Trijntje,is idd m'n 1e zwangerschap.Ben echt heel blij,maar direct daarna ben je gelijk bezig met de vraag,gaat alles wel goed? Voor jou helemaal spannend!Jeetje met 10wkn. Hopelijk mag je bij de gyn onder controle blijven.Wel zo'n prettig idee!
zo meiden wat een goed nieuws allemaal wat een hoop zwangere dames er weer bij. iedereen super gefeliciteerd! zo he hier word echt wel even laten zien dat als je pco hebt dat je dan wel degelijk zwanger kan worden!! meiden wat zijn wij goed!!!! hoe voelen de zwangere dames hun? al veel kwaaltjes? spannend binnen kort de 1e echo. jullie kunnne vast niet wachten. zo ritini@ jij bent alweer 9 weken het is toch niet te geloven. heb je alweer een echo gehad? of krijg je alleen nog maar een 20 weken echo? dus erg moe hier gaat het nu langzamerhand wat over. maar ik moet steeds minstens 8 uur slaap hebben anders ben ik gewoon kapot. de misselijkheid word ook al aardig minder alleen smorgens nog en als ik honger heb maar voor de rest eigenlijk weinig last meer van gelukkig. oh ik ben zo blij voor iedereen dat jullie allemaal zwanger zijn jeuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! liefs en knuffel sunlight
ps denk dat als we nou dalijk allemaal zwanger zijn we ff een nieuw topic moeten openen! kunnen we daar lekker onze kwaaltjes ed bespreken, lijkt me erg leuk om contact met jullie te houden! kus
wow dins, jij bent écht stoer, hoe kan je dat volhouden, als je al een licht positieve test hebt gehad??!! uhm, mijn volgende vraag is natuurlijk.... en???? al getest???? hahhaa, laat je het gelijk ff weten?? ik heb er nl een heel goed gevoel over! doe je een cb test? of een kruidvat?? nou succes en ik zit hier op het puntje van mijn stoel af te wachten ( hoop maar dat je vandaag niet vrij bent en om 11 uur je bedje uit komt rollen haha) knuf riniti
hey sunlightje!! alles goed meid?? leuk he, dat alles hier zo goed vordert??!! we moeten als nou dalijk iedereen zwanger is maar ff een nieuw topic openen, kunnen we daar gezellig met elkaar verder kletsen, wel erg leuk om contact te houden, en dan weten we dalijk ook allemaal van mekaar of het jongetjes/ meisjes/ leuke bevallingen/ geen leuke bevallingen etc zijn geweest, vind het wel heel gezellig zo met jullie! ja, alweer 9 weken en 1 dag hahaha, en ik pas sinds vandaag ineens de broek van mijn uniform weer dicht??! vind het een beetje vreemd maar het zal wel! is jou buik ook het ene moment meer opgezet dan het andere?? ik krijg mijn volgende echo rond 12 weken ( 26 juli) dus da's dan ook weer spannend!!! ik moet ook goed eten ( vooral tussen de maaltijden door, anders word ik ook misselijk!) echt apart, dat had ik bij mijn vorige zwangerschap niet! voor jou zit moeders voor moeders er ook alweer bijna op he?? ik moet nog wel een aantal weekies, ik word nog steeds beroerd van die flessen, maar ik hou mezelf steeds weer voor: het is voor een goed doel nou meid, ik hoor je graag weer, dikke x
DAMESS!!! en Rinitii!!! als antwoord op je bovenstaande vraaggg!! ik ben zwangerr!!!! Ja ik had goed volgehouden!! manlief kan niet stoppen met glimlachen!! we zijn echt heeellll blij! echt in de roze wolken! Ik heb gwn kruidvat gebruikt hoor en tis nu echt duidelijk die streep! Ik ben gwn super blij! nu weet ik waarom ik echt last heb vn mn onderrug Hopelijk is het een plak beebje! ik ga ervan uit dat alles goed uit komt
Ik zou het ook heel fijn vinden om in contact met jullie te blijven Da's een heel goed idee Riniti Nu is saartje en boeff aan de beurt! Ik ga HARD voor jullie duimen Wil ook dat jullie snel aansluiten, en ben ook overtuigd dat dat gaat gebeuren!!! Liefsss
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! gefeliciteerd!!!!!!!! zie je nou wel mutsie, maar goed dat je een aantal weken geleden niet het bijltje erbij neer hebt gegooid!!! ben heeeeeeeel erg blij voor jullie, geniet er lekker van!! ben je lekker vrij vandaag?? dikke kus
Oww dat zou wel leuk zijn Riniti! Gaan we even afwachten tot we allemaal een echo hebben gehad en het goed is ?
ja, laten we dat maar ff doen, anders zitten we daar gezellig over zwangerschappen te kletsen en zit er misschien iemand tussen die daar niet zo op zit te wachten omdat een echo niet goed was of omdat ze ( saar en boef) nog niet zwanger zijn, dus zolang blijven we nog gewoon ff hier, en als we nou allemaal goed zitten gaan we gewoon lekker een nieuwe van onszelf openen!!!
