Hey Dins! Wat spannend vandaag zeg!! Laat even weten hoe de meting was en natuurlijk even foto's showen als je wat mee krijgt.. en ben ook wel erg nieuwsgierig naar je buikje! Mijn volgende echo is 19 september pas.. als ik 15 weken en hoop heel stiekem dat ze het geslacht kunnen zien Verder heb ik net even gemaild of ik even hartje mag zien/luisteren deze week. merk toch dat ik wel bevestiging nodig heb... zou het fijn vinden als ik de baby eindelijk ga voelen! Pff buikje?? jemig ik heb me toch al een buik.. normaal heb ik nl een mooi plat slank buikje... nou die is nu al verdwenen! Ben ook bang dat ik giga aan ga komen... Hier in elk geval een foto van mn laatste echo 11 +4
hoi trijntje wat een mooie foto weet je al of je nog een keer mag om het hartje te horen? ik hoop het wel voor je. stelt je toch wat meer terug, al heb je de rest wel goed kunnen zien. liefs
Ja leuk he Heb zojuist gemaild meestal reageren ze wel snel dus zal het zo wel horen wanneer ik even kan komen Zal vast geen probleem zijn! Hoe gaat ie nu met jou? Alweer vorderingen?
hey nee wij gaan niet om bevestiging vragen. we willen het niet zeker weten haha. en nu al helemaal niet nu kunnen we helemaal denken is het nou wel zo of hebben we het helemaal verkeerd gezien. dus des te leuker hahaha vinden wij tenminste. oke nou jammer dat je nog niet zwanger bent. en ik hoop voor je dat 150 wel aan gaat slaan. en dat ook jij snel een beepje in je buik mag hebben. ik hoop ook dat ze dinsdag het hartje wel goed kan zien anders moeten we naar de gyn want ze mag niet nog een keer zien. nou ja we zien wel even en wachten af! morgen weten we meer. liefs
hey hey, ik ga niet om bevestiging vragen. we willen het gewoon echt nog niet weten we zien het 7 jan ong wel. saar zwanger had ik ong mee gekregen ze had steeds wel streepjes maar wist niet zeker of het nou door de pregnyl kwam of dat ze echt zwanger zou wezen maar dus wel echt zwanger nou helemaal super super super super!!!!!!!!! ons kereltje heeft gelijk een andere kamer gekregen ik was toen 7 weken zwanger is hij over gegaan heb de kamer in 1 week tijd klaar gemaakt. ik wou niet dat ons zoontje jaloers zou worden en dacht nou moet ik daar weg en komt de baby in mijn kamer. dus heb ik gelijk maar gedaan. hij lag dus al met 1 jaar en 5 maanden in een 1 persoons bed. hij heeft echt een stoere jongens kamer gekregen met een blauw gestreepte muur met zwart wit en 2 kleuren blauw en grijs en een hele mooie muur vind ik zelf. hij weet niet beter dan dat hij altijd op die kamer heeft gelegen volgens mij. dus geen jaloezie hier hahaha. oh leuk 19 sep de 20 weken echo helemaal super en spannend natuurlijk. ik was tenminste wel heel erg zenuwachtig! maar zover we hebben kunnen kijken lijkt het allemal goed. nu hopen dat het hartje ook goed is! ja heb ook fotos mee gekregen maar die moet ik dan scannen en dat kan ik niet dus kan ze hier niet laten zien. of ik moet mijn man vragen maar die heeft het te druk met klussen!!!! liefs
Ik had me meteen die dag van de posi CB test aangemeld!! Ik heb net vanochtend de intake gehad, en het eerste plasje zit al in de fles!
Fijn dat alles goed is! Nu nog het hartje kijken morgen, ook weer spannend!! Ik ben idd in de tussentijd zwanger geworden!! Ik was net als Riniti gaan spuiten met hormonen, en heb 12 dagen moeten spuiten, toen had ik 2 eitjes, 1 van 18mm en 1 van 20mm!! Toen dus pregnyl gespoten en hoppa meteen raak!! Mijn manneke was best trots op zichzelf! En nu leven we naar 20 september toe, dan heb ik met 7+5 mijn eerste echo om te zien of het 1 of 2 beepjes zijn, en of ze op de goede plek zitten en of het hartje klopt (of 2!). Heel spannend dus! Veel succes morgen bij de echo! Hopelijk laat die kleine jullie nu beter kijken!
@Debster: Tjonge wat een verhaal zeg!! Maar super gefeliciteerd!! De Clear Blue indicator is behoorlijk betrouwbaar, maar hij heeft maar 3 dingen die die aan kan geven. Hij zegt 1-2 weken, 2-3 weken of 3+. Dat zijn dus de weken geteld vanaf de bevruchting, dus hier moet je nog 2 weken bijtellen. Als jij dus 5 weken of 6 of 7 bent, dan krijg je toch de 3+ te zien in alle gevallen. Hier vind je trouwens een tabel met de hcg-waarden: 9Maand.com... Zwanger worden... En dan? Zwangerschap, bevalling en je baby! Je ziet dat het erg verschillend kan zijn, je zou met die 19000 tussen de 28 en 78 dagen na bevruchting kunnen zitten. Ik had zelf ook op hcg laten prikken toen ik 4 weken en 5 dagen zwanger was en toen was mijn hcg 245. Dat was een goede uitslag zeiden ze. Volgens mij verdubbeld de hoeveelheid hcg ongeveer om de dag, dus dan zou ik rond de 19000 moeten zitten als ik 6,5 week ben ongeveer. Misschien heb je hier iets aan! Hou je ons op de hoogte?
