de uitgangsecho was op dag 4 (op dag 3 kwam ik terug van vakantie) ik moest clomid 100mg op dag 5 t/m 9 innemen en die 1e follikelmeting was op dag 11. 2003 miskraam 2006 dochter Lorena geboren 2011 miskraam juli clomid 50mg geen resultaat augustus clomid 50mg geen resultaat september clomid 100mg, maandag 12 sept 1e keer follikelmeting 12 sept 1 eitje 15mm, 13 sept pregnyl
Dat hoop ik ook !! en dan moest het nog blijven plakken !! Vanavond weer even goed klussen ja leuk vrijdag, plaats je ook een foto van de echo hier ? 2003 miskraam 2006 dochter Lorena geboren 2011 miskraam juli clomid 50mg geen resultaat augustus clomid 50mg geen resultaat september clomid 100mg, maandag 12 sept 1e keer follikelmeting 12 sept 1 eitje 15mm, 13 sept pregnyl
Hai dames, wat is het stil hier... Heb dus als het goed is vandaag mijn eisprong en ik heb al sinds vanochtend een pijnlijk, zeurderig gevoel in mijn onderbuik, vooral links...nou dacht ik eerst dat het tussen mijn oren zat maar het is toch wel echt gevoelig. Zou dit mijn eisprong zijn en zou er al wat aan de hand zijn ? Hebben jullie dit ook met de eisprong of voelen jullie hem niet (ik heb dit nog nooit gevoeld) 2003 miskraam 2006 dochter Lorena geboren 2011 miskraam juli clomid 50mg geen resultaat augustus clomid 50mg geen resultaat september clomid 100mg, maandag 12 sept 1e keer follikelmeting 12 sept 1 eitje 15mm, 13 sept pregnyl
Ik dacht zelf de vorige ronde ook de eisprong te voelen. Ik had een trekkerig gevoel linksonder in mijn buik, met af en toe wat steekjes. Dus het kan wel!
Hoi meiden, Ben er weer!Ben maandag (na mn vakantie)weer begonnen op m'n werk,...pfff wat is het druk.Jullie kletsen ook gezellig veel,waardoor ik het niet zo heb bij kunnen houden.Laptop wil ook niet meewerken,..dus zit nu op m'n iPhone mee te lezen. Trijntje,...echofoto's kunnen niet via iPhone op deze site gezet worden.Dus ze komen er aan! ; ) Ff uit m'n hoofd,...kan niet typen en teruglezen. @Saartje,bijna jullie eerste echo!Spannend!! @Riniti,ook bijna je echo.Toch?Alles goed? @mama van Lorena,spannend de eerste keer jezelf prikken.Ga voor je duimen meid! @Dins,alles goed!Buik is er dus al!Leuk idee van de buikfoto's! @Bonita en Marion,ik ga duimen voor jullie! @alle nieuwe meiden,welkom en suc6!Hopelijk vinden jullie hier wat steun en kunnen we jullie met vragen helpen! Xx Myuna
Oeps,bijna vergeten! Debster,gefeliciteerd!! Boeff,ik ga weer voor je duimen.Al wat bekend wanneer je mag starten en wanneer je weer fm hebt?
hey! zit nu aan de provera, nog 3 pilletjes te gaan dus word denk ik woensdag of donderdag ongi.. dan op cd 3 (hopelijk vrijdag) voor een uitgangsecho en als daarop alles goed is dan mag ik weer beginnen met puregon spuiten.. dus moet nog even geduld hebben. hoe gaat het nog met jouw? liefs
Hi! Spannend voor je! En denk je dat je je eisprong hebt vandaag? Heb je de pijn nog of is het opgehouden? Ik weet nog wel dat ik op een gegeven moment nog een echo kreeg om te kijken of er toevallig niks zat zodat ik met de probera kon beginnen dat ik die dag heel de dag een pijn links in me buik had ook onderaan en hele pijnlijk tepels al paar dagen... Ze dacht aan misschien bbz en ik moest voor de zekerheid bloed prikken op hcg en op het hormoon of je een eisprong had gehad maar ik had geen hcg en gen eisprong gehad dus kon ook niet zwanger zijn...heel vreemd want 3 weken later bleek ik dus wel gewoon zwanger... Ik dacht misschien dat ik dan toch me ei gevoelt heb toen??? morgen zal ik het weten hoever ik ben als ik 7 weken ben was ik op het moment van die echo dus al wel zwanger maar nog niks te zien en als ik korter ben dan zal dat idd me ei zijn geweest. Dus moraal van dit verhaal; Zou best je eisprong kunnen zijn!!!! ahhahhahaha GO for it Girl!!
