Dins,wat spannend!! Ja ik moet ook wat meer plassen,...verder niet misselijk,pijnlijke borsten of iets. Riniti,dank meid!!Hoe is het met jou? Saartje,hopelijk mag je snel aan de spuiten.Samen met Boeff in aug een 2-ling,...ik begin met duimen!
@ trijntje: oke ja raar he zodra je het weet voel je meer, mijn geval is nog niet zeker maar ik heb nu opeens een opgeblazen buik, wat steken links, en als ik meer dan 5 min aan het lopen is krijg ik een zeurend pijn in mn onderrug dus ik ga wat rustig aan doen. Mn darmen zijn steeds aan het borrelen en ik heb heel veel trek in tomatensoep nu haha, nog een paar daagjes maar.. @ myuna: oh oke, wat vaker plassen heb ik nog niet, maar als ik een volle blaas heb kan ik niet langer wachten het begint heel ongemakkelijk te voelen en wat druk beneden.. Borsten doen ook wat zeer en gevoelige tepels... We zien wel wat het wordt Liefss
Hahaha tomatensoep?? Ik heb helemaal nergens zin in.. kan me van mn vorige zwangerschap herinneren dat ik echt overal misselijk van werd vanaf mn 6e/7e week... daardoor kwam ik erachter dat ik zwanger was..Ook mn buik groeide zoooo snel. Normaal namelijk best een slanke buik en vlak voor mn mk had ik echt iets wijds nodig om het te verbergen.. ben benieuwd hoe het nu gaat.. Ow inderdaad je borsten... en dat wordt alleen maar erger zelfs de douchestraal is funest Denk echt dat het helemaal goed komt! Spannend! Ik kan nog niet helemaal enthousiast zijn... eerst maar afwachten of ik verder kom dan vorig jaar... ik hoop het zo... Ben echt wel een beetje nerveus ervoor..
ja die heb ik vanmiddag gekocht en lekker gegeten Gwn honger denk ik ik hoop ook dat het allemaal goed komt voor je! Ik ga ervan uit van wel ik ga duimen dat alles goed gaat bij je eerste echo.... Ik vind het zoo spannend en zenuwslopend maar ik hoop voor het beste Haha vooral wanneer je het een beetje koud heb dan voel je je tepels zoo gevoelig!ik heb wel echt last van mn onderrug, alsof ik niet zo lang kan staan of lopen dan krijg ik meteen een zeurend pijn..
Riniti, trijntje en myuna voelen jullie soms een beetje druk wanneer jullie nr de wc moeten gaan? Dus wanneer je blaasje vol is..[/QUOTE] whahahahaha, wat leuk!!! dins alvast heel voorzichtig gefeliciteerd, zodra die cb test hier met zwanger staat maak ik voor jou ook een grote dikke vette roze tekst ik voel geen druk met naar de wc gaan, moet alleen wel vaak plassen! en ik heb last van mijn (.)(.) dat had ik eigenlijk ook vrijwel gelijk ( nog voor testen, dat was 1 van de redenen dat ik dacht, goh misschien is het nu wel zo, dit had ik bij mijn zoontje ook) en ik had al vrij snel een opgezette buik, maar dat schijnt vaak zo te zijn bij de 2e! ik zou het zo leuk vinden, hoop het zo erg! wanneer ga je een cb test doen?? succes met wachten, ik duim! kuskus
Riniti,dank meid!!Hoe is het met jou? gaat goed hier hoor, heb alleen wel mijn extreemste moeheidsweek ooit geloof ik, ik wil alleen maar slapen gaaaaaap, ben zo moe!! ik kon maandagavond niet eens gaan sporten, lag gewoon om 8 uur in mijn bedje! ( da's echt bizar voor mij, ik lig nooooit vroeg) ik kwam van mijn werk en had niet eens meer de energie om naar huis te rijden! pffff haha, maar voor de rest alles goed hoor, alweer 9 weken zwanger inmiddels!! gaat echt hard! jij al veel last van kwaaltjes voor de rest?? al een beetje aan het idee gewend? kuskus riniti
