PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    toppie trijntje!! en mooie foto ook!! mogen wij het geslacht ook weten als je het weet?? of hou je het helemaal geheim??

2. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0

Hahaha ja natuurlijk! in mn omgeving ga ik het ook gewoon vertellen..

vind het zo spannend allemaal.. de week is in aantocht dat ik vorige keer een miskraam kreeg dus dat vind ik wel even vervelend maar ga er vanuit dat het gewoon goed komt!

nog twee weekjes en dan heb ik eindelijk de 12 weken grens bereikt... ik dacht dat de dag nooit zou komen!

@boef en saar kunnen jullie het wachten nog een beetje aan??

3. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Oh!!! da's leuk!!! ben benieuwd of de chinese geboortekalender bij jou klopt dan!!!! :D:D:D
    ja, dat geloof ik, blijft toch spannend!! idd, dalijk lekker 12 weken en echt genieten!!!

xxx

4. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!
    het wachten gaat eigenlijk wel goed, maar dat komt omdat ik helemaal niet het gevoel heb dat ik zwanger ben... dus nu nog 5 daagjes afwachten, verwacht er niet veel van deze ronde.
    liefs

5. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Hallo dames, ik ben nieuw hier en ik hoop dat ik hier mee mag schrijven.
    Ik zal me even voorstellen, ik ben Linda 38jr en weet al sinds mijn 16e dat ik pcos heb, ben 3 keer zwanger geweest waarvan 2 miskramen en 1 dochter van 5jr zij is gehandicapt en nu loop ik sinds de miskraam maart dit jaar weer in het ziekenhuis.
    1e ronde clomid 50 heeft niks gedaan, 2e was ik al begonnen maar gyn wil volgende cyclus clomid 100 en met echo's follikels meten en pregnyl spuiten, vind het erg spannend allemaal.
    Zie hier een aantal van jullie al zwanger, gefeliciteerd !! en voor degene die nog niet zwanger zijn succes !!

2003 miskraam
    2006 dochter Lorena geboren
    2011 miskraam
    juli clomid 50 geen resultaat
    augustus clomid 50

6. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    #1426 riniti, 15 aug 2011
    Laatst bewerkt: 15 aug 2011
    hoi hoi,

wat gezellig dat je met ons mee komt kletsen...
    wat een naar verleden heb jij, ik hoop dat je je snel bij ons ( zwangeren) aan mag sluiten! succes in ieder geval!
    heb je erg veel last van bijwerkingen van clomid? of valt dat wel mee??
    succes meid, en blijf vooral lekker kletsen hier!!!

xxx

7. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey linda!!
    gezellig dat je met ons mee komt praten:) heftig verleden heb je zeg!! hier zijn er al een paar zwanger geworden van clomid en riniti met spuiten! bij mij deed de clomid niks maar ben nu ook aan het spuiten en zit nu op het wachtbankje omdat ik 3 mooie eitjes had:D komt dus helemaal goed met ons!! heel veel succes met de clomid en klets lekker mee:D

liefs

8. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom mama van Lorena.
    ik hoop adt je hier net zoveel troost van haalt als ik.

ik ben net weer terug van een fm.
    nu nog niks te zien. moet vrijdag weer.
    omdat ik voor de klas sta heb ik het met mijn gyn er over gehad dat ik niet erg makkelijk weg kan.
    na deze cyclus hoef ik alleen nog maar voor een uitgangsecho en dan krijg ik de clomid mee. ik moet mijn eisprong dan zelf in de gaten gaan houden met ovuteste.
    ik vind het wel spannend.
    en misschien is het niet eens nodig na deze ronde.
    ik hoop dat zo.

9. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Hoi, wat een lieve berichtjes meteen, dat goed me goed !!:)

Riniti Ik heb wel last van opvliegers vooral 's avonds, mijn man ligt steeds in een deuk, als ik zeg ik heb er weer één........komt ie al met de ventilator aan hahah
    Verder had ik tegen het eind van de 1e cyclus met clomid last van mijn tong...is hier iets over bekend ? misschien was het wat anders maar t viel zo op, verder geen klachten behalve dan dat ik niet zwanger was grrr.
    Boefff Spannend zeg voor jou nog een paar daagjes, ik ga vrijdag op vakantie maar ik ga voor je duimen !!
    Marion83 zeker spannend, dat ga ik dan ook krijgen na mijn vakantie begin september (als ik niet zwanger raak in de vakantie maar denk het niet) die fm, vind het ook erg spannend.

