Hahaha oma's cake? je bent echt een zoete kauw he altijd of alleen nu je zwanger bent Ik zou een beetje misselijkheid wel fijn vinden.. even een bevestiging dat er iets gebeurt daarbinnen
hey bonita! tuurlijk mag je met ons mee praten we zijn er om iedereen te helpen en ook iedereen is welkom. wel een apart verhaal dat je ipv echos steeds moet laten prikken, heb ik nog niet eerder gehoord. dus je moet woensdag komen voor een echo, dan is er mischien toch groei te zien geweest. ik hoop het voor je en dat je deze cyclus ook nog een mooie eisprong hebt.. clomid heeft voor mij niet geholpen maar er zijn genoeg meiden waarvoor clomid de perfecte oplossing was en zijn nu gewoon zwanger. liefs
Marion,16mm is goed!!Nu aan de klus! Riniti,balen dat je zo misselijk bent.Gelukkig helpt oma's cake.Je gaat nu een hele cake inslaan? Trijntje,Goed te horen dat alles goed is!En een kloppend hartje!! Sunlight,Had jij hele dagen last van misselijkheid?Ik heb nu voor de derde dag erg last van misselijkheid.Gelukkig hoef ik niet te braken.Heb je nog tips voor me? Dins,hoe is het met jou? Boeff,wat balen!Gewoon tegengas geven hoor. Een ronde verspillen zou zo zonde zijn. Bonita,welkom hier.Ik heb ook alleen echo's gehad. Vervelend dat de echo niet wilde lukken,..hopelijk gaat het deze keer wel lukken.
Ja fijn he.. tot nu toe in elk geval En vind het helemaal geweldig dan mn vk me elke week even gerust wil stellen.. wat een luxe zeg.. Dus erg misselijk de laatste dagen? Ik eigenlijk vanaf gister.. vanmorgen zelfs zo erg dat ik moest overgeven.. daarna was het ook wel weer ok maar verder vooral erg moe.. zie er ook niet uit, wallen helemaal bleek.. ben blij dat ik zo lekker vakantie heb en dat ik even niemand meer op mn werk hoef te zien
@ saar, hoe is het gegaan in het ziekenhuis of moet je nog? ik zit te wachten op een telefoontje van de gyn,, die zou om 12 uur bellen.. geef hem nog 15 min anders ga ik er eens achter aan liefs
Dag Myuna! Ja gaat goed hoor Lekker aan het genieten van mn zwangerschap haha Zwangerschapskwaaltjes vallen echt mee hoor gelukkig! En met jou? Trouwens wanneer heb je je echo afspraak? begin augustus? Hey boeff hoe is het gegaan vandaag? Bonita, welkom hier tuurlijk ben je welcome Ik heb ook nooit gehoord dat iemand steeds moest prikken, moet wel lastig voor je zijn om daar steeds erheen te gaan om te gaan prikken mja tis voor een goed doel ik hoop het echt voor je dat het echo lukt en dat er een mooi groeiend eitje is te zien. Clomid 100mg heeft bij mij wel goed aangeslagen dus ik duim voor je daat het goed bij je aanslaat! Liefs
He Boefff! Niks te zien, dus ik ga eindelijk aan het spuiten! Ik krijg volgende week dinsdag mijn prikinstructies. Ben nu net weer aan de primolut begonnen, dus ik ben ws volgende week donderdag ongi. Op mijn brief staat dat je op de 1e of 2e dag van je cyclus methet spuiten moet beginnen. Mijn gyn heeft gezegd begin maar op dag 2, want het is soms niet duidelijk of het nu al wel of nog niet helemaal is doorgebroken... Ik heb trouwens Gonal-F gekregen en ik moet de Pregnyl spuit straks ook zelf zetten... Vind het zo spannend allemaal!! Ik hoop dat je zo wat duidelijkheid krijgt! Mijn gyn schrijft altijd meteen de recepten uit en dan kan ik alles meteen halen. Ik moet voor de prikinstructie volgende week ook alles weer meenemen. Hou je ons op de hoogte of je nog wat hoort? XX
Hoi meiden, Ook ik zou graag met jullie mee willen kletsen. Ik ben afgelopen zaterdag 26 jaar geworden en we zijn nu 7 maanden geleden gestopt met de pil. Sindsdien ben ik niet meer ongesteld geworden. Vandaag had ik dus een afspraak bij de gyn en blijkt dat ik PCOS heb. Heb meteen een kuur primolut gekregen en als ik dan over 7 a 10 dagen ongi ben (ik hoop het zo!) mag ik met chlomid beginnen. Pff t kwam wel ff als een klap dat ik PCOS heb. Had dat nooit verwacht. Heb verder ook geen overgewicht ofzo... Schijnt dan dus waarschijnlijk genetisch te zijn. Ben nu dus aan het twijfelen of ik het met mijn ouders over ga hebben. Weet dat een tante van mij ongewenst kinderloos is gebleven. Aan de andere kant wil ik zo graag dat het lukt en dat het een verrassing is. Wat is jullie ervaring hierin? Hebben jullie het verteld aan familie/vrienden? Krijg echt ontzettend vaak de vraag van vrienden om ons heen die zwanger zijn... "En wanneer gaan jullie voor een kindje?" Word er doodziek van!
