Ik dacht laat ik nog een testen, met een borrel op. Ik zit nu op cyclusdag 27.. Zien jullie een tuurstreepje? Dit is een normale zwangerschapstest die vanaf de dag van de verwachtte menstruatie kan..
Vissie volgens mij zie ik iets hoor! Benthe wat klote voor je! De wereld voelt dan zooo oneerlijk hè... Ik hoop dat jij ook gauw een positieve test in handen krijgt!
Ah Benthe.. Wel leuk uiteraard, maar wat moeilijk is het dan soms hè! Hopelijk volgen we allemaal snel. Vissie, ik vind het niet helemaal Omo spannend dit! Heb je nu vanochtend weer getest?
Wevin k zie duidelijk een streepje! Voorzichtig gefeliciteerd hoop snel op een knallerr!! Hoeveel dpo zit je nu? @ Visie ik durf het niet te zeggen. @Truelove k meen iets te zien maar s nog vaag kan nog komen natuurlijk. Het is je iig gegund
@vissie op die van jou zie ik nu ook iets... Zat gister op me tel kon ik het niet echt duidelijk zien..
Ik meen bij jou toch een streepje te zien hoor truelove, en wevin bij jou zeker! Dit is mijn test vannacht tegen het licht in..
Verschrikkelijk he.. Ik blijf ook staren van is het nou wel of niet.. Het streepje blijft bij mij tot nu toe staan.. Maar ben nog niet gerust gesteld..
Wooow meiden ik kijk met de Ipad en kan dan makkelijk inzoomen en ik zie bij alledrie wat! Zou helemaal te gek zijn!
wauw meiden die testjes zien er inderdaad goed uit!! hier vanmorgen op 9dpo een negatieve test, het leek er even op dat er een dikke streep kwam, maar die verdween na een minuut weer :S had toch maar getest omdat ik vanmorgen wakker werd met een brandend gevoel in de zijkant van mijn rechter borst... had ik nog nooit eerder gehad. Ach die dagen gaan zo langzaam deze keer word gek van mezelf!
Lets, dat ie natuurlijk niet wat je wilde horen! Maar komt vast goed hoor. Pitahaya, een cyclus van 34 is goed toch? Vind het toch knap dat je dat voor elkaar heb gekregen. Succes! benthe, herkenbaar. Jij was nu aan de beurt en niet zij! Je mag best af en toe onredelijk zijn hoor, snap je helemaal. Maar het komt goed. Silsil, streepjesdie verdwijnen ???,!? Nog nooit van gehoord. Over een paar dagen nog maar eens testen Daan, dat is goed nieuws, actie! kitty, fijn he vakantieplannen maken, volgens mij ben je er ook echt aan toe troela, succes met alles. Klets, leuk van je te horen en dat het goed gaat. Annemiek, dat van die early test had ik ook! Heb die gisteravond gedaan na die op de foto, ook met het idee die geeft het zeker aan, maar niets. Linke boel