Nog maar drie weekjes en je bent over die vervelende belachelijk stomme langdurende 12 weken grens Hoe fijn is dat! Hahah ja moeheid inderdaad is drama.. nu nog geen last van maar mijn vorige zwangerschap (mk) was ik ook zo dramatisch moe en ook niks voor mij! Lig er meestal pas tegen 12 uur in.. vind het anders zo zonde van mn tijd! werk 40 uur dus anders heb ik het gevoel dat ik alleen maar slaap en werk .. Wanneer heb je eigenlijk weer een echo? Mijn eerste is 18 juli hoop zoooo dat het goed gaat.. ben gewoon nu al zenuwachtig
hooooi meis, idd, ik vind het ook zo zonde van mijn tijd om vroeg naar bed te gaan! maar als ik het nu niet doe lig ik serieus gewoon op de bank te slapen, haha, echt erg! ik heb 26 juli mijn volgende echo ( weer in het ziekenhuis ivm die cystes die er zaten) daarna hopelijk klaar in het ziekenhuis zodat ik lekker naar de vk praktijk kan en lekker thuis bevallen als het zover is! kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent of alles wel goed gaat nu, probeer er in ieder geval wel een beetje van te genieten meis, anders is het ook zo zonde! zal dalijk fijn zijn als je je echo hebt gehad en die gewoon goed is!! ik duim voor je hoor, maar heb er alle vertrouwen in! na hoe lang had jij nou ook alweer je miskraam met je vorige zwangerschap?? voel je je voor de rest goed?? nou meid, hou je taai he, voor je het weet zit je aan die 12 weken kus riniti
whahahahaha, wat leuk!!! dins alvast heel voorzichtig gefeliciteerd, zodra die cb test hier met zwanger staat maak ik voor jou ook een grote dikke vette roze tekst ik voel geen druk met naar de wc gaan, moet alleen wel vaak plassen! en ik heb last van mijn (.)(.) dat had ik eigenlijk ook vrijwel gelijk ( nog voor testen, dat was 1 van de redenen dat ik dacht, goh misschien is het nu wel zo, dit had ik bij mijn zoontje ook) en ik had al vrij snel een opgezette buik, maar dat schijnt vaak zo te zijn bij de 2e! ik zou het zo leuk vinden, hoop het zo erg! wanneer ga je een cb test doen?? succes met wachten, ik duim! kuskus[/QUOTE] Hahahha dank je voor je voorzichtige felicitatie . Oh oke, ik heb wel de neiging om meer water te drinken en dan ga ik natuurlijk wel ietser vaker naar de wc.Maar zodra mn blaas vol is, moet moet ik naar de wc, anders voel ik dat mn blaas gaat ontploffen bij wijze van spreken haha Oh wat superr leuk dat je al 9 weken zwanger ben jeejtje tijd gaat idd snel joh! Morgen test ik weer met kv en vrijdag cb ooh ik hoop het zo dat het echt positief is . Ik had ook het idee dat ik best wel wat vroeger dan normaal gevoelige borsten heb gekregen, en daarna werd het echt spierpijn gevoel en gevoelige tepels. Hopelijk is het streepje donkerder morgen! Liefss
Ja wil je wel weer graag naar de vk? Ik twijfel.. de vk's hier zijn heel aardig en leuk hoor.. maar denk wel dat ik nu gewoon goed zit mijn gyn. is echt een aardige eerlijke vrouw.. daar hou ik van Denk dat ik ga vragen of ik bij haar onder controle mag blijven Mijn miskraam heb ik met 10 week en 5 dagen gehad.. 1 dag daarvoor ben ik nog geweest en alles was goed alleen de nekplooi was iets dikker, die ochtend daarna (vrijdag) ben ik nog wezen bloedbrikken voor de combitest.. die dinsdag daarop werd ik wakker en wist ik dat het niet goed was.. voelde niks meer... helemaal niks.. niet misselijk.. geen last van mn borsten.. direct vk gebeld en die gaf aan dat de klachten minder zouden worden omdat de hcg wat afneemt.. maar ik wilde toch een echo.. en ik had gelijk.. Heel raar maar meestal heb ik erg goed door wat er gebeurt in mn lichaam.. Ik moet ook zeggen dat ik nog nooit ergens zo verdrietig over ben geweest. De zwangerschap was echt niet gepland.. maar na die echo met alles erop en eraan.. handjes voetjes.. ik was echt kapot. Ben ook zo bang om dat weer te krijgen. Maar ik weet dat ik me erover heen moet zetten en dat stress alleen maar tegen werkt.. Maar het is zo lastig om het los te laten
