Hoiii damess Hoe gaat het met iedereen? Ging gisteren lekker wat vroeger slapen soms is het wel moeilijk om in slaap te vallen Hahha ja dit is echt een vruchtbare topic! Ik straal ook de hcg virus uit voor jullie en hopelijk raken jullie zo snel mogelijk besmet hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo heel fijn zijn dan zijn we met z'n allen vlak achter elkaar zwangerr worden en dan gaan we een leuke topic voor pregnant pco's maken!! Gisteren voelde ik me hartstikke zwanger konde bijna niks doen, ik moest mn aardappelen op een stoel schillen haha ik krijg snel last van mn onderrug. Nu valt het mee voel niet zoo opgezwollen dat kan nog ik de middag nog komen denk ik... Hoe voelen jullie zich eingelijk dus qua klachten, is 't ook wat anders op sommige dgn zoals op een dag heb je wat minder last van je klachten?? Ik stel deze vraag omdat ik ben bang als ik ff niks voel dat het mis aan het gaan is:x slechte gedachte maar kan het niet helpen soms.. Het enige manier dat je kan zien dat het mis gaat is alleen wanneer je bloeding heb toch? Ik heb nu ook wat minder witte afscheiding.. Ik zal mn klachten op een rij zetten ja - Af en toe ongie krampen - opgezwollen buik - vaker plassen - zeurend pijn in onderrug - hongerrr - steeds gapen en moe gevoel maar heb het een beetje moeilijk om in slaap te vallen -Heel af en toe wat steken ( baarmoeder & in heupen) - diaree achtige ontlastig (sorry) Knuffels!
Ik heb net jouw negen maanden dagboek besteld bij bol.. Ben benieuwd! Jeetje 10 augustus pas? Wat een pech met die stomme vakanties zeg.. ik nog een week (18 juli) .. voel me helemaal niet echt zwanger.. alleen moe.. en soms een beetje misselijk..Maar goed wie weet is alles goed! Wat vinden jullie trouwens.. ik weet nl dat ik op rond 22 juni mn ei heb gehad. Maar de cb test gaf aan 2 tot 3 week ... dat was dinsdag... Dan zou ik eigenlijk nog geen vier week moeten zijn.. beetje vreemd vind ik dat... En hoe voel jij je myuna
Ahh ja klachten.. heb ik niet zo heel erg.. vind ik wel een beetje eng trouwens..het is echt niks vergeleken met mn vorige zwangerschap.. * iets vaker plassen * opgezette buik * heel soms vlaagjes misselijkheid * en wel erg moe * weinig eetlust
dank je dins voor je hcg ik hoop dat het gaat helpen wachten duurt idd lang maar we komen er wel marion als je zoveel klachten hebt van clomid waarom vraag je dan niet of je bv mag gaan spuiten? liefs
dins@ gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! super!!!!! wat super nieuws! het houd hier niet op met de zwangere dames. dit is toch ongelooflijk. zo is er nog niemand zwanger en zo zie je en is bijna iedereen al zwanger wat vet leuk.
