Spannend! Ik zie op alledrie de testen nu wat! Die van Wevin is super duidelijk. Jeetje wat gaaf meiden. Hier zit de ovitrelle er ook in. Waarschijnlijk morgenavond de eisprong! Dus nog 2 a 3 avondjes knallen samen! Hihi Fijne dag vandaag!!
Wevin, Wow ik zie best goed streepje! bij vissie moet ik scherm iets kantelen om wat te zien, maar durf niet te zeggen of t nou indroog of zwanger kan zijn (hopelijk is ie over paar dagen duidelijker!) Truelove's zien allemaal wit uit voor mijn gevoel. hopelijk is er op je NOD een mooie test
Haha, veel plezier Daantjuh! En dankje vissie, even lekker 9 dagen relaxen, zon, zwembad.. maar ik moet echt gaan inpakken komende dagen! ik ga over een week al! (vriend zal zijn spullen wel even "snel" op zondag in een koffer proppen )
Lekker Kitty! Even lekker genieten. Waar gaan jullie naar toe? @truelove Ik zou morgen testen. Want ben zelf te nieuwsgierig, maar beter is om overmorgen te testen. Je maakt jezelf helemaal gek met die tuurtesten.
Wevin, die van jou is heel duidelijk!! Gefeliciteerd! Hoop dat het snel een knaller wordt! Vandaag mijn laatste Clomid gehad. Niet veel last van bijwerkingen, maar wel meer dan bij de vorige doseringen. Draaierig en vooral hoofdpijn.. Nu maar hopen dat dat een goed teken is en dat het iets doet.
Wevin;gefeliciteerd. Snel gegaan nog. Hier follikel links weg. Rechts 19mm. Op naar de SH test dinsdag!
@Benthe, jaa super snel achteraf! 1ste ronde clomid, sloeg goed aan. Met de meting had ik een ei van 22 mm en een van 18 mm. Nu 13 dagen na de meting positieve testen
Whow meiden al Die testen! We in gefeliciteerd ! Echt super snel gegeaan 1ste ronde clomdid gelijk raak ( ik duim er oor bij mij ook) Truelove en Vissie Ik zie bij jullie allebei heel vaag iets hoor, over twee dagen nog een keer testen? Pfff... jullie bewijzen maar weer dat ondanks pcos Er echt wel mogelijkheden zijn, geeft mij weer moed!
@benthe 19mm is super netjes!! @wevin nogmaals gefeliciteerd! Heb je al een digi gedaan Hier word mijn gevoel alle kanten op geslingerd.. Ene moment denk ik het is een indroger.. Het andere moment denk ik stiekem zou het dan toch?? Heb echt geen idee.. Heb met mijn man afgesproken elke dag een testje te doen tot woensdag.. Vind het wel spannend
Nou word er nog niet wijzer van.. Hij lijkt een beetje hetzelfde als gisteren.. Hij staat in me topic
Deze is van net, daar moet een kruisje komen. Ik begin toch langzaam te geloven dat het waar kan zijn.. Vandaag is cyclusdag 29 of het wordt cyclusdag 1..
Wevin, gefeliciteerd! Truelove, jij houdt het spannend... Ow vissie ik hoop het zo voor je., ik heb niet zon goede ervaring met die test die jij gebruikt hebt, maar ik hoop dat ie voor jou goed gewerkt heeft!!! Xxx