gaan plassen ;) wat erg dat je steeds over je nek moet als je dat open doet, maar het verbaasd me idd niet, zelfs ik ( die dus niet echt misselijk is) heb het, en ik was niet gewaarschuwd hahahaha, wist niet wat me de eerste keer overkwam, hihi
    ik ben ook zooooo verschrikkelijk moe, zou het liefst de hele dag slapen gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap en mijn buik gaat idd ook als een razende, hij groeit heel hard, ik weet echt niet waar dit heen moet, maar ik pas de broek van mijn uniform eigenlijk al niet meer, ik ben blij als ik 's middags in de auto zit en hem wagenwijd open kan zetten :D maar ook dat is niet erg charmant... moet ik ook niet doen als ik nog ergens heen moet want ik krijg hem daarna ook gewoon echt niet meer dicht!!! voor de rest draag ik maar een beetje wijdere kleren ( wat ik ook doe alles valt op, ik draag normaal wat strakkere dingen, maar dan voel ik me net een rollade en zie je het heel goed, maar het gaat ook opvallen als ik dus ineens wat wijdere dingen ga dragen haha...) ben dus erg benieuwd hoe lang ik het nog stil kan houden, of ik net als vorige keer weer die 12 weken ga halen ( ik denk het niet, maar we zullen zien) ik heb idd ook heel erg gevoelige borsten die ook als kool groeien!!! het is echt bizar, wat ik vorige keer allemaal rond 20 weken kreeg krijg ik nu al!!! hoe moet dat dalijk bij 20 weken, haha en nog erger bij 35 weken :D we zullen het zien, ben in ieder geval nog steeds elke dag heeeeeeel blij met het wondertje in mijn buik :D:D:D:D nou meis, hoor je graag weer

dikke x

8. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

nou, dat snap ik idd ook niet dan... hoe kan dat nou???? idd morgen maar ff goed navragen hoe dat dan mogelijk is! ben benieuwd!
    jij hebt dus trouwens ook zo'n fijne huisarts :$ die zijn wel erg makkelijk zo hoor! goeie zet dat je gewoon zelf de gyn bent gaan bellen, anders kan je wachten tot je een ons weegt maar er gebeurd gewoon niks!! nou meis, succes dan maar weer en wie weet kunnen ze je morgen in het ziekenhuis zo vertellen hoe dit kan!!! hou je taai

liefs riniti

9. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Trijntje, wat gek joh!balen zeg.
    Morgen maar ff vragen idd.

Ik heb net wel een positieve ovutest gehad,...streepje was duidelijk en heb nu net een digitale van Clear blue gedaan,...en zag een smiley!Ik mag mn afspraak van morgen afzeggen en moet dan volgende week bloed prikken om te kijken of ie gesprongen is.Ik=blij!

Riniti, Klilnkt goed!Buikje begint dus al mooi te groeien.Ben benieuwd naar je echo volgende week,...spannend he!

Sunlight, goed te horen dat het allemaal goed gaat!
    Kan me de geur wel voorstellen van die potten voor moeders voor moeders,..bah!

10. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0

Ow super zeg! Ik dacht net doe ook nog een keer omdat ik toch steken voel en heb nu ook een smiley! Morgen naar het ziekenhuis om alles te controleren :D

11. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    trijntje@ helemaal super meid!

12. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey trijntje! helemaal top je smiley! nu maar flink klussen;)

13. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik ben ook elke dag heel erg blij.
    ik ben wel misselijk maar dat wil niet zeggen dat ik niet elke dag geniet:D.
    ja dat is idd ook bij mij zo. als ik de buikjes vergelijk ook die van mij is net dik als toen met 20 weken. dus dit word nog wat. hebben we nog meer buik om te showen straks hahaha.
    nog even dan heb je een echo meid!
    spannend spannend spannend!
    oh dat is inderdaad lekker da tje niet gewaarschuwd bent dan kun je helemaal wel kotsen haha.
    en dan te bedenken dat ze met opzet dit geurtje eraan hebben gedaan omdat er kinderen waren die het gingen opdrinken:$
    want het was eerst geurloos. nou dat had ik liever gehad. maar ja is wel weer sneu voor de kindjes!

