PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    goed nieuws YEAH!!!! ben benieuwd morgen!! mijn duimen draaien nu nog net een tandje harder ;)

liefs

2. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    komt goed meissie, ik heb er nog steeds alle vertrouwen in!!!
    succes strakjes, laat je het ff weten??

kuskus

3. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Spannend hoor Saar! Ben benieuwd. Hopelijk heeft het spuiten wat opgeleverd.

Ook voor jou spannend boefff! Eitjes van 13 mm, klinkt goed! Hoplijk groeien ze mooi door. Tweeling net al Dins, dat zou toch geweldig zijn!

Dames ik duim voor jullie.

Hier vandaag 4de pilletje chlomid nemen. Hopelijk werkt het!

4. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Nou dames, ik ben geweest voor mijn fm, zoals verwacht nog niks te zien. Alleen al een flinke groei van mijn bmslijm, maar dat is iedere keer al goed geweest.
    Ben nog niet opgehoogd, en ik verwacht ook niet dat ik deze week nog wordt opgehoogd. Ik moet vrijdag weer, maar heb dan iemand die ik niet zo leuk vind. Zij besloot de eerste keer dat ik haar had al even voor mij dat we niet op een tweeling zitten te wachten! Nou, toevallig zouden wij dat kei leuk vinden! Lekker puh! :p
    Maar goed, die gyn die ik vandaag had zei ook al dat ze bij mij heel bang zijn voor ophogen, omdat ze bang zijn dat ik dan 10 eitjes krijg. Zo zei ie het letterlijk. Ik ben dus bang dat ik nog wel even aan het spuiten ben (op lage dosis).

@Nino: succes met je eerste ronde clomid! Hopelijk werkt het bij jou meteen! ;)

5. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

hey saar,

dat was bij mij in het begin net zo hoor! ze gingen echt niet gelijk ophogen!! ze zijn echt bang voor overstimulatie, maar het komt goed joh, succes in ieder geval vrijdag, geen fijne gedachte dat je dan die niet leuke hebt, maar ja, alles voor het goeie doel he??
    succes maar weer,

kussie

6. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey saar je hebt dus precies hetzelfde als mij, alleen willen mijn gyns vooruit,, die hogen gelijk op haha, maarja dat is ook niet altijd goed. als ik dadelijk ook 10 eitjes ofzo heb dan heb ik aan dat opschieten ook niks gehad.. die eitjes komen er wel saar;) tis ook nog vroeg he.. ik mag morgen weer,, hoop dat mijn eitjes er nog zitten! aan welke hoeveelheid zit jij nu trouwens, 50?

liefs

7. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ja, precies jij was ook al een paar keer voor de fm geweest en niks gezien en toch niet opgehoogd. Best frustrerend, maar bij jou is het ook goed gekomen, dus daar hou ik me ook aan vast. Ik had ook van te voren al verwacht dat het zo zou gaan, dus dan ben je ook niet zo teleurgesteld. Wat dat betreft helpt ZP echt! Dan heb je toch meer in je hoofd wat je kan verwachten omdat er altijd al dames zijn die je voor zijn gegaan.
    Ik geef voorlopig de hoop nog niet op! :D
    XX

8. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ja, daar heb je ook gelijk in! Ik kan er toch niet veel aan veranderen wat zij willen... En vrijdag ga ik tegen die gyn ook echt niet zeggen dat ik wil ophogen ofzo. Ik wacht wel weer af wie ik de keer daarna heb. Hopelijk mijn eigen gyn! :D

Ik zit aan de 75 IE. Er zit niet eens een standje 50 op mijn prikpen! ;) Dus dit is de laagste dosis denk ik bij Gonal-f...

Nou Boefff, heel veel succes morgen! Bij jou is het echt spannend! Hopelijk zijn je eitjes goed gegroeid!! :) Laat je het meteen ff weten als je bent geweest? Ik ben zo benieuwd!! :D
    XX

9. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    bij mij hebben ze iedere keer opgehoogd behalve zondag moest ik nog 2x 100 spuiten maar zit nu al op 125. ik vind zp ook echt helpen, ik wist eerst helemaal niks van al dit gebeuren en pco enzo. en kan er ook niet echt met iemand over praten als alleen mn familie dus tis wel een opluchting als ik steeds mijn verhaal kan doen:)

liefs

10. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ik laat het meteen weten,, moet altijd om kwart voor 9 daar zijn dus om half 10 staat het erop:D:p
    x

11. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ja fijn he! Ik kan er wel met mijn familie over praten en een aantal vrienden, maar het is zelfs voor mijn man soms al moeilijk te begrijpen. En hij maakt alles echt van dichtbij mee. Mijn familie en vrienden leven wel mee, maar je weet dat ze niet echt snappen hoe het voelt.

