hey Myuna! ook een jongetje? jemig nou Sunlight nog even! Dus je hebt het al verteld, ik alleen aan mn moeder maar die werkt in het ziekenhuis en die zal natuurlijk doorhebben dat ik opeens niet meer hoef te komen En aan mn beste vriendin verteld. Mijn buikje is al duidelijk hoor, de darmen komen helemaal naar voren.. Normaal heb ik helemaal geen buikje dus valt lekker op Heb maar veel wijde dingen aan en sjaaltjes die erover heen vallen je moet toch wat. Wil het namelijk tot week 12 niets zeggen. verder vreselijk moe, vlagen van misselijkheid en vaak plassen. Hahaha dus jij bent ook zo lekker nieuwsgierig? Hahaha ik ook hoor kan niet wachten tot de 20 weken echo..ten eerste natuurlijk dat ie kerngezond is! En dan wat het wordt... Maar ik ga eerst voor aankomende maandag! Zou fijn zijn om te horen dat alles perfect is... pfff als ik er alleen al aan denk..
Dat is ook bij mij gebeurt.. allees dan de controle zonderclomid.. ze kwamen niet verder dan 9 mm en verdwenen weer.....
Hoi Debster, Nou zie dat er al meerdere antwoord hebben gegeven op je vragen en zo is het ook bij mij gegaan. Alleen direct gestart met 100 mg en in de eerste ronde zwanger geworden.. ik weet dat ik echt heel veel geluk heb gehad! En was natuurlijk onzettend blij! heel veel succes de komende tijd!
haha, waar wassie nou??? ik mis sunlight ook alweer een aantal daagies! leuk he ons lijstje, hopelijk komen boeff en saartje er ook snel op!!! ik moet eerlijk bekennen dat ik ook nogal nieuwsgierig van aard ben hoor, mijn vader zegt altijd: als nieuwsgierigheid pijn zou doen, dan zou jij toch wel verschrikkelijk veel pijn moeten hebben haha maar ik vind het gewoon echt niet leuk om al van te voren te weten wat het is en dat scheelt wel heel erg hoor, natuurlijk met die 20 weken echo ga ik het nu waarschijnlijk weer heel moeilijk krijgen, maar dat gevoel van vorige keer toen ik buiten stapte, niet te beschrijven! was zo trots op mezelf en toen ik op een gegeven moment aan het einde van mijn zwangerschap kwam werd ik zooooo verschrikkelijk nieuwsgierig of het een jongetje of meisje was, maar dat had juist wel wat! ( was uiteindelijk ook nog eens 9 dagen overtijd toen ik beviel en toen mijn zoontje net geboren was stond de vk gezellig met de kraamhulp en mijn man te kletsen en ik maar vragen WAT IS HET NOU??? haha was echt heel apart!) nee hoor meid, maak me niet veel zorgen over dat bruinverlies, ik heb geen kramp of pijn en het is geen helderrood bloed, en ik heb er alle vertrouwen in dat het wel goed zit! over 2 weekjes weer een echo ( in het besmette ziekenhuis haha, echt erg!) leuk dat jullie ouders zo enthousiast waren, heeeeel herkenbaar, hier ook hele blije ouders/ schoonouders/ zussen/ schoonzus!!! heb het inmiddels ook op mijn werk verteld ( mijn broek van mijn uniform staat half open, heel charmant) maar ook hier alleen maar hele blije leuke reacties! zo lief allemaal, ik had ook zoiets van: als het nou mis zou gaan kom ik waarschijnlijk toch in het ziekenhuis terecht en ik ga heel leuk met mijn collega's om enzo en dan zou ik het lullig vinden als ze het op zo'n manier te horen zouden krijgen! ik heb babyboom gisteravond even overgeslagen, ik kon het niet kijken, word er zo verschrikkelijk verdrietig van! ik had het toch al heel erg hoor, dat ventje met die spierziekte heb ik ook elke keer heel erg om moeten huilen, ach vind het zo zielig, zo'n lief ventje en hij word gewoon niet ouder als 2 hij is wat jonger als mijn zoontje en ik denk dat ik er daardoor ook zo verschrikkelijk door werd geraakt, op zo'n moment ben ik zo verschrikkelijk blij dat ik een gezond kindje heb, maar dat gun ik die mensen ook zo... en hun kunnen dalijk hun kindje gaan begraven, echt verschrikkelijk! dus ik vond het niet verstandig om gisteravond een hele aflevering met alleen maar ellende te kijken.... nou meid, leuk dat je weer ff hebt bijgekletst, ben blij te horen dat alles goed met je gaat, dikke x riniti
grrrr ik heb wat op die roteieren van mezelf gescholden kreeg het gevoel geklutste eieren te hebben ( eieren die de kluts kwijt waren) maar gelukkig is alles toch nog goed gekomen, nou de andere meiden nog ff, verdorie, nou begin ik over geklutste eieren en daar heb ik eigenlijk heel veel trek in, maar zit op mijn werk, hoooo, maar weer snel aan wat anders denken haha, drama ik en eten op het moment!
