Sunlight, als ik jouw lijstje aan mijn man laat zien, dan zegt hij vast dat wil ik ook! Dat je net een dag niet gevreeen hebt, moet niet al te veel uit maken. Dus ben benieuwd of het lucky shot heeft plaats gevonden . Over twee weekjes weet je meer Riniti, fijn dat je nu met Primolut bent begonnen. Daarna Clomid. Ik hoop dat deze dosering wel zijn werk doet! Met mij gaat het niet zo goed. Ik baal een beetje (boel). Ik ben vanochtend weer geweest (ik ben er bijna kind aan huis) en weer geen verandering. Eerder een achteruitgang. Mijn eitjes willen niet meewerken. De grootste is 13 mm en mn bms is 2 mm en dat op dag 18. Dosering is al verhoogd en wordt nu nog een keer verhoogd. Ik heb met de gyn gesproken en hij vind het ook raar. Het lijkt haast wel alsof mijn eierstokken niet wakker schudden. Dus nogmaals bloed geprikt en een nieuwe prikpen gehaald, want ik moet nu 150E gaan spuiten. Maandag terug. Dan weer een follikelmeting en waarschijnlijk de bloeduitslag. Hij wilde mijn geval ook even bespreken met collega's (ben ik echt zo'n zeldzaam geval?) en maandag daarover verder praten. Gelukkig even twee dagen geen ziekenhuis, maar de moed begint me steeds meer in de schoenen te zakken. Zal het dan ooit lukken om zwanger te raken? X Kitty
he meid, nee we proberen het klussen niet als verplicht te zien. soms tijdens mijn ei dan moeten we idd wel want we willen niks missen natuurlijk. maar verder zien we het grag als aandacht voor ons tweeen en niet als moeten. we hebben bij onze zoon 2 jaar geklust en dan elke dag de hele maand nou dat doen we nu dan niet. maar nee we hebben sex omdat we dat willen. gelukkig vinden we het allebei nog heerlijk om te sexen. het lijkt me idd erg zwaar als het van 1 van de twee niet zo hoeft dan is het echt moeten daar zou ik ook niet tegen kunnen! ik hoop dat het eindelijk nu deze maand eens raak is. maar ja we zullen zien. liefs
nou dan maar hopen. ik was al bang dat we alsnog er niks aan hadden omdat een dag niet gevreeen hebben. nou ja we zullen zien kan weer niet wachten liefs
ik hoor mijn man ook nooit klagen. we doen dit niet alleen voor mijn ei maar we hebben regelmatig gemeenschap. dus ik hoor hem nooit klagen hahaha. ja idd the lucky shot. nou we weten het idd over 2 weken nou ja 9 a 10 dagen dat klinkt wat minder lang wachten hahaha. op het wachtbankje vind ik nooit leuk! liefs
Spannennddddd!!! Mijn duimen draaien dames!! Jeetje kitty wat balen!! Maarja geduld is een schone zaak zeggen ze dan!! en tuurlijk lukt t meis!! Blijf er in geloven!!
hoi kitty, meis, wat vervelend! het is ook niet leuk om steeds maar in dat ziekenhuis negatief nieuws te krijgen, ik hoop zo voor je dat het gaat lukken, begrijp dat je vandaag terug moet, laat je nog ff wat weten, ik geef jou in ieder geval een hele dikke knuffel.... en ik duim voor je!! dikke x riniti
he ritini@ hoe is het daar aan de andere kant van de laptop? hier beginnen de zenuwen weer te komen. nog 5 dagen dan weet ik het. ik hoop zo dat ik deze maand zwanger ben. maar ik moet er van uit gaan dat het weer niet zo is. anders dan baal ik weer zo giga als ik niet zwanger ben. maar ik hoop het wel heel heel heel erg. maar ja het zal wel weer niet zo zijn. ik heb nog niet last van kwaaltjes maar daar is het ook nog te vroeg voor natuurlijk. ik vind het weer zo spannend verschrikkelijk. nou ik hoop voor je dat jij al weer wat nieuws hebt? liefs en knuffel mij
haai meis, whahaha, hier aan deze kant van de laptop gaat het weer zijn afwachtende gangetje... gister mijn laatste primolutpilletjes weer ingenomen en nu dus maar weer wachten wanneer ik ongesteld ga worden o meid, ik ben zo benieuwd voor jou... 5 dagen, nu dus nog maar 4 dus je kan zondag testen, nou laat het maar gelijk weten, ben ongeveer net zo nieuwsgierig als jij....ga voor je duimen! tsja meid, die kwaaltjes, ik heb mijn vorige zwangerschap (behalve moeheid) geen 1 kwaaltje gehad! meid hou me op de hoogte.... goed of slecht nieuws, bij goed nieuws natuurlijk heel veel felicitaties en bij slecht nieuws weer een flinke oppepper succes met wachten en we gaan gewoon een beetje slap ouwehoeren in de tussentijd om de tijd te doden haha, dikke kus en knuffie riniti
Hey meiden, Riniti, spannende tijden voor jou! Ik hoop dat Primolut zijn werk doet. Ga je dan met 150 mg Clomid verder? En Sunlight, nog 4 dagen wachten tot je kunt testen! Wauw, zal het dan echt zo zijn? Ik heb als het goed is vandaag mijn eisprong. Ik ben vanmiddag geinsemineerd. Dat was wel een aparte ervaring. Ik heb nu dus ook voor het eerst een NOD! Op 6 april wel te verstaan. Dus nog twee weken wachten......
