ik weet hoe het is als ze je een jaar door laten lopen. in feb was ik gestopt met de pil. in okt naar de huisarts die zei wacht nog maar even en in maart kon ik uiteindelijk pas bij de gyn terecht. ik moet zo weer. kijken of de vorige gyn niet goed gekeken heeft, of dat de clomid bij mij niks meer doet. ik vind het wel spannend. de hoop die jullie sturen via dit forum, komt bij mij even niet goed aan. ik ben op dit moment echt het vertrouwen in mijn lijf kwijt. en als ik heel sip ben, (zoals op dit moment) geloof ik helemaal niet meer dat ik zwanger ga worden. en ik baal er zo van dat ik dat denk. ik wil dat helemaal niet. ik wil positief blijven. maar dat lukt me op dit moment echt even niet. ik kan wel janken. eerst maar even afwachten wat er vanmiddag wordt gezegd. ik laat het jullie aan het begin van de aond wel weten. Liefs
Nee, precies, lijkt me niet echt handig op je werk! De meeste meiden hebben het dan natuurlijk ook nog niet verteld op hun werk van week 6 t/m 12... Dus het lijkt me niet dat ze daar veel van krijgen! Haha! Mijn baas weet het wel. Die wist al dat ik bezig was. Maar toch lijkt het me niks om het op je werk te doen! Ik zal, speciaal voor boefff, weinig plassen op mijn werk! Lekker opsparen! Haha!
He meid toch. Ik snap het wel hoor, maar ga toch nog even proberen je wat moed te geven! Je hebt iig wel al resultaat gehad met de clomid! Dus mocht je straks toch een clomidresistentie hebben, dan zul je met spuiten ook zeker een ei krijgen! Dat moet gewoon. Maar ja, daar heb je nu niks aan helaas... En ondertussen tikt het klokje maar verder, dat snap ik ook goed... Slaat die 83 achter je naam ook op jouw bouwjaar? Ik ben van jan 83. Nou meid, heel veel succes en sterkte vanmiddag, en hopelijk heb je toch nog een eitje nu!
83 is idd mijn bouwjaar. ik ben van aug. ik heb nu even een dipje. en erg lief van jullie dat jullie proberen moed in te praten. ik ga nu naar het ziekenhuis. kijken wat ze me kunnen vertellen.
geloof het of niet, en dat is niet om je een goed gevoel te geven ( want uit ervaring weet ik dat niemand dat gaat lukken als je je zo voelt) maar ik heb me ook zo gevoeld als jij je nu voelt en dan kan niks of niemand je overtuigen! ik heb ookwat afgejankt en overal tegenaan geschopt, sterkte meid... knuffel voor jou
haha lief van je,, hou je plas maar lekker in @marion, ik heb dat ook af en toe,, zoals gister eigenlijk. ik zat ook in een dip maar als ik dan kijk naar het resultaat van saar en de rest van de zwangere meiden (ongelofelijk hoe snel dat eigenlijk is gegaan, bijna iedereen in tegelijk zwanger) geeft me dat weer goede hoop en dat wil ik er weer vol tegenaan.. komt wel goed hoor marion, wij worden ook zwanger!! bij de een gaat het alleen wat sneller als bij de ander. liefs
@ marion: hoe was het vandaag? Hopelijk ben je niet resistent voor Clomid en is er toch nog hoop deze cyclus! Hou vol he, ook al lijkt het soms alsof het nooit gaat lukken (ik ken dat gevoel), ik ben ervan overtuigd dat ook wij zwanger raken!! Ik heb vandaag nog een ovulatietest gedaan en de streepjes hebben voor 90% dezelfde kleur. Vorige keer had ik ook op dag 18 zo'n "net-niet-test" en op dag 19 een knaltest! Dus ik ben benieuwd hoe de test morgen uit ziet!
