Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Ik kom met de Chinese kalender trouwens op een jongetje uit!
Nou het is jullie gegund wat een spanning zeg de laatste dagen!! Zal straks even het lijste erbij zoeken en dan zetten we je erbij! Moet om 11.45 bij vk zijn! Heb gewoon hartkloppingen...
De chinese kalender even aangepast! Riniti: jongetje trijntje: meisje myuna:jongetje sunlight:jongetje dins: jongetje Saar: jongetje
Hallo Allemaal, Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt kan want in mijn omgeving ken ik niemand met PCOS Heel raar maar altijd heb ik het gevoel gehad dat er iets mis was, daarom ben ik gestopt met de pil na 10 jaar om te kijken of ik gewoon ongesteld werd. en nee na een jaar nog steeds niet, Uit eindelijk naar het ziekenhuis gegaan en ja hoor ik heb PCOS, me leven storte in! ik wil zo graag kinderen. Nu hebben ze een bloedonderzoek gedaan en aanstaande dinsdag moet mijn vriend zijn zaad ook brengen om te kijken of dat allemaal goed is. want we hebben de keuze gemaakt om nu al te beginnen aan kinderen aangezien ik PCOS heb en wij toch heel graag kinderen willen. Mijn vraag is.. Is er nog wel een goede kans om zwanger te worden met PCOS? en aan hoelange tijd kan ik denken dat we erover gaan doen? Ik zou graag meer willen weten over PCOS Hoop dat jullie meer informatie hebben voor mij.. Alvast bedankt. Groetjes Niesuhh
Wat een verhaal. Ook ik heb 10 jaar de pil geslikt en toen ik stopte geen menstruatie. Als je op internet kijkt kan je het een en ander over PCOS vinden. zwanger worden kan wel. je krijgt hormoonbehandelingen, zodat jij een eisprong krijgt. hoe lang het duurt voor je zwanger wordt is verschillend. ik kan alleen voor mijzelf spreken als ik zeg dat ik nu 3 maanden aan de hormonen zit. ik hoop komend weekend mijn eisprong te hebben en dan moet er geklust worden om zwanger te worden. er zijn meiden die korter bezig waren en nu zwanger zijn, er zijn ook meiden hier die langer bezig zijn. het is natuurlijk ook de vraag of en welke hormonen er bij jou aanslaan. Kom af en toe maar gezellig meepraten. wij proberen je te helpen waar we kunnen. ook wij hebben met deze vragen gezeten, dus met veel kunnen we je helpen. Liefs
@allen: IK BEN ZWANGERRRRR!!!!! Ben zo blij! Ik kan het bijna niet geloven! Na al het wachten en alle zkh bezoekjes, is het dan uiteindelijk nog zo snel gegaan met het spuiten!! Dus voor alle meiden waarbij de clomid niet wil, geef het niet op! Het komt goed! Hier het bewijs :[/QUOTE] gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!!!! helemaal toppie meid!!! gewoon hetzelfde als bij mij!!! echt super!!! veel plezier met babyshoppen vandaag!! kuskus
hey dames,, toch redelijk goed nieuw gehad net. mijn eitjes waren al een stuk kleiner.. 3 en 5 cm. nu moet ik over 2 weken terug komen om te kijken of ze helemaal weg zijn en dan krijg ik weer provera om ongesteld te worden, daarna mag ik weer beginnen met puregon (GELUKKIG). we gaan deze keer beginnen met 75.. ik ben wel echt pissig want het aller eerste wat mijn dokter zei was,, ze hebben veeeeeeeel te snel opgehoogd.. al dit gekut dus door de fout van de gyns!! maar goed,, nu gaat het weer een maand duren voordat iik weer aan de gang kan (als over 2 weken alles goed is natuurlijk) pff tis wat allemaal, tis maar goed dat ik weet waarvoor ik het doe. liefs
Welkom hier, er zitten hier inmiddels wat experts die je wel antwoorden kunnen geven als je vragen hebt! Dit is wel goede info: Vrouwenarts | PCOS Verder is het zoals Marion al zegt heel verschillend. De eerste stap zal zijn dat je aan de clomid (hormoontabletjes) gaat om een eitje te laten groeien en springen. Dat werkt bij sommigen meteen de eerste keer al, bij anderen pas met een hogere dosis. Als clomid helemaal niet bij je werkt (20% is resistent) dan is de volgende stap dat je hormonen moet spuiten. Dit werkt bij ieder ziekenhuis weer net iets anders, met een ander merk, maar ook dit is om een eitje te laten groeien. Als het groot genoeg is, krijg je Pregnyl (andere injectie) om het eitje te laten springen. Bij mij heeft het van de eerste dag van het eerste tabletje tot vandaag mijn positieve test 4 maanden geduurd (bij mij werkte de clomid niet, dus dat 3 rondes, en toen 1 ronde spuiten, en hoppakee zwanger!! ). En er zijn hier nog heel wat meiden zwanger ondanks PCOS! Dus het kan zeker! Zie het lijstje hierboven met Chinese kalender, die zijn allemaal zwanger! Nou meid, als je nog ergens vragen over hebt, aarzel niet! En heel veel succes met jouw traject!