jij moet nog wel even ik hoef nog maar 5 of 6 weken. dat overleef ik wel hoop ik hahaha

liefs en dikke kus

14. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Ik heb net wel een positieve ovutest gehad,...streepje was duidelijk en heb nu net een digitale van Clear blue gedaan,...en zag een smiley!Ik mag mn afspraak van morgen afzeggen en moet dan volgende week bloed prikken om te kijken of ie gesprongen is.Ik=blij!

Riniti, Klilnkt goed!Buikje begint dus al mooi te groeien.Ben benieuwd naar je echo volgende week,...spannend he!

Sunlight, goed te horen dat het allemaal goed gaat!
    Kan me de geur wel voorstellen van die potten voor moeders voor moeders,..bah![/QUOTE]

hey myuna!!!!

wat goed!!! ik=blij voor u en duim gewoon verder voor een goede afloop :D
    oh, ik ben ook zo benieuwd naar mijn echo maandag!!! gelukkig heb ik het druk,en als ik het niet druk heb slaap ik hihi, dus het gaat allemaal lekker snel!
    echt die geur uit die potten, niet normaal meer, ik vergeet die lucht ook gewoon nooit meer... maar het is voor een goed doel, dus we zetten gewoon door ;) nou meid, ben benieuwd, veel succes en klusplezier hihi

xxx

15. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    en trijntje, jij ook al!! wat goed!!! word een vruchtbare boel hier, zo moet het ook natuurlijk, zet em op! ik verwacht een heleboel positieve testen hier binnenkort

xxx

16. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    meid helemaal super je smiley!
    nu aan de klus hahaha

17. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    #577 riniti, 21 jun 2011
    Laatst bewerkt: 21 jun 2011
    haha, dat wist ik niet, maar dan hadden ze er beter een kindersluiting op kunnen zetten ipv deze geur, zwangere vrouwen hebben nou eenmaal altijd al meer last van geurtjes, maar dit geurtje echt, het slaat gewoon alles hahahaha ik ga idd morgen mijn eerste 2 kratjes wegbrengen, en heb nog 9 weken te gaan nu....
    en over die buik, haha, ik denk idd dat dat wel showen word als dit zo doorgaat... dan zie je dalijk alleen nog maar buik met in de verte een hoofd erop hihi...( soort van dat poppetje van bol.com)

dikke kus

18. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Trijntje,...jij ook een smiley!!!Wat goed!

We lopen nu echt gelijk op.6 juli op zn vroegst testen.Zet je em ook al in de agenda? ; )

Suc6 morgen.Ik mag morgen afbellen en moet volgnde week bloed prikken om te kijken of mn eisprong is geweest.

Riniti, thanks!

19. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    Hey damess!

Ik had geen tijd om alles bij te lezen, maar las veel positieve nieuws :)!! Ik heb ook goed nieuws, had gisteren mn echo controle gehad op cd 10 al 16mm en 15mm bj mn linker eierstok :D zoo blij!!! Nu flink klssun deze maand! Ik heb ovu testen van het ziekenhuis gehad om te beginnen met ovu testen :) mijn vruchtbare dgn valt net in de weeknd dus dat is lekker :) Af en toe kan ik mn ei voelen wanneer ik op een bepaalde manier beweeg of loop aangezien clomid jou eiserstokken laat groeien voel je meer wat er 'daar beneden' gebeurt, niet zo fijn maar het is zeker voor een goed doel ;)!!
    Hopelijk zijn we allemaal deze maand zwanger :)
    Hoe gaat het met jullie verder?

Kuss Dins

20. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Dins,jij ook al goed nieuws.Op cd10 al twee van die grootte!
    Ook aan de klus!!

Deel Deze Pagina