PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    herkenbaar... ik voelde me zo toen ik dit topic startte!!!

2. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Joehoe! DIns!

Daar ben je eindelijk weer! Je hebt niet eens verteld hoe het met je gaat! Nog 3 dagen en dan ben je twaalf week... als je dan een echo krijg ziet ie er zo uit:

http://www.youtube.com/watch?v=jLfd7_pIRCw

Toen ik deze zag moest ik direct aan jou denken... schattig zo zeg twee van die kleine frummels in je buik.

Ben je nog moet en misselijk?

Hier de misselijkheid zo goed als voorbij nog wel steeds moe helemaal nu ik weer aan het werk ben :( Tisook nog eens extra druk want mn collega heeft vakantie..

Wanneer heb je weer een echo??

x

3. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hey saar,

wilde je vorige week niet teleurstellen, maar had eerlijk gezegd al niet anders verwacht... ik mocht in eerst instantie met 6,5 week zwangerschap terugkomen in het ziekenhuis, werd ik met 5,5 week gebeld door het ziekenhuis dat de afspraak een week later werd omdat ze met 6,5 week bang waren nog niks te kunnen zien! toen baalde ik ook gigantisch, maar ja, je hebt er ook niks aan als je daar komt en ze zeggen: ja we zien het hartje niet kloppen maar het zou volgende week wel te zien kunnen zijn... dan zit je ook heel erg in onzekerheid of alles wel goed is! maar wel spannend voor de rest hoor, nou duren die weken nog zo lang he... maar ja, komt goed!

liefs riniti

4. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ze hadden tegen mij eig ook gezegd dat ik met 7,5 week terug moest komen voor een echo. Maar toen ik vrijdag belde, zei die vrouw, nee, je moet eerst nog 1x naar je eigen fertiliteitsarts en daarna ga je gewoon naar de zwangerenpoli. Dus ik dacht al :(
    Maar nu was mijn dr dus echt een beetje verbaasd dat ik daar zat volgens mij... Het was wel goed dat ik er was, want nu is iig mijn thyrax opgehoogd, heel belangrijk voor mijn beepje(s)! ;) En ze was zooo blij voor mij! :D
    Maar goed, ik zie haar nog 1x, met de 7,5 week echo en als die goed is, dan moet ik vanaf dan naar de gynaecoloog blijven gaan. Dan weet ik dat ook maar vast. Hoef ik ook niet meer na te denken of ik thuis of in het zkh wil bevallen, die keuze is al voor me gemaakt. Maar ik vind het niet zo erg. Als ik maar een gezond kindje krijg (of 2!)!!! :)

5. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

6. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    nou ja, wat maf zeg, zo zie je maar dat het in elk ziekenhuis anders gaat, ik wilde heel graag mijn fertiliteitsarts ( ondanks al het onpersoonlijke etc) toch nog bedanken... kom ik in het ziekenhuis met 7,5 week zwangerschap krijg ik ineens te horen dat ik niet meer bij mijn fertiliteitsarts terugkom maar bij de gyn?? :$:( heb mijn fertiliteitsarts ook nooit meer gezien... vond dit ook een beetje rare manier van afhandelen, maar het zal wel... past wel een beetje in het plaatje van het ziekenhuis waar ik liep ( alles vaag en onpersoonlijk) idd, je hoeft dan niet te twijfelen ( al heb ik nooit getwijfeld ik wilde gewoon thuis bevallen als ik de keus had, maar jij hebt die keus niet en nog niet eerder een kindje thuis gekregen dus dan maakt het ook niet zoveel uit denk ik) nou, ben benieuwd hoor over 3 weken zal je ook wel duidelijkheid hebben over het hoe en wat!

kuskus

7. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    ja hoor... heb ik weer... Vandaag telefonisch spreekuur bellen voor uitslag hcg, hebben ze door omstandigheden geen spreekuur!! :( AAAAH! En ik ben al zo zenuwachtig dat het straks niet goed blijkt te zijn! Vanmiddag hebben ze weer tel spreekuur, dan nog maar eens proberen.
    Ik blijf in spanning...

