PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    WauW Rinitii heel mooie foto! :) geniet er van :D

@ trijntje: thanks:) ik moet 8 augustus weer terug. Ja het is soms wel raar en nog steeds ongelovig! Raar dat het deze week anders was dan vorige keer dus qua hoeveel weken je eingelijk zwanger ben, denk omdat het maar computers zijn die iets inschatten.

Liefss

2. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    #1182 bonita, 29 jul 2011
    Laatst bewerkt: 29 jul 2011
    Wat een mooi foto's riniti en dins :) ! Als je zoiets ziet, dan weet je meteen weer dat het al dat wachten waard is ;) !

3. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    mooi hoor dins en riniti! die van jouw riniti lijkt ook echt al op een klein mensje, echt leuk:) geniet er maar lekker van allemaal!

liefs

4. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Dins en Riniti, mooie foto's
    @ Saar, hoe is de eerste keer spuiten bevallen?
    @ Boeff, ik duim met je mee dat het met 100 beter gaat.

5. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    hihi, thanks meiden, ben er zelf ook echt heel blij mee!!
    boeff, we konden zelfs de vingertjes al tellen, zo bijzonder, zo'n minimensje maar toch alles erop en eraan!!
    enne saar, vandaag eerste spuit gehad?? of vanavond nog?? ben benieuwd hoe het gegaan is??

kuskus

6. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    @Marion en Riniti,
    Ja, eerste spuit is gezet! Toch wel even raar. Dan sta je daar met die prikpen in je hand, en het naaldje is maar dun en niet zo lang, en je weet dat het voor een goed doel is enzo, en toch is het lastig als je het zelf erin moet steken. Maar ik heb het gedaan hoor! Rond de plek waar ik heb gespoten voelt het nu wel een beetje beurs in mijn buik, beetje raar gevoel, moeilijk te omschrijven, alsof het een beetje verdoofd is lijkt het wel. Maar op zich viel het prikken heel erg mee, gelukkig! ;)

Ohja, en Riniti, tof je foto's! Al echt een mensje! Leuk dat jullie al vingertjes konden tellen! Geniet er lekker van meis! En jij ook Dins van je tweeling! Bofkontje! :D
    En hoe gaat het met onze andere zwangere dames?

XX Saartje

7. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    haai meissie,

fijn dat het spuiten gelukt is!! de eerste keer is idd een beetje vreemd, ik leek ook dokter bibber wel! maar met een paar keer gedaan te hebben raak je er gewoon handig in! hoe zit dat bij jullie met die pen dan??? hoe werkt dat?? je werkt niet met een spuit met een naald dan?? hoef je dan ook niet zelf de luchtbelletjes eruit te tikken en naalden te verwisselen ermee enzo??

dank je, wij waren ook heel blij, zo leuk, gewoon al vingertjes kunnen tellen ook!! komt voor jullie dalijk ook allemaal nog!! wanneer moet je nou terug voor meting?? spannend, mijn duimen draaien hoor!!

dikke x

8. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Saartje, wat fijn dat het je gelukt is!Lijkt me zo spannend de eerste keer.Ik zet bij deze mn duimstand aan,...tot je straks je positieve test in handen hebt!!

Dins en Riniti, wat een mooie foto's!
    Hoe gaat het met jullie?Nog last van kwaaltjes?
    Woensdag nog een week en dan kunnen wij onze kleine voor het eerst gaan bewonderen!Heerlijk!!

9. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey dames,,

kom net uit het ziekenhuis en niet zo goed nieuws voor mij.. de puregon sloeg tot nu toe niet aan en moest er maar vanuit gaan dat het ook niet ging gebeuren:S moet nu nog wel een week ofzo 100 spuiten voor het geval dat het dan toch nog iets gaat doen.
    als het niets gaat doen dan moet ik voor second opinion naar eindhoven of maasticht en heb ook al informatie meegekregen over de baarmoederfoto en een leo operatie. dus maar weer afwachten en heeeeeeeel hard duimen dat de puregon toch nog wat gaat doen want een leo en die baarmoederfoto zie ik dus echt niet zitten!!

liefs

10. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje boeff wat een vervelend nieuws.
    wij blijven met je mee duimen dat de puregon toch gaat aanslaan.
    heel veel sterkte met dit nieuws.

11. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hè Boeff, wat een rotnieuws :( ! Veel sterkte gewenst!

12. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Neeeeee boefff, dat hadden we niet afgesproken... Hoe kan dat nou gebeuren? Is het niet erg snel om te zeggen dat dit niet werkt? 100 IE is toch nog niet eens zo'n hoge dosis?
    Nou zakt de moed mij ook wel weer in de schoenen...
    Heel veel sterkte meis! En ik duim dat er toch nog wat gebeurt!
    XX

13. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ohja Boefff,
    Heb jij trouwens last van bijwerkingen van je spuiten?
    Ik heb van de Gonal-f wel beetje last helaas... Had gehoopt van niet. Had gister heel erg hoofdpijn en was ook heel benauwd (stond in de bijsluiter dat mensen met astma meer last kunnen krijgen door de spuiten). Balen, maar deze symptonen heb ik sowieso al altijd last van, dus die vind ik makkelijker om mee om te gaan dan de bijwerkingen van die vervelende clomid...