Boeff,wat fijn dat je weer mag starten!Heb je er een goed gevoel bij? Ik ga voor je duimen!! Hier gaat het goed!Ik ben na m'n vakantie net weer een paar daagjes bezig.Zit veel op m'n werk,...heb nu wel wat last van m'n rug.Wrsch ga ik binnenkort lekker zwangerschapsfitness doen.Misschien helpt het. Maar verder niet meer misselijk of erg moe!
Hai meiden, Ik lees dat jullie het soms over een uitgangsecho hebben?? misschien stomme vraag maar wat is dat? heb ik volgens mij nooit gehad?? Had misschien wel gemoeten want is zeker om te kijken of je toch niet zwanger bent voor je met clomid begint ofzo?
mij is verteld dat een uitgangsecho er is om te kijken hoe je eierstokken er uit zien. zo weten ze waar en hoeveel cystes er zitten zodat ze die niet gaan zien als eitjes. ik heb deze ronde geen uitgangsecho nodig gehad, want vorige cyclus zat er al niks bij mijn eierstokken. ik heb vandaag de derde dag 150 ingenomen. wat zijn die pillen toch vies. sorry moest er even uit. vreselijk vind ik ze, maar ja het is voor een goed doel.
Ja dat van jou is toch echt een apart verhaal he !! Ik heb nog steeds het pijnlijke gevoel...en ook in mijn linkerborst van die pijnscheutjes....het voelt voor mij een beetje zoals het voelde toen ik de miskraam kreeg dit jaar, of erge ongesteldheidspijn maar het zal toch wel mijn eisprong zijn, ik heb even een ovulatietest gebruikt (had er nog genoeg) en heel duidelijk 2 dikke streepjes. Morgen nog even "er tegen aan" haha mijn man had er toch wel een beetje moeite mee met het "moeten" 2003 miskraam 2006 dochter Lorena geboren 2011 miskraam juli clomid 50mg geen resultaat augustus clomid 50mg geen resultaat september clomid 100mg, maandag 12 sept 1e keer follikelmeting 12 sept 1 eitje 15mm, 13 sept pregnyl
bij ons doen ze alleen een uitgangsecho als je aan het spuiten bent. dan kijken ze of er geen cystes achter zijn gebleven @myuna,, ja heb er zeker een goed gevoel bij deze ronde word voor mij fijn dat je niet meer misselijk bent!! het gaat echt snel allemaal!! liefs
Ja, elke dag lekker misselijk! (gelukkig (nog) niet overgeven ) En word met de dag steeds erger... Begin nu soms ook wat moe te worden maar heb gelukkig werk op kantoor dus hoef geen lichamelijk werk te doen dus dat scheelt! Toen ik zwanger was van me zoontje toen deed ik nog lichamelijk werk dus was k echt heel erg snel moe en moest ik echt gelijk liggen als ik thuis kwam nu niet gelukkig maar ja kan ook niet want me zoontje huppelt rond dus gaat allemaal door, en ja ik ben ook nog niet zover natuurlijk dus wat niet is kan nog komen... En jij? hoe voel jij je? en hoever ben je? Ik krijg morgen weer een echo en dan weet ik hoever ik ben hopelijk en het belangrijkste of het goed zit en er een hartje klopt... Vind het best wel heel spannend want ik had een heeeeeeel hoog hcg en zouden er weleens meer kunnen zijn, en ik had ook weer iets gelezen over een mola zwangerschap ofzo?? pff moet ik eigenlijk niet doen opzoeken maar was weleens benieuwd omdat mijn hcg 19000 was terwijl de echo ongeveer 4-5 weken zwangerschap zei (dat dacht de arts tenminste) Pff zat net bevallingsverhalen te kijken, was een tweeling met een keizersnede ik moet echt niet aan een keizersnede denken hoor is echt niet hoe zeg je dat....persoonlijk...met een bevalling werk je er echt naar toe en als dan na lang en hard werken je kindje er is dan is dat helemaal geweldig en bij een keizersnede is het hup ff plannen (of je heb spoed keizersnede dan is het wat anders maar dan nog) en dan weet je wanneer je je kind hebt en dan word je open gesneden en oleee daar is ineens je kind... Ik besefte en geloofde pas ECHT dat er een echt levent mensje uit kwam en dat die 9 maanden in me buik had gezeten toen hij eruit kwam.... Als ik een keizersnede zou krijgen zou ik het nog niet geloven dat die uit mij kwam haha zo onwerkelijk! Oja nog 1 vraag weet jij hoe hoog je hcg was? of heb je daar al eens antwoord op gegeven?? sorry me geheugen laat me soms wat in de steek...
