PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Dins,wat fijn dat ze goed groeien!!heerlijk toch!

Trijntje,veel plezier morgen!

2. Anna1984

Anna1984 Lid

12 jan 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Marion: wetende dat je gangbare cyclus er mee hebt en ook nog weet wanneer je eisprong is..Woehoe! Succes!

3. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey !!
    dins wat fijn dat je echo helemaal goed was:D geniet er maar lekker van

@trijntje succes en veel plezier morgen:D

4. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    @ myuna,, ik hoop dat je voorgevoel klopt,, vrijdag komen we het te weten of er wat groeit met puregon 75:D ik hoop het zo!!

liefs

5. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    @ riniti,, nog even over die cystes.. ik moest op cd 3 een uitgangsecho om te kijken of er geen cystes zaten,, het zag er allemaal perfect uit zei de gyn dus denk eigenlijk niet dat ik dan cystes heb. ik hoop het in ieder geval:)

liefs

6. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    Hahah ja ben echtt super blij! Ja ze zijn alleibij goed aan het groeien. Hmz dat heb ik nog niet over gehad al die keren denk dat ze eerste wilden focussen of het geen bbz was en daarna of alle twee goed aan het groeien zijn. Maar ik denk het wel hoor, denk dat 8 aug de echt officiele gesprek zal plaats vinden:) jaa ik heb foto's weer ik ga ze morgen hierop posten;) oeeh spannend voor je morgen heel veel succes en plezier meis!! Knuffels

7. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    @ myuna, marion en boef:D: thankss meiden ik zal zeker van genieten!! Ik post morgen de foto'sss :)

Knuffels xx

8. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    dins@ wat super dat ze goed groeien meid. helemaal super.

ritini@ dus jij ook een mooie echo gehad. altijd weer leuk he even een kijkje in je buik. nou kom op met die echo fotos want we willen ze hier heel graag zien dus hup hup.

liefs

9. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    hey anna,

allereerst welkom hier!! ik zit/ zat in hetzelfde ziekenhuis wat de laatste tijd zo lekker veel op tv is ivm de klebsiella bacterie ( neem aan dat je dit ziekenhuis bedoeld, zag gister ook weer andere ziekenhuizen in het nieuws met een andere bacterie) ik ben een tijdje onder behandeling geweest en heb niet zo'n heel goede ervaring met clomid, maar ik lees dat jij wel een cyclus met 50mg kreeg, dus bij jou doet het in ieder geval wat!! bij mij bleven ze ophogen t/m 150 mg en ik werd er alleen maar moe depri en chagrijnig van.... en het enige wat er gebeurde is dat er cystes groeide... loop jij ook bij dokter dreischor?? hoop voor je dat de clomid snel mag aanslaan.... er zijn hier idd een aantal meiden die met 100mg clomid zwanger zijn geworden! dus als ik het zo lees is er voor jou goede hoop! ik ben zelf door het spuiten van hormonen zwanger geworden! heel veel succes met het zwanger worden én met het ziekenhuis ;) ik ben er van de week nog geweest, was er ook niet zo happig op, maar het is wel een stuk rustiger als eerst, dat is dan weer een voordeel haha,

liefs riniti

10. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

11. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hey dinsje!!

wat een fijn nieuws weer!! zo horen we het graag! :) wil jij nou eigenlijk het geslacht van de kindjes dalijk weten? leuk hoor, 8 augustus schiet ook alweer op!! je hebt het inmiddels vast al tegen jullie ouders verteld?? die vonden het zeker ook wel geweldig??
    ja, echt rot joh die misselijkheid, normaal heeft iedereen dat gelijk en ik krijg dat rond de periode dat het juist bij iedereen weer weggaat :( heeeeeel bijzonder weer... hoop ook maar dat het wat minder word want ik word er niet goed van iedere keer! ik hoef gelukkig niet over mijn nek, maar het gevolg is wel dat je je de hele dag rot loopt te voelen, ik weet niet of het normaal gesproken weg is als je over je nek bent gegaan? maar ja, ach.. we zullen maar zeggen dat het erbij hoort ;), nou spreek je snel weer!

