Hihi nou ik snap je heel erg goed hoor echt wel alleen t is zo zonde dat je t ook op een andere manier kan! Wel eten, EN afvallen!!! T duurt wat langer maar daar heb je wel langer profijt van!! Maar ik snap idd heel erg goed wat je bedoeld!! (Weight watchers niet iets voor je??) Maar goed je zult ongetwijfeld alles al wel geprobeerd hebben want ook DAT herken ik heel erg goed
Hey Kim, Welkom bij de club! Ik spuit ook Gonal-F. Op welke dag zit jij? Ik heb vandaag mn 1e follikelmeting gehad. Links een ei van 14 mm en rechts 11 mm. Nog 2x spuiten en dan vrijdag weer een echo. Ik hoop zo dat mijn ei dan groot genoeg is! Gebruik je ook Pregnyl om je eisprong op te wekken? Want op dag 33 pas je ei.....dat duurt wel erg lang! Ik vind het spuiten totaal niet eng. Ik doe het altijd zelf en je voelt er echt niets van. Ik zie nu wel her en der wat puntjes op mijn buik. Ik ga altijd een beetje naar voren zitten, pak mn 'vetrolletje' en de ene keer links de andere keer prikken. Hoeveel eenheden spuit je? Ik de begindosis nl 75E.
Hey Kitty, Ik zit nu op cd8. en ik spuit 112.5. en idd.... ik spuit ook pregnyl!! ja cd 33 was idd wel een beetje laat maja 37.5 reageerde ik niet op... 75 ook niet... 112.5 uiteindelijk ook niet, dus ben geeindigd met 150. ik moet dinsdag weer terug voor mn 1e folikel meting! heey maar een ei van 14 en van 11 is een goed beginnetje op naar de 2ling hihihi wat brengt jullie dag vandaag?? ik moet werken.... ach nog maar 2 daagjes en dan hebben we weer weekend
he kimmikim@ ja die manier heb ik ook gedaan. maar dan moet je minder eten en meerdere keren op een dag 6 keer kleine hoeveelheden. maar dan eet ik steeds meer. en als ik gewoon niet eet dan eet ik gewoon niet. dan denk ik vandaag eet ik 1 keer wat meer. en dan morgen...... en zo gaat dat. maar als je af wilt vallen moet je minder eten. hahaha
Hey Kim, Dat is een behoorlijke hoge dosis zeg! Ik ben vandaag voor mijn 2e meting (dag 11) geweest en mn grootste eitje is 14 mm. Nu zit deze rechts, terwijl ik eerst links een eitje van 14 mm had. Deze is gekrompen volgens de echoscopist. Heb je dat wel eens meegemaakt? Wanneer mag jij weer terug voor een echo? Ik ben vandaag vrij en ga met een vriendin naar de Ikea . Het is lekker weer buiten he? Misschien even een stukje fietsen? Omdat ik zoveel in t ziekenhuis ben geweest, schiet het sporten er ook een beetje in . Al heb ik geen overgewicht, toch een beetje beweging kan geen kwaad .
he meiden, mijn dag vandaag brengt het volgende. eerst ben ik bij mijn schoonmoeder op visite geweest. nu ligt de kleine op bed en ben ik lekker aan het zwpen. en vanmiddag als mijn man thuis komt dan gaan we ons nichtje bewonderen. want we zijn vandaag weer oom en tante geworden jeuh!!!! ik heb een spijkerrokje en een roze shirtje erop gekocht. echt zo schattig. vanmorgen vroeg lag ik al bij de babyplanet voor de deur hahahaha liefs
Ik moet dindsag weer voor FM. cd13. dus ik ben benieuwd. ja ik heb dat ook eens gehad dat ik eerst 2 eitjes had, en daarna ineens maar 1 eitje.. Mijn dag vandaag.... lekker een rondje gereden en ergens lekker wat gegeten vanmiddag ben nu lekker thuis moet alleen nog boodschappen doen... blehg.. geen zin in
Genoeg te doen dus naast het forum . Ik heb last van mijn buik. Kan het zijn dat de echoscopist hardhandig is geweest? Ik heb vaker een echo gehad, maar zo'n last van mijn buik niet....
Zou kunnen... Vervelend zeg...b ik heb altijd als de gyn mn linker eierstok bekijkt dat t best wel pijn doet en rechts heb k dat niet naja t zal wel..! Gelukkig boodschapjes gedaan en lig nu lekker op de bank met manlief!! Hijs is een beetje ziekjes morgen lekker met mijn mams lunchen!! En k denk dan ook dat k haar ga vertellen dat we bezig zijn voor een kindje, wat nou eik precies de reden is dat k zoveel ben aangekomen, en dat k af en toe zo'n chagrijn, emotioneel wrak ben!! Maja aan de andere kant... Wil k t ook niet vertellen!!! pfff lastig!! Ze weet wel van mn pcos enzo hoor.. Alleen niet dat we daad werkelijk al 14maanden bezig zijn voor een kleintje.... Ach ja... Lastige situatie... K zie t nog wel... Tips zijn altijd welkom hoe doen jullie dit??