hoi hoi, welkom hier bij ons gezellige kletclubje! ik had een beetje hetzelfde als jou eigenlijk, maar ik denk dat jullie voor je eerste kindje gaan?? ik was van de eerste zo zwanger, zonder problemen etc, toen ik vorig jaar juni met de pil stopte werd ik ook ineens niet meer ongesteld... ben in september naar de dokter gegaan, die wilde me niet helpen want ik zou wel snel ongesteld gaan worden volgens hem eikel! dus toen ben ik uiteindelijk in oktober nog een keer uit mezelf ongesteld geworden en toen weer niet meer... in dec. terug gegaan naar de andere dokter in onze praktijk en die nam me gelukkig wel serieus, eerst op schildklier bloed laten prikken, dit bleek het niet te zijn dus toen mocht ik gelijk door naar de gyn.. net als jij bleek ik pcos te hebben, kreeg primolut en clomid mee en moest als ik alles gebruikt had een afspraak bij de fertiliteitsarts maken... ik kwam thuis en ben eens op internet gaan zoeken maar ook ik heb geen dingen die wijzen op pcos ( geen overgewicht, geen overbeharing etc...) toen heb ik van januari tot ongeveer april clomid gebruikt van 50mg t/m 150 mg maar dit heeft niets voor mij gedaan, uiteindelijk mocht ik hormonen gaan spuiten en was ik met een maand zwanger! ik was ook net als jij, wilde het tegen niemand vertellen ( heb dit ook niet gedaan) omdat ik het gewoon leuk vond om het als verrassing te kunnen vertellen als het zover is, maar ik werd ook ziek van al die mensen die gingen vragen of het niet eens tijd voor een tweede werd, waar bemoeid iedereen zich in godsnaam mee! meid, ik wens je veel succes de komende periode, maar lees dit topic maar eens een beetje door en je ziet steeds meer succesverhalen verschijnen! het komt vast goed, ook al lijkt het soms zo eindeloos!!! groetjes riniti
yeah saartje!!!!!!!!! eindelijk komt er schot in de zaak!!! op hoe lang zetten we in?? ook ongeveer een maandje ik moest de pregnyl spuit ook zelf doen, maar dat is precies hetzelfde als dat andere, het is alleen koud want het heeft in de koelkast gelegen hihi ben benieuwd meis, ben in ieder geval erg blij voor je!! dikke kussssssss
haha, echt erg he, hou altijd wel van snoepen maar kan me over het algemeen enigszins nog wel inhouden, maar de rem is er nu af en toe een beetje af, haha, echt, als ik me niet lekker voel en ik eet chocola of oma's cake gaat het weer stukken beter! niet normaal, net als mijn tomatenketchup tik! ik word er gek van, normaal eet ik nooit ketchup, maar nu lust ik het het liefst op alles ( behalve op chocola of cake ) hoe is het voor de rest met jou?? ik heb trouwens net twee hele leuke buikbanden besteld... ben benieuwd, als het goed is heb ik ze van de week nog in huis, en net ook nog een bouncer wipstoeltje van fisher price besteld ( ik dacht ik ben nou toch bezig haha) die had ik voor mijn zoontje ook en die heeft hem tot op de draad versleten zo gek was hij ervan, hihi, lang leve het internet, zit al heel de middag bestellingen te plaatsen en mijn arme man maar hard werken hahahaha, da's nog het ergste! nou hoor je snel weer, ga ff snel de andere dingen bijlezen want ik ben er nog niet geloof ik, kuskus riniti
