tsjee, jij ook al dins!!! wat goed joh, we kunnen hier dalijk een zwanger clubje van maken als het zo doorgaat, zie alleen saartje even helemaal niet meer??? hoop dat ze ook mee kan doen met het clubje!!! hihi, zou toch geweldig zijn??!! veel klusplezier dikke x
Hoi Dames, Even een kleine update, zo juist in het ziekenhuis geweest en ik zag een ei die bezig was om uit mn eierstok te komen! Vrijdag weer heen om te controleren of die weg is. Wel vond ze cd 19 erg laat voor een eisprong dus volgende maand mag ik aan de clomid 150. Ook heb ik spullen meegekregen voor mn vriend zodat zn zaad ook wordt bekeken voordat daar ook wat mee aan de hand is .. Hopen dat dat niet nodig zal zijn!! Ik vraag me alleen af wanneer ik mag testen... Succes dames!
super zeg!!! goed nieuws in ieder geval dan!!! vrijdag ff vragen wanneer je kan testen, dat zal over een week of 2 zijn denk ik want ik had zeg maar door pregnyl mijn eisprong en natuurlijk gelijk toen geklust en dan kon ik na 14 dagen testen, dus denk dat je vanaf je eisprong 2 weken erna kan testen!!! kuskus
Ja super he.. eindelijk goed nieuws na drie maand geen eitjes.. had ook even een boost nodig... Ga ervan uit dat ie springt aangezien die al voor de helft weg was Ok ga ik hem alvast in mn agenda zetten
ja, altijd handig hihi... je kan ze maar in huis hebben, ze eten niet mee en bederven doen ze ook niet ik heb ook altijd wel in huis... en toen kwam mijn vriendin ook nog met een test aan laatst, haar tekst erbij was, ik geef je deze test en ik hoop dat ie positief mag zijn, het is een soort van gelukstest zoooo lief, en het heeft nog geholpen ook
Ik hoop dat Saar ook goed nieuws heeft! Ik ga wel al testen bestellen,...hopelijk mag ik ze gebruiken. Trijntje, wel een luxe dat je mocht komen.Ik hoefde niet te komen als ik een positieve test had.Wel moet ik volgende week progesteron laten prikken.
Dat is ook zo ... ga ze meten bestellen.. heof ik ook niet naar de winkel waar ik mensen tegen hoef te komen.. Lang leve internet! Ow kijk dat is lief zeg! Zal mn vriendin ff smsen
Ja heerlijk he.. ben ook zo blij met mn arts.. vrijdag dus nog controle of die weg is en dan hoor ik alles wel Spannend!
Hey damess Vandaag weer een dag van die bijwerkingen voel niet zo optimistisch en word al snel geirriteerd! Ziekenhuis heeft ook de test resultaat van mn vriend kwijtgeraakt ben echt super boos, het is erg lastig want ik voel dat mn proces om wat sneller zwanger te raken vertraagt wordt...vrijdag heb nog een echo afspraak, die moest ik ook zelf regelen jeejtje dit keer ging het wat slordig bij het ziekenhuis, maar heb wel mn eitjes die aan het groeien zijn... Ik krijg ook steeds ovu testen mee nr huis da's ook fijn. Maar ik wordt soms snel emotioneel ppfff Zou idd super geweldig zijn als ons clupie zwanger raakt ... Liefs
herkenbaar hoor meid, ziekenhuis wat slordig werkt afspraken waarvan je een dag van tevoren een brief krijgt dat ze niet doorgaan en gewoon een paar dagen later worden gezet, als het niet uitkomt kan je bellen, dan bel je en krijg je weer niemand te pakken... resultaat van mijn man zijn onderzoek, nee u krijgt een belafspraak en word dan en dan teruggebeld, gewoon vervolgens nooit meer wat laten horen en steeds als ik bel voor die uitslag zeggen, nee dokter is druk, nee dokter is er nu niet, nee sorry ik mag de uitslag niet geven, na 3 dagen was ik woest en toen kon de dokter ineens wel tijd vrijmaken, die denken volgens mij alleen maar, o nummer zoveel is weer aan de lijn, die wimpelen we lekker af grrr:x en dat idd in combinatie met clomid is niet echt dat je zegt een succes ofzo... meissie hou vol, er komen betere tijden, en dan kijk je hierop terug van o ja, dat is toen ook nog gebeurd, knuffel en kus van mij
Hoi Dins, jemig wat irritant zeg! hoe kunnen ze zoiets nou "kwijt"raken...Maar vrijdag weer een echo? Op welke dag zit je dan?
