Hallo dames Dit is mijn verhaal/probleem Ik ben zins 1 januari gestopt met de pil mijn cyclus is altijd 28 en ben altijd 5 dagen ongesteld ik zou eigenlijk vrijdag 20 juni ongesteld Moeten zijn maar ik had 1 dag op woensdag alleen een minimale oud bloed in het slijm vanaf toen helemaal niets meer en was 4 dagen overtijd vanaf vrijdag berekend dinsdag(gisteren) ben ik denkelijk iets ongesteld geweest wel bloed en geen stolsels vandaag is het nog minimaal rood Bruinisse bloed en zo goed als over Ik had 2 zwangerschapstesten gedaan zondag en gisteren beide zeiden negatief Nu vraag ik mij af kun je 1 dag ongesteld beschouwen als ongesteld zijn? Zou er misschien toch een kans zijn dat ik zwanger ben Iemand tips of het zelfde mee gemaakt? Groetjes kelly
Kan zijn dat je in verwachting bent, kan ook zijn dat de menstruatie nog niet is doorgezet. Kan van alles zijn dus Over een paar dagen nog eens testen? Zijn jullie bezig met zwanger worden? Want dan duim ik met jullie mee
Lol word gek van de onzekerheid Wij zijn inderdaad bezig om zwanger tewoorden mijn vriend wilde eigenlijk nooit kindere tot afgelopen half jaar geleden ben nu 10 jaar samen en nu moet ik misschien nog wachte Maar ik ga zeker weer een zwangerschaptest doen wie weet en anders is het misschien een voor teken dat het lijf hard werkt om dadelijk ineens aan tetellen we blijven dan maar positief
Beertje004, dat is toevallig. Ik heb dit dus precies hetzelfde. Vandaag mijn NOD en alleen bij naar het wc gaan een lichte bloedveeg en de rest van de dag niets. Temperatuur was vanochtend ook nog niet ver genoeg gezakt dus ben heel benieuwd hoe het morgen zal gaan. Ga jij nog testen morgen? Ik wel mocht de temperatuur niet gezakt zijn en ik morgen nog steeds niet ongesteld ben. Spannend he?
Ik ga morgen nog geen test doen denk vrijdag dan zijn er wat dagen overheen kan goed dat ik vanavond of morgen ineens vol op ongesteld ben testen kun je altijd ik werk met.oudere en heerst vaak de griep dus temperaturen doe ik niet aan weet niet of ik de griep heb of dat ik bv zwanger ben maar het is spannend ik zal voor je duimen