Hoi allemaal, laatste dag van de vakantie...morgen ben ik weer thuis. Ben gisteren helaas ongesteld geworden, mijn temp heeft geen enkele verhoging gehad deze maand....dus ik denk ook geen eisprong...maandag heb ik een echo want dinsdag begin ik met clomid 100mg ben benieuwd hoe het gaat met dat follikels meten. @riniti houd de moed er in en laat je niet van je roze wolk afstoten !!! je moet lekker genieten van je zwangerschap. liefs linda
hey linda,, balen zeg dat je geen eisprong hebt gehad! het gaat dadelijk vast beter als je follikel metingen hebt, dan kun je het lekker zelf allemaal in de gaten houden! ik ga voor je duimen dat clomid 100 wel wat gaat doen!! liefs
Hooiii !! Hahah sorryy ja die moeheid is heeel herkenbaar hoor ik kom thuis van werk en ik ga helemaal plat hoor dan wil ik alleen maar slapen haha! Maar qua misselijkheid veel beter hoor! Moet alleen niet in de buurt wanneer manlief aan het koken is dan zit ik te kokhalsen. Ik ben HEELLL BLIJJ eindelijk 12 weken!!! Maandag heb ik mijn nekplooimeetinggg spannend ik wil mijn kindjes zo graag zien bewegen Zag net de link op youtube wat schattig zeg!! Lief van je om aan mij te denken! Heb je ook nu duidelijk een buikje?? Wanneer heb jij je volgende echo ? Liefsss
@Dins: ik ben heel benieuwd naar jouw buikje! Heb je al een flink buikje? Ik moet nog bijna 3 weken wachten, dan weet ik of ik jou na ga doen met 2 beepjes! Vind het zo spannend! [/QUOTE] Hey Saartje! ja hoor ik heb al een buikje hihi Ik zal een foto van mn buikje maandag posten dan heb je een idee hoe het eruit kan zien met 2 beebjes hahah
Ja leuk!!! Ik ben heel benieuwd!! Ik heb afgelopen vrijdag al in een positiebroek rondgelopen op mijn werk! Niet omdat ik van de baby al een buik krijg... maar mijn spijkerbroek zat echt niet meer! Gelukkig was het niemand opgevallen! Ze weten wel dat ik zwanger ben, maar ik vond het een beetje overdreven. Het zat wel heeeeel lekker! En Dins, veel plezier maandag! Ik duim voor een super echo met mooie hartjes!
thanks linda ... balen voor jou zeg, hopelijk 100mg goeie ronde voor jou meid!! mijn duimen draaien alvast, liefs riniti
yeahhhhh dinsje, eindelijk die rot12wekengrens voorbij!!! morgen dus naar het ziekenhuis??? nekplooimeting én echo?? succes wijffie, veel plezier, ben benieuwd naar de foto's!! hoe laat moet je?? heb je lekker een vrije dag morgen?? xxxx riniti
ik liep af en toe rond de 6e week ook al in een positiebroek... dan gaan die darmen zo lekker naar voren en zit een normale broek niet lekker meer... nu kan ik echt geen ' normale' broek meer aan, ( is maar goed ook hihi) heb je je al aangemeld voor moeders voor moeders? of wacht je nog ff?? xxx
he meiden hoe is het hier? ik dacht ik laat ook weer eens wat me horen. we hebben het namelijk de laatste weken al smoor druk hier. afgelopen donderdag avond de 20 weken echo gehad. ze kon alles behalve het hartje goed bekijken. het zag er allemaal goed uit. maar omdat ze het hartje niet goed goed kon bekijken wou ze ons as dinsdag nog een keer terug dus dat vonden we natuurlijk helemaal niet erg. kunnen we nog een keer naar ons kleine wondertje kijken. het is een buik slaper dus het lag helemaal in elkaar gedoken. dus erg moeilijk allemaal. wij wouden niet weten wat het word. maar we hebben allebei waarschijnlijk een piemeltje gezien dus we krijgen denken we er een jongetje bij. dus we hebben straks 2 stoere kereltjes als we het natuurlijk goed hebben gezien. het was in ieder geval de navelstreng niet. ik zag duidelijk een piemeltje hangen. nou ja het is nu nog steeds afwachten natuurlijk. we zullen over 18 weken zien of we het goed hebben gezien. ritini@ jij mag ook al bijna voor je 20 weken echo denk? verder nog zwangere dames erbij? heb heel wat gemist en geen tijd om alles bij te lezen. liefs sunlight
@ Sunlight wat spannend. zouden jullie het goed hebben of niet. gaan jullie nou dinsdag om bevestiging vragen of niet? hir nog geen zwangere. mijn vorige ronde 100 mg heeft niks gedaan. morgen de laatste provera en dan vanaf dag 3 de 150 mg. ik ben benieuwd fijn om te lezen dat alles goed met je gaat. nu maar hopen dat ze dinsdag het hartje wel kunnen zien.