nou idd, saartje moet wel meedoen nu hoor heb haar vanmorgen een pb gestuurd of alles wel goed gaat omdat ze hier al ff niet is geweest ( is geen verplichting natuurlijk) maar toch ben echt zo blij voor jullie allemaal dat er wat schot in de zaak zit... ik wil hier meeer roze!!! kuskus
Hallo allemaal, Ik wil even zeggen dat ik blij ben met jullie welkom en de reacties van de vorige keer toen ik hier wat plaatste. Maar ik merk dat ik het niet bij kan houden dit topic Jullie kletsen zo snel en veel Ik heb simpelweg geen tijd om alles te lezen en te reageren. Lijkt me ook niet netjes om dan wel af en toe tussendoor te komen met enkel mijn eigen vragen. Dus die zal ik dan op het forum stellen als ik er eentje heb. Groetjes en veel succes/sterkte/geluk allemaal!
hey gerbera je mag altijd vragen stellen, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje dus kunnen jouw vragen goed beantwoorden. het is geen verplichting om het forum bij te houden en we willen (ik in ieder geval, de rest ook wel denk ik zo) je altijd helpen als je ergens mee zit. liefs!
Dins, hoe kunnen ze dat nou kwijt raken!en nu?Alles weer opnieuw? Flink balen.Kan me met de hormonen heel goed voorstellen dat je echt pissed bent.Zou ik ook zijn!Sterkte. Gerbera, we kletsen wat af he!haha Je mag altijd ff komen buurten en vragen stellen.We zullen hier gewoon zijn! ; ) Ff een vraagje, vanaf zaterdag heb ik steeds steekjes gehad re onderbuik.Gister positieve ovutest en dus wrsch vandaag mn eisprong.Vanochtend wakker geworden van mn buikklachten en nu de rest van de dag niets meer.Is dat normaal? Nu ik niets voel, ga ik een beetje twijfelen.Hoe is/was dat bij jullie?
@ myuna en Boeff dat is lief van jullie! Goed om te weten dat ik ook af en toe binnen mag vallen. @ myuna. Ik heb geen idee hoe een eisprong moet voelen eigenlijk..ik heb zelf deze maand ook 1 keer een enorme steek gehad waar ik wakker van werd en mijn temp schoot toen ook omhoog. Daarna had ik inderdaad ook geen pijn meer. Ik zit op het moment weer een beetje in de put. Ik zit weer in een lange cyclus. En ik heb sinds drie dagen bruin en rood verlies. Lijkt op een langzaam begin van een menstruatie (er zit echt bloed bij). Alleen geen krampen. Snap er niks van want ik denk (hoop) dat ik (gezien de steek en mijn opvallende temp stijging) de 16e juni een eisprong had. Maar dan zou ik nu, naast pcos, dus ook een luteale fase van 4 dagen hebben!? Daar word ik niet echt vrolijk van Innesteling kan het niet zijn want ik heb een dag na die vermoedelijke eisprong seks gehad en daarvoor een hele tijd niet. Dus dan zou ik al 3 dagen na de eventuele bevruchting een innesteling hebben. Lijkt me niet. Word echt gek van mijn lijf en die onzekerheid soms. En een collega om je heen die door de pil heen per ongeluk zwanger is en de hele dag dingen loopt te eten die niet mogen (filet americain, drop, koffie etc..) maakt het dan niet beter...echt een baaldagje.
Hey lieve meiden!! Wat lief dat jullie mij gemist hebben!! Ik kreeg weer opeens geen meldingen meer in mijn mail van de nieuwe berichten, en omdat het best druk was op het werk en ik heel erg met een vriendin met ergere problemen dan ik in mijn maag zit, heb ik even niet meer aan het forum gedacht! Maar er is hier wel veel goed nieuws zeg!! Fijn voor jullie, meiden! Zelf heb ik helaas wat minder goed nieuws... de clomid 100 heeft ook niks gedaan. Ben nu weer aan de primolut en dan clomid 150. Maar heb daar niet zo'n gevoel bij dat het iets zal gaan doen, omdat de andere 2 rondes ook niks hebben gedaan. Maar ik blijf me concentreren op het voorbeeld van Riniti! Die ga ik gewoon lekker na-apen en met de hormoonspuiten bij het eerste eitje zwanger worden! Slaap lekker allemaal, en zal weer braaf actief op het forum blijven! XX Saar