PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    en hier met haar hahaa

2. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)

hoi hoi,

ik moet wel om je lachen hoor, hihi, geweldig gelukkig lukt het bij jou ook niet, dan lijk ik wat minder kneuzerig ;):D
    maar wat een lekker ventje zeg!! ziet er ook heel lief uit!! ik hoop dat je de foto er nog afkrijgt meid, echt makkelijk gaat het allemaal niet hier :D...
    echt fijn als je het zo treft he, ik ken een aantal mensen met een huilbaby ed, maar als je dat hoort, oei oei oei, da´s echt erg!
    nou, weer precies hetzelfde hier! ik mis het zwanger zijn heel erg, vond het zoooo geweldig!! toen ik overtijd liep zei iedereen tegen mij, je wilt zeker wel dat het snel geboren gaat worden, maar dat had ik helemaal niet omdat ik het zwanger zijn helemaal nog niet zat was, vond het veel te leuk! is jou zoontje ver voor of na de uitgerekende datum geboren??
    echt spannend hoor, hoe lang het nu voor ons gaat duren! zou leuk zijn als we een beetje gelijk zwanger worden, kunnen we daar ook weer gezellig over verder kletsen :)
    ik ben trouwens wel vanmorgen ongesteld geworden ( dus de primolut heeft zijn werk weer goed gedaan ;)) en natuurlijk nieuwe ronde nieuwe kansen :D

tot snel weer knuffel riniti :)

3. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    zie nu pas dat je ook babyfoto's van je mannetje erop hebt gezet ;)
    (lekker snel ben ik haha) maar wat een lekker ventje nu ook maar ook een heel mooi babytje en wat een donker/ veel haar!!! echt een dotje :)

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja hij had heel veel haar en idd erg donker. hij is nu veel blonder geworden!
    ja het zou leuk zijn als we bijna tegelijk zwanger zouden zijn.
    wat vroeg je nog meer even spieken ......
    nee onze zoon is precies op tijd geboren. ik had 2 datums 1 van de gyn die was op 18 okotober en van de vk die was op 19 oktober. mijn vliezen braken op 18 oktober 22 uur. en ons kereltje is geboren op 19 okotber 02.14 dus precies gepland. helemaal precies op de uitgerekende datum ter wereld gekomen ahaha

wat vet cool dat de primolut heeft gewerkt! nu op de naar de volgende ronde en ik zal voor je duimen dat je snel zwanger bent meid!

liefs

5. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he riniti@

ik kon me toch weer niet inhouden heb een zwangerschapstest gedaan. hoe dom hoe dom. nou ja ik dus een negatieve maar dat had je vast al wel door!
    dus ik zal wel gewoon ongi worden.
    ik ben zo bang dat het zaad van mijn man weer slecht is dat heeft hij al vaker gehad maar toen werd het langzaam aan weer beter.
    ik ben bang dat het nu weer niet goed is.
    ik hoop dat mijn ongi nu snel komt dan kunnen we door met de 3e ronde! ik baal best wel moet ik je zeggen. ik dacht deze maand weer dat het raak zou zijn maar nee hoor weer niet.
    nou zo dat ben ik maar weer kwijt en nu ga ik mijn vol proppen met taart bij de buurvrouw! hihi

liefs

6. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hey sunlight,

meis toch, wat vervelend joh! maar je kon toch pas vanaf zaterdag testen?? ben je niet te vroeg geweest?? ik wil je geen nieuwe hoop in praten hoor, want je kan maar beter in de 'het is niet zo' stemming zijn en dat het wel zo is dan in de 'het is wel zo stemming' en dat het niet zo is ;) jeetje wat formuleer ik het weer bijzonder ;) maar je snapt me denk ik wel... maar vind het echt rot voor je... dan idd maar hopen dat je menstruatie snel komt, anders heb je dat weer :x
    maar even over het slechte zaad... ik heb me daar ook in verdiept ( mijn man moest ook inleveren) en ik las in een folder van het ziekenhuis dat slecht zaad ook bijv. kan komen als je man 3 maanden daarvoor ziek is geweest/ koorts heeft gehad e.d... dat schijnt dus pas na 3 maanden!!! op het zaad te werken, was dat toen niet het geval?? o, meis ik hoop zo voor je dat het allemaal snel mag lukken, het is zo vervelend!
    haha, dat volproppen ben ik op het moment ook erg goed in.... mijn uniform zit er gewoon stak van ;) het is allemaal ook zo dubbel, het ene moment kan het me allemaal niks schelen en prop ik me helemaal vol en het volgende moment heb ik ook daar weer spijt van! ik zit op het moment erg lastig in elkaar geloof ik ;) nou meissie, sterkte en hou de moed erin hoor.... ook al is het nog zo moeilijk!
    als je je rot voelt ofzo schrijf het maar lekker van je af, tegen mij aan wij zitten in hetzelfde schuitje dus kunnen mekaar weer oppeppen! spreek je snel meid!