Hey Marion, Net onder mn banner kan je de profielnamen zien, je gaat daarna naar zoeken en type je de namen erin en als het goed is kan je de profielen zien. Je moet wel eerst kijken of ze pendelen niet altijd hebben ze tijd.Er is ook in het forum is er een speciale topic voor pendelen dit vind je onder diversen daar kan je zien wie bezig is voor mensen te pendelen. Laat me weten of je ze vindt
Heey dames, Zit nu in het zh... Ik heb net bloed laten prikken en kom net uit de echo... Ze zagen een cyste van 2,6 cm groot en er is vocht te zien in mnm buik, ze zei meestal is dat een reactie van een infectie of een buiten baarmoederzwangerschap.. Ben nu echt heel bang aan het worden.. De verloskundige is nu gaan overleggen met de dokter om te kijken wat te doen. Met de hcg waarde van vandaag gaan ze vergelijken met die van zaterdag als het echt hoog is dan moest er vandaag een klein vruchtzakje te zien in mn baarmoeder maar er was nog niks te zien.. Maar als de hcg nog net niet zoo hoog is dan hoef er niet een vruchtzakje vandaag te zien zijn.. Ben nu in de wachtkamer ben eerlijk gezegd een beetje verdrietig manlief moest ook gaan werken.. Nja ik hoop op het beste
jeetje Dins, mijn hart slaat hier ook even over! Heel veel succes en hoop dat ze straks toch nog met positief nieuws komen! dikke knuffel!
ik had gimena gevonden, maar die pendelt alleen bij leden die langer dan een maand lid zijn. en dat ben ik nog niet. helaas lautjuh85 is ook voorlopig gestopt met pendelen. die wil zich richten op haar zwangerschap. ik ga dus nog even verder zoeken.
Hey Trijntje, Heel erg bedankt... Ik hoop het ook! Ik laat jullie meteen weten. Voel wel de vlagen misselijkheid heel in de verte het voel dus dat die misselijkheid wel met de dgn meer gaat worden.. Weet wel dat dat een goed teken is maar weet het nu niet meer. Spannend...
oei meisje.... dat had ik ff niet verwacht... ik denk die zet hier zo onwijs goed nieuws neer! maar het is gelukkig allemaal nog niet 100% zeker meis, voor hetzelfde geld is het allemaal wel gewoon goed! hou je taai, je bent nu ook helemaal in je eentje in het ziekenhuis, vind het echt heel rot voor je, duim heel hard voor goed nieuws! dikke knuffel en x
hmmm, jammer, zou ik het toch ook nog ff als je wel een maand lid bent bij haar proberen, zij had het bij mij ook goed... zij komt alleen wel op een meisje uit en volgens de chinese geb. kalender is het een jongetje dus dat word nog even 193 dagen afwachten!
Hey meis, Dankje ja het is idd nog niet 100procent zeker zit nl nog steeds te wachten..ik duim ook voor mezelf hier dat het gwn goed is
jeetje, wat duurt dat lang ( voor jou uiteraard helemaal) ik ben gewoon maar even gestopt met werken... wil nu ook wel heel graag de uitslag ( en eigenlijk alleen een goede ) hebben, toi toi hoor meis, ik wacht vol spanning af! knuffie en kussie
weet je nou nog niks meid?? ze houden niet alleen jou maar ook ons in spanning als het nou maar goed nieuws is vind ik het niet zo erg om te wachten, wat jij trijntje?? x
wat vervelend om zo lang in spanning te moeten zitten. ik hoop dat je snel wat weet. wij zitten met z'n allen te duimen dat je goed nieuws krijgt.