Ik moet nog erg uitvogelen wat ik hier allemaal kan, behalve kletsen....maar komt goed
    XXX

2003 miskraam
    2006 dochter Lorena geboren
    2011 miskraam
    juli clomid 50 geen resultaat
    augustus clomid 50

10. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey! dat van je tong kan een allergische reactie zijn op de clomid,, heb ik in ieder geval wel al vaker gehoord dat mensen daar last van hadden. ik had met clomid ook verschrikkelijk last van opvliegers, ben blij dat ik daar vanaf ben. ik zal voor je duimen dat je in je vakantie zwanger raakt;) zou wel leuk zijn he:)

@ saar,, nog last van bijwerkingen van de pregnyl??

liefs

11. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hey Boefff,
    Nog steeds gevoelige tepels en ik heb bij elke inspanning meteen last van mijn lage onderrug... Hoop maar dat het goede tekens zijn! :D
    Jij hoeft niet meer zo lang te wachten he!! Spannend meid! Mij valt het wachten nog steeds best zwaar... Ik hoop echt dat het raak is! Zou toch mooi zijn na al dat wachten! :)
    XX

12. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook ik heb steeds meer last van opvliegers. en dan ook 's avonds.
    krijg jij ook iedere keer een fm?
    hopen dat de clomid ook bij jou aanslaat.
    wel raar dat als clomid 50 niet aanslaat je toch nog een ronde moet met 50.
    bij mij hebben ze het gelijk verhoogd.
    een hele fijne vakantie vrijdag. misschien ben je na de vakantie al wel zwanger, je weet het nooit.

13. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Hey boefff wat ontzettend spannend! Nog drie dagen! Jemig leef helemaal met je mee! Ben heel hard aan het duimen hier

En saar jij ook nog even! Leuk hoor :)

Hebben jullie ook al een beetje een voorgevoel?

14. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Hey Boefff ik heb de 2e keer zelf gebeld voor een herhaalrecept voor de clomid omdat ik eerder dan verwacht ongesteld werd en een week later pas afspraak had bij de gyn....ik dacht....zal maar gelijk verder gaan met de clomid anders is de maand verloren.
    Niet wetende dat de clomid niet had gedaan wat het moest. Vandaar, maar mijn gyn legt ook niet veel uit hoor tis een beetje koele kikker vind ik, maar ná mijn vakantie gaan we dus voor het eerst fm doen....spannend hoor
    En uiteraard hoop ik dat het in de vakantie lukt :D

15. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ik hoop het iig heeeeeel hard! ;)
    Ik voel wel vanalles rommelen in mijn buik. Als ik een beetje strek, krijg ik wat steekjes enzo. En verder een beetje vreemd gevoel van binnen. Maar ja, ik heb nu ook voor het eerst in 9 jaar een eisprong. Dus ik weet natuurlijk ook niet meer hoe dat allemaal voelt en hoe het dan tussen dat en ongi voelt. Mss zit het allemaal wel tussen m'n oren... ;)
    Maar ik hoop natuurlijk dat het goede tekenen zijn! :D

@Boefff: zo spannend meis! Nog 3 nachtjes slapen!!! :D Ik duim natuurlijk ook voor jou!

16. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ik verwacht er niet veel van dames,, mijn temp is ook weer helemaal gezakt(al schommelt die wel altijd heel erg) dus denk dat de ongi onderweg is,, wat me nog wel een beetje hoop geeft, is dat ik om het kwartier moet plassen:p en dat heb ik normaal echt nooit maarja,, ik wacht nog even geduldig af en hoop heel hard dat mijn gevoel niet klopt. en zou ik zwanger zijn dan hoop ik wel echt dat ik uit mezelf ongesteld word en dat ik niet weer aan de provera moet want dat duurt dan ook weer 2 weken. afwachten maar.

liefs

17. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    vervelend dat je niet zoon leuke gyn hebt, ik vind het ook helemaal niet fijn als ze niks uitleggen.. tegen mij zei ze de laatste keer ook gewoon van je krijgt de pregnyl,, geen idee wat ik moet doen als ik weer ongi word,, zoiets zeggen ze dan niet.. kan ik dat weer zelf uit gaan zoeken. maar goed, hier op het forum is echt veel informatie en ervaringen te vinden, vind ik persoonlijk wel fijn. fijne vakantie alvast en ik ga duimen voor jouw mezelf en saar dat we na jouw vakantie allemaal zwanger zijn:D:D

liefs

18. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hey meid,

Bij mij hebben ze het wel gezegd. Ik moest als ik ongi werd op cd2 weer beginnen met spuiten (heb recept al meegekregen). Als ik niet ongi word :)D) dan moet ik bellen voor een echo-afspraak bij 7,5 week! Ik weet niet of ze bij jou aan uitgangsecho's ofzo doen? En anders zou ik meteen als je ongi zou worden ff bellen dat je een nieuwe recept moet hebben voor je prikpen. En niet vergeten te vragen met welke hoeveelheid je dit keer moet beginnen.
    Maar laten we hopen dat dat allemaal niet nodig is!! :D

19. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    we zullen er maar gewoon vanuit gaan dat het niet nodig is idd:D bij ons doen ze altijd een uitgangsecho dus dan bel ik gewoon als ik ongi ben.. word je trouwens altijd ongesteld na je eisprong want heb zoon schrik dat dat niet vanzelf gaat..:S

liefs

20. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Komt goed. Ongi is bijna altijd 14 dagen na de eisprong. Dus je hebt een positieve test vrijdag, of je wordt dan of heel snel erna ongi. Volgens mij heb ik hier op het forum ook wel altijd gelezen dat als ze een eisprong hadden gehad, dat ze dan ook vanzelf ongi werden. Ik heb nu ook alleen een recept voor de prikpen gekregen, niet voor de primolut, wat ik normaal wel kreeg.
    Maar nogmaals, je gaat gewoon lekker posi testen vrijdag! :D Dat moet gewoon! ;)
    XX

Deel Deze Pagina