Msschien toch nog geluk dan truelove! Ik heb net afspraak voor follikelmeting gemaakt : 5 juni nu hopen dat nog steeds aanslaat.....
Oh TrueLove, goed nieuws! Succes! Benthe, ik denk eigenlijk dat die ene dag sowieso niets uit maakt. Ik heb vorige keer Clomid geslikt, 2 dagen voordat ik ongesteld werd en dat was ook geen probleem zeiden ze. "Clomid doet z'n werk toch wel", zei ze. Hier ook vandaag geen teken van een komende menstruatie. Nu 7 dagen na laatste Provera. Vorige keer 9 dagen, dus ik kan nog even
je geduld wordt wel steeds op de proef gesteld hoor Elles.. Kan je de volgende x niet iets anders krijgen dan Provera. Dit schiet ook niet echt op.
Ja ik vind het nu ook wel irritant lang duren allemaal! Dat is wel een goede van je. Kan ik de volgende keer wel eens vragen. Dank je!
neu die dag zal niet uitmaken. maar omdat bij 50mg de eerate keer wel aansloeg en de tweede keer niet,ben ik nu bang dat de tweede keer 100 miss ook wel niets doet ...
Hmm ik krijg een beetje een zeurende kramp... Zou het?? Ik mag toch hopen dat ik ongesteld word joh..
@ Elles, wat staat daarover dan in de bijsluiter? Toch niet dat het zo lang duurt? Dat is toch vreemd? Is het ondertussen al doorgebroken?
Truelove, klus ze! Elles, hoop dat de ongesteldheid nu eens snel doorgaat breken zodat je aan de slag kunt!! Als iets gehoord over je baan? De rest, zwaai zwaai en geniet van het lange weekend als je dat hebt!
Nee nog steeds niks hier. In de bijsluiter staat binnen 3-7 dagen. Dacht ik. Heb nu al zo vaak Provera gehad, dat ze de bijsluiter er niet bij hebben gedaan Maar de vorige keer zei ze dat dat een gemiddelde was en dat het dus wat langer kan duren door de Clomid. Niets gehoord nog Lets. Lief dat je er naar vraagt. Als ik wat hoor, laat ik het hier weten. Was jouw echo nou morgen? Of haal ik dingen door elkaar..
Grr heb ik dat.. Wil ik nog een cb doen om te kijken of me piek voorbij is.. Geeft ie een foutmelding aan daaaag dure ovulatietest! Zonde... @elles wat raar idd.. Als het morgen er nog niet is zal ik als ik jou was toch weer even gaan bellen! Schiet niet op zo.. @lets heel veel succes en plezier morgen!
Clear blue is stom heb zo op ze gefoeterd aan de telefoon dat mijn test vals positief was dat ik mijn geld teruggekregen heb uiteindelijk na 2 maanden. (Was toch 30,- maar ging me meer om principe) volgens hun werkte de test prima. Ja als je met dezelfde plas twee keer positief hebt en twee keer negatief werkt het echt prima hoor.... Schrijven ze er in de brief bij dat ik misschien met mijn huisarts over mijn gevoelens moet praten haha...was nog al emotioneel aan de telefoon maar dus eindconclusie clearblue is stom Succes met klussen truelove! Elles, mijn echo is morgen, heel spannend maar hoorde van de dusseldorfdames dat ze dat echt megasnel deden in dd. Echt een halve min. Klaar. Dat is wel jammer, maar goed belangrijkste is dat alles goed is straks.
Misschien voelt het superkort omdat je er helemaal naartoe rijd, en het liefste niet meer weg wil van de echo Hoe dan ook veel plezier morgen, Lets!
Haha, dankje knutselkitty... Nou ze zijn daar meestal wel snel in dusseldorf, maar goed dat vergeef ik ze, ze hebben het ook megadruk daar! En ze zijn wel effectief!!!! Ik kan mijn dokter wel om de nek vliegen van blijdschap morgen denk ik maar dat is ook een beetje raar misschien
@lets begrijpelijk hoop dat je een goede echo hebt morgen! Voor de rest werkt clearblue prima alleen vandaag niet... Haha
Ik zit nu 8 dagen na laatste Provera-pilletje. Net maar een lekker monchou taartje gemaakt.. *Troostvoer