xxx

7. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    ps wat ik nog vergeet te zetten achter "heb je niet te vroeg getest" ik heb dat nl wel gehad bij mijn vorige zwangerschap... getest, test negatief... weken op menstruatie lopen wachten, natuurlijk niet tegen mijn man gezegd dat ik getest had ( haha, that's so me) tot hij na een aantal weken tegen mij zei, goh ben je nou nog niet ongesteld... ik nog zo nee, maar ik ben ook niet zwanger hoor, hij: hoe weet je dat nou, ik: nou dat voel ik gewoon ( maar was toen wel gewoon regelmatig ongesteld) dus ik dacht, tsja het duurt idd nou wel erg lang ( was op zondag en had geen test in huis) maandag na het werk gelijk test gehaald, gedaan en TOCH ZWANGER!!! dat was toen wel heel erg een verrassing, dus nogmaals, put hier geen hoop uit want dan valt het misschien alleen maar tegen, maar het KAN dus wel dat je te vroeg hebt getest,

knuffie

8. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Hoe is het met jullie? Sunlight, op welke dag in je cyclus zit je ivm je test? Zou deze cyclus misschien wat langer kunnen duren? En Riniti, ben jij al begonnen met Clomid? Spannend hoor meiden, ik duim voor jullie. En wat een schattige foto's! Ik zou persoonlijk wel een beetje oppassen wat je hier op het forum zet. Ik hoef gelukkig nog 1 dag te wachten en dan mag ik naar de gynacoloog. Mijn partner gaat mee, dus ben benieuwd. Zijn goedje is nl gisteren weggebracht en morgen krijgen we dan ook hiervan de uitslag.

9. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

heeeey kitty!!

leuk dat je ook weer ff langskomt! het is eindelijk gelukt met mijn banner... ben lang bezig geweest om ook nog een 2e banner erbij te zetten, maar dat lukt echt niet, haha...
    ik ben gister met clomid begonnen... dubbele dosis, dus ben erg benieuwd, ik moet volgende week donderdag terug naar het ziekenhuis!
    nou meid, hartstikke fijn overmorgen naar de gyn!!! laat je het nog even weten?? fijn dat je partner meegaat, wel snel dat ze de uitslag van hem hebben dan! mijn man heeft het 2 weken geleden op dinsdag ingeleverd... vrijdag moest ik weer naar het ziekenhuis toen ( de vrijdag een week ervoor had ik ook bloed laten prikken op geslachtsziekten... dat wilde de fert.arst) en van allebei nog geen uitslag :( toen kreeg ik voor vorige week maandag een belafspraak... ik zou rond half 12 gebeld worden.... 2 uur was ik nog niet gebeld, dus dacht dan bel ik zelf maar ( zat ook nog eens op mijn werk :x) maar toen had de arts het te druk om aan de telefoon te komen en zou ik later die middag teruggebeld worden.... je raad het al, niks meer gehoord, ik dinsdagochtend weer gebeld, kon 's middags terugbellen... ik dat gedaan, was de arts niet meer aanwezig :x:( dus ik zou woensdag in de ochtend gebeld worden... uiteraard weer niet, dus ik woensdagmiddag weer gebeld en gelijk ff gezegd dat ik dit niet normaal vond, en toen kreeg ik haar gelijk aan de telefoon haha, maar alles was goed bij ons allebei!
    fijn dat je gelijk de uitslag hebt overmorgen! weet je gelijk waar je aan toe bent, ik hoor graag van je!

liefs riniti

10. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    riniti@ wat fijn dat je uitslag goed was. ja dat zou ook wel kunnen dat hij daarvoor ziek is geweest. wij dan de eerste test maar 3 miljoen zwemmers en de 2e 17 miljoen dus ze zei van die zwemmers zijn zich aan het herstellen dus dat komt wel goed. maar ja als je dan nog niet zwanger bent dna begin je toch te twijfelen of ze weer niet goed zijn. eigenlijk slaat het nergens op maar ja.

ja het kan zijn dat ik te vroeg heb getest ik zit nu op 12 dpo volgens mij en cyclus dag 28 normaal cyclus van 30 dagen dus ja ik ben denk ik 3 dagen te vroeg met testen. maar ja dat kan ik wel tegen mij zelf gaan zeggen maar dan krijg ik weer valse hoop en heb al buikpijn dus ik word gewoon ongi. daar ga ik maar vanuit. anders heb je altijd die tegen slagen daar word ik een beetje gek van dus word gewoon ongi.
    ik had met onze zoon ook niet last van buikpijn in het begin dus it is negatief en word gewoon ongi!