Nou gelukkig mag je iig wel verder met het spuiten, maar idd hoe stom zeg dat ze zo idioot zijn geweest met het ophogen! Toch ook niet normaal dat ze jou nog gingen ophogen terwijl je 2 eitjes van 13 had! Maar goed, hopelijk is het over 2 weken allemaal in orde, en kun je daarna weer lekker aan de slag! En dan met de goede dosis ga je Riniti en mij wel nadoen he!!!
hey niesuhh waar kom je vandaan als ik vragen mag? ik ken ook iemand die niessen heet (als dat als je achternaam is) met pcos heb je een goede kans om zwanger te worden hoor, je zal waarschijnlijk alleen wat hulp nodig hebben. ze beginnen meestal met clomid. dit zijn pilletjes die er normaal gesproken voor zorgen dat er eitjes gaan groeien. als dit niet aanslaat mag je gaan spuiten (wat ik doe) dit slaat zo goed als altijd aan.. het is natuurlijk voor iedereen verschillend wat er aanslaat en wanneer het aanslaat, en bij iedereen is het natuurlijk ook heel verschillend wanneer je zwanger raakt. bij meiden zonder pcos kan het ook heel lang duren voordat ze zwanger worden. hoe oud ben je btw omdat je zegt de keuze hebben gemaakt om NU al te beginnen met kinderen? als je vragen hebt laat het gerust weten!! liefs
jazeker daar ga ik voor de vorige ronde telt gewoon niet alleen dat wachten weer, verschrikkelijk. maar goed dat weet je zelf ook wel kben echt benieuwd of je 1 of 2 beebjes hebt liefs
hey trijntje!! goed gedaan maar zie ik nou dat alleen jij een meisje krijgt??? hoe is het mogelijk, haha, ze heeft ze dalijk voor het uitkiezen voor de rest met jou alles goed??
hoi hoi, niet zo somber meid... wij hebben het allemaal hier en kijk eens naar het resultaat!! er zijn heel veel behandelmethodes, komt vast goed joh... hoe rot en vervelend het ook is, ik ben ook wat boos, verdrietig en depri geweest, maar kijk eens naar mijn banner! bij mij werkte clomid niet, maar ben dmv hormonen spuiten in een maand zwanger geworden ( wel een half jaar in het ziekenhuis gelopen) maar jullie kansen zijn helemaal niet verkeken hoor!! hoe oud ben je als ik vragen mag?? nou meid, klets hier maar lekker mee, want je zit hier helemaal goed! groetjes riniti
nou gelukkig meid, gaat de goede kant op dan!! maar wel vervelend dat het dus echt door hun schuld is.... maar ja, je weet nu dat als ze volgende keer weer zo snel gaan ophogen dat dat niet goed gaat dus kan je daar een stokje voor steken!! xxx
Zo dames! ben net klaar en alles is goed! Eerst lag de baby wel erg stil maar vk gaf aan dat hartje goed klopte en alles goed was.. ik ben natuurlijk niet rustig voor ik de baby heb zien bewegen.. en ja hoor ik moest even hoesten en daar was het wurpje helemaal in beweging omdat ik dat graag wilde zien!! Wat super! Ben helemaal in mn nopjes... vanavond aan mn vader vertellen en zondag aan mn schoonouders.. en mn opa En dan weer gewoon leuke kleding aan! Joeehoeeee geen buikje meer verbergen!! Zal morgen even de foto's uploaden.....
He Trijntje, wat super fijn voor je meid!! Wat een goed nieuws toch allemaal vandaag!! Ik word er nog blijer van!
Haha!! Ik ben vanochtend eerst naar mijn moeder gegaan met beschuit met muisjes! Mijn vader moest helaas werken... Daarna nog naar mijn schoonouders, maar die waren niet thuis, die komen straks langs. En ondertussen mijn 3 zusjes gebeld, de broer van mijn man, en een paar vriendinnen. Ook nog ff langs de apotheek voor mijn thyrax (schildkliermeds) en de dokter zit er naast dus meteen maar een prikbrief voor mijn schildklier te testen gehaald (moet nog beter in de gaten worden gehouden als je zwanger bent!) en meteen verteld dat ik zwanger ben!! En toen ben ik eindelijk naar de babywinkel gegaan, gewoon ff lekker rondgelopen, naar wagens kijken en bedjes enzo. Maar heb nog niks voor de kleine gekocht. Ik weet nog niet of ik er dan 1 of 2 van wil!! Maar wel een boek gekocht voor de aanstaande papa (die helemaaal geen boekenwurm is ) en een negen maanden dagboek voor mezelf! Ws ga ik straks nog ff met m'n beste vriendin naar de stad, dan mss toch vast ff wat rompertjes kopen ofzo... Oja, en ik heb me net aangemeld voor Moeders voor Moeders! Ik ga voor jou plassen boefff! En voor alle andere meiden die het nodig hebben!