* Op internet lees ik dat dromen over een zwangerschapstest, staat voor een nieuwe fase in je leven. Ook spannend toch
@elles hier ook al een paar keer....die dromen! Weet ook niet waarom we onszelf zo gek maken! Heb wel meer rust in me lijf dan de vorige ronde.. Was best gestresst en erg bang dat de clomid niet aan ging slaan.. Nu ben ik er rustiger onder! Donderdag een echo dus dat is ook wel fijn.. Ben benieuwd!
Leuk artikel over PCOS. Maar ze hebben het dan dus wel over supplementen met kaneel erin toch? Niet over pure kaneelstokjes eten ofzo... (iel)... En met 'suiker' bedoelen ze volgens mij niet meteen suikerziekte hoor. PCOS gaat vaak samen met glucose intolerantie. Wat dus betekend dat je heel gevoelig reageert op suiker en je bloedsuikerspiegel snel stijgt en daalt. Kaneel zorgt ervoor dat je bloedsuiker spiegel wat stabiel blijft. Dus in die zin kan ik mij voorstellen dat het wel helpt. Ik ben op dit moment bezig met het hormoonbalansdieet en merk ook al wat meer regelmaat in mijn cyclus. Vandaag had ik weer wat cervixslijm maar het gekke is dat ik dat heel erg heb zo'n 4 dagen voor mijn eisprong, maar 3 dagen dáár weer voor heb ik het al een klein beetje. Maar dat is toch vreemd? Want dan zit ik nog helemaal niet in mijn vruchtbare periode. Of zal ik mijn eisprong toch eerder hebben en dan een langere luteale fase? Ik heb geen idee... Maar als het weer 'klopt', dan kom ik deze cyclus op 37 dagen! Ik hoop het zo want dat betekend weer iets korter dan de vorige keer... Maar we wachten het weer af. Dan zou ik vanaf 8 juni hier echt mee kunnen kletsen want dan gaan we beginnen met 'klussen'. Hoe gaat het allemaal hier verder met iedereen? Jeetje Truelove, aan het werk op zo'n mooie zondag? Wat doe je voor werk? En geniet iedereen verder lekker van het zonnetje? Ik heb vanochtend met een vriendin geskate. Het was heerlijk. Daarna lekker in het zonnetje gezeten. Nu is de zon net aan de zijkant van het huis, maar over 10 minuten kan ik waarschijnlijk al weer in de achtertuin gaan zitten... Dus dan ga ik de zon weer in. Heb alleen helaas geen zonnebrand. Beetje dom, maar moet die nog kopen. Vanavond ga ik vriendlief ophalen van schiphol. Hij was een weekend weg met vrienden. Ik heb hem enorm gemist! Succes Truelove met de echo donderdag. Spannend hoor! Maar fijn dat je je er relaxt onder voelt. Dat is wel heel erg belangrijk! Stress is ook niet goed. Zijn er hier ook nog mensen die niet in de medische malle molen zitten eigenlijk? En het zelf op de natuurlijke manier proberen? Ik ben al bij de gynaecoloog geweest en die zei dat we meteen weer mochten komen als de wens er zou zijn. Maar wij hebben besloten om het eerst een half jaar zelf te proberen... Zijn hier nog anderen die dat ook doen? Vooral ook omdat ik nu wel voel dat ik ovuleer en mijn cyclussen iets korter zijn dan toen ik bij de gynaecoloog liep. Dus we gaan het proberen en als het niet lukt dan zien we weer verder!
Volgens mij zit iedereen hier in de mmm Pitahaya. Ik heb tenminste niemand gehoord over een natuurarts oid. En denk dat de meeste van ons 'blij' waren dat we de mmm in mochten Al zo lang, zonder resultaat, moeten wachten!
Grr mijn Ipad maakt soms woorden die ik helemaal niet bedoel! Als er dus iets vreemds staat in mijn post, komt her daar door
sluit ik me bij aan ga zo alle andere paginas bijlezen. net terug van n onverwacht weekendje weg! net ff nodig nu toch weer veel spanning voor de uislagen dinsdag...
Benthe, wat lekker. Even onbezonnen ontspannen en genieten. Heel goed. Truelove, we lopen precies gelijk, ik heb ook vandaag m'n laatste clomid. Zondag as is onze vruchtbaarste dag. Zaterdag moeten we in ieder geval dus in actie komen. Het zaad moet klaar staan als het eitje springt.
Voor meer info vind ik Ovulatietesten en zwangerschapstesten vanaf 49 cent | Sensitest handig. Moet je rechts op ovulatie betekenen klikken. Voor iedereen interessant want alles wordt voor je uitgerekend
Ik heb het ook gehoord dat kaneel een positief effect kan hebben. Heb het zelf nooit geprobeerd. Lekker hoor Benthe waar ben je geweest? succes donderdag Truelove ik hoop voor je Pitahaya dat je de MMM niet in hoeft. Hier vandaag lekker de tuin afgemaakt. beetje hectisch weekend achter de rug. dus vanavond even lekker relaxed met mijn mannetje op de bank. Nog 1 week werken en dan eindelijk een weekje vrij!!!!
Is onderstaand een idee? LEDENLIJST LEDEN: Junyor - 32 jaar, 1ste kindje. Afspraken & NOD 26 mei - Junyor, afspraak Fertiliteitsarts 27 mei - Junyor, NOD Lijst kopiëren en aanvullen niet Quoten. Of zet je gegevens in een kleurtje en dan vul ik het aan.
Dit bestaat al heel lang toch? of heb ik wat gemist? We zijn niet ver geweest hoor, ardennen. maar geweldig weer en das al heel wat
We moeten hem weer even up to date maken Een aantal posten nu in een clubje. Kaila, anoniem, alou geloof ik. Nog meer?