PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ik kan er met mijn collegas niet over praten (ze zijn niet zo aardig, doen heel lief in je gezicht, draai je je om krijg je een mes in je rug). heb wel geluk dat mijn vader de baas is, hoef dus tegen niemand te zeggen waar ik heen ga en waarom. ik merk ook, een tijdje geleden als er iemand vertelde dat ze zwanger was dat ik het kei leuk voor hun vond, maar het word steeds moeilijker (gun het natuurlijk iedereen). hier krijg je inderdaad wel hoop, als je kijkt hoe snel en in korte tijd er zoveel zwanger zijn geworden gaat dat bij ons ook wel lukken:D

@ dins wat een mooie echos,, grappig dat 2 van die ronde balletjes 2 mooie babytjes worden:D

@ riniti, ik weet eigenlijk niet of ik cystes heb (ga er vanuit van wel omdat ik pco heb) maar ze heeft er eigenlijk nooit niks over gezegd. het zag er gister in ieder geval allemaal perfect uit zei ze,, dat de puregon dan ook maar perfect zijn werk gaat doen:D

liefs

2. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Dins,wat leuk om je echo's te zien!
    Die banner,..als op die van sunlight klikt, verwijst hij je naar de website!

Nino,weet precies hoe je je voelt!Toen wij net 2maanden bezig waren werden mijn broertje en schoonzus ook ongewenst zwanger.Voor hun niet leuk,...maar wij wilden zo graag.Gelukkig mag ik nu ook mama worden!!

Vandaag bij de vk geweest.Bloeddruk,suikerwaarde en hb helemaal goed!Veel info gehad en een verwijzing voor de combinatietest.
    Willen jullie de combinatietest doen?De zus van mijn oma was geestelijk gehandicapt,...vandaar dat wij het wel doen.

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    myuna@ ik ben blij dat je je misselijkheid nu een beetje onder controle hebt. het hielp bij mij ook goed.

dins@ wow een tweeling wat super meid. maar wel even schrikken denk ik? je wilt ook zo'n mooie banner als mij hahaha nou ik weet niet of ik je wel wil vertellen hoe dat moet ik wil eigenlijk alleen zo'n mooie banner:D:D:D:D:D:D:D:D
    nou oke vooruit. heb je al bij de banners gekeken?
    daar heb ik die van mij vandaag en dan de kleinste zinnetjes kopieren zeg maar en die dan als hantekening hier bij je gebruikersinstellingen plaatsen. dan moet het helemala goed komen!!!

liefs

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he meid nou mooi dat alles goed was.
    ik ben afgelopen dinsdag naar de vk geweest en mijn suiker was 4.2 mijn ijzer was 8.0 en mijn bloeddruk 117/53 dus helemaal toppie.
    nee wij doen die test niet. het zusje van mijn vader was geestelijk gehandicapt. maar als het geestelijk gehnadicapt is dan wil ik het toch niet weg laten halen. ik hou er even veel van.
    en dan denk ik altijd aan die uitspraak van youp van 't hek.
    zie jij ooit een mongooltje een 3e wereld oorlog beginnen?
    en dan denk ik jah idd zo is het maar net!
    maar respecteer zeker jou keuze wel hoor. maar dat is onze mening.

liefs

5. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Sunlight, dat is zo waar!!

Ik zou bij een verhoogde kans op een kindje met down ook geen abortus doen.Ik zou het willen weten om mezelf er dan op voor te kunnen bereiden.(zover dat kan natuurlijk!).

6. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    @Dins: Wat leuk je echo foto's!!! Echt super! :D Ben zo blij voor je! Een tweeling is echt leuk (ik wil stiekem ook wel, maar ben natuurlijk net zo blij met eentje ;))!

Nou meiden, ik ga in mijn mandje. Truste!

7. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hey meiden,

Ff een vraagje... Voor degene die ook primolut hebben gebruikt. Is het normaal dat je daar zo misselijk van bent? Blehh voel me met vlagen echt beroerd. Vannacht ook wakker geworden van misselijkheid. En vanmorgen ook weer kotsmisselijk wakker geworden :(
    En dat terwijl ik echt eerst goed eet voordat ik m inneem.

Liefs

8. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb geen primolut, maar provera gebruikt.
    ik kan je dus helaas niet helpen.
    wel heel vervelend dat je misselijk bent.

9. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Hey Myuna!

Fijn dat alles goed is zeg! Ze konden niet even stiekem een echo maken? :D

Ik denk dat ik alleen de combinatietest ga doen als de echo van 10 week aangeeft dat er een verdikte nekplooi is. Bij mijn vorige zwangerschap was dit ook het geval (3.1 mm), ik zou het weekend daarop voor de test moeten maar helaas was het daarvoor al misgegaan.