Hi Meiden, Heb al eens eerder gepost hier maar laatste berichtje alweer even geleden!! Toen was ik net begonnen met clomid 50 mg. Die heeft niets geholpen en toen kreeg ik provera maar de provera hielp niet en toen heb ik gebeld wat ik moest doen en na overleg mocht ik met clomid 100 beginnen! Ik had voordat ik met de provera begon een echo gekregen en toen dacht ze eerst wat te zien maar heb toen bloedtest gehad op hcg en op eisprong en was allebei negatief dus mocht aan provera beginnen. Maar de provera sloeg niet aan dus en toen mocht ik op dag 7 na het laaste pilletje met clomid 100 beginnen en moest afgelopen donderdag op dag 12 terug komen voor een echo om te kijken of er eitjes groeiden... Dus ik donderdag daar heen en dacht nou en benieuwd of ze nu wat hebben gedaan die pillen! Lig ik daar met me benen wijd zegt ze zo zal ik eens gaan kijken of er eitjes aan het groeien zijn, en ze kijkt en is even stil en zegt ze ineens; hmm ik zie hier toch echt iets van een zwangerschap....ik gelijk HUH????? hoe kan dat nou? ja zegt ze echt waar! ik zeg dat kan toch niet?? en die pillen dan? en ik heb vorige week nog gedronken haha en....ze zegt maak je maar niet druk om dat alles ik ga het voor je uitzoeken van die pillen. Ze zegt; je bent na de provera ongesteld geworden? ik zeg nee dat werkte niet...ze zegt heb je niet gebeld? ik zeg jawel en ik mocht gewoon de clomid slikken... Ze zei we gaan bloedprikken op hcg en dan bel ik je strals met de uitslag! Dus ik bloed prikken en toen belde ze me anderhalf uur later op met het nieuws dat ik echt hartstikke zwanger ben en een hcg van 19000!!!! had! dat is toch heel veel??? en dat ik over 2 weken terug mag komen voor een echo om te kijken of er een hartje klopt. De provera en de clomid konden geen kwaad die ik had geslikt. Ik had over de echo ook nog gevraagt hoever het kon zijn en toen zei ze dit ziet eruit als 4 a 5 weken...maar na de hoge hcg eigenlijk niet naar gevraagt! Wat was bij jullie de hcg hoogte? heb er geen verstand van dus weet niet wat normaal is?? Ben benieuwd of het er wel 1 is???? had net gelezen dat bij Dins er ook 2 zijn!!! Nou ik ben nog helemaal overrompeld en kan het nog steeds niet geloven maar eenmaal thuis had ik gelijk een test gedaan en een hartstikke dikke tweede streep die nog donkerder was dan de teststreep haha. Ben zo benieuwd hoever ik ben.... Sorry van mijn ego berichtje maar julie waren zo lief voor me toen ik hier binnenkwam en ik ben hier al zolang niet meer geweest dat ik er weer even in moet komen en ik toch even me verhaal kwijt wilde. Groetjes Debster
heeey sunlightje, wat een gedoetje met die echo joh! kan me idd wel heel goed voorstellen dat jullie het helemaal niet erg vinden om nog een keertje terug te moeten dinsdag jeetje, dus jullie weten waarschijnlijk het geslacht! wel heel leuk, nog een ventje erbij!!! maar gaan jullie dinsdag nou toch om bevestiging vragen of houden jullie het lekker zo?? als ik het goed heb kreeg jij volgens de chinese geboortekalender toch ook een jongetje?? ben benieuwd, blijft toch nog steeds spannend zo!!! ja joh, gaat zo hard!! wij hebben 19 september de 20 weken echo al! ik moet deze week nog werken en heb dan lekker 3,5 week vakantie, we gaan lekker nog een weekje naar texel met zijn drietjes en als we terugkomen gaan we die kleine man zijn kamer afmaken en nog wat kleine dingetjes aan de babykamer