Hey dames, Nou vanochtend weer een testje er tegenaan gegooid, weer een ander merk. Er kwam echt meteen een streepje, maar hij is wel nog steeds erg licht. Dus ik ben nog steeds niet overtuigd. Maar morgen ga ik gewoon alleen mijn CB digital doen, dan hoef ik geen streepjes te beoordelen en dan ga ik het maar geloven als daar zwanger op staat!
En nog steeds streepjes! Deze zijn inderdaad wel erg licht maar het zijn natuurlijk ook weer andere testen dan de vorige.. elke reageert volgens mij weer sneller dan de andere! Morgen inderdaad even CB! ben heel benieuwd wat daar op komt te staan.. alhoewel ik zo goed als zeker ervan dat je zwanger bent!!
spannend saar wat zou er morgen komen te staan, 1/2 weken of 2/3 weken haha. ik mag morgen ook weer naar het zh,, vind het ook een beetje spannend voor mezelf, ben echt benieuwd wat we gaan doen. liefs
Ja ik ben ook benieuwd! Ik zit precies op de 2 weken grens morgen, dus 1-2 en 2-3 kan allebei natuurlijk! Ik had in de gebruiksaanwijzing gelezen dat de conceptieindicator kan aangeven dat je verder bent dan echt is als je een bbz hebt of een meerling. Zou wel grappig zijn als er dan morgen 3+ opstaat, dan heb ik toch alvast een hint dat het er mss 2 zijn! Haha! Maar daar ga ik niet vanuit dat er 3+ komt. Ik heb elke keer zo'n lichte streepjes... Laat je het wel weer weten wat ze zeggen in het zkh? Ik ben ook benieuwd hoe je nou verder moet. En gaan ze ook weer kijken of alles een beetje kleiner wordt/op is geruimd?
ja daar gaan ze ook naar kijken ja, en gaan we het behandel plan overleggen maar ik wil nog een keer puregon en dan op een normale manier en anders een leo,, een second opinion heb ik geen zin in,, weer ander ziekenhuis, weer andere dokters. dus morgen maar weer op mijn strepen staan als het nodig is.. mijn moeder gaat deze keer ook mee dus als het haar niet aanstaat dan breekt de hel los hahaha. we zullen wel zien. hebben we morgen allebei een spannende dag liefs
Hey meiden, Marion: Hopelijk groeit dat eitje lekker door. Ben benieuwd! Hoe laat moet je morgen? Saar: Oehhhh je bent gewoon zwanger hoor. Dat kan toch niet anders! Alvast een voorzichtige gefelicititeerd. Kom hier morgenochtend weer ff kijken. Boefff: Ook voor jou spannend morgen. Ben benieuwd wat je gyn gaat zeggen. Oke nu snap ik van een leo is. Hoe laat heb je morgen de afspraak? Dins: Balen dat je zo misselijk bent. Is dan ook wel moeilijk te verbergen op je werk. Ga je t over 2 weekjes vertellen? Hier verwacht ik zaterdag of zondag mn ongi. Dan weer aan de clomid, maar dan 100 mg. Hopelijk doet dat wel wat. Ben ondertussen ook bezig met koolhydraatarm eten. Hoef niet af te vallen, maar koolhydraten schijnt slecht te zijn voor vrouwen met pcos. Heb dus de natuurwinkel leeg gekocht haha. Ennn ben sinds eergister begonnen met natuurlijke pilletjes. Baat het niet dan schaad het niet. Weet niet of jullie het kennen? Hier is de site: www.pcos-solutions.nl Staat ook handige info op.
ik moet morgen om kwart voor 9 daar zijn.. lekker vroeg dus.. wat apart, ik wist helemaal niet dat koolhydraten slecht zijn voor vrouwen met pcos. moet ik daar miss ook eens op gaan letten haha. liefs
Hey dames! Ik ben gelukkig deze 2 dagen wat beter Wel wat misselijk maar heelll in de verte hopelijk blijft het zo! Saar!! Je hebt echt mooie testjes daar! Ik zag duidelijk dat een van de strepen wat duidelijker is, zou was het ook bij mij, ik zou zeggen dat je zwanger bent ik wacht natuurlijk samen met je mee tot morgen hihihi Ik denk dat ik wel over 2 weken collega's gaat vertellen en ook de rest van de familie Boeff veelll succes morgen meis! Laat je ons weten hoe het gegaan is? Knuffel van mij Hey Marion sterkte en succes voor morgen Rinitii tuurlijk jou naam vergeet ik niet Ons clubje is ietjes breder nu soms met moeheid van mn pregnant brain weet ik het echt niet meer, ik denk helemaal in blanc hahaha Nou dames ik hou het even kort want ben heel moe, du s ik ga naar mn bedje toe haha Liefsss xx
@ boefff alvast heel veel succes morgen! @ saar, ben nog steeds met mn duimen aan het draaien, ik hoop op een zwangere dame erbij! Hou ons niet te ang in spanning he morgen! Ga zo mn bedje in, morgen vroeg eruit en om 11.30 mn echo... Hoop zo dat alles nog ok is....
@trijntje: veel plezier bij je echo! Ik duim voor je dat alles goed is!! @boefff: succes in het zkh meid, laat niet over je heenlopen! @allen: IK BEN ZWANGERRRRR!!!!! Ben zo blij! Ik kan het bijna niet geloven! Na al het wachten en alle zkh bezoekjes, is het dan uiteindelijk nog zo snel gegaan met het spuiten!! Dus voor alle meiden waarbij de clomid niet wil, geef het niet op! Het komt goed! Hier het bewijs :
Wauw saar! Ik log ff in ik dacht misschien heeft ze al getest en ka hoor vroege vogel! Wat super! Super super! Hoe geweldig is dat he in de eerste ronde! Ben zo blij voor je! Natuurlijk kon het niet meer missen met al die streepjes maar deze bevestiging is super! En nu lekker genieten en aan de shop!! En vul even de Chinese kalender van rinkti in! Dikke kus!
saar jaaaaaa gefeliciteerd!!!!!! geniet er maar lekker van en ga maar lekker shoppen vandaag nu word het wel spannend of het er 1 of 2 zijn liefs
@ Saar, GEFELICITEERD wow wat is het ineens rap gegaan bij je. ik ben zo blij voor je. nu ga ik mijn duimen blauw draaien dat hij/zij ook leker blijft plakken en dat alles goed gaat. @ Trijntje, veel plezier bij de echo, ook ik hoop dat nu wel alles goed is. ik denk dat jij straks een heel mooi beebje gaat zien. @ Boefff, veel succes met de echo, ben benieuwd wat jouw vervolgtraject is. liefs