Hey dames! Nou ik ben geweest. En alles was goed! Wat een opluchting Ik ben helemaal blij ... eindelijk.. Ik denk dat ik nu een beetje begin te beseffen dat ik gewoon echt weer zwanger ben.. Was telkens te bang om blij te zijn.. Zal morgen even een foto plaatsen. Ik ben nu volgens de meting 7 week en 3 dagen. En de baby is 11.6 mm Hoe klein is dat!
ritini@ je moet je schamen ons maar lekker maken dat je de fotos erop gaat zetten en vervolgens gewoon lekker op de bank in slaap vallen! ja ik ben klaar. de laatste was 21 -7 dus ben al week lekker normaal aan het plassen. je word het op een gegeven moment ook echt een beetje dek van. maar ja je helpt er zo enorm veel mensen mee dat ik het zeker wou doen. en ben blij dat ik het nu gehad heb maar ben ook zeker blij dat ik meegedaan heb. jongens wat gaat dit allemaal snel zit ik al weer bijna op 17 weken. en jullie gaan natuurlijk ook mee de weken vliegen om. dat had ik bij onze zoon helemaal niet dat wou maar niet opschieten en nu gaat het zo snel dat ik denk neeeeeeeeeeeee niet zo snel. moet er nog wel even van genieten hoor van die baby in mijn buik. ik voel ihet ook steeds duidelijker. gister lag ik op bed en toen gaf de kleine mij echt al een beste trap hoor. voelde het zo duidelijk en ook aan de buiten kant! terwijl ik best wel wat vet om mijn buik heb zitten. maar deze schopt echt lekker hard al haha. liefs
@ riniti en dins: wat een super nieuws dat jullie echo's zo goed waren!! Ik sluit me bij de rest aan: foto's!!
hey! ben net weer in het ziekenhuis geweest en nog steeds niks te zien.. nu 2 dagen spuiten met puregon 100 en dan zondag weer terug, het word wel spannend zo riniti waar blijven die fotos!!! liefs
Spannend hoor!! Ik heb net ook mijn 1e afspraak gemaakt: woensdag 3 aug moet ik voor de 1e fm! Vandaag om 18u moet ik voor het eerst gaan spuiten! Ben wel benieuwd hoe het gaat (of ik het eng vind, pijn vind doen...). Best wel een beetje spannend!
valt echt mee hoor, het is de eerste keer alleen een beetje raar dat je dat bij jezelf moet doen,, woensdag 1e fm, ik hoop dat het bij jouw al meteen aanslaat! ik moet zondag weer en dan denk ik dinsdag.. gaat steeds om de dag. nou duimen voor een paar mooie eitjes in augustus liefs
Damess!! Haha sorry was echt misselijk deze dagen dat ik echt gwn de hele dag me rot voel. Ik ga zo direct de foto's plaatsen!!!! haha @ riniti: hey meis, ja we willen de geslachten weten haha we zijn te nieuwsgierig wanneer we gaan schoppen dan kopen we speciaal voor alle twee iets leuks. Mijn ouders weten het al en zijn heel blij voor me, mn moeder schrok een beetje toen ik haar zei dat het een tweeling is haha kort daarna begon ze te lachen van blijschap. Mijn zus is al helemaal gek met mn tweelingen die zijn al haar 2 babytjes hahah Ik ga zo beginnen met de foto's
Trouwens er staat 6w en 1(en2) dgn... Denk niet dat ze kloppen op de schermen( eingelijk ook nier erna gevraagd) want elke zaterdag is het een week erbij dus morgen eingelijk 7 weken! 8 augustus ga ik wel vragen wat wel of niet klopt..op die dag is het 8 w en 1 d.
Leuk hoor dins! raar eigenlijk he.. gewoon 2 baby's in je buik!! Aantal weken is op basis van hoe groot de baby's zijn Ik loop ook anders dan dat ik dacht en sinds de echo van gister ook weer anders dan de echo van anderhalfweek geleden. Wanneer mag je weer heen??