ik zou heel graag weer naar de vk willen, ik wil ook ontzettend graag weer thuis bevallen, en zolang ik onder behandeling blijf in het ziekenhuis zal ik ook in het ziekenhuis moeten bevallen..... daar komt ook nog bij dat de vk praktijk bij mij om de hoek is ( en een heel gemoedelijke sfeer heeft) en ik voor het ziekenhuis dus steeds naar rotterdam moet én ik heb echt een hekel aan het ziekenhuis, vind het allemaal zo rommelig gaan daar en ik heb tot nu toe nog geen arts gehad waarvan ik dacht, nou wat een fijn mens is dat.... ik heb ook wel 100 keer aan mijn fertiliteitsarts gevraagd dat als ik zwanger zou worden ik wel gewoon naar mijn vk praktijk mocht en als het kon gewoon thuis bevallen, was geen probleem zei ze constant, ik kreeg natuurlijk cystes en vroeg nogmaals als ik zwanger zou zijn of ik dan nog steeds naar de vk praktijk mocht en evt dus thuis bevallen, nee hoor, geen probleem kreeg ik steeds te horen, nu kwam ik dus voor mijn echo in het ziekenhuis en had een andere arts die hier ineens wel een probleem in zag... kreeg vorige week ook ineens een brief thuis dat ik een ponskaartje moet laten maken, mijn verzekeringspas mee moet nemen en welke arts mij verder gaat behandelen ( ik loop gelukkig nog maar een half jaar in dat ziekenhuis) ik ben volgende keer beter voorbereid en mijn man gaat mee, dus ik hoop dat we het gewoon voor elkaar krijgen dat ik klaar ben in het ziekenhuis nu! ik vroeg trouwens ook of ik de vk praktijk al moest bellen, toen zei ze, ja die heb je toch nodig voor de nazorg ik was echt een beetje met stomheid geslagen maar heb dus wel gelijk de vk praktijk gebeld en het voorgelegd, die zeiden dat het ziekenhuis er vaak een houtje van heeft om gewoon patienten in het ziekenhuis te houden ( terwijl dat niet altijd nodig is) en dat ik bij mijn volgende afspraak goed moet aangeven hoe mijn bedoeling is dat het gaat lopen.... die arts ging ook nog met de gyn bellen waar ik bij zat trouwens, toen hoorde ik haar zeggen, nee ze heeft geen buikpijn, oh dus alleen bellen als ze buikpijn heeft?? oke, dus ik dacht: nou ik ben er mooi vanaf zo en toen zei ze, je mag bij de balie een afspraak voor de gyn maken nou ja, ik wacht maar af en ben benieuwd, vind het alleen wel jammer dat ik nou niet de eerste keren bij de vk kom, maar ja... wie weet jeetje, naar hoor met 10 weken ga je juist al denken zo ik ben bijna bij de 12... en dan ineens gaat het toch mis, kan me voorstellen dat je daar flink kapot van bent geweest! en kan me ook goed voorstellen dat het heel moeilijk is die periode ervoor ( nu) tot na die 10 week!! een vriendin van mij ( is nu ook weer zwanger) maar was een aantal jaren geleden ook zwanger en haar vliezen braken met 20 weken... voor haar is het dus ook erg spannend tot week 20! echt vervelend hoor als je zoiets mee moet maken, hopelijk is nu het geluk met ons allemaal! meid succes en probeer toch lekker te genieten.... liefs
hey dames! net terug uit het ziekenhuis en natuurlijk weer geen grote eitjes te zien. mijn gyn zei meteen dat ik mocht gaan spuiten, zonder ik er al iets van gezegd had begon ze er zelf al over dus nu weer een kuurtje provera en dan 1e cd naar het ziekenhuis voor prikinformatie en dan krijg ik ook de spuiten mee spannend dus allemaal, hopelijk gaat dit wel aanslaan! liefs
weet je al waar je mee moet spuiten?? toevallig ook fostimon?? succes, ik was binnen een maand zwanger ermee...
