PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 2

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lets, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @catmommy: jullie moeten zeker doen wat jullie gevoel zegt.. Denk zeker dat het je vader een boost geeft!

@vissie: tja de bijwerkingen.. Ik merkte vorige maand ook dat ik moeilijk naar de wc kon..
    Nu zit ik op dag 10 en merk wel wat dingen maar niet zo erg als de vorige ronde.. Hopelijk komt dat dan ook niet.. Hoop alleen wel dat ik wel een ei sprong krijg!

Meiden heb heel veel respect voor jullie die nu in zon rottige tijd zitten!
    💋

2. Wevin

Wevin Actief lid

13 mrt 2014
    351
    0
    0
    Overijssel
    Truelove veel succes bij gyn. vandaag!

3. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Vanaf Maandag ga ik weer koolydraten schrappen!

Ik wordt als het goed is zondag of maandag ongesteld en dan kan ik weer gaan beginnen met spuiten. O.a. door begin zwangerschap, miskraam en verwerking heb ik niet goed op mn eten gelet. En sluipen langzaam de kilootjes er weer aan.

Aangezien ik afgelopen zondag een liesblessure heb opgelopen zit het sporten er ook niet echt in.

2 jaar geleden (voordat ik überhaupt wist dat ik PCOS had) heb ik het south beach dieet gevolgd. Dat houdt in dat ik 2 weken geen koolhydraten eet (dus ook geen wijntjes etc) en daarna langzaam de juiste koolhydraten ga toevoegen.
    Je begint met rood fruit. Paar weken laten een volkoren boterhammetje.. etc..

Ik ben benieuwd, want ik moet echt eventjes een knop omzetten.

Vandaag heeft mijn werk een "Event" en hiervoor hebben ze de bram ladage friet kraam ingehuurd. Dus nu nog ff genieten van een Patatje en daarna ga ik het uit mn voedingspatroon bannen :)

Wish me luck!!

Succes bij de Gyn, True Love!

4. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

daan;geniet van de beste patat van rotterdam ;)

Hier op 15 dpo en nog geen bloed...(dag is nog niet om :p)
    heb gewoon de kriebels...
    maar voel al vanalles in mn lijf dat t nog wel door zal zetten...kan bijna niwt anders met die kramp die ik heb....

5. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Meiden hier wat minder nieuws.. Tenminste niet wat ik gehoopt had!
    Heb een follikelmeting gehad maar nu op dag 11 alleen wat te zien van 6,8mm :(:(
    Dus waarschijnlijk slaat het nu niet aan!
    Ze zei het kan dat je een late ei sprong hebt.. Maar dan had ze nu toch al wat moeten zien???
    Heb een hele lijst meegekregen waar ik rekening mee moet houden

Geen menstruatie cd 40=test doen als deze negatief is beginnen met provera en daarna 100mg clomid

Wel menstruatie voor of op cd 35 dan gewoon verdergaan met clomid 50mg

Wel menstruatie maar tussen cd36-40 dan clomid 100 Mg

Ik kon kiezen voor een echo met 100 Mg op dag 12-13 dus dat ga ik doen!! Baal echt ontzettend

6. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Zeker de lekkerste van Rotterdam ;)

Spannend Benthe... Ongie krampen kan natuurlijk ook positief zijn ;)
    Spannend.. Ik duim voor je lieverd

7. Benthe1986

Haha ja wie weet ist n goed teken ,maar de samenlevingstest was negatief dus ik probeer realistisch te blijven... maar hoop blijf je altijd houden.

8. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Balen truelove :(

Vanmorgen duidelijkheid gekregen over mijn duizeligheid/misselijkheid
    Ik heb een lage bloeddruk, door t warmere weer, de stress op mijn lichaam, en mijn moeite 2l per dag te drinken, is dit het resultaat
    Straks dus bouillon blokjes kopen en dan mag ik dat met water drinken om beter t vocht op te nemen.

9. Wevin

Wevin Actief lid

13 mrt 2014
    351
    0
    0
    Overijssel
    @truelove wat balen! Maar er is dus nog wel een beetje hoop.. Anders zou ze dat vast niet zeggen.
    @knutselkitty, fijn dat er gevonden is waar het lag, dan kun je er tenminste iets tegen doen. Hoop dat je nu niet meer last van die duizeligheid krijgt!!