ritini@ nou hopen dat je snel ongi word dan kun je weer verder en kijken of je eindelijk een keer ei sprong krijgt. ja we moeten idd maar een beetje slap ouwehoeren om de tijd te doden want ik vind 4 dagen nog fucking lang. maar de ellende is wij gaan mijn schoonouders een lang weekend we dus ik kan gewoon niet eerder testen dan mijn nod. dus aan de ene kant is dat beter maar aan de andere kant wou ik wel eerder kunnen testen. maar dan heb ik misschien mijn gedachten ook even ergens anders. wat prachtig weer niet. tenminste hier wel. de hele middag lekker in het zonnetje gezeten echt vet lekker. voor mij mogen de tempen weer snel riching de 22 graden heerlijk. heb jij verder vandaag nog iets leuks gedaan? kitty@ spannend meid. ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat je straks over 2 weken een positieve zw test mag hebben. liefs sunlight
haha, dat slap ouwehoeren lukt wel hoor, is 1 van mijn specialiteiten ik help je die dagen wel door ..... en het zijn nu nog maar 3 dagen hahahahaha ik ben net ongesteld geworden... dus weer nieuwe ronde nieuwe kansen!!!! wanneer ga je nu testen??? ik ben zooooo nieuwsgierig!!! is idd zo, lekker van het weekend weg, dus ff ergens anders aan denken.... nou wil ik niet vervelend doen, maar je zou natuurlijk ook een testje mee kunnen nemen ja joh, dat weer, in 1 keer niet normaal zo lekker, ik ben dinsdag lekker met die kleine wezen picknicken, heerlijk... waren gelijk verkleurd!! ik was gister aan het werk, en nu weer met dat mooie weer misschien moet ik zo maar eens even naar buiten, want het ziet er wel weer erg lekker uit! nou meid, ben je vandaag ook vrij?? ga je nog wat leuks doen, of weer lekker in het zonnetje??? geniet er in ieder geval van, en zodra je meer weet moet je je wel even hier melden he, voor de rest nog maar ff slap ouwehoeren.... alvast heel veel plezier voor het weekend gewenst, liefs riniti
he hoi, ja ik kan natuurlijk een testje meenemen. maar ik ben daar ben schoonouders dus wil ik niet met hun doen. en altijd als ik eerder test dan is de test negatief. dus ik denk dat ik het maar gewoon afwacht tot ik ongi word of dat ik denk van heeeeee ik ben nog niet ongi. dus je zult het niet eerder dan as dinsdag weten en ik ook hahaha. ik ben wel heel nieuwsgierig. ja idd nog drie dagen. de dagen vliegen eigenlijk best wel voorbij. ja ben vandaag weer lekker vrij de hele week al. moet as dinsdag pas weer werken dus heerlijk. ik geniet er volop van. wat mooi dat je ongi bent geworden. nu verder met 150 mg. ik hoop dat dat aan gaat slaan. want anders moet je met spuiten beginnen en dat lijkt mij niet lekker. maar ja je hebt er wat voor over natuurlijk. waar eindigen jullie? als het nou allemaal niet mag lukken willen jullie dan ook ivf enzo proberen? bij ons als het nu niet wil lukken dan gaan we niet meer ivf enzo doen. wnat de ei sprong is er met clomid en als het dan niet meer wil lukken dan houden we het bij 1. we hebben een gezond kindje en willen dan niet nog eens door die ellende. misschien dat ik er als het zover is wel heel anders over ga denken. maar nu zeg ik dat we het dan bij 1 laten. ben je nog lekker buiten geweest? het was gister warmer. ik heb vandaag even boodschappen gedaan. en huishouden gaat natuurlijk ook gewoon door. verder niets leuks gedaan. behalve het genieten van onze leuke zoon hahahaha. liefs en knuffel