vanmiddag was er ineens een eitje van 15 mm te zien. het is wel erg laat, nu cd 21, maar er is iets. ik moet nu vrijdag weer om te kijken of het verder groeit en of er toch nog een eisprong aan zit te komen. het is iig zeker (volgens deze gyn) dat ik de volgende ronde omhoog moet met clomid. dus naar 150, omdat het nu wel erg langzaam gaat. dank jullie wel voor jullie steun. ik probeer me er ook aan op te trekken dat er al zoveel zwangeren zijn en dat het bij mij ook wel ooit zal lukken. al vind ik het wel moeilijk dat ik daar nog niet bij hoor. @ Saar, spannend al die pijntjes en zo en dan ook nog een licht streepje. @ boefff, hoe voel je je nu? @ Bonita, spannend, moet je nu ook nog een keer bloedprikken of moet je op je testen afgaan. @ Riniti, dank je wel voor je steun. ik weet dat jullie weten hoe ik me voel en dat jullie het ook allemaal wel gehad hebben. daarom durf ik het ook te schrijven, al heb ik soms het idee dat ik overkom als een zeur. Liefs
nee joh, je bent geen zeur... daarom moet je het lekker hier schrijven... andere mensen begrijpen dat lang niet zo als wij!! jij moest toch vanmiddag naar het ziekenhuis?? weer niks?? knuffie
@Marion: Jeeh! Een eitje van 15mm! Hopelijk is de clomid 150 niet eens meer nodig! Ik heb eindelijk foto's dames! Even kijken of het lukt om die hier te plaatsen...
En, ben benieuwd wat jullie ervan vinden! De eerste foto is mss niet zo duidelijk, maar op de 2e moet je het wel redelijk kunnen zien!
nu een eitje van 15 mm zie in de reactie waarin ik zeg dat ik een zeur ben vrijdag moet ik nog een keer
Haha! Ik heb pas wat afgezeurd hier op het forum! Maar dat is juist het fijne, wij zitten allemaal in hetzelfde schuitje en begrijpen het dus beter. En daarom lucht het ook gewoon heel erg op als je hier je ei kwijt kan! Het heeft mij iig heel erg goed geholpen! Succes vrijdag, meid!
het lucht idd even op. en dan kunnen we weer verder. mooie foto's trouwens. ik kan er alleen weinig over zeggen. heb er nog geen ervaring mee, alleen witte testen.
@ saar: die foto van de test van 24/8 (vandaag) ziet er prima uit! Hoewel ik ook geen ervaring met positieve tests heb, heb ik begrepen dat het streepje in elk geval roze van kleur moet zijn en dat is die van jou, ook al is die nog niet zo knal! Dus van mij alvast een hele voorzichtige proficiat ! @ marion: wel fijn dat de Clomid toch nog iets doet! Heb jij een idee of het erg is als je pas later in de cyclus de eisprong hebt? Omdat jouw arts zei dat het nu wel erg lang ging duren, bedoel ik. Bij mij was vorige keer op dag 21 mijn eisprong en daar heeft de arts niet echt iets over gezegd (ja, dat het iets later was dan bij de meeste vrouwen). Maar goed, ik had toen natuurlijk al de eisprong en die moet bij jou nog komen, dus dan ben je weer een paar dagen verder. Nou meis, ik hoop dat bij de volgende echo een nog beter eitje te zien is! Ik moet trouwens nu van de arts om de dag klussen, aangezien zij met vakantie is en het bloed niet kan controleren. Het schijnt dat de andere gyns alleen maar echo's doen. Dus ik doe nu ovu-tests en daarnaast hou ik me aan het klusadvies .
nou ik vind dit toch echt positief hoor, heb ze lichter gezien. ben echt heel benieuwd naar vrijdag!! ik duim nog even door voor je maar ik denk dat het duimen al genoeg is geweest @ marion,, oh fijn dat er toch nog wat te zien was dan heb je iig deze ronde wel een kans. ik ga er wel vanuit dat het eitje nog doorgroeit, toch? liefs
dat hoop ik wel. we zullen het vrijdag zien. @Bonita, vorige keren had ik mijn eisprong rond dag 17, dus ook niet snel, maar het is nu natuurlijk al dag 21 en ik heb nog geen eisprong. dus het is later dan de vorige 2 keer en dus moet de dosis verhoogd worden. dus jij aan de klus. ik draai mijn duimen blauw ook voor jou dat het deze ronde raak ik.
Saar! Die is hardstikke positief!!! Die van mij was niet eens zo donker!!!! En de tweede is duidelijker dan de eerste! Wauw! Van harte gefeliciteerd!!!
saar wat super, maar ik zou toch vrijdag nog even afwachten dan kun je zeker een gat in de lucht springen en niet half hahaha. maar hier vandaan al heel stiekum een gefeliciteerd! liefs
dat ziet er idd goed uit saar!!! ben benieuwd naar morgenochtend, maar denk eigenlijk wel al te weten hoe die test eruit ziet