Ik heb het ook aan niemand verteld. Ik zeg gewoon dat ik nog aan de pil ben. Hoewel mijn moeder er wel steeds vaker over begint. Alsof ze het aanvoelt! Wel leuk om iedereen voor de 'gek' te houden. Maar ook wel lastig om steeds smoesjes te verzinnen waarom je eerder weg moet bijv. als je naar het ziekenhuis moet. Ik ben vandaag bij de echoscopist geweest, ik moet maandag weer terug, dus weer later op mn werk :S. Je moet er zeker wat voor over hebben.
Dat heb k nou ook. Wil t geheim houden voor de verrassing... Maar aan de andere kant wil k haar steun hebben!! omdat k t mentaal heel erg zwaar vind... T stiekem moeten spuiten als k bij haar ben en iedere x naar t ziekenhuis toe idd.... Ach k kijk t nog even aan... Misschien zeg k t! Misschien is t niet meer nodig en kan k gewooon alles vertellen omdat k dan wle zwanger ben
hoi kim, ik heb dat ook! bij mij weet ook niemand ( behalve 3 vriendinnen) er vanaf omdat ik het zo graag als verrassing wil vertellen, maar ik ben steeds niet te pruimen, het valt me soms allemaal zo zwaar dat ziekenhuis in, ziekenhuis uit en maar weer wachten.... pffffff hoop dat het voor ons allemaal snel raak mag zijn!!
Ja, idd. Ik hoop het ook! Vandaag voor de 4e FM geweest en helaas zijn mn eitjes niet echt aan het groeien. Woensdag dus weer terug.....
hey kitty, ben je afgelopen woensdag naar de gyn geweest?? en zit er al wat vooruitgang in?? ik ben sinds gister weer begonnen aan de primolut om menstruatie op te wekken... nieuwe ronde nieuwe kansen denken we maar weer dan... hoop echt maar dat het nu allemaal gaat werken, maar we zullen zien, laatste kans voor mij met clomid! meid, ik hoor je graag weer liefs riniti
he meiden, hoe staat het hier ervoor? ik heb een ei sprong gehad. heb het gevoeld en heb ovutesten gedaan. ik kwam er achter dat ik op dag 17 pas een ei sprong heb. dus we hebben 2 maanden verkeerd geklust erg handig. dus maar goed dat ik ovutesten heb gedaan. heb nog nooit een positieve in mijn handen gehad. ik moet zeggen dat gaf mij wel een lekker gevoel. nou het is weer spannend. we hebben wel mijn vruchtbaarste dag gemist omdat wij dus tot dag 15 klusten dus ja beetje jammer maar ja het is al zo en kan er niks meer aan doen. ritini@ nou hopen dat je straks wel een eitje hebt meid. het duurd allemaal zo lang he. ik dacht jeuh een eitje maar we zijn nu maand 3 en er is nog niks. ach ja het kan nog komen natuurlijk. we moeten proberen geduld te hebben liefs sunlight
ja goed he. kan ik nog wel zwanger raken. we hebben 5 6 7 8 9 10 11 12 maart sex gehad 14 ei sprong en dus 14 maart 2x geklust en 15 maart 1 keer. maar dus niet op de vruchtbaarste dag de dag voor de ovulatie is er nu nog wel een kans dat ik zwanger ben deze maand of kan ik het gewoon vergeten? liefs
haai sunlight!!! wat goed meid, dat je je ei gevonden hebt, super!! ik hoop echt voor jullie dat het ook gelijk raak is nu!! word het klussen voor jullie nou ook al een beetje verplicht, ik ben het helemaal spuugzat eerlijk gezegd.. haha echt erg, had ik toch al sinds ik bevallen ben van mij hoeft het niet meer zo en nu sinds die pcos geconstateerd is ben ik er helemaal klaar mee!! ( arme man van mij...die ziet dit een beetje anders ) ik ben gister weer met de primolut begonnen... hoop nou idd maar eens op een ei!!! maar ja, geduld is een schone zaak zeggen ze... ben benieuwd meid, uiteraard hou ik je nou helemaal in de gaten dikke x
hoi hoi, ik ben nu ( sinds gister) weer aan de primolut om een menstruatie op te wekken, zodat ik weer clomid kan gaan gebruiken ( dit keer 150 mg) en als dat niet gaat werken dan moet ik ook gaan spuiten.... hoop maar dat het nu gewoon lukt want spuiten lijkt mij best eng, ben niet bang voor een prik normaal gesproken, als ik het maar niet zelf hoef te doen maar ja, weinig andere keus denk ik... we wachten maar weer af!!!
ooow okeuy.. naja 1ding het spuiten zetten valt best wel mee gelukkig! ik vond clomid juist zo'n rotzooi maar ja... nou hopen dat dat snel lukt allemaal en sunlight, ik denk dat je genoeg geklust heb en dat het theoretisch zeker raak kan zijn dus heel veel succes op het wachtbankje