liefs

11. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai!!
    Daar ben ik weer. Terug van de gyn. Nou, het gaat van twee kanten niet lekker. Niet alleen ik word maar niet ongesteld, maar nu heeft mijn man te weinig beweeglijke sperma. De hoeveelheid was dik in orde. Wat nu? Nou ik heb weer fijn bloed laten prikken op mijn oestrogeenwaarde en ik heb een voorlichtingsboekje meegekregen over IUI. Want dat we hulp krijgen, staat nu vast. Ik krijg geen Clomid, omdat dat waarschijnlijk onvoldoende helpt. Mijn baarmoederslijmvlies was al dun en Clomid is een anti-oestrogeen. Dat botst dus. Wat hij vorige keer al vertelde, hij wil mij toch aan de hormoonspuiten :(. Mbv FSH hormoonspuiten worden je eierstokken direct gestimuleerd om een eitje te laten rijpen. Mocht er een eisprong aan komen, dan wordt je geinsemineerd met zaad van je man. Omdat zijn zaad wat minder is, wordt het 'opgepoetst'. Dus je zou zeggen, zaad wordt direct ingebracht in de baarmoeder, eitje ligt te wachten om te springen.....toch is de kans op een zwangerschap rond de 10%. Lager dus als bij een natuurlijke. Ik las dat een HSG en een samenlevingstest ook gedaan kan worden. Niet alleen hormonen prikken, maar je cyclus wordt nauwlettend in de gaten gehouden. Dus ziekenhuis in en weer uit, op commando wel/geen sex hebben :S.....Maar laat ik niet gelijk van alles in mijn hoofd halen, eerst 3 maart terug naar de gyn en kijken hoe we verder gaan en wat dat in houd. Dan ga ik het allemaal meemaken.....Nu nog even laten bezinken.

12. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hoi kitty@

oh balen meid wat een kut uitslag.
    aan de andere kant moet je maar weer positief denken en blij zijn dat het uitgevonden is en dat iui mogelijk is.
    maar ik snap je frustraties hoor. idd nu eerst alles maar laten bezinken en dan 3 maart maar even horen hoe en wat.
    maar misschien ben je dan gelijk wel zwanger wie weet. en is dit vooor jullie de oplossing.
    meid rustig aan en moed houden hoor! het komt vast allemaal goed. en dan heb je over een tijdje een kleine baby in je handen en dan ben je het hele ziekenhuis gedoe al weer vergeten!
    ik ga voor je duimen voor snel een beebje voor jullie.

liefs en dikke knuffel sunlight

13. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D Thanks voor je lieve berichtje! Doet me goed! Nog even 3 mrt afwachten en dan hopelijk snel aan de bak, zodat het voor mij echt kan beginnen! Hoe is het met jou? Al klaar met de 2e ronde Clomid?

14. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja ik ben al klaar met ronde twee.
    mag morgen met ronde 3 beginnen.
    ben jammer genoeg zaterdag morgen ongi geworden.
    dus op naar ronde 3. ik hoop dat het deze maand wel mag lukken. ik had voor drie maand clomid nog liggen maar ik denk dat ik toch maar meer moet bestellen. heb denk ik aan 3 keer niet genoeg. nou ja we moeten maar hop houden. meer kunnen we niet doen.
    soms ben ik ook wel een beetje bang dat het helemaal niet meer gaat lukken. en het enge is dat als we geen clomid meer mag gebruiken dat het dan voor ons klaar is. dat wij waarschijnlijk niet door gaan met iui of ivf ofzo iets. ik denk dat ik daar geen behoefte aan heb. ik ben bang dat dan onze kleine jongen er de dupe van word. en voor hem er dus veel minder aandacht is. dus ik wil dat gedoe dan niet.
    dus we hebben nog maar 4 kansen in totaal. en dat vind ik best wel eng.
    mensen die gewoon een ei sprong hebben die hebben gewoon elke maand kans hun hele leven. maar ja wij niet. dat is best wel scary zeg maar.

maar ja we mogen ons er niet druk over maken want dan krijg je stress en dat is ook zeker niet goed om zwanger te worden!

liefs

15. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    #55 riniti, 28 feb 2011
    Laatst bewerkt: 28 feb 2011

hey kitty,

bah meid wat een nare uitslag dat is niet leuk om te horen, was dit voor je man de eerste keer dat hij zijn zaad in moest leveren? want de eerste keer is het toch meestal niet goed?? ze willen dan toch dat je het nog een paar keer inleverd?
    jeetje en jij ook nog eens geen clomid, ik hoop echt heel erg voor jullie dat het allemaal mag gaan lukken! wil jullie ook heel veel sterkte wensen de komende tijd... en hou je ons op de hoogte?
    heel veel succes voor 3 maart ook in ieder geval,

