hey saar dat is bij mij wel zo dat ik op cd 1 meteen moet komen voor uitleg want volgens mij moet je dan ook meteen beginnen. ik duim voor je dat er vrijdag nog niks te zien is en dat je ook mag gaan spuiten @ marion eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als saar, bij mij doet clomid ook helemaal niks en je wil toch vooruit! ook ik had behoorlijk wat bijwerkingen,, dat is niet erg als er wat zou groeien maar dat is niet. dus ik heb eigenlijk ook wel zin om te gaan spuiten liefs
Gad dames!! Hoe gaat het met jullie? Nou ik werd ineens op straat kots misselijk moest helemaal terug nr huis om mezelf te fixen daarna weer op weg. Het is wel gelukkig snel over tis alleen maar een goede teken
Hè, Dins toch! Maar idd, wel een goed teken! Dat je maar lekker misselijk mag zijn van je hcg! XX Saartje
Hello Dames! Hoe is het hier? Bij mij erg moe... kan de hele dagen wel slapen, verder vanmorgen beetje misselijk en nog steeds weinig eetlust.. Even een vraagje.. hebben de zwangere dames al iets gekocht/gekregen? Ik ben hier nu zo voorzichtig mee.. in mn vorige zwangerschap had ik al wat leuke pakjes gekocht.. durf nu niet meer zo goed... maar oww inhouden is zo lastig.. En bovendien wil ik graag weten (mocht alles goed gaan) wat het wordt.. dan kan ik lekker of roze shoppen of stoer Nu begreep ik dat er een test was dat je met 6 week al kunt testen wat het wordt.. werkt gewoon net als een zwangerschapstest en is voor 92% zeker...
Hey Trijntje, Hahha ik lig hier ook bijna de hele dag en veel eetlust hahah Ik heb nog niks gekocht, daar ben ik een beetje bang voor want ik weet dat met pco je kans op miskraam groter is dus ik wil echt de 12 weken achter de rug hebben oehh en die test van geslacht, da's de eerste keer dat ik ervan hoor, leukk dat je met 6 weken al kan weten lekker vroeg!! Ik ben ook superrr benieuwd of het roze of blauwe kleren zal zijn hihi!!! Het wordt spannender met de dagen en buikje groeit mee
@ Dins ik lees dat jij ook clomid hebt gebruikt en dat het bij jou wel heeft geholpen. hoe heb jij clomid ervaren? en hoeveel heb jij moeten slikken? ik zou graag jouw ervaringen willen horen. en hoe kom jij aan de uitslagen van de pendels? sorry dat ik zoveel vragen stel. groetjes
hihi, JAAAAAAAA TAAAAAAART ohhh echt te erg, is het enige waar ik me echt op kan verheugen qua eten op het moment mijn man heb ik enthousiast gekregen voor curacao, hahaha, maar dat word hem echt niet ben ik bang, we hebben een hele kinderkamer te maken... en hij heeft maar 2weken vakantie omdat hij dalijk als die kleine geboren is weer lekker veel dagen op wil nemen, zat gister op zo´n leuke last minute site te kijken, kan je helemaal kiezen wat je wil, nederland, portugal, spanje, curacao en het kost uiteindelijk geen drol... zucht, ik ga er nog eens even over nadenken, vind het voor mijn kleine mannetje eigenlijk ook wel even leuk om nog wat met zijn drietjes te doen voordat de beeb komt... nou, we zien het wel, liefs en kus riniti
hihi, ik sluit me hierbij aan, het enige wat clomid mij heeft gebracht zijn lekker een hoop cystes, het wil ook niet zeggen dat ik het mensen gun om te gaan spuiten die spuiten eng vinden, maar voor saartje is het waarschijnlijk gewoon beter omdat zij helemaal in hetzelfde schuitje zit als ik... bij jou ( marion) werkt het dus schijnbaar wel en jij hebt geen last van bijwerkingen, dus hopelijk redt jij het gewoon met clomid als je dat liever wilt, maar nogmaals voor saar en ook voor boeff zou het veel fijner zijn om te spuiten, ik was in ronde 1 van het spuiten zwanger, terwijl ik maanden clomid heb moeten verhogen...
ik pak weer even mijn agenda erbij saartje ik heb alles daarin netjes bijgehouden... ik ben 13 april met primolut begonnen, 19 april laatste dag primolut,23 april was als ik het uit mijn agenda goed begrijp dag 1 van mijn cyclus, en 25 april met fostimon begonnen ( spuiten) dit dus t/m 18 mei verhoogd en toen ik 18 mei in het ziekenhuis kwam hoorde ik dat ik die avond pregnyl moest spuiten en moest klussen.... hoop dat je hier zo wat mee kan?? kuskus
ik snap dat als clomid niet werkt, je graag wil spuiten. en dat dat beter is voor saar en boeff daar kan ik helemaal in komen. ik vroeg het mij alleen af omdat ik me heel raar voelde omdat ik niet zit te wachten op spuiten. mijn twijfels werden me even te veel. ik hoop dat ik niemand een raar gevoel heb gegeven. het is de afgelopen tijd erg snel gegaan allemaal en ik begin geloof ik nu pas te beseffen wat er eigenlijk aan de gang is. vandaar mijn twijfels en mijn vragen.