hey sunlight, oeh, spannend... het gaat nu echt opschieten ( nog 1 nachtje slapen haha ) lekker hoor, zoveel vrij! is jullie weekendje leuk geweest?? vond de kleine man het ook leuk?? Ja, idd fijn dat ik ong. ben geworden... nu nog ff afwachten tot zaterdag ( dan ga ik naar het ziekenhuis) of die clomid nou eindelijk eens gaat werken!! ben benieuwd! ik heb er niet zo onwijs veel over nagedacht allemaal eigenlijk, dit komt ook in 1 keer allemaal over me heen, het was heel mijn bedoeling niet om weet ik veel wat voor behandelingen over me heen te gaan halen ( klinkt misschien een beetje stom zo), maar ik was vorige keer natuurlijk met 2 maanden zwanger en toen was ik er eigenlijk totaal niet zo mee bezig, ik dacht als het komt komt het en zo niet dan niet.... had daar ook wel vrede mee gehad toen denk ik...voordat ik naar het ziekenhuis ging in januari was ik er ook niet zo mee bezig ( behalve dan dat ik het raar vond dat ik niet ongesteld werd) , MAAR nu is het een totaal ander verhaal geworden, het lijkt nu wel een obsessie!! ik vind het zo fantastisch om een kindje te hebben en ik wil er gewoon minimaal nog 1.... ik kan er ook niet in berusten nu, dus ik denk dat ik wel alle behandelingen ga pakken die ik kan krijgen, ik ben ook superonrustig, het zit me allemaal totaal niet lekker, maar we zien het wel, voor hetzelfde geld slaat de clomid nu wel een keer aan.... en zo niet, dan zien we wel weer! nou meid, ik wens je alvast veel testplezier en laat het ff weten he?? kussie riniti
Riniti, succes op 2 april. Ik hoop dat uit je FM blijkt dat je een mooie ei hebt! Kan je eindelijk aan het echte werk .
heey, oke het was je bedoeling helemaal niet. niks aan dat je bij de eerste zo snel zwanger bent geworden en dat het nu niet wil lukken allemaal niks aan. ik heb vandaag een testje gedaan maar negatief. ik moet zeggen dat ik hem overdag heb gedaan en dat ik bij onze zoon ook een hele lichte positieve test had en dat met ochtend urine. dus ik ga het woensdag gewoon weer proberen als ik dan nog niet ongi ben geworden en dan gewoon met ochtend urine. er staat wel op de verpakking dat je de hele dag door de test kan doen maar ik denk dat toch de ochtend urine het beste is. ja we hebben een heel leuk weekend gehad. ja onze zoon vond het ook heel erg leuk. jammer dat hij niet zo van zwemmen houd. hij krijst het hele zwembad altijd bij elkaar zo vreselijk vind hij het terwijl hij thuis het bad geweldig vind. misschien allemaal wat te veel nog. ik weet het niet. maar verder was het weekend heel erg leuk. lekker wezen shoppen en geitjes enzo bekijken lekker duitsland in geweest en natuurlijk ook een wandeling gemaakt door de mooie natuur. dat hoort ook op een vakantie toch hahaha. nou je hoort het wel weer van me hoe het gaat. nog geen duiveltjes in ieder geval!! liefs
@ sunlight pfoei, heel de dag onderweg geweest... zit nu nog ff in de rommel thuis, maar dacht voordat ik ga opruimen zal ik eerst eens ff kijken of sunlight al wat heeft gestuurd, jammer meid maar wie weet idd morgen, ik was bij mijn vorige zwangerschap ook weet ik veel hoeveel over tijd voordat ik positief testte.... was niet rot bedoeld hoor van mijn vorige mailtje, hoop niet dat je dat verkeerd hebt opgevangen?? dat ik toen zo snel zwanger was en dat ik nu niet alles over me heen wilde halen enzo..... maar ik bedoel er mee te zeggen dat het allemaal ineens zo over me heen komt, terwijl ik eigenlijk alleen naar de dokter ging om te laten kijken waarom ik niet meer ongesteld werd enzo en waarom het vorige keer wel zo snel lukte... maar ja fijn dat jullie het leuk hebben gehad het weekend! nou, ik hoor vast wel weer van je
@ kitty thanks... hoop idd zaterdag nou ook eens op positief nieuws... hoe is het verders bij jou??? hoop dat er al wat vooruitgang in zit?? liefs
Nog een week wachten tot ik kan testen. Sinds gisteren ook last van gevoelige tepels en opgeblazen buik. Dat zal wel door de Pregnyl komen. Het is immers een zwangerschapshormoon. Wachten duurt lang.....Ik twijfel of ik al eerder zal testen, bijv zondag of maandag.....Hoe groot is de kans dat ik dan vals positief test?
oh meid wat spannend!! ik ga voor je duimen!!! oeh, ik durf het niet te zeggen of je eerder kan testen of beter kan wachten tot de datum ik heb er geen flauw idee van, sorry... ik ga je in de gaten houden volgende week ( wat kan een week lang duren dan he??) succes!