@ Riniti en Trijntje: superr bedanktt ladiessssss!!!! Ja Riniti je had gelijk vorige keer, gelukkig heb ik geen pauze genomen I'm veryy happy Ben er ook mee eens om hier te blijven todat saartje en boef ook aansluiten en alle eerste echo's goed zijn Heell erg leukk 3 dames tegelijk zwanger ha! Knuffeelss xxx
hallo allen ik ben op deze site terechtgekomen omdat ook ik clomid gebruik om zwanger te worden. hier even mijn verhaal. ik ben 27 jaar in februari 2010 ben ik gestopt met de pil. in januari 2011 werd ik voor het eerst weer ongesteld. daarna weer niet. in maart ben ik weer naar mijn huisarts gegaan en die heeft mij doorgestuurd naar de gyn. daar aangekomen is er bij mij bloedgeprikt en daaruit is gebleken dat ik pcos heb. toen dat duidelijk was kreeg ik de hormonen. eerst moest ik met provera mijn menstruatie opwekken en op cd 3 t/m 7 moest ik clomid 50 mg slikken. toen voor dag 11 een afspraak moeten maken en sindsdien om de 3 dagen een echo. op cd 20 nog steeds geen follikel te zien. moest dus weer aan de provera en toen clomid 100 mg. ook nu weer vanaf dag 11 om de 3 dagen een echo. hierop was wel een groeiende follikel te zien. op dag 21 was hij nog niet zo groot dat hij zou springen, maar dat zou hij wel gaan doen dat weekend. 100 mg was dus waarschijnlijk nog te weinig voor mij omdat de follikel te langzaam groeide. maandag ben ik weer ongi geworden. gisteren op dag 3 moest ik weer terug voor een echo en een nieuwe kuur clomid. volgende week moet ik weer voor de ronde echo's voor de metingen ik word erg goed in de gaten gehouden met al die echo's, maar op den duur wordt dat ook wel vervelend. je moet toch iedere keer weer van je werk naar het ziekenhuis. ik wilde alleen even mijn verhaal kwijt. ik heb veel steun gehad aan de verhalen van jullie.
Hallo Marion83, Wat balen dat je eitje langzaam heeft ontwikkeld!!! Hopelijk slaat 150mg heel goed bij jou! Tis heel fijn om te weten dat onze verhalen je wat steun geeft, dat je met pco toch lekker zwanger kan worden en er zijn heel veel middelen die het proces wat sneller kunnen laten lopen. Ik wenst je heel veel succes deze ronde en dat er een mooi groeiend eitjes is! en meteenn raak!!!!!!! Je bent hier altijd welkom om je verhaal te kwijten hoor Ik wens je heel veel succes! Liefss Dins
hoi marion, welkom hier!! ik heb dit topic geopend omdat ik zwaar gefrustreerd van alles raakte, eerst een dokter die me niet wilde doorsturen, dan uiteindelijk na een half jaar wel doorgestuurd worden en allemaal hormonen ( clomid) moeten slikken die uiteindelijk toch niet werken etc etc, maar goed dat je ons hebt gevonden, zoals je waarschijnlijk al hebt gezien zijn er ineens een heleboel meiden MET PCOS tóch zwanger, dus dat geeft de burger weer moed!! ik zou zeggen, blijf gezellig met ons meekletsen, ikzelf heb aan dit forum, en vooral aan dit topic heel veel steun gehad, veel succes meid, het komt bij jou ook vast goed groetjes riniti
@ dins GEFELICITEERD nu word de druk voor mij wel erg hoog om snel zwanger te worden haha, kheb goede hoop op het spuiten dus hopelijk volgen saar en ik snel liefs trouwens dat jullie wachten met een nieuw topic totdat saar en ik ook zwanger zijn(K) liefs
Hey meiden! @Dins: GEFELICITEERD!!!!! Nog eentje zwanger zeg! Heerst er hier een virus ofzo?!?! Geniet er lekker van Dins! Net als Boefff vind ik het heeeel lief van jullie dat jullie op ons willen wachten met het nieuwe topic! We zullen ons best doen!! Als de dokters en de medicijnen dat ook ff doen... Ik vind het elke keer zo spannend om op het forum te kijken: wie is er nu weer zwanger??? Echt leuk dat het zo goed gaat. Ik heb een beetje zitten rekenen en ik denk dat ik rond 1 aug wel kan starten met de spuiten (mits het zkh meewerkt en geen vervelende vakantieroosters draait...) Dus met een beetje geluk, kan ik eind aug ook zwanger zijn! En Boeff al iets eerder denk ik want die zit al aan de provera. Dikke knuffel voor allemaal! XX Saartje
tuurlijk wachten we op jullie meiden!!! het lijkt idd wel of het hier heerst he?? haha, je moet die laptop ook dag en nacht naast je hebben liggen met zp open he, dat doe je toch wel??? ik straal af en toe wat hcg naar jullie toe als jullie nou dalijk allebei kunnen spuiten zal het vast niet meer lang duren hoor, ik heb er echt alle vertrouwen in, kunnen we dalijk met zijn allen een naam bedenken voor het nieuwe topic wat we gaan maken hihi het joepie ondanks pcos zijn wij toch zwanger topic ofzo hahaha, ik stuur je gelijk weer ff wat hcg, wel pakken dan he?? hcg, hcg, hcg, hcg, hcg,hcg, hcg, hcg, hcg,hcg, hcg,hcg, hcg,hcg, hcg, hcg, hcg,hcg, hcg, hcg kussie riniti
Tjonge, als ik daar ook het zwangervirus van mag krijgen, moet ik hier nog maar vaker komen! Dank je wel voor je hcg!! Hopelijk werkt het! En die naam voor ons nieuwe topic vind ik al helemaal leuk! XX