Bij mij ook, ook al werd ik het half 12 's avonds, dat was dan dag 1 zei de gyn. @truelove: spannend zeg! blijven testen!
De rechterkant van het streepje is wel even donker geloof ik, alleen de linkerkant is een beetje vaag. Ik weet niet of het hele streepje nu zo'n knaller moet zijn, of dat het nu ook knalt.. Misschien even in het ovulatie testen topic zetten?
Doe straks gewoon even een smiley test.. Kijken wat die doet.. Had dit niet echt verwacht.. Zit nu op dag 17 en had op dag 11 kleine eitjes zei de gyn...
Nou vanmorgen werd ik wakker met bloed en krampen, lijkt een on gesteldheid! Alleen jammer dat ik dat dan ook niet zeker weet. Ben luever aan de clomid denk ik! Bah. Ga vandaag dan maar tellen als dag 1! Wel lastig, omdat ik eigenlijk dagelijks bloedverlies heb. Maar ik schrijf nu in een app elke dag op hoe Kaat het begon en weer stopt, zodat ik misschien daar een soort van cyclus in kan ontdekken. Grrr..zou zoveel makkelijker zijn als het dagelijks bloeden er niet was geweest en de operatie direct effect had! @truelove, als ik zo kijk, zou ik zeggen dat ie even donker is als de test streep. Wat zei de smiley test?
kunnen we samen aftellen naar de test dag truelove! Zou vandaag ook nog eens klussen onder het motto baat het niet dan schaad het niet