ritini@ ik ben idd bijna klaar met moeders voor moeders ik moet nog 3 weekjes. en ik moet zeggen dan ben ik er ook wel klaar mee. de hele tijd je urine opvangen bah niks aan. maar idd het is voor een goed doel. het komt dat je darmen nu weer afgezakt zijn dat je je broek weer dicht krijgt. als je mijn buik ziet dan zou je denken dat ik 6 maand zwanger ben. dus misschien dat ik wel even een fotootje plaats zo dan kun je zien echt heel erg!! liefs
Hey trijntje, Ik denk dat de cb testen geprogrammeerd zijn om 2-3 of 3+ bv aan te geven op basis van de gemeten hoeveelheid hcg. En volgens mij kan de waarde van hcg wel schommelen per vrouw, hij moet alleen wel steeds hoger worden! Misschien had je dus wel net onder de grens waarbij die test 3+ aangeeft. Maar je bent toch gewoon zwanger vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie (niet echt natuurlijk, maar zo tellen ze dat). Dus wanneer was je cd1? Vanaf die dag moet je tellen. Over 10 dagen heb je al een echo he! Spannend zeg! Dan kunnen ze vast met zekerheid zeggen of het klopt wat ik denk! Dikke kus, Saar
Het gaat best goed. Ik heb veel bijwerkingen van de clomid. Heb het vooral altijd bloed en bloedheet. Zit op mijn werk elke keer in een hempje en mijn collega's met lange mouwen aan! En ik heb ook last van slapeloosheid. Kan niet inslapen en slaap dus elke nacht maar 5 uur ofzo. Maar ik heb goede hoop dat de clomid lekker niet werkt en dat ik dan net als Riniti mag gaan spuiten en lekker snel zwanger wordt! Dus daar ben ik nu echt naar toe aan het leven. Ik denk dat ik rond 1 aug met het spuiten kan beginnen ongeveer. Daar heb ik echt zin in, krijg ik ook eindelijk mijn eerste kans, na 1,5 jaar wachten... Een vriendin van mij is nu ik dacht 19 weken zwanger, en die is van zichzelf een beetje mollig en heel klein (1.52 ofzo...), maar die heeft echt nog niet zo'n buik als jij! Maar bij haar is het wel haar 1e kindje, dus ik denk dat het echt daardoor komt. Jouw buik denkt waarschijnlijk: hey, dit herken ik, nu moet ik gauw ruimte maken! Wel leuk hoor, kan je lekker lang buikbanden aan enzo. Heb je tenminste echt dat mensen het zien en je met respect moeten behandelen! XX Saartje
oh bah daar is niks aan dat je zo veel bijwerkingen hebt. ik had dat idd ook met clomid altijd heet en opvliegers. en ook moeite met slapen. je denkt dat de clomid ook bij jou niet anslaat? dat dacht ik ook maar ben 2 keer zwanger geworden door clomid dus misschien jij ook wel. en dus eerder zwanger dan sep! ja ik had het bij mijn eerste ook niet. en ik ben ook klein 1.58 maar idd lekker lang showen altijd leuk hahaha. meid ik ga voor je duimen dat je snel een beepje in je buik mag hebben. en ik hoop dat de bijwerkingen een beetje minder gaan worden voor je. liefs
Trijntje,boffen hoor!Had ik m'n echo volgende week maar! Ach,..we wachten al zo lang! ; ) Heb ook nog niet echt klachten,...Veel plassen en dat is het. Gister nog een test gedaan,..na een sec (bij wijze van) al positief! Vind het wel heel spannend allemaal.Gaat alles wel goed enzo.Maar dat heeft iedereen volgens mij! Ben benieuwd wat jij van het boek vind!
Saar, had hou berichtje nog niet gelezen.Meis wat vervelen zeg! Wel goed dat je naar het spuiten toe leeft.Positief blijven helpt! Knuffel!
Ik heb nog geen last van misselijkheid ik denk dat komt wanneer ik 4 weken ben en telkens eetlust Het is idd eng wanneer je ze niet zo erg heb hahaha daarom moest ik ff vragen Elke zwangerscha is anders ze zeggen dat meestal de 2de wat rustiger is omdat je lichaam al de hcg hormoon kent. Komt wel allemaal goed
Heeyyy Sunlight!!! Dank je voor je felicitatiee!! ja eerst was niemand zwanger en is bijna ieddereen zwanger Heel leuk! (K)
OMG Sunlight! hahaa das inderdaad al een behoorlijke buik! Hoe is dat mogelijk.. zo zag een vriendin van mij er uit met 17 weken... Wel erg leuk zeg!
Thanx! Ik denk idd dat de clomid niet aanslaat, omdat er met 50 en 100 ook helemaal niks gebeurde, en nu hoop ik dat dus maar ook voor die 150mg, want heb er zoveel last van dat ik niet een half jaar thuis wil zitten en op eigen houtje die clomid moet slikken zonder controles. Want dat is wel wat ze gaan doen als het nu wel aanslaat... Dan ga ik liever spuiten: minder bijwerkingen!
hey Saar, Ik had juist verwacht dat ik 1 tot 2 zou krijgen.. omdat ik 2 dagen voor mijn nod teste. Maar goed we wachten lekker de echo af.. Ben nu al zenuwachtig! Jij moet de 11e weer heen voor een fm? Spannend weer zeg! Hoop dat je een supereitje hebt! Hou ons op de hoogte!