dan schelen wij een dag. ik ga morgen nl beginnen met de 150. ik hoop dat het bij ons allebei goed aan gaat slaan en dat het onze ronde wordt.
Ik hoop het ook voor jullie meiden!!! Dat de clomid maar eens goed zijn werk gaat doen, en jullie maar voor net zo een grote verassing mogen komen te staan als mij.....ik geloof het nog steeds niet!!!!!!!!!!!
@marion en @debster Het is bij mij inderdaad de vraag of ik een eisprong heb mijn hormonen zijn niet iedere cyclus goed genoeg om een eisprong te hebben, plus dat ik al 38 ben we moeten een beetje voort gaan maken zogezegt, de 3 keren dat ik zwanger ben geraakt duurde het ook erg lang voordat ik zwanger werd...dus vandaar het spuiten. 2003 miskraam 2006 dochter Lorena geboren 2011 miskraam juli clomid 50mg geen resultaat augustus clomid 50mg geen resultaat september clomid 100mg, maandag 12 sept 1e keer follikelmeting 12 sept 1 eitje 15mm, 13 sept pregnyl
Hoi meiden, Moet nog even een beetje inkomen. Jullie zijn volgens mij al verder dan dat ik ben. Even een vraagje op wat voor tijdstip kan ik het beste clomid nemen? Hopelijk weet iemanddi groetjes san84
Ahaaa zo zit het dus! kijk weten we dat ook weer he! haha. Ik had bij clomid 50 ook geen eisprong (dachten we nu blijkt misschien een hele late!) en toen kreeg ik clomid 100 en ik ging vorige week al naar het ziekenhuis met de gedachte het zal wel clomid 150 worden en daarna spuiten maar als het zover komt ga ik niet verder dan is het niet voor me weggelegt een tweede, maar toen werd ik ineens bij de follikelmeting verrast dat ik al zwanger was!!!! dus ja dat was wel even heel er schrikken haha geloof het nog steeds niet maar vrijdag de tweede echo om te kijken hoever ik ben en of er een hartje klopt....hop zo dat alles goed is! En vervelend zeg dat je 2 miskramen heb gehad! gelukkig heb je wel 1 dochter. Mag ik vragen wanneer de miskramen fout zijn gelopen? ik probeer er zo weinig mogenlijk bij stl te staan maar kan altijd gebeuren misschien dat ik me er daarom wel vanaf sluit en het nog niet helemaal geloof....
Oke dan doe ik dat ook ben niet zon pillen slikker en s' ochtends krijg ik alleen wat yoghurt weg. bedankt voor je antwoord. Groetjes
Wow dat is me toch ook wat, geweldig dat het toch gelukt is. De 1e miskraam was al met 5 weken, de 2e was maart dit jaar met 8 weken had het hartje al zien kloppen. Is misschien niet zo goed voor je om dit te weten maar tuurlijk kan het altijd gebeuren helaas, maar we gaan er van uit dat het goed gaat bij jou, en hopelijk gaat het bij mij ook lukken dit keer. Ja gelukkig heb ik een dochter, helaas is ze gehandicapt en ze is hartstikke lief maar ik zou bijvoorbeeld ook zo graag met mijn kind de gewone dingen doen die andere ouders ook doen met hun kinderen. 2003 miskraam 2006 dochter Lorena geboren 2011 miskraam juli clomid 50mg geen resultaat augustus clomid 50mg geen resultaat september clomid 100mg, maandag 12 sept 1e keer follikelmeting 12 sept 1 eitje 15mm, 13 sept pregnyl
oke, dat is inderdaad wel een eindje uit mijn richting haha.. ja dat willen ze ook bij mij gaan doen, gewoon op gaan hogen tot het groot genoeg is, en inderdaad ook niet tussen door ongi worden...daarom zei ze ook dat ik wel lang kon spuiten... Ja ik heb er ook wel een goed gevoel bij:d Nee dat geloof ik best, denk dat het dan ook wel heel onwerkelijk is als het dan ineens wel zo is:d... vrijdag moet ik weer voor een echo. laat dan wel even weten hoe het is gegaan:d wanneer kreeg jij ook al weer een echo??? liefss
Oh jeetje daar schrik ik een beetje van je gaat er zo van uit dat iedereen maar een gezond kind heeft maar zo zie je maar dat als je eenmaal zwanger ben dat is wonder 1 maar dat ze dan ook nog eens gezond zijn (geen handicap of iets aan de gezondheid) is dan wonder 2! Ik hoop echt van harte dat je snel zwanger bent en je nog een mooi wonder mag krijgen alleen dan idd zonder handicap en helemaal gezond want lijkt me idd wel een hele opgave wat je nu al hebt...tjee het is je echt dubbel en dwars gegund hoor na alle ellende die je eigenlijk al heb gehad! Ik duim echt voor je!