@Dins: ik ben heel benieuwd naar jouw buikje! Heb je al een flink buikje? Ik moet nog bijna 3 weken wachten, dan weet ik of ik jou na ga doen met 2 beepjes! Vind het zo spannend! :D

8. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Wat?! meen je niet! Wat een pech! Inderdaad gewoon vanmiddag aan de telefoon gaan hangen :D

9. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    dank je dins:) ik ben ook blij dat het weer beter gaat maar ben wel nog steeds behoorlijk pissig dat ik nu kan gaan zitten wachten omdat hun veel te snel op wouden hogen.. ik hoop ook dat ik saar gauw mag volgen:)

liefs

10. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Jeeh! Gelukt! Mijn hcg was gisteren (18 dagen na de bevruchting) 245. Dat is best goed toch? Ik dacht als de waarde nou heel hoog zou zijn, dat het mss een aanwijzing was dat het er 2 waren, maar dit is niet echt overtuigend hoog. Moet ik toch nog 3 weken wachten!! :D

11. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Ahh Super! Geen idee of het heel erg hoog is.. maar als dat zo was geweest dan hadden ze dat vast wel aangegeven.

Goed nieuws dus... nu even 3 weekjes wachten! Spannend allemaal weer zeg!

12. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Hallo allemaal

Ik hoop dat ik hier even een vraagje mag stellen; is er iemand die toevllig bij het UMC follikelmetingen heeft? Ik vroeg me af of dit altijd overdag is of ook 's avonds? Lijkt me best lastig met mn werk.

Groetjes!

13. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zit niet bij het UMC dus ik kan je er niet mee helpen.
    bij mij op het werk is het op zich ook wel lastig (ik sta voor de klas) maar omdat mijn directie het weet kan ik gewoon onder werktijd weg voor de echo's.
    ik weet niet of jij je werk in wilt lichten, maar dat kan ook een idee zijn.
    begrijp ik nu goed uit je onderschrift dat je al met de 2e ronde bezig bent?
    hoe hebben ze het dan de eerste ronde gedaan? was die zonder fm?

14. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Bedankt voor je reactie.

Klopt, die was zonder. Maar is niet goed gegaan (zie topic: stress telefoontje). Dus nu wel de metingen vanaf dag 10.

Op mn werk weten ze het maar vind het toch lastig. Ik geef ook les (in t WO) en is toch moeilijk als ik dan net op dagen moet als ik les geef, dat is niet echt te verzetten en vervanging is er ook niet echt. Daarom hoopte ik stiekem dat het ook in de avonden kan.. Maar anders zit er niks anders op dan het toch te overleggen op werk. Het komt vast wel goed, maar vind het toch vervelend. Werk ook niet dichtbij huis/ziekenhuis en doe alles met OV.

15. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey gerbera,

ik had gister je verhaal al gelezen, jonge jonge wat vervelend he! ik hoop voor je dat het nu beter gaat dmv de fms. ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat het ook savonds kan.

liefs

16. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    nee, ik heb het ook nog nooit gehoord... wel in de weekenden ( maar dan moet het net zo uitkomen, je moet natuurlijk om de paar dagen terug!) maar ik weet niet of ze dat in dat ziekenhuis misschien wel doen... succes in ieder geval, mijn werkgever wist ook van niks dus ik ging steeds ff 'met een smoes' tussen het werk door!

xxx

17. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Ik werk in amsterdam dus ff op en neer is niet te doen :) Best knap dat je dat zo stiekem hebt volgehouden joh! Ik heb t gezegd vandaag en ze zijn wel meegaand. Vind t alleen zelf heel naar dat ik dan halverwege een college of les oppak, dat is toch chaotisch voor mij en de studenten. Plus dat je hoofd er dan niet echt naar staat om voor een grote groep te staan als je net van de fmmeting komt gehaast. Het kon overigens alleen van 8.30 tot 9.30.

18. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    Oh wat balen zeg!! Nou meis ik ga hard voor je duimen dat je dit keer wel je eisprong krijg en meteen raak is! Knuffel van mij

19. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    Ja ik heb een nekplooi meeting op mijn agenda staan voor maandag ( 5sep)!

Ben vandaag 12 wekenn!!! eindelijk!!! Ik stuur zwz de nieuwe foto's op ;)

20. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    Ik heb ze ook tegelijk ingenomen. Heb zelf de gyn gevraad en hij dat tegelijk innemen is helemaal prima:)

Deel Deze Pagina