liefs riniti

16. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hey sunlight,

toch ongesteld meid zie ik.... balen maar idd op naar ronde 3, ik donderdag naar de gyn, ben benieuwd of het nu wel werkt, heb er op de een of andere manier niet veel vertrouwen in, maar je weet het niet he...
    weet jij trouwens of als je nou geen clomid meer mag gebruiken ( na die 6 maanden zeg maar) of je dat na een tijdje er weer mee mag gaan beginnen?? laten we maar gewoon hopen binnen de clomid rondes zwanger te worden, en wie weet meid, elke maand toch weer een kansje toch?
    voor de rest alles goed met jou?? ik ben nogal druk geweest met de verjaardag van het weekend en daarna het opruimen en alles en vannacht is de kleine man ook nog ziek geworden :(
    nou meid, hoor je graag weer,

liefs riniti

17. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he hoi,

ik weet niet of je daarna weer mag beginnen met clomid of helemaal niet meer. ik heb geen idee.
    ik wil gewoon binnen de eerste 6 maand zwanger zijn hihi.
    maar ja dat heb je natuurlijk niet voor het zeggen.

nog gefeliciteerd met je zoontje!
    dus weer heel wat drukte gehad. ja het word altijd zo'n lekkere zooi he na een verjaardag. ik vind het vreselijk. en verjaardagen vieren vind ik ook helemaal niks aan. dus daarom vier ik mijn eigen niet. maar ja je moet die van je kind wel vieren. is anders ook wat sneu voor hem.

ja verder alles wel oke. maar ik denk dat ik mijn arts maar even ga belle want heb het idee dat mijn clomid niet meer aanslaat. ik wil denk ik voor de zekerheid even een echo om te kijken of mijn eitje nog wel springt.
    dan hoef ik ook niet meer in onzekerheid te zitten.

liefs

18. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    haai sunlight...

welke hoeveelheid clomid zit jij nou ook alweer?? heb je al naar de dokter gebeld?? vervelend, maar daar kun je idd beter naar laten kijken anders zit je die zooi voor niks te slikken en schiet het niet op... ik ben zo benieuwd morgen bij de gyn... hoop nu maar dat het aanslaat, maar heb er helemaal geen goed gevoel over :( maar ja, we zien wel... thanks voor je felicitatie, ja pfffffff druk... ik was gebroken, kan merken dat ik oud word ;) heb voor mijn gevoel heel de week nodig om bij te komen... maar hij is heel erg verwend en heeft het erg naar zijn zin gehad ( behalve op de instortmomenten die zo'n kleintje toch op een gegeven moment krijgt van alle drukte en kado's) maar het was wel een hele leuke dag!!
    meid, ben benieuwd of je de dokter al hebt gebeld, ik hoor je graag weer,

liefs

19. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hoi ritini.

nee ik heb de dokter niet niet gebeld.
    maar ik doe dat zometeen even.
    ik moet toch ook een recept halen dus kan ik dan ook gelijk wel even een echo hebben om te zien of het nog wel werkt.
    we zullen zien of het ziekenhuis dat ook vind

ja onze zoon had dat ook met zijn eerste verjaardag. ik heb fotos erbij van hem dat zijn ogen bijna dicht zitten zo moe is hij.
    terwijl ik hem ook nog 2 keer op bed heb gedaan!
    het is een hele slopende dag zo'n verjaardag.

nou spannend ik hoop voor je dat de clomid aanslaat.
    oh ja je vroeg hoeveel ik ook al weer had.
    ik slik 100 mg dat mocht ik gelijk hebben omdat jesse daar ook mee verwekt is. en ik had toen een ei sprong maar ben zo bang dat het niet meer aanslaat. misschien moet ik toch maar even wachten met bellen en als ik as maand nog niet zwanger ben moet ik dan maar even naar het ziekenhuis.
    het kan natuurlijk ook even duren voordat ik zwanger ben.
    bij mijn zoon was ik 2e maand zwanger. de 1e maand toen het echt goed aansloeg. dus dacht nu vast weer maar dat heb ik niet mogen hopen haha. nou ja ik wacht het wel af denk ik. ik weet het niet ook niet. haha. ik heb deze maand ook ovu testen dus ik denk dat ik maar eerst ga testen waar mijn eitje springt. ik denk dat ik moet leren geduld te hebben.
    maar ja beetje moeilijk.

liefs

20. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Nou het is officieel, ik zit vandaag op dag 3 van mijn cyclus! Ik mag eindelijk gaan beginnen en mijn eierstokken op stoom gaan brengen mbv Gonal F. Morgen krijg ik prikinstructie en op dag 9, volgende week woensdag, mag ik terug voor een follikelmeting. Krijgen jullie ook een follikelmeting? Wel fijn als je weet hoe groot deze is en wanneer het gaat springen.
    Ik vind het zo spannend! Hoe is het met jullie? Al nieuws?

Deel Deze Pagina