PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 2

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lets, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Die zijn bij lange na niet positief, maar je zit nu op dag 16? Dan valt t nog wel mee, hier nu dag 15, en ook nog bij lange na geen eisprong.

2. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ik weet echt niet hoe dat temperaturen werkt haha..
    En mijn buik blijft wat zeuren!!
    Dus heb echt geen idee!

3. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @kitty ik zit ook op 15 nu...

4. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Lets, wanneer heb je eigenlijk je echo?

5. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

ben ook benieuwd naar de echo van lets!

Bij wie is nog meer de cyclus net begonnen of verwacht t binnenkort? (elles? daantjuh?)
    Heb ik enig idee met wie ik ongeveer gelijk loop :p ;)
    Geeft een beetje n idee dak niet alleen weer n ronde doe...heb opt moment ff wen dip, weer niets,rare timing ovulatie icm echo...heb even een 'ik wil t zo graag en lukt niet' moeilijkheidje. Zeker nu ik mn zus vanmorgen heb gezien (dies nu 7mnd zwanger)
    blegh

6. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ah Benthe.. Vervelend..
    Ik zit nu 5 dagen na Provera en hoop dat ik snel ongesteld word.
    Waar zit jij nu precies?

7. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik word 8 juni weer ongesteld. Dus duurt nog wel even...

Ach, Benthe, logisch! Kun je daar wel met je zus over praten of weet zij er niets van af? Je mag best af en toe effe een baalmomentje hebben hoor! Schrijf hier dan maar lekker van je af. Er zijn hier genoeg meiden die zich in jou herkennen. Dikke knuffel van mij!

Ik ben ook benieuwd naar de echo van Lets... Spannend!

@Truelove: Je moet elke ochtend om ongeveer dezelfde tijd anaal temperaturen met een thermometer met minstens 1 cijfers achter de komma. Je kunt het op Zwangerschap (babybytes) dan invullen en dan rekent hij automatisch je ovulatie uit e.d. Nadeel is wel dat je dat pas weet NA je ovulatie, maar het geeft je wel meer inzicht in die maand daarna wellicht. En het leert je signalen van je lijf wellicht kennen.... Maar je moet het wel elke ochtend op het zelfde tijdstip doen voordat je naar het toilet bent geweest.

Hier gaat het goed. We hebben nog 2 condooms liggen. Die maken we even op en dan gaan we aan de slag voor het echie. Dat zal dan deze ronde niet meer lukken want heb het gevoel dat mijn ovulatie weer voorbij is. Maar dan vanaf mijn menstruatie (ik vermoed 8 juni) gaan we hard aan de bak, hihi!

8. Benthe1986

Op dag 1 ;)

9. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Spannend weer :) hoop op een vruchtbare ronde ;)

10. Benthe1986

Ja ik denk dat iedereen zich er herkent ;)

Mijn zus weet er niet van. hebben we int begin bewust voor ons gehouden. mn scjoonouders weten t intussen. Ze proberen n hart onder de riem te steken. Maar van mn zus en de rest verwachten we weinig begrip, zijn nogal veel met en over zichzelf bezig. Bovendien wil ik niet dat t gesprek daar iedere keer over gaat als we elkaar zien. en ik weet gewoon dat dat gaat gebeuren. Ik zeg het niet graag,maar iemand anders zn ellende aansnijden doen ze helaas graag. Bovendien ist n roddelgat :p en mn schoonzus ook.
    Dus helaas nog niet kunnen/willen delen....

11. Benthe1986

Ik ook (voor iedereen hier :) )
    Weer naar dag 10 toeleven deze ronde... Maar nu iig in de wetenschap dat t semen geen probleem gaat zijn. Ben benieuwd of we over kunnen op IUI

12. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Wat balen dat je er niet over kunt praten, Benthe.
    Ook niet met vriendinnen? 2 vriendinnen van mij weten het. Kan daar echt heel goed mee praten.

Was zaadonderzoek dus goed bij jullie? Wat is er dan niet goed? Omdat jullie samenlevingstest niet goed is. Waar ligt dat dan aan?

13. Benthe1986

#2353 Benthe1986, 26 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2014
    Mijn vriendinnen weten van de pco af maar niet dat we actief bezig zijn. Ik heb wel een collegaatje met wie ik alles erover deel. zei begrijpt t heel goed,zei heeft t exact zelfde traject doorlopen nl.
    En met jullie al n poos natuurlijk ;)

Mn slijmvlies was door clomid te taai en zuur de laatste keer....

14. Wevin

Wevin Actief lid

13 mrt 2014
    351
    0
    0
    Overijssel
    @benthe fijn dat je er met je collega over kan hebben! Ik zit zelf op dag 13

15. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames, wat zijn jullie toch attent...ik kom er een week nie en jullie denken nog aan me....schaam me bijna dat ik nie hier was haha maar had veel afleiding en leuke dingen te doen.
    Vrijdag de eerste echo. Ik vind het zoooo spannend he... Ben gewoon bang dat er niks zal zitten ofzo..(vandaar ook afleiding nodig)

Heb even bijgelezen maar kan het nie meer zo goed bijhouden dus voor jullie allemaal een dikke knuffel, goede eieren en eisprongen en hopelijk volgen jullie snel!
    Elles, succes voor je baan!!!

Dalijk komt moeders voor moeders dus weer een test. Vind ik eng haha testangst...

16. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Het zit gewoon goed Lets! Ik hoop op 2 kloppende hartjes :)
    Oeh en MvM! Heel goed :) zou dat ook zo graag doen!
    En je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor :) lekker gaan genieten!!

Dank je! Als ik iets weet, laat ik het weten hier.

17. Wevin

Wevin Actief lid

13 mrt 2014
    351
    0
    0
    Overijssel
    Lets heeeel veeel succes maar vooral plezier vrijdag! !!

18. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom! Fijn dat je al 2kk hebt, hoop ook voor je dat je de mmm niet in hoeft, maar hoe weet je hoe je cylus er uit ziet?

19. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    ZO meiden, weer veel gekletst de afgelopen dagen zeg! Kan het niet bijhouden! Hier een erg druk weekend, maar vooral misselijk.
    Donderdag super sagi, vriend lief vond het echt niet leuk, maar kreeg wel een bosje bloemen vrijdag ( of had ik dat al verteld )
    Vrijdag de gyn gesproken over het bloedverlies en nog een weekje aam kijken.
    Vanaf zaterdag voel ik me met vlagen misselijk, maar verder oké. Op een of andere manier doet mijn buik raar, vind ik aan sommige dingen rare smaakjes zitten of erg stinken, maar ik heb zaterdag en zondag dan ook buiten de deur gegeten.
    Vandaag zwangerschapstesten. Gekcht bij kruitvat, dacht dat ik op zp had gezien dat ze daar 2 voor 5 euro waren, maar hier in Dordt niet helaas. 2 voor omg 9.60. Nog ooit gehaald, maar wel gelijk twee pakjes kunnen we vooruit.
    Bloedverlies is ook een stuk minder en nu opeens in de middag ipv. In de ochtend. Er is dus wel iets gebeurd!! ;)
    Woensdag ga ik een testje wagen, verwacht natuurlijk om wit, maar toch.... (ik test woensdag ipv morgen, Want moet werken en anders kan ik het niet voor me houden vrees ik....)

O en nog 2 weekjes, en dan heerlijk op vakantie, ga jullie dan wel missen hoor!

20. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oeh wat spannend Aimee!
    Ik duim voor je.

Wat lief trouwens, dat bloemetje. Doet de mijne nou nooit ;)

Deel Deze Pagina