Dus je misselijkheid onder controle? Ik helaas helemaal niet, wakker worden is niet echt een probleem. Begint tegen negen uur en het is zelf zo erg dat ik moet spugen. En helaas dan telkens net op het werk.. Ben blij dat ik zo vakantie heb :) Ben dan tot mn elfde week weg. Ik denk dat wanneer de echo's goed blijven dat we het dan gaan vertellen. Begint nl al op te vallen met mn opgezette buik en de hele tijd spugen ;)

10. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    Dag damess!

@ sunlight: Hahahah ja het was wel even schrikken :) Maare je heb gelijk ahhah:p Je banner moet uniek voor je blijven hahah. Ik ging wel eerst naar die site van je banner maar kon de code niet vinden na wat meer zoeken heb ik deze gevonden en heb deze ook mooi gevonden dus ik blijf met deze;) Ben er al aan gehecht hihi

@ Marion: Thanks ik hoop ook dat allebij mooi blijven groeien
    @ Myuna: Thanks meiss:)

@ Saar: Hahha Thanks ik vind het ook een mooie foto ben er al aan gehecht:p Ik ga hard voor je duimen dat het een tweeling wordt!!!
    Was gisteren zoo opgezwollen dat het voelde alsof ik al een 2 maanden buik aan het dragen was:p

11. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Nino,ik had er geen last van.Je kan evt wel aan je huisarts vragen of je iets voor misselijk erbij mag gebruiken.Deed ik bij de anticonceptiepil na de stopweek ook altijd,...anders zoch ik de volgende dag de wcpot op!

Gister nog verteld dat de misselijkheid goed ging.Nou vanmorgen kon ik nog net de wc halen.Alles er weer uit!Bah!!

12. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    allereerst ff voor alle meiden die nog niet zwanger zijn, je kan idd op dit forum een hoop steun krijgen, ik heb hier ook heel veel steun aan gehad, helemaal toen ik het heel moeilijk had, er is altijd wel iemand met een positief verhaal en iedereen zit hier in hetzelfde schuitje dus je begrijpt elkaar gewoon heel goed...

oke, nou, maak je er maar niet te veel druk om joh misschien valt het bij jou allemaal wel mee met die cystes! wel waardeloos dat je zulke collega's hebt joh, bah ik moet er niet aan denken... en dat je het mensen gunt om zwanger en dat leuk vind te zijn is logisch maar uiteindelijk gunt iedereen het zichzelf het meest, toch ;)

ben benieuwd, hoop binnenkort positief nieuws van je te lezen, mijn duimen draaien nog steeds :) fijn weekend alvast

liefs riniti

13. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg

14. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hey,

fijn dat alles goed was! oke, wanneer doe je de combinatietest??
    wij doen het niet, wij hebben ook niemand in de familie die geestelijk gehandicapt of iets dergelijks is... hopelijk is alles gewoon goed meid, we gaan er gewoon van uit! ;)

liefs

15. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hey nino,

nee, ik herken er helemaal niks van! primolut had ik helemaal geen bijwerkingen van! clomid wel, daar werd ik chagrijnig en moe van...
    staat het eigenlijk ook in de bijsluiter van primolut?? anders heb je misschien een griepje onder de leden?? ook dat heerst op het moment erg! nou meid, succes ermee en hopelijk voel je je snel beter,

liefs riniti

16. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Riniti, 16 aug gaan we voor de combinatietest.De zus van mn oma had een geestelijke handicap.Vandaar dat we het nu wel doen.

17. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dames... ik ben zo blij! Ik heb vandaag mijn allereerste positieve ovulatietest in een jaar in handen! Dat komt dus precies overeen met wat de fertiliteitsarts zei, dat ik dit weekend mijn vruchtbare dagen zou hebben!! Zie hier:

18. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg

goedzo bonita:D nu weet je wat je te doen staat:D;)

liefs

19. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat fijn bonita, dat wordt een gezellig weekend voor je

ik heb de afgelopen weken ook ovulatietesten gedaan.
    ben maandag begonnen toen was er nog niets te zien. dinsdag hetzelfde.
    woensdag een licht streepje dus ook een negatieve test.
    gisteren een licht streepje na 5 min, maar na 10 was het streepje donkerder.
    en vandaag was er weer bijna geen streepje te zien.
    hebben jullie dit ook wel eens gehad?
    mijn gyn had het er maandag over dat ik weer een eisprong zou krijgen een dezer dagen, maar de test is er wel heel vaag over.
    natuurlijk zijn we aan het klussen, maar de test vind ik maar vaag.

20. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg

ik heb een tijdje geleden voor de lol (ik wou wel eens weten hoe ze werkte) een ovulatie test gedaan en deze was tot mijn verbazingpositief, terwijl ik de dag erna in het zh ben geweest voor een fm en er was nog minder als niks te zien.. nou blijkt dus dat pcos een positieve uitslag kan geven terwijl het niet zo is. ik hoop natuurlijk voor iedereen dat het gewoon een eisprong is:D maar als de gyn zegt dat je een dezer dagen een eisprong moet krijgen dan is dat misschien gister al geweest?!:D

liefs

Deel Deze Pagina