Ik heb vandaag ook fm gehad. Rechts eentje van 13mm en links 12 mm op cd 9. Dus ik ben heel blij verrast. Volgende week nieuwe controle. Maar zoals het er nu na uit ziet slaat de behandeling goed aan.

10. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    @Knutselkitty. Vervelend zeg. Ik heb het zelf in het begin gehad dus weet wat het is. Sindsdien heb ik ook altijd zoute drop bij me. Zoute drop, zoethout, naturel chips e.d. zorgen ervoor dat je bloeddruk wordt opgekrikt binnen no time. Hier heb je misschien wat aan.

11. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    @Daantjuh, ik moet ook weer. Ik heb toen het boek "Grip op koolhydraten" gelezen. Heel interessant. Ben er ook mooi wat mee afgevallen! Laatste paar weken ook hier wat minder mee bezig geweest...

@Benthe, spannend!! Wanneer ga je eventueel testen??

@TrueLove, nee!! Wat jammer :( er kan nog van alles gebeuren hè. Ik las laatst dat je eitje 2 mm per dag kan groeien. Ik duim voor je.

@Knutselkitty, fijn dat je weet wat het is.

@Wevin, fijn zeg, dat het goed aanslaat!! Hoop dat je eitje volgende week mooi groot is!!

Weet je wat ik zo raar vind? Dat je elke keer zo anders reageert op Provera.. Vorige kuurtje had ik al vanaf de derde pil menstruatiekrampen, maar werd pas 9 dagen na laatste pilletje ongesteld.
    Nu voel ik helemaal niks! En woensdag mijn laatste pilletje gehad..
    Ben de laatste dagen ook heel moe en poepchagrijnig.. Kan heel weinig hebben. Ook op werk. Echt vervelend :( al kan ik niet echt terugvinden of dat een bijwerking van Provera kan zijn.

12. Benthe1986

#2252 Benthe1986, 22 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mei 2014
    @ elles; ik durf niet te testen,ben n schijterd vandaag... :p

Ben bang dat mn eisprong verkeerd berekend is en r alsnog doorzet. Had nl op dag 11 ei van 23,5mm en ze hebben omdat zo vroeg was ff gedacht aan n cyste. de rest van de folikels waren 13/14mm. Wat als t idd n cyste was en de anderen zijn doorgegroeid en die zijn gesprongen....dan is mijn cyclus makkelijk n dag of 4 later....
    Echt de dingen waar je aan denkt...ben zo bang teleurgesteld te wordeb doir n test...

13. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @elles: ik ga van het ergste uit kan het altijd meevallen...
    Moet het maar accepteren maar had wel even een dip vandaag

14. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    @Benthe, dat je je kan inhouden!! :$

@TrueLove, ja snap ik helemaal. Deed ik ook, de afgelopen twee rondes. En ga ook met die instelling de volgende ronde Clomid in hoor :)...

15. Benthe1986

haha ja elles. de angst voor de teleurstelling kan maar groter zijn dan de wil om te testen :p

16. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje benthe, super spannend! Ik zou echt allang getest hebben

17. Benthe1986

haha ja erg he. gaat me ook slecht af hoor. ben er gewoon gestresst van :p Zeker nu ik er achter kom dak geen testen meer in huis heb :p

18. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Wanneer mag je testen benthe:) dat heb ik even gemist

19. Benthe1986

truelove; als ik er vanuit ga dat mn ei gesprongen is kort na de echo (23,5mm) dan zit ik vandaag op 15dpo...

Overigens lees ik nu net dat bij jou de clomid t deze keer laat afweten...? Been there,bij mij ook 1e keer 50mg prima, 2e ronde niets. Voor je gevoel moet je opnieuw beginnen... echt balen.

20. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend bent he!!!

Hier echt een butdag! Ben echt sper chagrijnig en ik kijk erg op om morgn te werken (gster vrij en van dag cursus) en heb het gevoel dat ik alles wat ik nog moet doen voor mijn vakantie niet ga redden ( nog 8werkdagen).
    Dus ff klaag klaag hier en ook daar wordt ik weer shaggie Van...

Ik vroeg me daarnaast af of het handig is om in mijn vak. Een zwtest te doen, ik bloed nog steeds dagelijks een mini beetje, maar beide hebben we weinig zin om save te klussen. Ik weet natuurlijk niet of ik überhaupt een ei sprong heb en al helemaal niet wanneer, en kan natuurlijk voordat ik aan de clomd begin in juli nog aan de gyn vragen om een echo, maar wat denken jullie?

Deel Deze Pagina