Hoi! Ik ben nieuw hier. Ik ben 25 jaar en 1 jaar en 3 maanden bezig met hopelijk zwanger te raken Nu 3 keer Clomid bij PCOS en deze week testen. Was vorige ronde ook een week later, dus wacht deze keer ook een extra week af voordat ik durf te testen. Last van mn hormonen momenteel, dus al die dikke buiken en mensen die zwanger zijn, best confronterend!
Welkom Fayalobi, zal voor je duimen !! 2003 miskraam 2006 dochter Lorena geboren 2011 miskraam juli clomid 50mg geen resultaat augustus clomid 50mg geen resultaat september clomid 100mg, maandag 12 sept 1e keer follikelmeting 12 sept 1 eitje 15mm, 13 sept pregnyl
Snap ik hoor dat je ervan schrikt zou ik ook doen als ik dat van iemand zou horen, voor mij is het allemaal heel gewoon geworden. Ik weet dat het heel zwaar is met mijn dochter, heb er een hoop voor op moeten geven maar de wens naar een 2e kindje was bij mij al snel aanwezig, bij mijn man niet die heeft er even over gedaan, maar ook over het feit dat wij een gehandicapte dochter hebben. Het accepteren is erg moeilijk maar het is niet anders. Mensen zeggen wel eens tegen mij, ik vind het knap hoor hoe je je zo goed houd en er mee om gaat, dan zeggen ze ook nog....ik zou het denk ik niet kunnen hoor, dan zeg ik altijd Je moet wel, je kan toch je kind niet in de steek laten.... En dat we het dan durven voor een 2e....jah dat heeft meerdere redenen, wat ik al zei ook eens naar de speeltuin willen etc. maar waar ik de laatste tijd vaak aan denk...wie zorgt er voor mijn meissie als er iets met mij gebeurd, met ons....al is het alleen maar zorgen dat ze goed terecht komt. Maargoed, we gaan vol goede moed vanavond pregnyl spuiten....oh ik hoop maar dat ik het goed doe... Wanneer kreeg jij nou ook alweer een echo ?? XX
Nou respect voor jou en alle ouders die hetzelfde hebben! En ja je hoopt allemaal op een gezond kind maar het kan helaas iedereen gebeuren maar idd wel raar dat sommige mensen dan zeggen ik zou het niet kunnen....tent eerste je moet wel idd en tent tweede je houd toch al van het groeiende kind in je buik en als het geboren is alleen maar meer dan kan je die niet aan de kant zetten natuurlijk! Mag ik vragen wat voor handicap ze heeft? En wist je het al tijdens de zwangerschap? Als je de vragen te persoonlijke vind en liever geen antwoord geeft dan begrijp ik dat ook hoor. En ja idd knap dan jullie het toch weer aan durven is toch weer een risico maar snap ook wel dat je de dingen mist die je nu niet met je kind kan doen... Ik heb a.s vrijdag weer een echo en hopelijk zie ik dan een hartje kloppen en weet ik hoever ik ben.... Succes vanavond met spuiten, lijkt mij ook erg spannend ik ben al blij dat ik over me angst voor bloedprikken heen ben na mijn vorige zwangerschap, toen moest ik zooooo vaak maar kijken durf ik nog steeds niet dan val ik flauw hahahaha.
Ohhh... dan liggen we weer samen op schema ! Ik ga ook duimen dat we allebei deze ronde succes hebben!! Zet hem op !
Hey mama van Lorena, wat een verhaal zeg! Ik hoop dat het jullie gegeven mag zijn om nog een kindje te krijgen! Is de handicap van je dochter erfelijk of is er geen verhoogde kans dat een volgend kindje ook die handicap heeft? Meid, ik duim voor je dat het met spuiten maar snel raak mag zijn!