niet 100% betrouwbaar, maar wel bij bijna iedereen in mijn omgeving kloppend ( en gewoon erg leuk om te kijken) Chinese Pregnancy Calendar voor jongetje of meisje.. verder heb ik nog niet veel gekocht, maar dat komt ook omdat ik echt alles maar dan ook alles wel heb... denk dat mijn man gek word als ik nog meer kleertjes ga kopen bij mijn vorige zwangerschap wist ik ook niet of het een jongetje of een meisje werd, dus de maatjes 50 zijn neutraal, zal echt nog wel het een en ander kopen, maar ze zijn er zo snel uitgegroeid dat ik niet nog weet ik hoeveel pakjes in kleine maatjes ga kopen, wil nu ook weer niet weten wat het word, vond dat erg bijzonder bij de bevalling vorige keer, zou dat graag weer zo willen nou meis, succes en kijk ff bij de link die ik hierboven erin heb gezet, ben benieuwd, ik kom weer op een jongetje uit kus riniti
Chinese Pregnancy Calendar dinsje, kijk jij ook ff?? laat je het ff weten?? ben benieuwd!! en ook of het dalijk allemaal uitkomt! heb je met pco verhoogde kans op een miskraam???? dat wist ik helemaal niet?? kussie riniti
geeft niks hoor, snap het ook wel, ik denk dat ik ook maar al te goed begrijp met wat je bedoelt met dat het snel is gegaan, ik had namelijk op een gegeven moment het gevoel de controle zelf kwijt te zijn, ik ging naar de gyn. om te kijken wat er aan de hand was en kom thuis met een flinke tas pillen en het verzoek dat als ik alles had genomen maar even een afspraak moest maken op de fertiliteitspoli ( wist niet eens wat dat was!) dus dat heb ik zo dan ook maar gedaan maar het werd steeds gekker, begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, ik was heel blij met de hulp die ik kreeg, maar er werd niet aan me gevraagd of ik dit op deze manier wel wilde, mijn man is hier ook héél boos over geweest, hij zei op een gegeven moment, en wat als je dat nou helemaal niet wil? tuurlijk wil je een kindje en tuurlijk wil je geholpen worden, maar je krijgt niet de kans ( tenminste ik spreek voor mezelf) om te bedenken van wil ik dit nu al, of wacht ik nog een half jaar etc en doordat ik door de clomid niet echt meer een leuk mens was werd dit gevoel heel extreem, nou meid, succes en hou je taai, liefs riniti
meid, sunlight is van haar eerste kindje ook met clomid zwanger geworden, zij heeft ook bijna geen bijwerkingen ( ik geloof alleen opvliegers) maar het is ook echt gewoon mogelijk hoor, het gaat bij jou vast lukken, er groeien toch ook eitjes met clomid?? niet opgeven hoor, hoe lastig dat ook is, liefs
Zeker weten! Als ik jou en je agenda toch niet had...!! Thanx meid! Kan ik me al lekker voorbereiden! Ik hoop dat mijn gyn het vrijdag wel welletjes vindt.... Spannend!!!
dat is precies hoe ik mij voel wij wilden op zich wel aan kinderen beginnen, maar ik had geen menstruatie. dat was voor mij de eerste reden dat ik naar de gyn ging. om te kijken wat daar de oorzaak van kon zijn. en voor wij er erg in hadden werd ik doorgestuurd naar het bloedlab om bloed te prikken en moest mijn man ook maar gelijk een afspraak maken om het in te leveren en als we dat gedaan hadden moesten we weer een afspraak maken met de gyn. die afspraak kreeg ik te horen dat ik pcos heb en dat ik aan de hormonen moet om zwanger te worden.en ik kreeg een recept om gelijk te beginnen. en dit alles in 2 afspraken van nog geen 5 min per keer. de keren erna heb ik steeds meer vragen gekregen en bij sommige gyns ook kunnen stellen (sommige zijn erg afstandelijk) pas in mijn 4e afspraak of zo heb ik een blad gekregen met hierop info over wat pcos eigenlijk is. en nog weer later hebben ze mij pas verteld dat ik de hormonen niet maar 1 keer in moet nemen om zo mijn lijf op gang te krijgen, maar dat ik er aan vast zit tot ik zwanger ben. dit alles was in de laatste 2 maanden van het schooljaar,dus ook die druk had ik er nog bij. nu heb ik vakantie en hakt het er bij mij echt even in. nu pas komt het besef. en dan is het moeilijk om de hoop er in te houden. ik weet niet eens of mijn emoties op dit moment echt van mij zijn of dat ik die te danken heb aan de clomid. en dan ook nog een vriendin die net bevallen is, soms is dat even moeilijk. dank je voor je steun.