Oh nou als je die test heb gedaan en twee dikke strepen dan is hij er zeker! Ja is ook hoor dat moeten presteren is dan toch wel moeilijk maar vind ik helemaal niet zo gek, ik kreeg soms de slappe lach terwijl hij zo zijn best deed haha erg he en ja dan lukte het helemaal niet meer... Beetje stom van me, maar ja nu is het toch onverwachts geweest want we deden het al niet meer zo vaak haha soms om de dag soms om de 2 soms maar 1 keer in de week en met de clomid had ik zoiets wacht is de echo maar af voordat er ineens meer eitjes gaan springen haha en ja toen ineens was ik al zwanger... Ik ben echt appart hoor, bij mijn vorige zwangerschap had ik alle verschijnselen dat ik zwanger was maar test elke keer negatief maar ook geen ongi...me vriendin die zwanger was heb ik toen ook zo een test laten doen van me (ik had er een paar van matcare toen) om te kijken of ze het wel deden en jawel gelijk positief bij haar dus ik was gewoon niet zwanger....hoe misselijk, moe en pijnlijke tepels en alles ik had het was niet zo ik dacht nog nou misschien wel schijnzwanger... Mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil was toen trouwens 57 dagen en daarna duurde het weer maar en weer maar en maar wachten maar kwam niks en toen elke week nog lekker naar de kroeg en lekker drinken (ik was toch niet zwanger, deed om de 2 weken een test) en toen ineens ik dacht op dag 62 ik ga testen want kerst staat voor de deur en nog niet ongi en wil toch lekker eten en drinken met kerst en oud en nieuw en me niet zorgen maken of ik dit of dat wel mag... Dus ik getest en wat denk je een licht tweede streepje, nou ik schrok me rot want DAT had ik nou helemaal niet verwacht.... Toen ben ik bloed laten prikken bij de dokter en jawel zwanger, de dokter zei waarschijnlijk nog niet zover dus over 3 weken maar een echo als je geluk heb kunnen ze dan net een hartje zien... Dus 3 weken later een echo en bij de echo was ik dus al bijna 10 weken! Dus ik had gewoon heel weinig hcg voor de positieve test en met de positieve test was ik dus al 7 weken (zonder die 2 extra weken zeg maar) En nu...nu heb ik een toren hoge hcg van 19000 1 jaar moeten wachten en ook nog eens met clomid in het ziekenhuis en me thuis test was dikker dan dik de tweede streep die was nog dikker dan de teststreep! (of is het controle? iig de zwangerschapsstreep haha) Dus zo zie je maar geen enkele zwangerschap en aanloop ervan is hetzelfde... Zo pfff zit echt op me praatstoel vanavond! sorry hoor ach leren jullie me ook een beetje kennen! hahahaha
Debster,Ik heb geen Hcg meting gehad in het zkh.Kan je er niet bij helpen.Je hoort trouwens wel vaker van een hoog Hcg,...spannend morgen de echo!Gelukkig ben je misselijk,is al een goed teken toch? Bij mij hielp het om voor het slapen nog wat te eten (een graanreep en een glas melk) en in bed in de ochtend nog een graanreep.Dan kwam ik redelijk de dag door. Ik ben nu zaterdag 15wkn,...gaat echt snel! Laat je in weten hoe het was bij de 1e echo? Boeff,goed dat je lekker positief deze ronde in gaat!
Ja ik zal ook eens iets van repen kopen want ik krijg niks weg...nu ook weer stik misselijk maar ook honger maar als ik aan eten denk dan bleeeeehhhh. Ik kan niet eens me crackers meer eten die ik normaal zo lekker vond!! Morgen is niet me eerste echo want ik heb 2 weken geleden dus een echo gehad omdat ik een follikelmeting kreeg omdat ik 100 mg clomid had geslikt en toen lag ik daar en toen zei ze; er groeit wel iets....er zit iets wat toch echt op een zwangerschap lijkt...ik zeg huh? hoe kan dat nou ik kom voor eimeting hahahaha dus morgen word de tweede om te kijken of er een hartje klopt en hoever ik ben... Spannend!!!! word alleen maar nog misselijker als ik er aan denk en krijg soms ineens van die zenuwscheuten door me lijf haha
Nou je zat zeker op je praatstoel haha geeft niet hoor vind het leuk om te lezen en inderdaad zo leer je elkaar kennen. De pijn is weg voel nog steeds wel iets maar is stukken minder als gisteren. oh ik hoop zo dat het lukt deze keer....ben al zo lang aan het wachten. Jij heel veel succes en vooral plezier vandaag !! hoor graag hoe het was 2003 miskraam 2006 dochter Lorena geboren 2011 miskraam juli clomid 50mg geen resultaat augustus clomid 50mg geen resultaat september clomid 100mg, maandag 12 sept 1e keer follikelmeting 12 sept 1 eitje 15mm, 13 sept pregnyl