Ik vroeg het me ook af, maar geweldig! Gefeliciteerd. Dat soort berichten geven ons weer hoop! Ik heb nu ook 50 tabletten gekregen hoor van clomid
HAHAHA snap ik BFP staat voor Big Fat Positive! net gebeld met gynaecologe om afspraak te wijzigen, zou maandag bellen als ik nog niet ongi was voor nieuwe kuur provera, maar dat hoeft dus niet! ^.^ was bang dat ik gewoon weer naar de verloskundige zou moeten gaan, die me dan knetterhard laat wachten tot week 12 voor een 1e echo maar ik mag vanwege de miskramen de 24e al langskomen voor n 1e echo, en gewoon bij mijn gyn!
Aaah vandaar. Al die afkortingen ook hier! haha! Maar super zeg! We gaan uit van het positieve hoor. Fijn dat je al lekker eerder mag komen! Super! Nu lekker van genieten. Heb je het je mannetje al verteld?
hahaha die afkorting kende ik ook niet hoor.. Super mooi begin van je pinksterweekeinde. Gaat de rest nog wat leuks doen? Ik ga morgen lekker naar het strand (Scheveningen) en maandag gaan we met wat vrienden een sloepje huren en lekker varen!
Zou ook wel naar Scheveningen willen maar word denk ik super druk!! Dus wij zetten het zwembad op en gaan lekker bbqen 👍
das waar.. Ik ga op mn scooter.. Altijd wel plek voor Daantjuh lekker BBQ! Ik denk dat ik hm vanaaf ook maar aan steek!
Wauw annemiek, gefeliciteerd! Hartactiviteit kunnen zien gelukkig. Wel als kanttekening, vruchtje was nog erg klein voor aantal weken, 4,5mm, (vorige week 4mm, maarja wel iemand anders die het meet...) dus weer iets om me druk over te maken. Zag er verder goed uit zei ze, kon een late innesteling zijn, maar soms ook voorbode van een miskraam.. Dus helemaal gerustgesteld ben ik nog niet, maar goed ik ben wel blij dat we het hartje hebben zien kloppen!
ooh Lets beetje dubbel dan! Maar wel heel positief is het hartje dan! Ik hoop voor je op de volgende keer een mooi gegroeid kindje. Wanneer mag je weer?
Ja, die reageerde zowaar heel enthousiast (ik weet dat hij het allemaal een beetje eng vind, dus hij is meestal erg ingetogen enzo) heb nu al zin in het weekend, lees al fijne dingen over sloepjes en BBQ'en.. hier ook maar bbq'en denk ik! wat een weer!
@ Lets.. gelukkig een mooi hartje.. Maar ik begrijp je onzekerheid. Probeer er toch gewoon van te genieten lieverd. Het komt vast goed. XXX
Ik kom officieel bij jullie mee kletsen. Ik ben vandaag ongesteld geworden dus we gaan de eerste ronde in. Ik ben best wel tevreden want ik heb nu een cyclus van 34 dagen. Dit is best wel kort voor mij. Ik ben heel benieuwd of het pcos-beeld er nog is. Maar ach... we gaan er voor!!
@lets: fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! Hopelijk heeft de grootte gewoon te maken met een late innesteling 💋
Hier: ei 15 mm, vandaag en morgen nog gonal spuiten, zondagochtend de ovitrelle en maandagavond de eisprong! Yes! Op naar een vruchtbaar pinksterweekend!