jij bent voor de rest ook helemaal niet misselijk he?? heb jij verders ook geen kwaaltjes dan?? wel moeheid toch?? oh die cake, ik ben er gister zo van opgeknapt! hahaha, bizar hoor.. ik ga snel ff verder teruglezen want als het goed is heb jij gister een goeie echo gehad liefsssss
HEEEEEEEEEEEEEEEEEY BONITA!!!!!! welkom meid, gezellig, ik heb al vaker met jou geklets op andere topics, leuk dat je hier mee komt kletsen, lekker blijven hangen hier, iedereen word toch zwanger die hier kletst, dus minimaal tot je zwangerschap meekletsen waardeloos dat die inwendige echo's zo vervelend voor jou zijn, nu helemaal denk ik want je moet er toch steeds voor terug.. hopelijk ben je snel zwanger dan heb je daar geen last meer van! meid, maak je niet te druk, het komt vast allemaal goed en nogmaals blijf hier lekker hangen, hartstikke leuk, liefs riniti
nou, helemaal geweldig meid!! vind het echt heel fijn voor je, dan kan je het misschien een beetje naast je neerleggen! en over 6 weekjes ben je al over de ergste gevarenzone heen!! gaat hartstikke snel joh! ff denken, je bent dus verder gezet als dat je dacht dat je was?? ik weet het ff niet meer, meende gister gezien te hebben iets met 5 weken?? zo dan en lekker naar je eigen vk, ik hoop dat ik dat a.s dinsdag ook voor elkaar ga krijgen, scheelt mij idd ook heel veel reistijd en het is gewoon veel leuker en ik wil zo graag thuis bevallen en dat mag ook niet als ze me medisch maken :x maar heel fijn in ieder geval dat het allemaal zo gegaan is gister! wanneer krijg je nu weer een echo dan, is dat iedere week bij de vk? geniet er maar lekker van! kussie riniti
hey dinsje, het is alweer over, kon vanmorgen lekker uitslapen dus stapte al een stuk fijner mijn bed uit als gister! en lekker niet misselijk vandaag, kreeg het gister steeds met vlagen!! hoe is het voor de rest met jou?? nog lekker aan het genieten?? kus
Nou sinds gister wat meer misselijk vanmorgen zo erg dat ik moest overgeven Daarna was het ook weer even over. Verder alleen super super moe.. aan het einde vd dag (nu dus ) kan ik mn ogen nauwelijks openhouden... Ja inderdaad een "goeie"echo gehad en we zagen zelfs af en toe een klein knipperlichtje.. De gyn was er zelf ook onder de indruk van omdat het nog zo vroeg was. (6 week 2dagen). Mag nu gewoon naar de vk en dan elke week op controle Even voor mn gevoel ivm de eerdere miskraam..
@ riniti: ik ga proberen hier wat vaker te komen en lekker mee te kletsen. Hopen dat dit topic aansteekt en dat ik straks ook zwanger mag zijn. Ik moest wel om je lachen hoor... met je tomatenketchup-tic (behalve dan op chocola) en je shopverslaving ! Ik heb vandaag de fertiliteitsarts gesproken. Ze zei dat het goed was dat ik belde. Ze was volgens mij vergeten dat we hadden afgesproken geen echo's te doen, maar bloed te prikken. Dus nu mag ik morgen weer gaan prikken. Het zag er volgens haar naar uit dat de Clomid toch aanslaat, aangezien er een stijging zit aan te komen!! Dus we klussen vrolijk verder!