oh, oke, nou zal ong wel hetzelfde zijn joh!! hoop het ook voor je, ik had eigenlijk al het vertrouwen in alle medische middeltjes wel opgegeven... maar toch, zal je misschien ook nog wel krijgen... om de paar dagen elke keer weer terug naar het ziekenhuis en dan steeds weer te horen krijgen, we gaan het nog een keer aankijken en dan de dosis weer verhogen... ik voelde van alles en had er weer wat vertrouwen in, kwam ik weer in het ziekenhuis, had het toch weer niks gedaan, en toen, ineens... ik had me weer ingesteld op: we gaan weer de dosis verhogen ineens zei ze: je hebt meerdere groeiende eitjes, vanavond pregnyl spuiten en dan over 18 dagen testen wouw dacht ik toen, had ook niet een paar dagen later moeten komen ( want dan hadden ze het afgebroken ivm teveel groeiende eitjes) en toen nog, 's avonds pregnyl gespoten en ik dacht nog, hmmm zal heus de eerste keer ook wel niet werken, en gewoon gelijk zwanger, ik heb er dus alle vertrouwen in voor je en ik ben nu zelf flink aan het plassen voor pregnyl (moeders voor moeders) hihi, komt vast goed! succes grtz riniti
Boeff,jammer van de follikels.Maar je mag nu wel beginnen met spuiten!Als het nou net zo vlot gaat als bij Riniti,...dan haal je je 2-ling in augustus! Riniti,9 wkn alweer!Dat gaat vlot!Balen van de vermoeidheid,Bog 3 wkn en dan ben je daar als het goed is vanaf! Hier begint het al iets door te dringen.Vind het heel spannend en hoop alleen naar dat de kleine zich goed vast houd!Papa in spe heeft me een 9mnd dagboek kado gegeven,erg lief!De eerste echo staat gepland en vlgnd week komt MvM voor de intake. Dins,spannend joh!Kan je nog wachten? Trijntje,jij mag al vroeg voor de echo.Ik pas eind juli/begin aug omdat er anders nog geen hartactie te zien was. Gaat het goed met je?
hey Boefff! oww even slecht nieuws maar dan goed nieuws! Wat fijn dat ze niet langer gaan wachten! Spannend! En ik duim mee
hey Myuna! Ja vond ik ook!(6week) Maar vind het wel fijn ga ook even doorzeuren of ik 1 keer per week mag komen voor een echo.. ik trek het namelijk niet! Dit duurt me nu al veel te lang en ben bang dat ik teveel in de stress raak Durf nog niet helemaal blij te zijn.. Verder nog niet echt veel last.. af en toe een vlaagje misselijkheid, weinig eetlust en grotere borsten, wat steekjes en een trekkerig gevoel in mn buik.. Hoe is het met jou?? Is dit trouwens je eerste keer dat je zwanger bent?
Hey boeff! Wel jammer van je eitjes maar dat je gaat beginnen met spuiten is heel goed nieuws!! Ik heb ook vertrouwen erin dat het bij jou gaat lukken! Heel spannend meis! We duimen allemaal voor je @ myuna:Nou ik wilde wel vanmorgen testen hoor maar was bang voor teleurstelling ofzo want ik heb echt nooit licht posi getest en dan ga je je afvragen of het mss een valse positest is en dan denk je weer van ik denk het van niet, maar morgen s' morgens ga ik wel weer testen! Heb echt last van mn onderrug, ik beetje snel moe en moet snel een stoel vinden voor mn rug.. Vraag me af of het normaal is.. Trijntje ik ga voor je duimen dat het een plak beebje is hoor! Tis je gegund!!! Knuffelss van mij