@Riniti: Ik moet wel elke dag een andere naald op de prikpen zetten en de belletjes eruit tikken. Het werkt eigenlijk hetzelfde als injectiespuiten, alleen hoef je dus niet zelf te mengen maar zit alles er al mooi in, kant en klaar, en moet je de dosis goed instellen en dan hoef je verder ook niet te kijken hoe ver je hem moet indrukken. Alleen bij het indrukken is het wel lastig dat die pen wat langer is dan een spuit, dus je hebt meer kans dat je een beetje beweegt en dat is dan niet zo prettig. Goed vasthouden dus! En als je geprikt hebt, moet je de pen er ook nog minimaal 10 seconden in houden. Dat vind ik ook minder. Maar het naaldje is gelukkig vrij kort, 2 cm ofzo, en ook dun. Dus das wel fijn!
    Wat een verhaal weer he van Boefff! En ik was zo blij en zeker dat het ging lukken, net als bij jou! Hadden ze toen tegen jou ook nog andere opties genoemd wat ze nog konden gaan doen als het niet aan zou slaan? Ik had daar al wel naar gevraagd, maar kreeg er niet echt antwoord op, want dit zou in 90% van de gevallen werken...

14. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg

hey saar,, ik heb geen bijwerkingen gelukkig. ik moet wel zeggen dat bij 99% van de vrouwen die spuiten dus echt aanslaan alleen ik was natuurlijk weer een uitzondering,, bij mij was 100 ie eigenlijk toch tegen het randje vanwege mijn leeftijd. maarja ik hoop echt dat er dinsdag nog wat te zien is want mijn bms was deze keer wel goed,, maarja ga maar nergens vanuit want dan valt het altijd mee.
    bij mij was de andere optie clomid 150 maarja dat wou ik niet,,, tis dus weer allemaal afwachten.

liefs

15. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    bij jouw gaat het wel werken saar;) bij mij kan het ook werken ze hebben alleen schrik voor overstimulatie,, als er dinsdag nog niks is vraag ik toch voor een verhoging want vrijdag had ik een andere gyn en die zei uitdrukkelijk dat ze bleven ophogen tot het werkte dus dat wil ik wel proberen, miss werkt het toch en krijg ik geen overstimulatie,, mijn eitjes waren trouwens ook allemaal rond de 10 dus ik vond het wel de goede kant op gaan maarja.. ik ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren. ik vind het inderdaad ook wel snel dat hij dat zo zegt, ben net een week bezig. afwachten weer:(

liefs

16. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Nou dat vind ik dus ook, dat het wel een hele snelle conclusie is!! Volgens mij was er bij Riniti ook pas na een tijdje wat te zien. Die werd volgens mij niet eens zo snel opgehoogd als jij. Dan zie je toch weer dat ze het overal weer heel anders doen he.
    Maar ondanks dat ze bang zijn voor overstimulatie kun je toch gewoon blijven spuiten tot dat evt gebeurt? En als het gebeurt, dan niet klussen helaas. Of heeft dat meer gevolgen als je dat krijgt? Weet ik niet eens... :(
    En mss krijg je die overstimulatie wel helemaal niet! Dan is het toch maar goed dat je hebt doorgezet. Ik zou idd wel proberen aan te geven dat je dat nog gewoon wilt proberen iig. Zeker als ze ook al tegen je gezegd hebben dat ze doorgaan tot er iets komt, dan kun je dat mooi aanhalen.
    Maar je moet dus dinsdag weer terug als ik het goed begrijp? Heel veel succes he meid!! ;) Ik duim voor je! :)

17. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Boeff,Wat ontzettend balen.Hopelijk mag je nog even doorgaan met de spuiten.Zo'n Leo schijnt niet echt fijn te zijn.Ik duim voor goed nieuws morgen!Sterkte!

18. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

hey saartje,

oke, op die manier, het is dan idd bijna hetzelfde als wat ik had, ik had alleen met dat ophogen dat ik af en toe een halve spuit moest doen en dat was best lastig, dan moest ik die andere helft in de koelkast leggen om die vervolgens de volgende dag in te spuiten... maar het is goedgekomen :)

ja idd naar voor boefff, maar misschien dat het toch nog met het spuiten gaat lukken, vind het nogal een snelle conclusie dat dat nu al word gezegd, boeff is nog geen week bezig met spuiten!!!
    bij mij werd van tevoren gezegd dat dit hoe dan ook zou gaan werken maar dat het wat langer kan duren omdat ze niet zo snel ophogen ermee, dat hebben ze bij mij ook niet gedaan.
    niet de moed in de schoenen laten zakken joh, het is sowieso niet gezegd dat als het bij boeff niet lukt dat het bij jou ook niet gaat lukken ;) en daar komt ook nog eens bij dat ik nog steeds goede hoop heb voor boeff, kansen zijn nog lang niet verkeken!!
    nou meis, succes en tot snel,

liefs

19. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    oh, oke, het heeft met je leeftijd te maken, dat had ik ff niet gelezen! als ik vragen mag, hoe oud ben jij??
    jeetje, nou hopelijk dat het alsnog gaat werken, kan me wel herinneren dat het bij mij ook pas met een hoge dosis aan ging slaan, succes en ik blijf duimen

liefs

20. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ik ben 23 maar ik snap niet echt wat leeftijd hier mee heeft te maken:S ik ga idd aankaarten dat ik door wil spuiten tot er wat gebeurt,, als is het een overstimulatie, dan weten we dat ook weer.. leo heb ik niet zoon schrik voor tis meer die baarmoederfoto haha. maar daar wil ik eigenlijk ook nog niet echt over nadenken. ik ben net een week bezig.. ik wil ook vooruit maar zo snel hoef het van mij ook niet. ik wil eerst zeker weten dat puregon niet werkt en niet na een paar pogingen ophogen al opgeven. morgen moet ik weer terug, ik hoop natuurlijk dat er wel wat te zien is en anders moet ik toch even op mijn strepen gaan staan als hun iets anders willen gaan proberen. saar jij hoeft geen schrik te hebben,, normaal gesproken slaan die spuiten goed aan!

liefs

Deel Deze Pagina