veranderen! hoe doen jullie dat eigenlijk, krijgt de baby een hele nieuwe kamer of krijgt jullie ventje een nieuwe kamer?? ons ventje krijgt een heel andere kamer, de meubels van de babykamer zijn best groot en passen niet in een andere kamer als de kamer waar ze in staan hihi, maar dan hebben we nu dus maar 1 kamer echt te veranderen en de babykamer krijgt gewoon wat kleine veranderingetjes ik zit ff te denken tot wanneer ik jou hier ben tegengekomen, denk dat jij alleen hebt gemist dat saar zwanger is geworden! zij was, net als ik gelijk de eerste keer na het pregnyl spuiten zwanger!! nou meid, leuk je weer ff ' gesproken' te hebben hier en tot snel weer he, veel plezier dinsdag bij de echo!! heb je trouwens nog mooie foto's meegekregen?? kuskus riniti
jeetje!!!! wat een verhaal joh!! het moet toch niet gekker worden zou je zeggen, maarre, om te beginnen gefeliciteerd natuurlijk!!!! je hcg lijkt me wel aardig hoog idd, maar ik heb daar niet zoveel verstand van eigenlijk... als je het echt wilt weten en niet meer die 2 weken wilt wachten dan zou ik als ik jou was morgen gewoon ff het ziekenhuis bellen en het ff vragen! wat maakt het uit?? je kan toch zeggen dat je er het weekend over na zat te denken en dat je het toch ff wilt weten hoe dat zit met zo'n hoge hcg??? spannend hoor! dins is idd zwanger van een tweeling, volgens mij ook met clomid 100mg! nou meid, je moet ons maar ff op de hoogte houden van het verloop want ik ben eigenkijk wel heel erg nieuwsgierig heb je veel last van kwaaltjes?? en trouwens je kan toch ook zo'n cb zwangerschapstest met indicator doen waarmee je kan zien hoe lang je zwanger bent?? liefs riniti
Hi riniti, Lief dat je gelijk reageerde! Ja wat een verhaal hey haha kan het nog steeds niet geloven, maar toch is het zo! Ik zat idd te denken om zo een cb test te halen maar kloppen die altijd? Aangezien iedereen andere waardes heeft met hcg? Ik heb nog niet echt veel kwaaltjes, wel veel en snel honger, voordurend rommelende buik en lucht haha en vaak misselijk vd honger. En soms wat moe of prikkende ogen. Oja en slecht in slaap komen maar dat is pas sinds ik het weet hihi. Ik hou je op de hoogte en ben benieuwd wat de andere dames zeggen en vooral over met hcg....
volgens mij kloppen die wel, maar ook daar durf ik niet voor 100% een zeker antwoord op te geven... misschien weten de andere meiden dat?? vind het in ieder geval heel erg leuk voor je en hoop van harte dat je over een paar weken een hele mooie echo hebt... kijk je ook ff op de chinese geboortekalender?? wij hebben een aantal pagina's terug een lijstje gemaakt van wat er bij wie uitkwam, (jongetje of meisje) als je het leuk vind moet je jezelf ff bijvoegen op het lijstje! liefs riniti
@ Debster jeetje wat een verhaal. hebben ze het toch goed gezien voordat je aan de provera begon. ze hadden toen toch iets gezien? hoe wisten ze dat de 50 mg niets deed? heb je echo's gehad? in ieder geval heel erg gefeliciteerd. fijn dat je toch zwanger bent. en bent gebleven na de provera. ik kan je niet helpen met je hcg waarde. ik ben nog niet zwanger dus ik zou het niet weten. anders zou ik zoals riniti al heeft gezegd vandaag gewoon even bellen om te vragen hoe het zit. ik hoop op een goede echo over 2 weken. laat je het ons ook weten?
@ de rest ik heb vandaag de laatste provera. nu dus wachten op mijn menstruatie en dan de 150. ik ben benieuwd.