Even een algemene vraag van mij... ik moet waarschijnlijk deze cyclus gecontroleerd worden d.m.v. follikelmetingen. Hoe vaak hadden jullie per cyclus een follikelmeting? Moet je dan elke dag of om de dag naar het ziekenhuis? Of zit er langer tijd tussen? En hoe deden jullie dat met je werk (verlof inleveren)? Ik zit er namelijk mee dat de metingen hier in het ziekenhuis altijd in de ochtend zijn en ik dus echt onder werktijd erheen moet. Morgen heb ik een gesprek met mijn baas, dan ga ik het vertellen, zodat hij weet dat ik komende tijd vaker afwezig zal zijn.
ik heb metingen gehad om de 2 a 3 dagen. ik sta voor de klas dus het is voor mij best lastig om weg te gaan, maar het lukt wel ik heb de directie ingelicht, bijna al mijn collega's weten het, en die staan voor me klaar. ik ben vaak een uur weg van mijn werk, er naartoe rijden, 5 min binnen en dan weer terugrijden, maar dit wordt altijd opgevangen door de directie of een collega. ik krijg het ook niet voor elkaar om het buiten de schooltijden te doen. het is goed dat je een gesprek hebt met je baas. leg hem het probleem voor en jullie zullen er vast samen uit komen. succes.
Tuurlijk mag je dat vragen, weet het antwoord alleen niet precies... We weten niet wat ze heeft, de zwangerschap verliep goed tot ongeveer 32 weken, toen werd er een groeiecho gemaakt en kwamen we er achter dat ze érg klein was, mijn bloeddruk ging steeds meer omhoog tegen het eind en met 37,5 week is ze via een keizersnee (opgewekt) geboren, helemaal gezond, wel erg klein 1930gram maar geen beademing nodig niks, na 1 weekje mocht ze mee naar huis. Toen ze zich moest gaan omrollen met een half jaar deed ze dat niet, en met 1 jaar nog steeds niet, toen in de malle molen van de kinderartsen, klinisch geneticus etc. gekomen en niks te vinden, het zou een syndroom moeten zijn maar dat zal misschien ooit het syndroom van Lorena (zo heet ze) dan worden want het bestaat waarschijnlijk nog niet wat zij heeft. Er zijn genoeg kenmerken zoals dat ze niet kan lopen (wel kruipen inmiddels) en praten, je ziet niks aan haar (weet niet of je bij mijn foto's kan kijken?) ze is autistisch dat is het enige wat tot nu toe duidelijk is, ze heeft gelukkig géén epilepsie maar dat komt juist weer wél bij alle bekende syndromen voor...het is dus een raadsel. Het is een heel vrolijk meisje die helemaal verknocht is aan Dora kijken, ik kan niet gaan winkelen met haar zónder dat ze naar Dora kijkt of luistert ander brult ze de hele boel bij elkaar. Wat het leukst aan haar is is dat ze heel erg van knuffelen houdt (das eigenlijk a-autistisch) en het liefst heel hard haha heerlijk. Ik wist het dus nog niet tijdens de zwangerschap, en de artsen zeggen dan ook we weten niet eens wat zij heeft dus ook niet of het erfelijk is...en wij zijn ook onderzocht en geen dragers van iets erfelijks dus wij hebben 50% kans maar iemand anders heeft dat ook. Dan moet je dus zelf de keuze maken. Spannend voor je vrijdag, zal aan je denken ! En wat het spuiten betreft, ik precies hetzelfde, moest ook zo vaak geprikt toen ik zwanger was van Lorena haha en ben er toen ook een beetje aan gaan wennen maar zelf doen....nou ja het moet gewoon, er zijn ergere dingen. Als je nog meer wil weten mag je het gerust vragen hoor XX
Je kan hierboven het hele verhaal lezen, maar we weten dus niet precies wat ze heeft dus ook niet of het erfelijk is, waarschijnlijk niet. Jij ook succes he !! 2003 miskraam 2006 dochter Lorena geboren 2011 miskraam juli clomid 50mg geen resultaat augustus clomid 50mg geen resultaat september clomid 100mg, maandag 12 sept 1e keer follikelmeting 12 sept 1 eitje 15mm, 13 sept pregnyl