PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    hey Boefff, wat ontzettend goed nieuws zeg! Ik hoop dat het deze ronde goed gaat en dat je zwanger mag raken!

Ja ongelofelijk he... ik kan er ook nog steeds niet bij dat dat daadwerkelijk in mn buik groeit... zo jammer dat ik nog niks voel ;)

2. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Jeeh Boefff, fijn zeg dat je door kan!! :D
    En nu lekker alleen met 75 IE spuiten en dan lekker 1 mooi eitje en meteen zwanger! Hoppakee! Ik ga duimen! :D

3. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Nou ja snel...heb er toch een jaar op moeten wachten hahahaha me vorige was snel in 2de cyclus al!

4. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    1 eitje:$ doe maar 2:p:p net als jij,, moet jouw wel na gaan doen he;) ik ga nu idd beginnen met 75 dus hopelijk loopt het net zo goed als bij jouw.. de pregnyl ligt alweer in de koelkast:D nu alleen nog 2 weken wachten op mijn ongi:S

liefs

5. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ trijntje: wat een mooie foto's!

@ myuna: hoe ver ben jij nu? Ik zag het niet in je onderschrift. En hoe was de nekplooimeting?

@ boeff: goed nieuws meid!! Hopen dat het komende cyclus raak is!

@ marion: de symptomen waren niet te missen gisteravond. Echt buikkrampen en pijn in mijn rug. Vanochtend ook nog en jawel... daar was de menstruatie! Ik heb weer gebeld naar het ziekenhuis en krijg maandag een telefonisch consult. Ik heb nog gevraagd of het niet erg was dat het dan cyclusdag 4 is en ik normaal op dag 3 met de Clomid moet beginnen, maar dat zou niet erg zijn, zei ze. Dus eens afwachten wat de arts zegt (zal wel naar 100 mg gaan denk ik).

6. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Mooie echo's @trijntje die 2e boven is inderdaad heel duidelijk, leuk is dat toch weer om te zien he

@boefff, fijn dat je weer door kan dat lange wachten wordt je ook gek van, ik heb trouwens zelf stiekum ook zoiets....als het er 2 zouden zijn (schiet vaak genoeg door mijn hoofd) dan zou ik ook blij zijn !!
    Ik hoop dat het deze ronde raak is voor jou, ik ga voor je duimen

fijn weekend allemaal !!

2003 miskraam
    2006 dochter Lorena geboren
    2011 miskraam
    juli clomid 50mg geen resultaat
    augustus clomid 50mg geen resultaat
    september clomid 100mg, maandag 12 sept 1e keer follikelmeting

7. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Trijntje, wat een mooie foto's

@ boeff, wat fijn dat je vandaag weer mag beginnen met provera.

8. CasSss

CasSss Lid

9 sep 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi,

Ik heb ook pco, eerst een paar keer clomid gebruikt, dit gaf geen resultaat...ik ben nu ongeveer 2 weken aan het spuiten 33 IE heel weinig...vanmorgen heb ik een echo gehad, hier was nog niks op te zien...moest gewoon door gaan met spuiten ( 33 IE) en volgende week weer komen...hoop dat er dan wel wat te zien is... heeft iemand van jullie dit ook gehad op deze manier???

Alvast een fijn weekend!!

9. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    met snel bedoelde ik, dat je met een nieuwe ronde was begonnen terwijl je al zwanger was. en dat je dus sneller zwanger was dan je dacht. snap je wat ik bedoel?

10. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    je kan clomid beginnen met slikken van dag 3 t/m dag 5.
    dus dat geeft idd niet.
    bij mij nog geen symptomen dat het zich aandient.
    dug nog een dag langer wachten tot ik kan beginnen.
    succes maandag

11. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom
    ik kan je er helaas niet mee helpen, maar er zijn hier genoeg meiden die ook aan het spuiten zijn. zij kunnen je denk ik wel helpen.

12. CasSss

CasSss Lid

9 sep 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL

Hoi marion,

Ik las inderdaad dat er meer meiden zijn die aan het spuiten zijn...mijn gyn zei dat ze het rustig aan wil gaan doen, het kon wel 60 dagen duren zei ze :s
    wat gebruik jij dan?? clomid gewoon?? helpt het bij jou??

13. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik gebruik nu clomid.
    eerste ronde met 50 mg heeft niets gedaan.
    daarna 2x een ronde met 100 mg, daarbij heb ik 2x een eisprong gehad.
    derder ronde 100 mg heeft weer niet geholpen.
    en nu zit ik te wachten op mijn menstruatie (morgen of overmorgen) en dan ga ik beginnen aan de 150 mg. en als dat niet werkt moet ik (helaas) ook gaan spuiten. ik heb het alleen niet zo op naalden.

60 dagen is wel heel erg lang wachten.
    ik hoop dat je misschien toch wel op mag hogen om het wat sneller te laten gaan.

14. CasSss

CasSss Lid

9 sep 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL

wel raar dat je bij de 3e keer geen eisprong had ja, maar misschien dat het nu wel goed gaat met 150...
    ik heb 3 keer over 50 mg gehad, 3x erg ziek er van geweest, en verder geen resultaat gehad... toen moest ik ook gelijk stoppen...vandaar dat ik gelijk begonnen ben met spuiten...eerst vond ik het ook heel eng om dat ik ook niet van naalden hou...maar het valt mij 100% mee...
    Ja ze zegt ik ben bang als ik het nu ga verhogen dat er dan te veel eitjes gaan groeien...ik denk zelf dat ze dit nog een week probeerd, mocht er dan nog niks gebeurd zijn dat ze als nog zegt van we gaan 1 stapje hoger...

Ik hoop voor jou dat je menstruatie snel op gang komt, kun je mooi beginnen met clomid 150 mg!!

15. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    haha!! :D Als je het dan maar bij 2 houdt! Geen tennisballen meer maken hoor! Dan maken wij ons allemaal weer zorgen om jou! Ik heb al een paar flessen gevuld, dus spuiten maar die pregnyl! ;)
    En eerst maar weer eens waaaaaaaaaaachten: voor de verandering... ;)
    Succes meid deze ronde, op naar de tweeling! :)

16. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    wachten ja,, dat hadden we nog niet gedaan de afgelopen tijd!! haha en die tennisballen was eenmalig:p zover laat ik het niet meer komen! gewoon rustig 75 en op 75 blijven, kijk naar jouw!! het duurt even voordat je wat ziet maar dan heb je daarna ook wat:D dus geen tennisballen voor mij meer:p

liefs

17. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Boeff,wat fijn dat je weer mag starten.Moet je weer goede hoop geven,toch?Idd nu rustig aan doseren en op naar de tweeling!Knuffel!

Saartje,ik ben zo blij voor je meid!Ook aan t plassen voor MvM?
    Nog ff wachten en dan jullie 1e kijkje bij de baby.

Trijntje,wat een mooie plaatjes!Heerlijk hè!

CasSss,welkom hier.Hopelijk kunnen de andere dames je helpen met je vragen over het spuiten.Ik ben dmv Clomid zwanger geraakt,..ik kan je er dus helaas niet bij helpen.Suc6!!

Bonita,wat balen van je ongi.Op naar de volgende ronde,...hopelijk een goede ronde!

Ben vandaag voor de nekplooimeting geweest.Alles ziet er prachtig uit en de kans op Down is minimaal.De bevallingsdatum is terug gezet op 10 maart 2012!Toch weer wat eerder dan eerder berekent was.hebben zo ontzettend genoten van alle beelden van ons kleintje!Heerlijk!De echoscopiste had er zin in,...ze heeft een halfuur lang alles laten zien.Ik zal proberen of ik er foto's op kan zetten.

Xx

18. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    Hey dames!!

Hier is de pic eindelijk hahahha :D Sorry dat het zo laat is.. had erg druk deze week :)

19. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow dins wat een mooie foto!!!!!!!!!
    super om dat te zien.

bonita, deze ronde wordt onze ronde

20. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Jazeker ben ik aan het plassen voor MvM! ;) Dankzij al die plasjes ben ik ook zwanger geworden, dus nu is het tijd om wat terug te doen! :D
    10 maart ben je dus uitgerekend, dus nog 26 weken te gaan! Dat begint al op te schieten zeg, bijna op de helft! :) Wat fijn dat je zo'n toffe echoscopiste had die er de tijd voor nam! Ik mag over 11 nachtjes slapen voor het eerst naar de kleine of de kleintjes kijken! Ben zo benieuwd! :D

Deel Deze Pagina