PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    ja heerlijk goed nieuws!!

Heb je al gebeld met gyn? En al een afspraak gemaakt?

2. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    plas er maar op los saar dat ik over 6 weekjes lekke pregnyl kan spuiten:D:D en als ik dan zwanger word komt dat door jouw;)
    liefs

3. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Wat goed nieuws allemaal vandaag.

Saar: GEFELICITEERD!!! Hoe reageerde je mannetje vanmorgen vroeg? Die had natuurlijk meteen geen zin meer om te werken... Leuk dat je t meteen hebt verteld. Kijk ik ook zo naar uit :D

Boefff: Nou in ieder geval positief dat je gewoon weer een volgende ronde mag spuiten. Inderdaad alleen balen dat er dan weer tijd overheen gaat dat ze nog moeten slinken en dan eerst ongi. Je gedult wordt zo wel op de proef gesteld. Maar de volgende ronde word gewoon jou ronde!

Welkom Niesuhh. Wat is nu het plan? Krijg je nu iets om een ongi op te wekken. Ben je daar al mee begonnen? Op internet is er inderdaad veel te vinden over PCOS. Ik heb nu ook natuurlijke pilletjes van www.pcos-solutions.nl Er staat ook heel handige info op die site.

Marion: Heel veel succes vanmiddag! Laat het ff weten als je terug bent hoe het is gegaan. Ga voor je duimen.

Trijntje: Dat is goed nieuws. Fijn dat alles er goed uit zag.

Haha veel jongens inderdaad volgens de chinese kalender. Ben benieuwd of het straks allemaal klopt.

4. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ja, ik moet a.s. dinsdag al naar het zkh, ik kon lekker bij mijn eigen gyn terecht! Die zal ook wel blij zijn, is zo'n lief mens! :D
    En daarna moet ik schijnbaar niet meer naar de fert.artsen maar naar de zwangerenpoli voor de controles. Ik ben benieuwd, want ze hadden eerst gezegd dat ik als ik zwanger was moest bellen voor een echo-afspraak na 7,5 week. Maar dat zal ik dan a.s. dinsdag wel horen hoe het zit en verder gaat!

Weet er iemand of er dinsdag al iets te zien zou kunnen zijn van een dooierzakje ofzo? Het is dan 4 weken en 4 dagen. Ik wil zo graag weten of het er 1 of 2 zijn!! :D Maar daarvoor zal het nog wel te vroeg zijn, ben ik bang...

5. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Dank je! Ja hij was super blij!! En ook wel een beetje trots op zichzelf dat ie toch maar mooi meteen raak had geschoten! ;)

6. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Ow das lekker snel!! Ik zou het niet weten wat ze dan al kunnen zien.. Mijn eerste echo was 6 week en 1 dag en toen zagen we wel al een heel fijn knipperlichtje... ik denk dat ze wel iets kunnen zien.. . En dan met 7.5 weken? Das dus over 3.5 week ongeveer... ach jeetje wat duurt dat allemaal lang he.... en wat een spanning!!

Eerst maar genieten van het feit dat je zwanger bent!! :D

7. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    hihi, goed bezig jij!!! leuk hoor, dat babyshoppen.... heb je al gekeken wat ongeveer je uitgerekende datum gaat worden ( via de calculator) leuk hoor!!! dalijk nog ff naar de stad en idd rompertjes kunnen sowieso altijd!! nou veel plezier nog en blijf lekker op je roze wolk hangen!!( doe ik na al die weken ook nog steeds ;))

kuskus

8. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    of door mij ;)

9. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    of zou alles van mij naar saar zijn gegaan???

10. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hoi hoi,

ik vind het al heel wat dat je dinsdag al naar het ziekenhuis teruggaat naar je gyn!! ik moest na 8 weken zwangerschap eens langskomen en toen zat ik idd ook ineens op een heel andere afdeling, mijn fertiliteitsarts heb ik nooit meer gezien :( vond dit eigenlijk een beetje raar, maar ja, bij jou gaat dat dan toch al anders, ik weet ook niet wat ze gaan doen dan dinsdag?? denk dat er nog niet veel te zien is?? maar dat weet ik voor de rest niet...
    we horen het wel!!

xxx

11. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    haha ik denk het wel;) en dan krijg ik alles van saar ofzo:D

12. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Hey Riniti!

Hahaha ja idd! En ik moet eerlijk zeggen dat wanneer het klopt ik wel in mn nopjes zou zijn... ik ben nl zelf al fan van roze en dan kan ik me helemaal laten gaan! Hahaha Aan de andere kant een jongen is natuiurlijk ook wel erg stoer :D Nou ja zo lang het maar gezond is.

Hier alles ok.. nog steeds super moe maar ga ervan uit dat dat niet lang meer duurt...

13. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    KUT

sorry moest er even uit.
    ik baal verschrikkelijk.
    het eitje van woensdag is weg, foetsie.
    ik moet nu weer aan de provera en de volgende ronde doen we clomid 150 mg.
    deze maand dus niks.

14. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

De Clomid lijkt toch echt zijn werk te doen! Dinsdag bloed geprikt, was de oestradiol al heel hoog (0,80 terwijl bij > 0,50 de eisprong eraan zit te komen), daarna dagelijks ovulatietestjes gedaan en zie hier het resultaat van gisteren:

15. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijn dat je lijf het aan het opruimen is.
    en nu maar hopen dat ze je niet zo snel ophogen. dan is de volgende ronde voor jou.

16. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    wachten is idd verschrikkelijk

17. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijn dat het goed gaat.
    ik ben erg blij voor je
    hopelijk kan je nu een beetje ontspannen en echt gaan genieten van je zwangerschap.
    ik ben erg nieuwsgierig naar je foto's

18. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    ziet er goed uit, maar het is het nog niet helemaal toch?

19. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Hoi Meiden,

Ik ben kirsten en heb net als jullie ook te horen gekregen dat ik pco heb.. ben er nogal van geschrokken en er komt opeens een heel hoop op me af. Ik zit nu voor de 2e keer aan de primolut en dit keer voor het eerst 50 mg clomid erbij van de 3e tot de 7e dag.
    Nu wil ik graag jullie ervaringen horen. Ik vind het allemaal best spannend, Heb ik nu wel een verhoogde kans op een zwangerschap door de clomid.. want me gyn is ook niet echt heel duidelijk...
    kunnen jullie me tips geven??

alvast bedank

groetjes kirsten

20. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi kristen
    welkom
    een verhoogde zwangerschap is het niet.
    als de clomid aanslaat heb je een groeiend eitje en uiteindelijk een eisprong en dan kan je zwanger worden.
    bij mij sloeg de 50 mg niet aan. de 100 maar even en moet nu weer aan de provera (zelfde als primolut) en dan naar de 150.
    maar er zijn hier ook meiden waarbei de 50 mg wel aanslaat en er is zelfs iemand hier zwanger na 50 mg clomid. maar het is niet te zeggen bij wie 50 mg wel aanslaat en bij wie niet.
    je mag hier natuurlijk altijd je vragen stellen. wij zitten ten slotte allemaal in hetzelfde schuitje.

Deel Deze Pagina