succes marion, hopelijk helpt het deze keer wel en hoef je ( omdat je dat liever niet wilt) niet te gaan spuiten! ik duim voor je meid! xxx
mooie echo trijntje!! ziet er heel goed uit!! hou op schei uit over die buik, ik heb ook zo'n megabuik!! hey en ik zie dat je 19 september voor je echo moet?? leuk! ik ook voor de 20 weken echo!! volgens mij is met 15 weken het geslacht al te zien ( als het kindje goed ligt) want mijn vriendin kon vanaf 15 weken een pretecho laten maken volgens mij en dan kon ook het geslacht al bepaald worden! liefs riniti
toppie meid!! ben je voor de rest niet misselijk?? heb je geen last van de geur uit die flessen?? succes de komende weken, en je moet maar zo denken: het is voor een goed doel, ik kreeg afgelopen vrijdag nog een tas van mvm thuisgestuurd omdat ik t/m week 16 had ingeleverd!! xxx
kijk, hier heeft ze denk ik idd meer aan! ik ben niet zo op de hoogte met die hcg waardes, toen ik daar nog op liet prikken was het altijd nul comma nul... hihi x
Gelukkig ben ik nog niet echt misselijk, af en toe wel een beetje, en geen eetlust, maar ik heb nog steeds niet hoeven overgeven: Hoera!! Hopelijk blijft het zo! Ik had mijn adem ingehouden toen ik het in die fles goot, maar had daarna toch wat van de geur opgepikt, maar het viel nog wel mee vond ik. Het was een soort ontsmettingsalcohol-lucht ofzo. Maar mss als ik misselijker word dat het meer gaat tegenstaan! Afwachten maar!
Hey Dins, Wat hou je ons lang in spanning!! Ow ik mag woensdag weer even spieken Ik ben zo blij met mn VK! Moet er niet aan denken dat je maar twee keer een echo hebt ofzo.. pfff
Ik wil wel op het lijstje hoor! leuk! Ik had al eens gekeken en er staat een jongen bij!...ik hoop eigenlijk dat die horoscoop GEEN gelijk heeft want we hebben een zoontje en zouden nu zoooooooooo graag een meisje krijgen!!! Ik weet ook wel als het maar gezond is en natuurlijk is een jongen welkom daar niet van maar ik ben zo benieuwd hoe een meisje er van ons uit zou zijn hihi en lijkt me zo leuk om meiden kleertjes te kopen wat dat betreft ben ik wel een echte meisjes mama.... Ik zal het lijstje eens opzoeken...
Hi, Ja de arts dacht idd iets te zien voor ik aan de provera begon maar omdat ik ook veel last van van pijnlijke borsten en pijn in me buik dacht ze aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap...dus moest ik laten prikken op hcg en eisprong maar ik had geen eisprong gehad volgens de test en geen hcg dus kon niet zwanger zijn....maar ja nu zat er ineens dus toch wel wat!... Ik heb met 50 mg clomid idd echo's gehad om de 2 dagen ik kreeg er nog 1 net voor me vakantie en moest eigenlijk darna nog 1 maar toen gingen we dus op vakantie maar toen werd gezegt er groeit nu nog niks dus waarschijnlijk gaat er niks meer groeien en toen ben ik op vakantie gegaan en na de vakantie een echo voor ik dus met provera begon... En nu ging ik dus donderdag voor een eimeting omdat ik op dag 12 zat en toen ineens was ik dus volgens die arts (krijg elke keer een andere) 4-5 weken zwanger. En jij? ben jij ook met clomid bezig?
Hmm dan heeft het misschien weinig zin om die CB te halen, dan wacht ik wel netjes tot volgende week vrijdag en dan heb ik hopelijk goed nieuws en hoor ik ook gelijk hoever ik ben. Dus het verschild echt heel veel per persoon dat hcg stom he! Ik vond het al erg veel ik dacht gelijk straks is het een tweeling ofzo?? maar dat heeft er ook niks mee te maken geloof ik he? Het vage is bij mij vorige zwangerschap kwam ik er pas achter dat ik zwanger was toen ik al 7 weken was omdat toen pas de test heel licht positief werd...en nu had ik een dikke vette tweede streep die nog dikker was dan de teststreep! Ik zal zo een op die site neuzen, bedankt iig en ik hou jullie zeker op de hoogte! ik vind jullie wel een gezellig clubje en voel me hier welkom!
Heeyy damess en Riniti! IK moest ff bij komen want was erg moe net gekookt maar kan nu nog niet eten ben een beetje misselijk van de geur Ik heb jullie beloofd voor een update Het is super gegaan ik kon beide beebjes zien bewegen het was heel mooi om te zien en 2 mooi knipperlichtjes! Volgende wekk donderdag krijg ik de resultaat te weten. Ik heb de nekplooimeeting gwn uit eigen keuze gedaan eingelijk ben een beetje controlefreak heheh Ik zal deze week de foto's posten ze zijn heel mooi Ik ga weer effe liggen zodat deze misselijkheid zo snel mogelijk kan zakken Liefs en knuffelss !!
hey dins!! wat fijn dat je 2 mooie knipperlichtjes hebt gezien, en dat de beepjes beweegde ik ben benieuwd naar de fotos liefs