kuskus

12. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    oeh trijntje, jij dalijk je echo!! spannend!! laat je het ff weten?? have fun!!!

kuskus

13. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    zo meid! nou, da's in ieder geval goed nieuws!! bij mij zaten die cystes er al door de clomid, en met spuiten werden ze nog groter, dus dat is dan een goed teken voor jou!! ( tenzij je heel graag in het ziekenhuis wilt blijven lopen met je zwangerschap en bevalling natuurlijk ;)) lekker houden zo!! las ik het goed dat jij morgen weer een meting hebt?? succes, ik duim nu alvast :)

xxx

14. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

schaam, schaam... gister na het sporten en mijn kleine mannetje bij de oppas te hebben gehaald en gekookt en gegeten te hebben op de bank neergeploft om vervolgens heel diep in slaap te vallen :cool:
    geen puf meer gehad om die foto's uberhaubt op de laptop te zetten ;) hihi, ik hoop vanavond of morgen, echt schaamteloos!!! hihi, komt goed hoor meid, hoe is het voor de rest met jou?? jij bent nu lekker klaar met mvm he?? oeh, ik kan niet wachten om weer lekker gewoon in de wc te plassen zonder die vieze nare gore stinkflessen te hoeven vullen, helemaal nu ik telkens zo misselijk ben!! nou meid, spreek je snel weer,

dikke kus

15. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ik ben jullie er dan ook heeeeel dankbaar voor!! En hopelijk kan ik straks ook in stinkflessen plassen! :D

16. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    meissie, het is het meer dan waard, ondanks dat ik er kotsmisselijk van word ben ik blij dat ik meiden zoals jullie kan helpen!!! ben natuurlijk ook al die meiden dankbaar die het voor mij hebben gedaan :):):)

dikke x

17. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ik ben jullie daar ook heeeeeeel dankbaar voor en ik hoop dat saar en ik heeeel gauw ook in die flessen mogen gaan plassen:D:D:D

saar ben je al ongi geworden?? hoef jij trouwens geen uitgangsecho op cd3?

liefs

18. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Nee, dat doen ze niet bij ons... :(
    Ik snap het niet echt meer met mijn ongi... Ik werd de eerste 2x met primolut op de 4e dag ongi, de 3e x op de 5e dag en nu verwachtte ik het dus ook op de 4e of 5e dag (dus gisteren of vandaag). Maar het schiet nog niet echt op... Gisteren was er wel wat vrij gekomen met het vrijen, dus ik dacht dat het op gang zou komen, maar nu is het nog steeds alleen een heel klein beetje doorzichtig bloed bij het afvegen na het plassen (sorry voor alle frisse details... :)).
    Dus ik begin 'm nou wel een beetje te knijpen dat ik vandaag straks nòg niet als cd1 mag tellen... Dan zou ik morgen nog niet mogen beginnen met spuiten... :( Mss wil ik het wel zo graag, dat het daardoor juist lekker niet komt...
    Baal er wel van. Hoop dat het toch nog voor 18u doorzet zodat ik morgen kan spuiten!

Moest jij niet weer vandaag terug voor een fm??? :)

19. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    nee morgen moet ik weer terug voor een fm,, heb dan 2x 75 gespoten dus ben benieuwd. ik had geluk deze cyclus, normaal werd ik 4 dagen na provera ongesteld en deze keer na 3 dagen al. ik zal duimen voor je dat je ongi doorzet vandaag:D dat je morgen ook lekker kan beginnen.

liefs

20. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Oja, het is vandaag donderdag... Ik heb het gevoel dat het vrijdag is vandaag... Nou veel succes morgen!!! Hopelijk is er een groeiend eitje te zien!! :)

Deel Deze Pagina