En als mensen dan met van die irri opmerkingen komen als "je moet gewoon positief denken en er niet zoveel mee bezig zijn" .... :x En iedereen kent dan mensen die er ook te veel mee bezig waren en toen gaven ze het op en gingen ze adopteren en toen waren ze ineens zwanger! Dan denk ik, tuurlijk! En met positief denken krijg ik vast een ei!! Dit zit niet tussen je oren maar in je eierstokken en je hormonen! Een puur fysiek probleem. Maar tegen mensen die zo praten, knik ik gewoon ja en amen en die ga ik echt niet vertellen hoe het zit! Pfff!

Maar daarom ben ik zo blij met jullie allemaal! Hier kun je tenminste echt met je vragen en opmerkingen en zorgen en alles terecht, en wij snappen elkaar allemaal wèl!

Zo, dat moest ik even kwijt! Sorry... ;)

12. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik snap helemaal wat je bedoeld.
    door zp weet ik wat er in mijn lijf aan de gang is.
    met mijn fam kan ik er niet over praten, want die heb ik het niet verteld.
    vrienden weten het wel, daar kan ik ook wel mee praten, maar dat is niet hetzelfde.
    ze leven mee, maar weten niet precies wat het is.
    saar, veel succes vrijdag.
    boeff, veel succes morgen.
    ik heb vandaag iets bloedverlies, dus ik ben bang dat mijn verjaardagscadeautje deze maand uitblijft.

13. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hè Marion, wat naar... :( Het zou nog een innestelingsbloeding kunnen zijn... Maar ik zou er voor de zekerheid maar vanuit gaan dat het niet zo is. Anders heb je ook weer zo'n klotegevoel op je verjaardag. Wat dat betreft kun je het maar beter van te voren weten misschien.
    Sterkte meis!

14. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    marion wat jammer, ik duim voor je dat het een innestelingsbloeding is!
    liefs

15. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben bang van niet. het begint ook steeds meer pijn te doen.
    het zet alleen nog niet echt door en het is ook nog steeds bruin verlies.

16. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he meiden,

het komt allemaal goed met jullie eitjes ik ga heel hard voor jullie duimen.

marion83@ jammer dat je bloedverlies heb. maar je moet zo maar denken nieuwe ronde nieuwe kansen. en je moet niet opgeven!

dins@ hoe was je echo van je tweeling? en hoe voel je je meid?

ritini@ hoe is het met jou en je groeiende buikje? leuk dat je het op hyves zette nu kan iedereen blij voor je zijn hahaha.

met mij gaat alles goed. ik heb weinig kwaaltjes. alleen dat ik smorgens lichtelijk wat misseijk ben van bed af dat heb ik nog steeds. nou ja is even over geweest maar het is weer terug maar hoef in ieder geval niet over te geven dat is wel erg prettig.
    verder voel ik de kleine al erg duidelijk en vanmorgen heb ik het aan de buiten kant ook gevoeld man lief was net iets te laat jammer genoeg!
    komt vast nog wel dat hij het ook kan voelen.

liefs en knuffel sunlight

17. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet dat ik de hoop niet moet opgeven. en dat een nieuwe ronde nieuwe kansen geeft.
    ik weet ook niet goed wat ik met mijn lijf aan moet. ik heb wel pijn in mijn onderbuik, maar het bruin verlies is de hele dag al heel weinig. een druppeltje bij wijze van spreken. zo weinig dat ik de gyn niet eens heb gebeld voor een nieuwe afspraak.
    vannacht en morgenochtend maar even afwachten. dan kunnen we morgen bellen.
    ik moest mijn verhaal even kwijt. ik ben op dit moment zo teleurgesteld in mijn lijf. hopen dat ik morgen weer de moed heb om verder te gaan en de hoop dat het toch nog goed komt. op dit moment zijn die even ver te zoeken.

18. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    He Marion,
    Hoe is het nu met je? Is het toch nog doorgbroken of blijft het zo weinig?
    Snap heel goed dat je teleurgesteld bent in je lijf. Helaas ook ervaring mee dat je zo voor de gek wordt gehouden door je lijf...
    Meid, heel veel sterkte!
    XX

19. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is vannacht nog niet doorgebroken. ik krijg wel steeds meer krampen.
    het gaat nu wel weer met me.
    ondanks dat ik heel nuchter was om te denken, het was de eerste serieuze poging dus het zal wel niet zo zijn. toch was ik erg teleurgesteld, meer nog dan mijn man.
    maar goed, na een dag sippen raap ik nu alles weer bij elkaar.
    even afwachten tot het echt doorbreekt en dan de gyn weer bellen.
    dank jullie wel voor jullie steun en begrip. ik heb er echt wat aan.

20. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Goed dat je er zo in kunt staan! En je hebt echt wel het recht om eens flink te sippen! Het is ook allemaal niet makkelijk. Als je besluit dat je een kindje wil, dan hou je hier toch allemaal niet echt rekening mee (ik niet tenminste met mijn mega vruchtbare moeder en zusje...).
    Toch fijn dat we elkaar kunnen helpen hier op zp! :)

Deel Deze Pagina